Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko teillä Be a Pro - onlinematseissa pelaaja jäätynyt paikalleen? Eli pelaaja ei liiku mihinkään, eikä tee mitään, vaikka kuinka vatkaa tikkuja.

Mulla tapahtuu sitä valitettavan usein, melkein joka toinen kerta.

Ja yleensä vielä tärkeissä paikoissa esim. ylivoimalla ja vastustajan puolustusalueella
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mikähän tuossa on, kun koitin asentaa päivityksen (1.01 muistaakseni), niin Ps vain piippaa kolme kertaa ja käynnistyy uudestaan, eikä asenna päivitystä. Koitin kolme kertaa ja aina sama kohtalo. :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mikähän tuossa on, kun koitin asentaa päivityksen (1.01 muistaakseni), niin Ps vain piippaa kolme kertaa ja käynnistyy uudestaan, eikä asenna päivitystä. Koitin kolme kertaa ja aina sama kohtalo. :confused:

Misfit83: No niin, ongelma ratkaistu (ainakin sen osalta, mitä kuvailin tuossa ylempänä).

Eli: jos on sellainen ongelma, että kun pelin käynnistää ja se ilmoittaa päivityksestä ja painaa heti X-näppäintä, niin PS3 boottaa itsensä, niin ratkaisu on seuraava: ÄLÄ paina heti X:ää, vaan odota että taustalla peli latautuu. Kun kuulet "EA Sports, it's in the game." -lausahduksen, paina X:ää ja lataus onnistuu (ainakin meikäläisellä).

Älkää vaan kysykö, että miksi tuo auttaa, mutta näin on.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mikäs ny vois olla vikana, kun yritän saada jenkki kaverin tekemiä rostereita (Roster Update 11 ja Classic/Overseas roster 1.5) toimimaan, niin laite herjaa että olis vioittunutta tietoa nämä rosterit, vaikka aikasemmat jenkin tekemät rosterit oon saanu toimiin moitteettomasti.
Kopioin siis ihan normaalisti jonkun oman kokoonp. tiedoston muistitikulle ja sit korvaan sieltä sys.data tiedoston jenkin tekemällä sys.data tiedostolla. Missä vika? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kopioin siis ihan normaalisti jonkun oman kokoonp. tiedoston muistitikulle ja sit korvaan sieltä sys.data tiedoston jenkin tekemällä sys.data tiedostolla. Missä vika? :confused:
Muistaakseni tiedostokansion nimeä ei saa muuttaa. Eli jos muokkasit esim. tietokoneella, herjaa silloin tuota.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Osaatteko sanoa että miksi kaikki pelaamani online pelit merkitään hävityiksi. Eli vaikka voitan niin tilastot vaan huononee. Voittoputki näyttää nyt -13 vaikka voittoja on tullut ihan mukavasti.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

pelattiin boxin puolella turnausta... pudotuspeleissä voittanut joukkue ilmoitettiin tippuneeksi ja hävinnyt jatkaa seuraavalle kierokselle. Onko muut huomannut samaa, vai oliko joku bugi. Jokaisella kieroksella em. tavalla tapahtunut.

Meinas ekalla kerralla pistää jännittämään..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Osaatteko sanoa että miksi kaikki pelaamani online pelit merkitään hävityiksi. Eli vaikka voitan niin tilastot vaan huononee. Voittoputki näyttää nyt -13 vaikka voittoja on tullut ihan mukavasti.
Mulla on käyny kerran niin, että joku idiootti oli laittanu waret päälle(tai muuten vaan alkoi lagittaan) viimeisellä minuutilla, kun olin häviöllä. Vähän aikaa vitutti tommonen, mutta jälkikäteen kun katsoin tulosta, niin olikin merkitty mulle kolmella maalilla voitto.

Olisko tossa sun ongelmassa sitten kyse jostain yhteysongelmista? Mitäs kautta sää poistut pelistä? En tiedä sitte missä vaiheessa peli rekisteröi ne tulokset. Jos vaikka poistut liian aikaisin tai väärää reittiä. Ei oikein muita selityksiä voi löytää.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Löytyyhän täältäkin (ikävä kyllä) joitain joilla vaivaa tämä 0-3 DNF tappio bugi, ei muuta kuin suuntaus EA:n foorumeille http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=462601&tstart=0 sekä http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=450405&start=0&tstart=0 itse kirjoittelen tuonne Kiikikonna nikillä ja tuossa nyt porukalla koitetaan selvittää mistä on kyse, kun EA ei suostu meille edes kunnon vastausta ongelman merkeissä antamaan. Tuohon survey triidiin olisi hyvä saada noita speedtest.net sivuston tuloksia sellaisiltakin, jotka eivät tästä ongelmasta kärsi.

--------------------------------------------------
PSN ID = Kiikikonna
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En jaksanu alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi, mut osaisko joku kertoa mulle että miten online-peleissä joukkueet laitetaan paremmuusjärjestykseen? Esim. HC KonsoliFin on sijalla 16 pisteillä 3961, mutta mistä nämä pisteet tulevat? En jaksa ymmärtää... :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En jaksanu alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi, mut osaisko joku kertoa mulle että miten online-peleissä joukkueet laitetaan paremmuusjärjestykseen? Esim. HC KonsoliFin on sijalla 16 pisteillä 3961, mutta mistä nämä pisteet tulevat? En jaksa ymmärtää... :confused:

Eiköhän yksi ja tärkein kriteeri ole voitettujen ja hävittyjen otteluiden lukumäärä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eiköhän yksi ja tärkein kriteeri ole voitettujen ja hävittyjen otteluiden lukumäärä. :rolleyes:

:rolleyes:

No millä laskukaavalla saat HCKonsoliFIN:lle 4001 pistettä, jos pelattu pelejä on 1370, joista voittoja 988 ja tappioita 277 (jatkoaikatappioita 105)?

