Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jegor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jegor

New Member
Moro!

Kävin ostamassa tuon ko. pelin ja petyin aika radikaalisti. Ohjekirjassa ei kerrota juuri mitään, eikä tästä vielä suuremmin missään ole keskusteltukaan.

Ongelmani on kyseisen pelin ohjainasetuksissa ja jossain, jota luulen bugiksi. Joku sälli oli kysynyt samaa asiaa jollain pleikkari foorumilla ja esitti asian niin hyvin että kopioin sen tänne.

"Pelaan niin että ohjainasetuksissa on valittuna always up, eli laukaisu tapahtuu aina työntämällä oikeaa tattia eteenpäin. Demossa tämä always up -valinta sekoitti alaspäin pelatessa niin, että mailanliikkeet meni pelaajan mukaan katsottuna, eli jos väänsin vasemmalle niin maila liikkui ruudulla oikealle ja päinvastoin. Saako tämän kokoversiossa muutettua niin, että maila liikkuu aina siihen suuntaan mihin väännän, riippumatta pelaajan luistelusuunnasta? Tuossa demon logiikassa ei ole mitään järkeä, sillä saman logiikan mukaan luistelunkin pitäisi toimia pelaajan silmistä katsottuna.

Toivon mukaan joku ymmärsi mitä ajoin takaa..."

Toki itsellä on siis nyt tuo kokoversio, mutta eipä toimi kuten olen NHL 08:ssa tottunut.

Jos joku siis tietäisi tuohon jonkun hyvän ratkaisun, olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Vastaus: NHL 09 - Apua

Moro!

Kävin ostamassa tuon ko. pelin ja petyin aika radikaalisti. Ohjekirjassa ei kerrota juuri mitään, eikä tästä vielä suuremmin missään ole keskusteltukaan.

Ongelmani on kyseisen pelin ohjainasetuksissa ja jossain, jota luulen bugiksi. Joku sälli oli kysynyt samaa asiaa jollain pleikkari foorumilla ja esitti asian niin hyvin että kopioin sen tänne.

"Pelaan niin että ohjainasetuksissa on valittuna always up, eli laukaisu tapahtuu aina työntämällä oikeaa tattia eteenpäin. Demossa tämä always up -valinta sekoitti alaspäin pelatessa niin, että mailanliikkeet meni pelaajan mukaan katsottuna, eli jos väänsin vasemmalle niin maila liikkui ruudulla oikealle ja päinvastoin. Saako tämän kokoversiossa muutettua niin, että maila liikkuu aina siihen suuntaan mihin väännän, riippumatta pelaajan luistelusuunnasta? Tuossa demon logiikassa ei ole mitään järkeä, sillä saman logiikan mukaan luistelunkin pitäisi toimia pelaajan silmistä katsottuna.

Toivon mukaan joku ymmärsi mitä ajoin takaa..."

Toki itsellä on siis nyt tuo kokoversio, mutta eipä toimi kuten olen NHL 08:ssa tottunut.

Jos joku siis tietäisi tuohon jonkun hyvän ratkaisun, olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Samaa olen itsekin harmitellut ja sadatellut. En ymmärrä miksi tuota piti mennä muuttamaan.
Ei kai tähän mitään korjausta ole, mutta aloin itse pelata koko ajan hyökkäyssuunta ylöspäin.
Eli siitä hometeam perspective kohdasta laittaa kotijoukkueena always up, ja vieras joukkueena always down..

sama vika mulla.. kamerakulmaa kannattaa vaihtaa täten myös et jos pelaat kotipeliä ni laita sinne myös kameraan "aina ylös" ...sitten ei tarvii murehtii

Samaa olen itsekin harmitellut ja sadatellut. En ymmärrä miksi tuota piti mennä muuttamaan.
Ei kai tähän mitään korjausta ole, mutta aloin itse pelata koko ajan hyökkäyssuunta ylöspäin.
Eli siitä hometeam perspective kohdasta laittaa kotijoukkueena always up, ja vieras joukkueena always down..

