MrSoulfire
New Member
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ
Ai simpura! Emmä vaan tajunnu.
no 1.helmikuuta 2010 TAHVO!!!![]()
Ai simpura! Emmä vaan tajunnu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eka helmikuuta? :O meni jo?
ennemminkin luulen kaljan tarkoittaneen 1. Maaliskuuta...!??!!
En tiedä nauttiiko joku hävitä 10-0, mutta minulla on silloin aika puuduttavaa pelata jos vastustaja EI VAAN OSAA!
Sinä puhut puuduttavasta? Juu, varmaan se on puuduttavaa kun pyörii samassa nurkassa kiekon saadessaan ja yrittää jatkuvasti sitä bugimaalia etukulmasta. Ja jos en vain osaa niin miksi yleensä teit vain 4 maalia sillä samalla kuviolla jota jauhoit ottelun tappiin asti? Turha puhua muiden osaamisesta ja puuduttavuudesta yhtään mitään jos et yksinkertaisesti osaa kuin toistaa yhtä temppua kerta toisensa jälkeen. Toki myönnän että osaat puolustaa, mutta hyökkäyspelisi tosiaan oli yksinkertaista ja olisit luultavasti pudonnut runkosarjan jälkeen, sillä et todellakaan häikäissyt taidoillasi kuten tässä liigassa parhaat pelaajat jotka osaavat pyörittää peliä muuallakin kuin kulmissa ja pyörittävät sitä monipuolisesti.
Kyllä tympii toi yhen ja saman etukulmamaalin yrittäminen joka ikinen kerta. Täytyy kyllä myöntää että jos leikkaan raunasta siihen maalille ni se etukulmahan siinä on helpoin ratkasu ja itekkii sen sinne yritän silloin tällöin heittää mutta se on vain yksi tapa muiden joukossa. Toinen mistä en oikein pidä on toi mailan noston rämpyttäminen. Saisi EA tähdä siitä jotenkin luonnollisemman ja tehottoman tai vakka poistaa minun puolesta kokonaan.
ennemminkin luulen kaljan tarkoittaneen 1. Maaliskuuta...!??!!
Ei tämä liiga oikein ole toiminut kohdallani. Myöhään illalla / Yöllä kerkeäisin pelaamaan, mutta kukaan ei silloin ole valmis ottamaan haasteita vastaan. Pari tuntia olen aikaa kuluttanut haastamalla porukkaa turhaan. Kaksi peliäkin olen pelannut, toisessa vastustaja häipyi kesken pelin ja toisessa pelissä vastustaja sai kokonaista kaksi laukausta maalia kohti ammuttua! Kummankaan ottelun tulokset eivät olleet eiliseen mennessä päivittyneet pistetaulukoihin?
Epäilen, että liigaa ei saada koskaan toimimaan, niin että kaikki joukkueet saisivat pelattua kaikki pelit, koska sarjassa on 30 tiimiä ja pitää pelata 58 ottelua. Tiimien potkiminen pois on myös typerää, koska osa pelaajista pelailee silloin turhaan otteluja.
Kohelopeteä vastaan pelailin ja sitten kohelopete painoi starttia kun tein mualin, seurauksena aloitusbugi ja lährin ennemmin kuin kohelopete. . . . Häviöhän siitä tuli, onko reilua![]()
Pelattiin peckesin kanssa ja tuli aloitusbugi. Eli se looppi helvetistä jossa aloittaminen tapahtuu yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Onneksi on tuo yhteinen lopetus namiska jonka olemassa olon tajusimme, joten kummallekaan ei tullut tappiota.![]()
No voi helvetin helvetti.. Tälleenkö sen ois voinu lopettaa? perhana..