Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Meikä joutuu jättään turnauksen. Harmittaa, juuri kun oltaisiin playoffit saatu käynnistettyä.
Elikkä poistelkaa minut
Syy: Yellow Light Of Death

E: No josko nyt olisi sitten kieliopillisestikkin oikein:D. Jos nuo viikonlopputurnaukset pidetään jatkossakin, niin eiköhän nähdä tulevaisuudessa siellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Meikä joutuu jättään turnauksen. Harmittaa, juuri kun oltaisiin playoffit saatu käynnistettyä.
Elikkä poistelkaa minut
Syy: Yellow Light Of Dead

Toi on kyllä jo pätevä syy. Vaikka kieliopillisesti väärin. Death, ei dead. pilk. nus.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Mites käykö sulle tynnyri, että tänään pelattas?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

bahrain12345 millon pelattas noi playoffit? Mä oon ke ilta -> su/ma asti mökillä (riippuu vähä miten selviää kotiin) ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

bahrain12345 millon pelattas noi playoffit? Mä oon ke ilta -> su/ma asti mökillä (riippuu vähä miten selviää kotiin) ;)

Ei oo näkyny eikä kuulunu. Tosiaa toissa perjantaina se ilmoittautu viikonlopputurnaukseen, mutta kertaakaa ei oo ollut edes online pleikalla.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

huhhuh. eloa tannekin. Toinen kierros alkoi. Lagittaja vs Ludson ja Penguin vs Kohelopete
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Juu kävi niin et myin oman pleikan pois kun sain nii hyvin 2-3 vuotta vanhasta 60gb:stä.Eli oletettavasti en nyt voi ainakaan vähään aikaan olla mukana.Siitä v-loppu turnauksesta sen verran ´niin yritin pelata muita vastaan nii jostain syystä en pystynyt ketään vastaan matsaamaan.Aina jumi joukkueen valitsemis kohdassa.Omasta mielestäni muuten olen ollut aktiivinen pelaaja jos vaan vehkeet on pelannut.Taisin olla kolmen parhaan joukossa jotka pelas 40 matsia ekana.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Juu kävi niin et myin oman pleikan pois kun sain nii hyvin 2-3 vuotta vanhasta 60gb:stä.Eli oletettavasti en nyt voi ainakaan vähään aikaan olla mukana.Siitä v-loppu turnauksesta sen verran ´niin yritin pelata muita vastaan nii jostain syystä en pystynyt ketään vastaan matsaamaan.Aina jumi joukkueen valitsemis kohdassa.Omasta mielestäni muuten olen ollut aktiivinen pelaaja jos vaan vehkeet on pelannut.Taisin olla kolmen parhaan joukossa jotka pelas 40 matsia ekana.

Muutama ihmetellykkin mitä sulla oikein tapahtu ku vissii viimeinen kirjautuminen 6 viikon takaa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Juu huomenna takas kuvioissa kun haen uuden pleikan kaupasta.:).
 
Ylös Bottom