Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Sisunjuopot ry

Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Jännää.. Tässä viikon aikana olette poistuneet siitä ekasta valikosta n.20 kertaa.. :rolleyes: Sen eilisen vielä ymmärrän joten kuten että ette pelanneet 2vs5 peliä mut muilla kerroilla on ollu molemmilla 4-5 pelaajaa, ja silti ootte häipyneet. Etu nenässä tuo teidän gm...



onko ny kommeeta ku pelasitte meitä vastaan:D
 
Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Huomenna kukaa pelailees? Varmaa känni lätkää pelaan ainakin jossain välis. Heikkinen siel vissii viimeksi oli ko paikalle vääntäydyyn hyvin humalas :D
 
Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Mä tuun illalla jossain vaiheessa. samoin tuo Prccn tulee. aikaa viel osaa sanoo mut ettekö te koko yön siel ole :D
 
Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Viikon se nyt on ollu reisus. kait se siel viel on viikosta - kolmeen. hart tu sei :D
 
Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Täälä oltas taas "back in business" lauantaina voitas ottaa peliä jos mestoilla on porukkaa
 
Vastaus: NHL 09 Sisunjuopot ry

Tämähän vaikuttaisi juuri mun joukkueelta :D, mikkiä ei löydy, mutta humalaa kyllä. Aktiivisuudesta sen verran, että en nyt voi sanoa, että pystyisin viikossa pelaamaan aina tietyn määrän pelejä, riippuu pitkälti siitä, kuinka kiireinen viikko sattuu olemaan, joskus voi ehtiä pelaamaan paljonkin, ja joskus ei sitten ollenkaan. Itselleni ei niinkään ole menestys se tärkein, vaan hauskat pelit ja hyvä joukkuehenki :cool:. Ainiin, pakkia pelailen, ja luulen sen jotenkuten osaavani. Jos mahtuu mukaan niin ilmotelkaas. PSN ID: beazil90
 
Ylös Bottom