Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kylläpä tätä on saanutkin treenata. NextGen versiot 07 ja 08 jäivät välistä, joten skill stick on uusi juttu minulle.
Maalinteko on pirun vaikeaa. Jos ja kun vaan voisi muokata vapaasti näppäinasetuksia niin sijottaisin laukauksen omaan nappiin pois skill stickistä. Aluksi ei meinannut saada laukausta lähtemään oikein mitenkään saatika one timereita! Mutta eipä niitä pysty muokkaamaan.

Eikös tohon olisi vaihtoehtona se, että valitset xbox360 controller optionsista kohdan CLASSIC.. Silloin syöttö on A, rannari on X ja laukaus on B, tämän lisäksi voit käyttää myös skill stickiä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Huh huh, on kyllä ollut koukuttavaa toi EASHL:n vääntäminen. Siinä on kyllä selvästi tämän pelin paras puoli ja sitä jaksaa varmasti jatkossakin vääntää ihan kiitettävästi. Rennossa porukassa kyllä todella nautinnollista meininkiä. Itse olen häärinyt pelinrakentajan roolissa keskushyökkääjänä ja syöttöpörssi onkin karttunut oikein mukavasti. Kiitokset tästä kuuluvat luonnollisesti joukkueen loistaville snaipperin roolissa hämmentäville laitahyökkääjille, jotka paikan tullen laittavat lätyn erittäin hyvällä prosentilla maalin perukoille. Allekirjoittaneella olisi vielä tuossa viimeistelyssä "hieman" petrattavaa:). Pienen alkukankeuden jälkeen peli on siis lähtenyt rullaamaan oikein mallikkaasti ja pelikavereiden liikehdintää alkaa jo jonkin verran tuntemaankin. Offline- puoli on ainakin tällä suunnalla jäänyt selvästi paitsion puolelle. Dynastyssa ollaan vielä aika alkutekijöissä ja Be a Protakaan ei ole loppupeleissä hirveästi tullut pelattua.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko mahdollista pelata eurooppalaisilla joukkueilla peliä NHL:n kapeammassa kaukalossa? Alkaa vi***tamaan tuo leveämpi kaukalo.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Minua rupeaa ketuttamaan tässä pelissa muutama asia.
- Be A Pro:ssa omat eivät millään saa kiekko haltuun. Vastustaja on 10metrin päässä ja oma 1metrin niin silti se vastustaja saa sen kiekon, kun kyseinen oma "luistelee kiekosta ohi".

- Kun olen itse vaihdossa ja huomaan sopivan tilanteen tullen kutsua samalla pelipaikalla pelaava pelaaja vaihtoon, niin sieltähän lappaa koko joukkue vaihtoon ja vastustaja pääsee 5 vs 0 tilanteeseen. Tämä ei aina tapahdu.

- Se myös että vastustajat saavat kiekon napattua minulta aivan uskomattomista paikoista itselleen. Itse suojaan kiekkoa (maila oikealla ja vastustaja vasemmalla puolella), siinä on "ihminen välissä" ja silti se vastustajan pakki saa sen jotenkin kaapattuaan minulta.

- Viimeisenä (en tiedä onko bugi, mutta kumminkin hermoja riipivä asia) on se, että vastustaja on maalin takaa ja tulee sieltä ruoaan tolppaa kohti ja SATTUMALTA se kiekko menee moken kautta maaliin, vaikka se pelaaja ei edes vetänyt. Näitä on nyt sattunut useita kertoja.

_______
Siinä vuodatukset. Muuten peli on aivan mahtava! Peli tuli hankittua pari päivää sitten. Paras NHL-peli tähän mennessä heti klassisen NHL 2000 jälkeen.

Be A Pro pelimuoto ampas minut heti mukaan ja parissa päivässä sain nostettua itseni AHL:stä NHL:än Oilerssin riveihin. Pelejä oli takana vajaa 20 ja tehoja muistaakseni 10+4.
Nyt olen kyllä aloittanut uuden, kun meni into päästyäni niin nopeasti NHL:ään.

