Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse soittelin äsken Turun GameStoppiin ja sanoivat, että virallinen julkaisupäivä on 25.09.2008 ja tuotteen myyminen ennen sitä on suurehkojen sakkojen uhalla kiellettyä...

Huomiseen on siis jaksettava... :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eipä konsolinetistäkään peli ehtinyt täksi päiväksi, vaikka oli eilen lähetetty.. no huomenna sitten. Eipä se maailmaa kaada, vaikka harmittaa toki että muut ovat tuota nannaa jo pelaamassa :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse tilasin Gigantin nettikaupasta niin, että noudan itse Turun Gigantista. Ilmoitettiin, että tuote on 2 päivän päästä noudettavissa ja sitte vielä ku se on noudettavissa niin sieltä soittaa joku naikkonen. Eli toivotaan parasta ja odotetaan Gigantista, jos vaikka kerrankin sieltä sais jotain palvelua. :) Ja tosiaan hintaa tuli tuo 49e, kun taas Turun gigantissa hintaa tulee olemaan 59e ainakin mainoslehtisen mukaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eipä näy postilaatikossa :( Ei varmaankaan ehtinyt eilisen postiin. No jos huomenna saapuisi
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla olisi pelimiehessä NHL09 odottamassa, tarviiko joku sen? Mulla peli jo on, mut Oulussa asuville peliä tarjolla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

no niin! Vihdoinkin änäri kädessä! Ja eikun kokeileen.. Prismasta hain kanssa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tampereen Anttilassakin näkyi jo tänään 69,90 eurolla.

GameStopista taas soitettiin, että varaamani peli saapui jo, mutta sen saa hakea vasta huomenna.

Uuuhh... Ei jaksa odottaa :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kuinka monen kanssa pitää tapella huomenna klo 10 gigantin ovella Kuopiossa:)..? Sielt sit heti hakkaan peliä armotta!! Löytyskö online peliseuraa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuli käytyä tänään Tampereella Lielahden Gigantissa. Myyjä sanoi että, on 50/50 tuleeko peli huomenna. Hinnankin kysyin mutta, sepä pääsi jo unohtumaan:(. XO versio oli 49.95, mutta lehtisessä jonka otin Gigantista mukaan luki: XO NHL09 59.90. Paljonko Tampereen Prismassa oli peli?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

tuli käytyä tänään tampereella lielahden gigantissa. Myyjä sanoi että, on 50/50 tuleeko peli huomenna. Hinnankin kysyin mutta, sepä pääsi jo unohtumaan:(. Xo versio oli 49.95, mutta lehtisessä jonka otin gigantista mukaan luki: Xo nhl09 59.90. Paljonko tampereen prismassa oli peli?

69,90.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eilen tuli konsolinetiltä sähköposti:

tilauksesi on postitettu. Pakettisi saapuu sinulle 1-3 päivän kuluessa.


Tänään ei vielä tullut, mutta ehkäpä sitten huomenna. :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pystyy vielä pyytämään Prismat, Tiltit sun muut 70e! Onneksi Tampereella on vielä eräs sopuhintainen pelikauppa. Toivottavasti entisen Gamelifen tilalle tulisi Konsolinet tai VPD.

Mikähän tämä on? Pitäisi varmaan tänään kuitenkin peli jostain napata.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko se nyt oikeasti niin tajuttoman vaikeaa keskustella pelien saatavuudesta sille tarkoitetussa ketjussa? Taas kaks sivua jauhantaa siitä, mistä peliä saa ja mihin hintaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

niinpä...

Mitenkäs tuon BaP tyypin kanssa, kun sillä pelaa onlinessa Kfin joukkueessa, voiko se kehittyä? Vaikuttaako oman kauden kehitys tuohon online skilleihin?
Kysyn vaa, että kannattaako sitä omaa tyyppiä heti joukkueeseen laittaa, vai pelatako pikapikaa pari kautta läpi :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

niinpä...

Mitenkäs tuon BaP tyypin kanssa, kun sillä pelaa onlinessa Kfin joukkueessa, voiko se kehittyä? Vaikuttaako oman kauden kehitys tuohon online skilleihin?
Kysyn vaa, että kannattaako sitä omaa tyyppiä heti joukkueeseen laittaa, vai pelatako pikapikaa pari kautta läpi :)

Tietääkseni offlinessä ja onlinessä on eri tyyppi pelattavana eli ei vaikuta, mutta mistä minä tiedän kun en edes vielä omista peliä:p

Heitänpä itse vielä kysymyksen:

Kun onlines valitset esim. vasen laita kok.70, pelaat ja kehityt kok. 85
Sitten tekee mieli testata muuta pelipaikkaa esim. mokke josta pitää taas aloittaa kok 70. Selvä juttu, mutta kuinkas sitten kun huomaat ettet pidä mokesta ja menet takaisin tuonne vasen laita niin onko kok. se 85 vai pitääkö aloittaa taas kok.70?

Toivottavasti joku ymmärsi mitä hain:eek:
 
Ylös Bottom