Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ
Ei tämä liiga oikein ole toiminut kohdallani. Myöhään illalla / Yöllä kerkeäisin pelaamaan, mutta kukaan ei silloin ole valmis ottamaan haasteita vastaan. Pari tuntia olen aikaa kuluttanut haastamalla porukkaa turhaan. Kaksi peliäkin olen pelannut, toisessa vastustaja häipyi kesken pelin ja toisessa pelissä vastustaja sai kokonaista kaksi laukausta maalia kohti ammuttua! Kummankaan ottelun tulokset eivät olleet eiliseen mennessä päivittyneet pistetaulukoihin?
Liiga on aivan liian pitkä, koska pelejä on mahdoton saada minulle sopivilla ajankohdille. Jos sama tahti jatkuisi, minulla menisi kolme vuorokautta aikaa vastustajien saamiseen + pelit päälle.
Epäilen, että liigaa ei saada koskaan toimimaan, niin että kaikki joukkueet saisivat pelattua kaikki pelit, koska sarjassa on 30 tiimiä ja pitää pelata 58 ottelua. Tiimien potkiminen pois on myös typerää, koska osa pelaajista pelailee silloin turhaan otteluja.
Toivotan liigalle menestystä, mutta ehdotan tulevaisuuden varalle toisenlaista systeemiä, joka voisi jopa toimia:
Olisi esim. kolme divaria joissa jokaisessa esim. 10 tiimiä pelattaisiin yksinkertaisena sarjana kuukausittain + pleijarit päälle. x- määrä joukkueita nousisi ja tippuisi kuukausittain divarien välillä. Mikäli joku jättäisi leikin kesken voisi alemmasta divisioonasta nostaa aina paikkaavan joukkueen seuraavaksi kaudeksi ja alimpaan lisätä aina uuden tulokkaan. Riittäisi, että joka divarissa olisi eri tiimit (löytyy suunnilleen 10 hyvää tiimiä). Näin ollen ei olisi tilannetta niinkuin nyt, että joku joutuu pelaamaan esim. LA Kingsillä, sehän on sama kun antaisi Kimi Räikköselle Force Indian auton. Ei noilla paska tiimeillä pärjää jos tulee joku vähänkin parempi pelaaja vastaan. Kuukausittain divarien paras valitsisi ensin tiiminsä ja sen jälkeen paremmuus järjestyksessä muut. Silloin ei tarvitsisi pelata turhia matseja huonoja pelaajia vastaan. En tiedä nauttiiko joku hävitä 10-0, mutta minulla on silloin aika puuduttavaa pelata jos vastustaja EI VAAN OSAA!
Divisiooona jako voisi aluksi olla esim. seuraava
Eliitti ranking alle 1000
Amatöörit ranking 1001 - 9999
Mutadivari ranking yli 10000
Divarit tasoiteltaisiin, pelaajien tason mukaan.
Minut voi siis poistaa nykyisestä liigasta, koska se ei vaan toimi.