Livessä en ole viellä kehdannut käydä, koska pelitaidot hipoo Mestiksen tasoa. (Hehheh :cool:) Mutta eiköhän tästä sinnekkin vielläs siirrytä
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kaverini livessä EASHL näkevät paidan selässäni jonkun ihme nimen, mutta itse näen oikean sukunimeni? Ja näen kavereideni oikeat sukunimet, mutta kukaan ei mun? Vaan omassa paidassa lukee joku ihan ihme nimi.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Miten tässä pukataan kiekkoa eteenpäin sillee et se ukkeli pukkaa sitä kiekkoa pikku matkan eteen päin? kertokaapa tietäjät. :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Olen täysin koukuttunut Be a Pro:hon. Itse asiassa ostin NHL 09:n lähinnä tuon peli-moden takia, ja se on lunastanut odotukseni. Mahtava lätkä-peli on kyllä kyseessä. :) Ah, mutta nyt en ehdi kirjoitella enempää, kiitos kiireisen elämäni. Nähdään jäällä!
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mäkin sain tän pelin käsiini vihdoinkin! Be A Prossa aloittelin, ekat matsit tuli turpiin 4 - 0 ja 3 - 0 (pelaan quad city flamesissa VLH 3.ketjussa) Sanokaas jotkut hyvät slaiderit mitkä laittaa?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tota mites tässä lähtis lämäri onetimerista? Onko se ihan sattumanvaraista, vai pitääkö siinä jotain erikoista tehdä? Loistavia lämäripaikkoja tulee, mutta aina lähtee lussu ranne :P
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

http://www.easportsworld.com/en_US/video/831072

Ihania nuo joukkuepelit, kun pääsee oikeasti pelaamaan, liki kuten pelaisi oikeasti.. ;)

Ihanaa!

http://www.easportsworld.com/en_US/video/650586 tuossa ehkä komein tekemäni.

Oli kyl komeita häkkejä.. jälkimmäisessä kyl oli kunnon "klap klap":ia :D
Tosta lämärillä loukkaannuttamisesta mulla itellä on video, jossa lämäsin, kiekko pakkia (oli myös detroitin, oisko ollu Holmström) sisäreiteen ja siitä kiekko "Ozzyn" längistä maaliin.. Niin ja se pakkihan loukkaantui tilanteessa. Video on tallennettu joten jos sen vielä saa, niin upin sen tonne nettiin niin näkee muutkin :D Pitäis iteki testata tota Leagueta, kun noi 1 vs. 1:set on jotenkin ärsyttäviä tässä. Ite en hirveesti diggaile.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Sain tehtyä maalin oman alueen siniviivalta asti ja se veto oli sellanen löysä rannari, josta se kiekko putos maahan vähän ennen veskan aluetta ja lipus maaliin munkilla. Lähetin sen videon easprotsworldiin, mutta en osaa ettiä sitä sieltä, kun ei ole tunnuksia siellä.

Putosin jo toisenkerran 2. ketjuun, kun meni pari vieras ottelua huonosti. Pistepörssin 6. sijal täl hetkel kuitenki 24 pisteelläni ja ykkösellä on 31 pistettä eli koht lähenen jo kärkeä, kuhan pelit sujuis hyvin.:D

edit: tos se video: http://www.easportsworld.com/en_US/video/794386

ja sit viel yks ihan kiva maali: http://www.easportsworld.com/en_US/video/669509
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

[FIN]Scorpion;726219 sanoi:
Sain tehtyä maalin oman alueen siniviivalta asti ja se veto oli sellanen löysä rannari, josta se kiekko putos maahan vähän ennen veskan aluetta ja lipus maaliin munkilla. Lähetin sen videon easprotsworldiin, mutta en osaa ettiä sitä sieltä, kun ei ole tunnuksia siellä.

Putosin jo toisenkerran 2. ketjuun, kun meni pari vieras ottelua huonosti. Pistepörssin 6. sijal täl hetkel kuitenki 24 pisteelläni ja ykkösellä on 31 pistettä eli koht lähenen jo kärkeä, kuhan pelit sujuis hyvin.:D

Jos oot sen äsken/äskettäin uppinut niin pitäs löytyy sieltä "recent uploaded" tai vastaava osiosta. Tai kokeile omalla nickillä ettiä
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Täytyy kyllä myöntää, että tää on paras NHL mitä oon pelannut ~10 vuoteen - ja samalla ainoa. Kummasti on kyllä kehitystä tapahtunut. ;) Oma pro on jo onnistunut komeasti nousemaan NHL:ään, ja komeilla statseilla (3 ottelua 6+3) odotetaan nostoa kakkosketjuun.

Ja mikä olisikaan ollut hienompi ensimmäinen hattutemppu kuin tämä: http://www.easportsworld.com/en_US/video/771716 ?
 
Ylös Bottom