Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Saakohan be-a-pro modessa luoda yhden pelaajan / gamertag? Nimittäin olen sitoutunut jo yhteen online jengiin, mutta jos voin tehdä toisen pelaajan, niin mua voisi kiinnostaa puolustajan rooli konsolifin jengissä. Joten ilmoittaudun sillä varauksella mukaan, puolustajaksi ja #3. Niin ja ikää löytyy 23v. jos sillä nyt jotain väliä on.

Käsitin että yhteen online jengiin mahtuisi 50 pelaajaa? En muista mistä tämä tieto on, mutta sellanen vahva muistikuva mulla on.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Käsitin että yhteen online jengiin mahtuisi 50 pelaajaa? En muista mistä tämä tieto on, mutta sellanen vahva muistikuva mulla on.
Itse tässä myös hankin vähän lisää tietoa. 50 pelaaja on se maksimimäärä. Itse mokasin vähän sen Littmanin videon kanssa, sillä Littman sanoo kuin sanookin yhdessä vaiheessa suurimmaksi mahdolliseksi joukkueen kooksi 50. Jostain syystä olin onnistunut ohittamaan sen kohdan aiemmin kokonaan. Littmanin mainitsema 30 pelaajan joukkue tosiaan oli vain esimerkki. Varmasti tuon olisi löytänyt netistäkin nopeammin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse tässä myös hankin vähän lisää tietoa. 50 pelaaja on se maksimimäärä. Itse mokasin vähän sen Littmanin videon kanssa, sillä Littman sanoo kuin sanookin yhdessä vaiheessa suurimmaksi mahdolliseksi joukkueen kooksi 50. Jostain syystä olin onnistunut ohittamaan sen kohdan aiemmin kokonaan. Littmanin mainitsema 30 pelaajan joukkue tosiaan oli vain esimerkki. Varmasti tuon olisi löytänyt netistäkin nopeammin.

Se onkin sitten eri asia, kuinka järkevää on pitää tuollaista 50 pelaajan joukkuetta. Vai onko se niin, että sama joukkue pystyy pelaamaan usempia pelejä samanaikaisesti?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Se onkin sitten eri asia, kuinka järkevää on pitää tuollaista 50 pelaajan joukkuetta. Vai onko se niin, että sama joukkue pystyy pelaamaan usempia pelejä samanaikaisesti?

Jossain esimulkaisussa muistan nähneeni, että sama joukkue pystyy pelaamaan samaan aikaan useampia otteluita. Ison joukkueen ansiosta saataneen useammin pelejä aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tuli täs vaa mielee et mihinkäs aikaa päivästä yleensä pelaatte.Itse pelaan siinä klo:16-24 välisenä aikana, eri pituisia aikoja :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kohta on koossa täydet 4 hyökkäysketjua mutta pakkeja puuttuu. Itseni lisäksi vain yksi ilmoittautunut pakiksi. Toivottavasti löytyy muitakin "oman pään luutijoita". Itselleni parhain peliaika sijoittuu klo 20-24. Ikää löytyy 2 kk vajaa 18v.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itsekkin olen mukana, jos tälläinen tehdään. Joko pakiksi tai sitten varamolariks. :D

Plair #18
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itsekkin olen mukana, jos tälläinen tehdään. Joko pakiksi tai sitten varamolariks. :D
Laitoin sinut aluksi tuonne listalle pakiksi, mutta toki joukkueeseen tarvitaan useampi maalivahtikin. Puolustajan voi paremman puutteessa korvata joku hyökkääjä (ja tietysti päinvastoinkin), mutta maalivahtia tuskin voi kovin menestyksekkäästi kenttäpelaaja korvata. Siksi siis laitoinkin sinut nyt maaliin.

Useimmiten pelaan arkisin 18:00->. Onnistuu kyllä myös hieman aikaisemmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

//Vahinko
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

jos siis osallistumisestani tulee mitään, niin voin olla pakki numero 81,tai jos on tilaa niin oikea laita käy myös.
siempre81
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

No laita mut vaikka keskushyökkääjäksi numerolla 91.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mitäpä väliä tuolla puolustajien määrällä on, jos 5 hyökkääjä on valmiina peliin niin väkisinkin kahden pitää pelata pakkia. Etukäteen ajatellen tuntuu järkyttävältä joutua maalivahdiksi ilman aiempaa kokemusta.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mitäpä väliä tuolla puolustajien määrällä on, jos 5 hyökkääjä on valmiina peliin niin väkisinkin kahden pitää pelata pakkia. Etukäteen ajatellen tuntuu järkyttävältä joutua maalivahdiksi ilman aiempaa kokemusta.

Toivottavasti joukkueesta vaan löytyy rentoja pelaajia, ettei touhu mene sellaseksi "mä en pelaa sit ollenkaan jos en saa hyökätä"-meiningiksi.

Miten muute, käyttääkö täällä monet headsettia lätkää pelatessaan? Itse harvemmin käytän, kun jotenkin mulla ainakin keskittyminen kärsii jos samalla pitäisi pälpättää vastapelurin kanssa.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Eipä minua kummoisesti haittaa, vaikka headshet olisi käytössä kesken pelin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jaa noita paikkoja ja numeroitakin on jo valittu. KH #71
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

mie voisin kanssa osallistua, vaikka pelaajia on paljon ilmottautunut, niin eihän täs mitään menetä.
kaikki paikat käy, mut jos veskalla pelaan (jos pääsee niin numero #35) ja kentällä jos pelaan(jos saan ni numero #59)
eipä muuta, malttia riittää pelipaikalle kuin pelipaikalle.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tuosta tulikin mieleeni, että voikohan esimerkiksi sentteriksi luotu Be A Pro -pelaaja pelata puolustajan paikkaa näissä nettimatseissa? Minulla ei ainakaan ole varmaa tietoa tästä, mutta toivottavasti tuo onnistuu.

Onnistuu, pelipaikkaa voi muokata vapaasti Be A Pro-tallennuksia lukuunottamatta. Meikäläinenkin vois mahdollisesti olla mukana diimissä kenttäpelaajana.
 
Ylös Bottom