Ite pääsin vasta tänään pelamaan uudella päivityksellä tätä peliä. En pelaa itse muaalla kuin verkossa 1vs1 matseja. Ensimmäinen pelini voitin 6-0, sain yhden jäähyn ja vastustaja 6.
Todellakin , vanhat bugi maalit eivät enää mene, eli ne etukulmasta vedot. Maalivahdin saa vieläkin suht. helposti maahan, mutta kun vetää melkein tyhjään maaliin niin maalivahti saa räpylän väliin, mikä on loistava juttu! Torjunnat ovat hieman muuttuneet, ja mielestäni enemmän "show" tyyppiseksi.
Toisessa matsissa taas huomasin tuon jäähy jutun, sain siinä matsissa jopa 4 jäähyä. Kaikki olivat kampitus, joten taklauksissa en ole huomannut merkittävää eroa. Taklaan ihan samanlaisti kuin aikaisemminkin, eli en kiekotonta ja liu´usta yleensä, näin vain harvoin tulee rangaistus. Tämän toisen pelin voitin 5-1. Muutama meni sisään silloin kun vedin siniviivalta puolustajalla, kaamea maski vaan eteen ja yläkulmat soimaan. Muutama meni myös ohjauksilla. Peli ilo nousi hurjasti, ja tämä peli vaikuttaa todella paljon realistisemmalta! Tälläistä sen juuri olla pitää. Jotkut valittavat sitä ettei saa maaleja, se on kyllä ihan omaa kokemattomuuttaan. "Miks se ei mene vaikka mä vedän ihan ylös ja molke saa hanskan väliin"? Tiedättekö jos on hyvällä ampuma sektorilla, niin kannattaa vetää räpylän alta, eli kainalosta. Ne kudit ovat vaikeita maalivahteille, harvoin kannattaa ampua ihan ylös. Silloin kun ammut viivalta, niin ammu melkein maatapitkin, näin helpottuu ohjaukset ja maalivahti joutuu torjumaan patjalla joka lisää taas reboundeja. Kun saavut hyökkäysalueelle, älä lähde suinpäin vetämään. Anna kiekko pakeille, kierrätä kiekkoa ihan rauhassa ja katsele minne syötät. Jos pidät viivalla kiekkoa, niin muista pitää R2 pohjassa, silloin kiekon käsittely helpottuu huomattavasti. Kun vedät, laita R2 pohjaan, tarkkuus lisääntyy. Hyökkäysalueella kiekon pitämistä helpottaa paljon X näppäin, näin pelaaja suojaa kiekkoa ja pystyt helpommin kuljettamaan sen vetosektorille..
Vielä lopuksi, oli kyllä loistava päivtys! Olen mä vielä joskus siellä TOP10.