Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Se avatar hahmo pitää tehä ja tallentaa myös sinne nhl välilehteen, eli siinä kun puet sille niitä vaatteita ja muuta niin ylhäällä on välilehtiä oisko ollu wep ja jotain kaikkea niin sieltä valikoit nhl ja tallennat sinne!

Tilastot ei tallennu miljoonille muillekkaan eikä mullekkaan. Nyt viimettenä ku laiton pelin päälle oli kaikki statsit lähteny mun be a pro pelaajalta nettipuolella. Kaikki nollassa ja uudet pelit mitä pelaan ei enää tallennu ylös pisteineen mitä saan! Minkäs teet, se on EA...

Viestin pistin ja vastaus oli tyhjentävä

"Tekninentuki

Hei, en pääse tarkistamaan statsit tai korjaamaan tilastoja. Oletko päivittänyt pelin verkosta, puhdista rosterin, poista tiedostoja jota sinä et tarvitse y.m?

Terveisin / Med vänlig hälsning
Johnny Krekula
CS Agent

EA-Support: 0775 700270
Öppettider: Mån - Fre 13 - 17

Electronic Arts Sweden AB Johanneslundsvägen 2, 19461 Upplands Väsby Sweden Reg. No. 556502-9062"

Joten se siitä, ensvuonna sitten paremmin...

Joo no ei siinä sitten mitään. Toivotaan ettei tee ens peliin samoja virheitä :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tämä on kyllä pakko jakaa tänne. Eli kaverin kanssa pelattiin änäriä ja kaveri "teki" kyllä uskomattomimman maalin koskaan. Muutenkin aina sellainen tuuripelle, että huhuh :p mutta nyt vielä tämäkin http://www.easportsworld.com/en_US/video/2483360. Ja arvatkaapas kumpi sen sitten voitti? :rolleyes:

Jahas, taitaa olla se kuuluisa reikä sivuverkossa maali. Nätti kyllä, ei voi muuta sanoa. :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kyse siis ns. ensimmäisestä päivityksestä, vai onko mahdollisesti tullut jo uusi päivitys?

Itselläni ei ainakaan ole juurikaan pahaa sanottavaa ekasta päivityksestä; mielestäni paransi pelattavuutta selkeästi monissa tilanteissa. Hieman harmittaa oman joukkueen koneen ottamat jäähyt joissakin täysin älyttömissä paikoissa.

Viimeisin päivitys, mitä kyseiseen peliin on tullut. Muilla ei ilmeisesti samaa bugia esiinny? :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Se avatar hahmo pitää tehä ja tallentaa myös sinne nhl välilehteen, eli siinä kun puet sille niitä vaatteita ja muuta niin ylhäällä on välilehtiä oisko ollu wep ja jotain kaikkea niin sieltä valikoit nhl ja tallennat sinne!

Tilastot ei tallennu miljoonille muillekkaan eikä mullekkaan. Nyt viimettenä ku laiton pelin päälle oli kaikki statsit lähteny mun be a pro pelaajalta nettipuolella. Kaikki nollassa ja uudet pelit mitä pelaan ei enää tallennu ylös pisteineen mitä saan! Minkäs teet, se on EA...

Viestin pistin ja vastaus oli tyhjentävä

"Tekninentuki

Hei, en pääse tarkistamaan statsit tai korjaamaan tilastoja. Oletko päivittänyt pelin verkosta, puhdista rosterin, poista tiedostoja jota sinä et tarvitse y.m?

Terveisin / Med vänlig hälsning
Johnny Krekula
CS Agent

EA-Support: 0775 700270
Öppettider: Mån - Fre 13 - 17

Electronic Arts Sweden AB Johanneslundsvägen 2, 19461 Upplands Väsby Sweden Reg. No. 556502-9062"

Joten se siitä, ensvuonna sitten paremmin...

Ouch:eek: Mun tilanne on vielä pari äksää pahempi, koska mulla tilanteet tallentuu, mutta kaikki häviöinä:mad: Voittoputki näyttää -15:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ouch:eek: Mun tilanne on vielä pari äksää pahempi, koska mulla tilanteet tallentuu, mutta kaikki häviöinä:mad: Voittoputki näyttää -15:D

Mielummin pelaa vaan niin ettei ajattele niitä tilastoja! Pelitki menee ihan pielee jos niit ajattelee ja uskon kyl et niit o sit kiva seurata, mut ei se kai niin iso juttu ole ?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mielummin pelaa vaan niin ettei ajattele niitä tilastoja! Pelitki menee ihan pielee jos niit ajattelee ja uskon kyl et niit o sit kiva seurata, mut ei se kai niin iso juttu ole ?

On se varmaankin aika iso juttu jos voitetutkin pelit merkitään häviöksi? Itse en ainakaan jaksaisi semmoista, toivottavasti nettiongelmia karsitaan jollain päivityksellä pian. =)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Se avatar hahmo pitää tehä ja tallentaa myös sinne nhl välilehteen, eli siinä kun puet sille niitä vaatteita ja muuta niin ylhäällä on välilehtiä oisko ollu wep ja jotain kaikkea niin sieltä valikoit nhl ja tallennat sinne!

Tilastot ei tallennu miljoonille muillekkaan eikä mullekkaan. Nyt viimettenä ku laiton pelin päälle oli kaikki statsit lähteny mun be a pro pelaajalta nettipuolella. Kaikki nollassa ja uudet pelit mitä pelaan ei enää tallennu ylös pisteineen mitä saan! Minkäs teet, se on EA...

Viestin pistin ja vastaus oli tyhjentävä

"Tekninentuki

Hei, en pääse tarkistamaan statsit tai korjaamaan tilastoja. Oletko päivittänyt pelin verkosta, puhdista rosterin, poista tiedostoja jota sinä et tarvitse y.m?

Terveisin / Med vänlig hälsning
Johnny Krekula
CS Agent

EA-Support: 0775 700270
Öppettider: Mån - Fre 13 - 17

Electronic Arts Sweden AB Johanneslundsvägen 2, 19461 Upplands Väsby Sweden Reg. No. 556502-9062"

Joten se siitä, ensvuonna sitten paremmin...

Jos englanti sujuu niin kannattaa varmaan koittaa EA:n englanninkielisestä supportista apuja...

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/home.php?p_sid=ZRGxZlkj

Kirjaudut sisään, ja painat vasemmasta reunasta "Contact Us"...

Mut on pakko varoittaa et tuolta EACS:stä tulee aika paljon kans tyhjentäviä vastauksia, ja korjauksia mitkä ei liity asiaan millään tavalla.

Mut ainakin niistä pitäis jää parempi mieli mitä tosta Google käännöskoneella tehdystä vastauksesta... :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se varmaankin aika iso juttu jos voitetutkin pelit merkitään häviöksi? Itse en ainakaan jaksaisi semmoista, toivottavasti nettiongelmia karsitaan jollain päivityksellä pian. =)

Taitaa jäädä seuraavan NHL 2010 herkuks:( No tuskimpa sentää :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

ääh. Olen pelannut vaikka kuinka monta kertaa onlinessa, mutta tilastoni näyttävät nollaa online pelien kohdalla. Voittoja ja häviöitä tullu, mutta 0 näyttää :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mielummin pelaa vaan niin ettei ajattele niitä tilastoja! Pelitki menee ihan pielee jos niit ajattelee ja uskon kyl et niit o sit kiva seurata, mut ei se kai niin iso juttu ole ?

No tuossa be a pro hahmossa on juuri se idea että se on "oikea" pelaaja tuolla ja mielestäni ainakin noita statseja pelaajan kehityksestä ja pisteistä on mukava seurata. Eikä nyt kun jää pelit merkaamatta niin pysty enää saamaan pelaajakortteja paremmaksi joilla sitten taas saa hahmolleen lisää pisteitä lyötyä taitoihin. Mutta niinkuin sanottu jokainen taplaa tyylillään...

Joo pitää koittaa häkkis englannilla ottaa yhteyttä "isompiin" vaikuttajiin, easportsworld sivustolle jo englanniksi laitoin mutta eipä kait kukaan ole edes kattellut sitä palstaa. Sen verran paljon muutakin valitusta pullollaan meinaan...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se varmaankin aika iso juttu jos voitetutkin pelit merkitään häviöksi? Itse en ainakaan jaksaisi semmoista, toivottavasti nettiongelmia karsitaan jollain päivityksellä pian. =)

Niimpä:) Se siinä eniten ärsyttää että jos pelaa ranked matsii tulee yleensä jotai ihan "noobeja" vastaan ja pelit päättyy 4-0 :/ Unrankedis ei oo oikeestaan pelaajia. Ei sillä et oisin hyvä pelaaja, mut silti kaipaisi kovempia pelejä. Kaiken lisäksi olen aina ollut kauhea tilastoguru - jo 5-6 vuotiaana laskin NHL pelaajien pistekeskiarvoja/per peli, lätkäkorteistani ja kirjotin ylös listaan:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg...p_sid=ZRGxZlkj

Eipä tuolta kauttakaan paljoa enempää tosiaan lämpöä saanut. Vastasivat sentään järkevämmin ja sanoivat että liittivät käyttäjätunnukseni uudelleen ea:n sivustoihin jne. Mutta millään tavoin se ei kyllä auttanut. Eli mikään ei vielläkään tallennu ylös peleissä....

Ei auttanut kuin luoda uusi käyttäjätunnus ja johan alkoi lyytikirjottamaan ja sutina käymään, saa kaikki aloittaa alusta taas tosin mutta nyt ainakin tallentuu taas pelitapahtumat ylös...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Yhyy viel niin pitkä aika, että pääse pelaamaan tätä :( Pitäs varmaa alkaa tappaa aikaa CoD4 kanssa :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Yhyy viel niin pitkä aika, että pääse pelaamaan tätä. Pitäs varmaa alkaa tappaa aikaa CoD4 kanssa
Täähän on ihan wanha jo, NHL 2010 demoahan tässä jo odotellaan. ;)

Ei vaiskaan, pelattavaa riittää varmasti pitkälle ensi syksyyn.

Tänään eksyin pitkästä kertaa dynastyn puolelle pitkän BAP tahkoamisen jälkeen, ja toimii se peli näinkin. Pientä hakemista toki aluksi ollut kun on pitänyt vastata muidenkin pelaajien toimista, mutta eiköhän se tästä vähitellen ala rullata.

PS. Hyvää Itsenäisyyspäivää arvon forumilaiset! Muistakaahan pelata Itsenäisyyden kunniaksi Suomi-Ruotsi maaottelu! ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täähän on ihan wanha jo, NHL 2010 demoahan tässä jo odotellaan. ;)

Ei vaiskaan, pelattavaa riittää varmasti pitkälle ensi syksyyn.

Tänään eksyin pitkästä kertaa dynastyn puolelle pitkän BAP tahkoamisen jälkeen, ja toimii se peli näinkin. Pientä hakemista toki aluksi ollut kun on pitänyt vastata muidenkin pelaajien toimista, mutta eiköhän se tästä vähitellen ala rullata.

PS. Hyvää Itsenäisyyspäivää arvon forumilaiset! Muistakaahan pelata Itsenäisyyden kunniaksi Suomi-Ruotsi maaottelu! ;)


Juu. Ja helpoimmalla tietysti! :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, nyt on sitten valmistunut SM-Liiga rosterit siihen vaiheeseen, että arvotkin rupeavat (ainakin omasta mielestäni) olemaan suht oikeat, ja ketjuja hieman päivitelty, joten eiköhän heitetä paketti muidenkin iloksi (toivottavasti). Jälleen saa antaa palautetta tai muutosehdotuksia jos mieleen tulee. Varusteita en ajatellut muokata oikeiksi, koska en moista itse niin kauhean tärkeänä pidä :D. Rossut voit ladata tästä, ja muista seurata readme:ssä lukevia ohjeita.

Edit. Myös proojaskalle kiitokset, kun on auttanut rostereiden tekemisessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, nyt on sitten valmistunut SM-Liiga rosterit siihen vaiheeseen, että arvotkin rupeavat (ainakin omasta mielestäni) olemaan suht oikeat, ja ketjuja hieman päivitelty, joten eiköhän heitetä paketti muidenkin iloksi (toivottavasti). Jälleen saa antaa palautetta tai muutosehdotuksia jos mieleen tulee. Varusteita en ajatellut muokata oikeiksi, koska en moista itse niin kauhean tärkeänä pidä :D. Rossut voit ladata tästä, ja muista seurata readme:ssä lukevia ohjeita.

Kypärät voisit sentää laittaa pelaajille oikeiksi, esim. Blues käyttää RBK kypäriä ja HIFK puolestaan eastonin kypäriä. Elikkäs samat kypärät joukkuueessa kaikilla.

Ps. Kerroin vähä epäselväst :D
 
Ylös Bottom