Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu, etenkin se viimeisen pelini 3. imuroimani maali meni täysin mun piikkiin, makoilin vaan siellä jäässä vastustajan ylittäessä siniviivan. :D
On kyllä välillä se kamera vähän hölmösti, jolloin ei ihan tiedä, että koska on hyvin peittämässä maalia.

sähän voit olla maalilla aina kun on se 6 pelaajaa messissä, eikö!?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ketään nyt alkamassa pelaamaan? Itellä vähän polttelis ku innostuin eilen pelailemaan ihan kunnolla. :)

Oli kyllä mahtavat matsit. Itellä tuli puolustuspäässä muutama virhe joka sit vielä kostautukin ikävästi. Mut kokoajan paranee ja saldoks jäi eilisten otteluiden jäljiltä 1+1 ja +/- tilastot -7 :)

Ja aoada: loistavaa maalivahtipeliä oli kyllä eilen. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mä voisin kohta tulla pelailee, jos vielä joku kolmas saatais mukaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Täällä ollaan linjoilla ja valmiina koitoksiin. Eikun miestä seinälle!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kasin ysin aikoihin vois taas kerkii kentille... pitää vaan eka käydä vähän oikeastikkin urheilemassa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänne päin saa heittää kutsua jos vapautuu paikkoja muualta kun mokke-osastolta. Vois meinaan olla hirveetä katottavaa se.

PSN: Selm1 ja numero: #21
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tyhmä kymysys ja ei taida topikkiin kuulua mitenkään, mut menköön.
Miks hitos mun ukon nimi vaihtuu joka matsis? Ei tolla kyl käytännössä mitää väliä ole, mut vähä ihmetyttää kun muilla nimet pysyy. :)

Aika vuoristorataa meni eilen illalla/alku yöstä matsit :)
Välillä pelattii omat paikat hyvin ja sitte seuraavassa matsissa kaikkia kiinnosti kiekko. Ehkäpä tuo tosta lähtee kun vähän viellä pelailee.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuli oikein urakalla imuroitua viime yönä maalissa, tais olla 1-8 ku hävittii:)
No kyllä se siitä ku vähä reenaa...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minä haluan olla mv tai ol mokkena oon ihan ok mut mä en lupaa mitään vaikka oonki kiprusof!:)

PSN:FIN_Potilas et äkkiä kertomaan pääsenkö vai en

ja numero ois 21
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hyvinhä se meni ;)
Taidettii olla pakkien kanssa vaa enempi hukassa :)

Joo, oltiin aika hukassa, että ei sitä maalivahdin piikkiin laiteta. Ainakaan kokonaan ;)

Pirun vaikeaa tuo maalivahteilu on, kun sitä itsekkin kokeilin eilen. Desperationit lähti alkupelissä vähän turhan herkästi :rolleyes:

Tällä hetkellä ei ihan mennä piste per ottelu tahtia: 19 ottelua ja 18 pistettä.


kuuteelle pointsit erittäin hienosta puolustuspelistä eilen. Voitettiin ne pari matsia aika kevyeen.
 
Ylös Bottom