HCK on siis tällä hetkellä (n. klo 18.15) sijalla 16. Osaisitko sinä tai joku muu selvittää minulle miksi Snipers-joukkue on sijalla 11 pisteillä 4375? (238 peliä,135 voittoa, 99 tappiota ja 4 jatkoaikatappiota)

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

:rolleyes:

No millä laskukaavalla saat HCKonsoliFIN:lle 4001 pistettä, jos pelattu pelejä on 1370, joista voittoja 988 ja tappioita 277 (jatkoaikatappioita 105)?

HCK on siis tällä hetkellä (n. klo 18.15) sijalla 16. Osaisitko sinä tai joku muu selvittää minulle miksi Snipers-joukkue on sijalla 11 pisteillä 4375? (238 peliä,135 voittoa, 99 tappiota ja 4 jatkoaikatappiota)

Kiitos.

No ei tuota taida ketään tajuta miten tuo ea nuo pisteet laskee :D

Välillä sellanen 20 ottelun voittopuki ja noustaan sinä aikana 2 sijaa. Sitten kun menee häviimään yhden ottelun niin tippuu samantien vähintään sen 2 sijaa. Yhessä vaiheessa oltiin sijalla 7 muutama tappio ja hupsan sijotus oli 21 :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

:rolleyes:

No millä laskukaavalla saat HCKonsoliFIN:lle 4001 pistettä, jos pelattu pelejä on 1370, joista voittoja 988 ja tappioita 277 (jatkoaikatappioita 105)?

HCK on siis tällä hetkellä (n. klo 18.15) sijalla 16. Osaisitko sinä tai joku muu selvittää minulle miksi Snipers-joukkue on sijalla 11 pisteillä 4375? (238 peliä,135 voittoa, 99 tappiota ja 4 jatkoaikatappiota)

Kiitos.

Tuota olen kyllä miettinyt monesti itsekin. Jossakin vaiheessa oli sellaista huhua, että tappioista olisi tullut enemmän pisteitä kuin voitosta. :D

Mutta kyllä nuo muiden joukkueiden sijoitukset verrattuna voitto-tappio-suhteeseen vaikuttaa melko uskottavilta... kai.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Moro!

Väppää:n tekemät rosterit voi ladata täältä!

Onkohan näihin tulossa kenties mitään päivitystä...? Mitä nyt hieman vilaisin esim. HIFK:ta niin puuttui ainakin: Honkanen, Bates, Liivik, Ramstedt, Nyholm ja Hacker. Muissakin joukkueissa näytti olevan vähän puutteita.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkohan näihin tulossa kenties mitään päivitystä...? Mitä nyt hieman vilaisin esim. HIFK:ta niin puuttui ainakin: Honkanen, Bates, Liivik, Ramstedt, Nyholm ja Hacker. Muissakin joukkueissa näytti olevan vähän puutteita.

Väppää tehnyt hienon duunin jo tehdessään noi kokoonpanot, joten eiköhän jokanen osaa noita ite päivittää jos tarvis on. Tietty jos joku näitä itselleen päivittää niin voi ne samalla laittaa jakoon.

Edit: Korjailempa noita itse tässä pikkuhiljaa, en osaa luvata koska valmistuvat, sen verran kiireitä tällähetkellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noiden sm-rosterien teko voisi nopeutua aika huikeasti, jos useampi tekisi vaikka pari joukkuetta vuorollaan valmiiksi... Itsekin jaksoin päivittää tasan Jokerit valmiiksi, muihin ei jaksanut muutoksia tehdä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noiden sm-rosterien teko voisi nopeutua aika huikeasti, jos useampi tekisi vaikka pari joukkuetta vuorollaan valmiiksi... Itsekin jaksoin päivittää tasan Jokerit valmiiksi, muihin ei jaksanut muutoksia tehdä.

Mites niitä rostereita pystyy sitten yhdistelemään?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, nyt olisin saanut ensimmäisen versioni SM-Liigan rosteripäivityksistä valmiiksi, joka on tosin pelaaja-arvojensa puolesta hyvin vaillinainen, mutta yritin kuitenkin päivitellä näin alkuun joukkueisiin tämänhetkiset pelaajat. Suurkiitokset Väppää:lle, joka antoi luvan käyttää tekemiään rostereita näille pohjana. Ei kai tässä muuta kannata höpötellä, pistetään paketti jakoon ja odotellaan palautetta :D. Rosterit Toivottavasti muistin tuohon ohjeeseen kirjata kaiken tarpeellisen, ettei tarvitse vatvoa sitten miksi jollakulla ei päivitys toimikkaan, ja toivottavasti siitä ohjeistuksesta edes saa selvää :p.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, nyt olisin saanut ensimmäisen versioni SM-Liigan rosteripäivityksistä valmiiksi, joka on tosin pelaaja-arvojensa puolesta hyvin vaillinainen, mutta yritin kuitenkin päivitellä näin alkuun joukkueisiin tämänhetkiset pelaajat. Suurkiitokset Väppää:lle, joka antoi luvan käyttää tekemiään rostereita näille pohjana. Ei kai tässä muuta kannata höpötellä, pistetään paketti jakoon ja odotellaan palautetta :D. Rosterit Toivottavasti muistin tuohon ohjeeseen kirjata kaiken tarpeellisen, ettei tarvitse vatvoa sitten miksi jollakulla ei päivitys toimikkaan, ja toivottavasti siitä ohjeistuksesta edes saa selvää :p.

Noniin, hieno homma! Kiitokset siis beazil:ille ja väppää:lle. Ei muuta ku testaamaan. Iso kiitos!
 
Ylös Bottom