Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voin väsätä nuo varusteet ainakin maalivahdeille oikeiksi ja sitten luistimia ja muita! Laitan vaikka tänne jakoon sitten!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuli ihan mieleen muinainen Open Ice .Peli jota tuli hakattua monenkin Markan edestä kun melk. jokapäivä vieraili Turun Pelikaanissa joskus vuonna papu.Oli kyllä loistavaa viihdettä kaverin kanssa tai ilman.Mukana oli kaikenlaiset turbot ym. jotka sopivat tähän peliin.
pientä nostalgiaa:)
http://www.youtube.com/watch?v=RPBxPu-eJ1s


:D:D

ps .Jos vähääkään muistuttaa tuota niin olen ensimmäisten(1000) joukossa lataamassa
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko noista uusista paidoista jotain kaikenkattavaa kuvalistausta jossain näkösällä vai pitääkö selata itte pelistä?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulle tehtiin online pelissä maali verkon läpi ihan niin kun Suomi - USA pelissä. Bit unlucky?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitenkä nämä paidat saa jäämään tänne?? Olen syöttänyt koodin, on automaatti tallennus päällä mutta aina kun pelin sammuttaa niin seuraavalla kerralla paitoja ei enää löydykkään:confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllähän nuo pitäisi jäädä ihan auto-saven kanssa, mutta jos se ei kerran toimi niin kannattaa varmasti tallentaa paitojen avauksen jälkeen oma profiili manuaalisesti.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, tulipas huomattua että dynasty joukkueeni pelaajat on ripoteltu (kaikki pelaajat) muihin joukkueisiin. Välillä näkee 2 samaa pelaajaa taistelemassa kulmassa :D Joukkue on omatekemä, mutta tuskin sen pitäisi vaikuttaa asiaan (?)

Mistäs tämmönen johtuu?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Näyttäisi olevan rosteripäivitys EA:lta: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=471253&tstart=0. Kohta pitäisi tulla lisäinfoa. Itselleni ainakin erittäin hyvä juttu, kun en koskaan jaksa itse alkaa kokoonpanoja vääntämään. Toivottavasti olisivat samalla säätäneet hieman kokonaisuuksia...siis Tim Thomas 79 ja Bäckströmkin "vain" 84?!?!? :eek:

Siis jos Tim Thomas muutetaan 79:iin, niin vois sanoa että en aio lataa tuota:D Vai tarkoititko että Thomas on tällä hetkellä 79?
 
Ylös Bottom