Tätä ihmettelin ja noiduin minäkin jo demoa pelatessä, kyselinpä täältäkin muita muutokseen tyytymättömiä. Ja myöskin täällä pelataan nykyään kokoajan ylöspäin. Harmittaa kun haluaisin myös alaspäin pelata. Kaksinpeli samalla koneella on takuulla takkuista, jos kumpikin on tottunut pelaamaan samalla tavallla.

Joo olen tuota BaP muotoa hakannut nyt enemmän, niin ei tarvi murehtia, mutta sitten kun tulee se vaihe lauantaina että tarvii ottaa muutama olut ja pelata kavereiden kanssa, niin varmasti tulee vaikeuksia totutella tuohon harhautteluun.

Onneksi toki on tuo 08 vielä tallessa, että voi sitten sillä lohduttautua.

Pistin jo suutuksissani EA:n tekniseen tukeen sähköpostiakin, mutta olen melko varma, että ei sieltä vastausta oikeen helposti saa :)
Pitää vaan toivoa, että tuohon joku päivitys tulisi.

Miksi EAsportsin sivulla tehdyt Avatar muutokset ei päivity xboksille saakka... Tekemäni äijä on edelleen kalsarisilleen, vaikka nettisivuilla ukolle on kledjut valittu?

Miksi EAsportsin sivulla tehdyt Avatar muutokset ei päivity xboksille saakka... Tekemäni äijä on edelleen kalsarisilleen, vaikka nettisivuilla ukolle on kledjut valittu?

Selvisi... siellä onkin hahmo joka peliin erikseen: nhl, nba, madden jne.

Mä opin ihan parissa pelissä jo käyttään oikein sitä tattia alaspäin pelatessa; ei se nyt niin vaikeeta oo

Onko muilla onkelmaa pelin jumiutumisen kanssa? Itsellä otollisin jäätymiskohta on online-pelin alkulatauksessa,uudelleen käynnistys ainoa vaihtoehto. Ei muuten mut ettei tarttis taas alkaa pelätä aikaisia jouluvaloja...

Onko muilla onkelmaa pelin jumiutumisen kanssa? Itsellä otollisin jäätymiskohta on online-pelin alkulatauksessa,uudelleen käynnistys ainoa vaihtoehto. Ei muuten mut ettei tarttis taas alkaa pelätä aikaisia jouluvaloja...

samaa tekee mullakin silloin tällöin.

Itseäni ihmetyttää sellainen juttu, kun tallentamiani rostereita ei voi ladata. Rostereita ei näy siellä load rosters kohdassa. Mutta kun menee kohtaan delete, niin nämä rosterit näkyy siellä??

Hieman ottaa aivoon, koska olin laittanut kaikki sm-liiga jengit kuntoon ja nyt niitä ei saa enää käyttöön... muut rosterini listassa näkyy.

Minua taas ärsyttää se bugi noiden easportsworld hässäköiden kanssa kun ne näkyy aina katkojen jälkeen aloituksissa siellä alanurkissa niin jos menet muuttamaan pikanapeilla esim. hyökkäystapaa nii se jää sen alle

eikö sitä saa mistää poois päältä ettei se näyttäis niitä "pukurahoja" pelin aikana :eek:

Voi olla tyhmä kysymys mutta onko Xbox360 NHL09:ssä myösSM liiga mukana? Pelin kannesta se ei selviä.

Sen verran tarkentaisin, että joukkeet noista liigoista löytyy mutta kunnon kautta niillä ei pysty pelaamaan.
Tuo oli hyvä pointti, eli tosiaan defaulttina ei löydy mitään SM-Liigan kausimahdollisuutta pelattavaksi.

Halutessaan suomijätkät saa toki kehiin. Se vaan, että veisi varmaan tunnin säätämisen.

Editorista vai mikä se nyt olikaan tuossa pelissä.

Sieltä vaihdat joukkueita.

Kaikki valikot oon käyny läpi, ei tunnu löytyvän sellasta mistä sais joukkueita vaihdettua.
no, samapa tuo.

edit: Löyty ratkasu, kun alottaa dynastian niin X:stä saa vaihdettua joukkueet.
Aloitin sitte jonkinsorttisen Hjallis Harkimo-liigan, jossa joukkueita Suomesta, venäjältä ja ruotsista.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom