Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Enää olis laitosmies, nko92, miqzu ja bahrain12345 jota vastaan en oo pelannu. Elikkäs jos joku edellämainituista herroista eksyy plegelle niin viestiä tulemaa ja koitetaa saada pelit pelattua.:)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Sori että oon viettänyt hiljaiseloa tämän osalta. Nyt kuitenkin on taas enemmän aikaa peleille ja huveille joten eiköhän tämä joten kuten loppuun viedä vaikka minun takia onkin saanut kärsiä.

Tämän kuun loppuun mennessä kaikilla tulee olla 40 peliä pelattuna tai tulee auto banaana. Mikäli nyt sattuu että parilla jampalla on parit pelit pelaamatta niin annetaan siihen viikko sitten vielä armon aikaa ennenkuin pleijarit saadaan aikaan. Nyt kun poistin Wickedtahin liigasta niin jäi 21 pelaajaa joten yritetää siihen että 16 pelaajaa olisi mukana kuun loputtua nii saadaan hyvät pleijarit vielä aikaseks.
Voisit alkaa jo ens viikolla kickimään porukkaa pois. Vaikka yks pelaaja per päivä, aina se jolla on vähiten pelejä. Siihen asti kunnes on 16 joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Voitaisiin vaikka potkia ne vahiten peleja pelanneet ja joita ei kiinnosta liigaa nahtavasti pelata (facefisu, Peckes ?)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Voitaisiin vaikka potkia ne vahiten peleja pelanneet ja joita ei kiinnosta liigaa nahtavasti pelata (facefisu, Peckes ?)

Peckes kyllä varmasti pelaa. Laittakaa sille vaikka yksityisviestiä. Sillähän noi peliajat on arkena ja päivällä. Facefisun poistin tosta toisesta liigasta.

P.S. Sori Ludson, mutta en ota siihen liigaan enää ketään, että saadaan pudotuspelit käyntiin. Lähinnä luvassa on potkijaisia.

On näistä liigoista ollut se hyöty, että tietää aika hyvin ketä ottaa liigaan mukaan seuraavalla kerralla. Oli se sitten tämän parissa, tai Suraavan kehitysversion parissa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Ludson laitoin sulle privaa takaisin tuolla psn-puolella. Loppupelit vaan mitkä on jäljellä, niin näyttää vaan niin pahasti olevan niiden kanssa, jotka pelaa muuna aikana, mihin mulla on mahkut. Viiden jälkeen arkisin ei onnaa ja kun yöllä puskee kotiin puolikahden maissa, niin ei jaksais ottaa matsia kenenkään kanssa. Jos siellä ylipäätään ketään olisikaan, mutta anyways, parhaani teen jotta saan tän liigan ja ton new patch liigan vedettyä kunnialla loppuun.

Ja Kaljatynnyri pidättää oikeuden itsellään monottaa mut pihalle, ja en vedä herneitä nenään kun se päätös on kuitenkin "for greater good".

peckes
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Ludson laitoin sulle privaa takaisin tuolla psn-puolella. Loppupelit vaan mitkä on jäljellä, niin näyttää vaan niin pahasti olevan niiden kanssa, jotka pelaa muuna aikana, mihin mulla on mahkut. Viiden jälkeen arkisin ei onnaa ja kun yöllä puskee kotiin puolikahden maissa, niin ei jaksais ottaa matsia kenenkään kanssa. Jos siellä ylipäätään ketään olisikaan, mutta anyways, parhaani teen jotta saan tän liigan ja ton new patch liigan vedettyä kunnialla loppuun.

Ja Kaljatynnyri pidättää oikeuden itsellään monottaa mut pihalle, ja en vedä herneitä nenään kun se päätös on kuitenkin "for greater good".

peckes
Joo, ei mitaan henk.kohtaista. Uskon kylla etta pelaat, kun niin sanot, enka koita yllyttaa potkimaan ketaan joka liigassa haluaa oikeasti olla. Voin koit ttaa joku paiva, (keskiviikkona) yrittaa tulla ennen viitta jos saataisiin pelattua, itsella puskee juuri koeviikkoa pahasti paalle.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Moro,

olisiko ideaa koittaa ottaa joku ilta pienet pelitalkoot? Sovittais joku ilta ja yrittettäisiin saada mahdollisimman moni paikalle, jotta saatais pelejä pelattua. Miten olis?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

facefisu, laitosmies, mikekFIN ja Peckes vois pelailla nopealla tahdillaan pelejä pois. Olette reilusti neljä vähitenpelannutta. Loput vois kans edesauttaa tilannetta näyttämällä oikeaa esimerkkiä, ja haastamalla heitä/muita. Varsinkin ne joita oikeasti kiinnostaa vois ens alkuun pelata kaikki ottelunsa pois, niin päästään jo melko pitkälle. Jos pelit ei teknisestä syystä onnistu, niin verkko-faqia tsekkailemaan, ja varsinkin DMZ:n määrittämistä.

Jos ei kiinnosta/huvita/jaksa/on teknisiä ongelmia, niin liigasta poistuminen omin neuvoin on sallittua.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Sori että oon viettänyt hiljaiseloa tämän osalta. Nyt kuitenkin on taas enemmän aikaa peleille ja huveille joten eiköhän tämä joten kuten loppuun viedä vaikka minun takia onkin saanut kärsiä.

Tämän kuun loppuun mennessä kaikilla tulee olla 40 peliä pelattuna tai tulee auto banaana. Mikäli nyt sattuu että parilla jampalla on parit pelit pelaamatta niin annetaan siihen viikko sitten vielä armon aikaa ennenkuin pleijarit saadaan aikaan. Nyt kun poistin Wickedtahin liigasta niin jäi 21 pelaajaa joten yritetää siihen että 16 pelaajaa olisi mukana kuun loputtua nii saadaan hyvät pleijarit vielä aikaseks.

Elä prkl hyvä mies potki ku tällä hetkellä 38 peliä max :D.
Itellä ois yhteensä 3 peliä pelaamatta VapaVapa:a ja laitosmiestä vastaan. Mihinkähän aikaan herrat ois onlinessä?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Voisin lauantai tai sunnuntai iltana tulla pelaileen, lisään sut PSN niin katellaan tarkemmin.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

On se kumma, kun ei tahdo nuo pelit joillain oikein tapahtuvan. Kohta kickkejä, että päästäisiin joskus niihin play-offeihin?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Poistan itteni liigasta jos en tänään ehdi ottaan matseja. Taitaa olla enemmän noi viikonlopputurnaukset mun juttu..
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Poistan itteni liigasta jos en tänään ehdi ottaan matseja. Taitaa olla enemmän noi viikonlopputurnaukset mun juttu..

Juu on jo poistettu. Jouduin poistaan kaiken kaikkiaan 6 ja nyt on enää mulla ja penguinilla peli jonka jälkeen pleijarit
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Kuulunko minä näihin poistettuihin? Nyt en pysyt kyseistä asiaa tarkistamaan. Pelejä oli muutama jäljellä mutta en saanut pelattua kun porukka ei ollut koskaan paikalla. Eipä sinänsä haittaa jos poistit koska Florida Panthers ei ihan parhaasta päästä ole. Mutta jos et poistanut niin pleijarit pelaan tottakai.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Laittakaas postia tähän kun play-offsit alkavat. Otteluparit myös näkyviin.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

jeps kaljatynnyri ja penguin vois pelata yhen matsin niin päästäs niihin pleijareihin :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Ohhoh, olin varma, että olin potkittu:D Loistavaa, pääsee playoffeja pelaileen. Vastaan taitaa tulla Bahrain

E: Lagittaja, olet mukana
 
Ylös Bottom