Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -jelppiketju [X360]

NHL10 pulma livessä

Niin, yritin ettiä tietoa netistä, mutta mistään ei tuntunu löytyvän...
Haluisin siis tietää miten voin pelata livessä kaverin kanssa samalla puolella jotai randomvastustajia vastaan?

Kiitos! Toivottavasti joku osaa neuvoa.
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Kirjaat vaan omalla boxillasi kaksi profiilia sisään ja joukkueita valittaessa siirrät kaksi ohjainta omalle puolellesi. helppo homma.
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Mutta jos molemmat pelaa Liven kautta, eikä olla saman boxin ääressä?
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Moi
Mulla on NHL 10 liittyvä ongelma liittyen onlineen, eli kun menen pelaajakeskukseen ( player hub) niin mulla tulee heti siihen viestit osioon teksti, jossa sanotaan, että "rajoitukset xbox live- jäsenyydessä estävät tämän toiminnon käytön". Itselläni on Xbox Live Gold jäsenyys. Onko muilla tullut tällaista tekstiä? Kaverini on pyytänyt minua hänen online liigaan ja hän on sanonut, että on lähettänyt minulle viestin, mutta viestiä näy? Johtuuko juuri mainitsemastani ongelmasta. Kertokaa jos tiedätte ;). Ja kysyisin vielä, kun siihen pelaajakeskuksen viereen tulee semmoinen ihmishahmo, niin mistä pystyy luomaan sellaisen ukon, kun olen joillakin pelaajilla sellaisen nähnyt?
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Moi
Mulla on NHL 10 liittyvä ongelma liittyen onlineen, eli kun menen pelaajakeskukseen ( player hub) niin mulla tulee heti siihen viestit osioon teksti, jossa sanotaan, että "rajoitukset xbox live- jäsenyydessä estävät tämän toiminnon käytön". Itselläni on Xbox Live Gold jäsenyys. Onko muilla tullut tällaista tekstiä? .... Ja kysyisin vielä, kun siihen pelaajakeskuksen viereen tulee semmoinen ihmishahmo, niin mistä pystyy luomaan sellaisen ukon, kun olen joillakin pelaajilla sellaisen nähnyt?

Ei niin nopea vastaus, mutta kuitenkin :) Ensimmäisessä ongelmassa on varmaan kyse Live-jäsenyyden yksityisyysasetuksista, viestit on rajattu liian pienelle porukalle tms. Katsopa ne läpi joko boxin kautta tai sitten netistä oman profiilin asetuksista.

Ja se "ukko" on varmaankin se hahmo, jota voit muokkailla netissä EA Sports Worldin kautta. Sieltä voit ansaitsemillasi pisteillä ostaa hahmolle kaikenlaisia varusteita sun muita. Tietysti EA-tili pitää olla luotuna, jotta voit kirjautua sivuille :)
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Kysyisin vielä, kun olen nyt tehnyt tämän avatarin ea sportsin nettisivuilla, mutta avataria ei näkynyt xboxilla, kun menin katsomaan. Täytyykö minun tehdä vielä jotain muuta, vai tuleeko avatar itsestään sitten näkyviin jonkin ajan kuluttua?
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Kysyisin vielä, kun olen nyt tehnyt tämän avatarin ea sportsin nettisivuilla, mutta avataria ei näkynyt xboxilla, kun menin katsomaan. Täytyykö minun tehdä vielä jotain muuta, vai tuleeko avatar itsestään sitten näkyviin jonkin ajan kuluttua?

Kyllä se muistaakseni tulee ihan suoraan näkyviin. Mutta olethan huomannut tehdä siellä sivuilla avatarin erikseen myös änärille? EA antaa mahdollisuuden tehdä eri avatarit pelikohtaisesti ja sitten on lisäksi se ekana näkyvä web-avatar. Ja luonnollisesti boksin kautta näkyy aina juuri siihen kyseiseen peliin linkitetty hahmo.
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Miten saa online asetukset nopeammaksi?nhl 09:ssä meni pelin asetukset aina kotijoukkueen laittamien säätöjen mukaan mutta 10:ssä peli kuin peli on hidasta puurtamista!Eli ei tökkimistä vaan pelinopeus on niin hidas ettei viitsi pelailla!!!Miten siis muuttaa asetuksia???Helppiä kiitos!
 
Vastaus: NHL 10 probleemo

Eikös se mene niin että kun sen kerran on laittanut (Be A Pro) Syntymäpaikan niin ei sitä voi enää jälkikäteen muuttaa?

sitä ei voi enää muuttaa offline be a pro -pelin aikana...
mutta kyseisestä päävalikon oma nhl - oma pro -osastolta hahmoaan voi muokata mielin määrin varusteista ikään pituuteen painoon ja pelipaikkaan ja pelityyliin esim. pelinrakentaja hyökkävä pakki yms ja nämä muutokset tulevat heti voimaan myöskin online peleihin... kuin myös jos aloitat uuden offline be a pro -pelin niin tämä juuri muokattu hahmo on se jolla pelaat... mutta vanhassa be a pro -pelissä syntymäaikaa -paikkaa eikä pelityyliä voi muokata pelin aloituksen jälkeen...

pieni vinkki myös .. jos muokkaat hahmosi arvoja "muokkaa ominaisuuksia" -osastolla ja huomaat tehneesi virheen .. ei hätää vaihda pelityylisi (oletetaan vaikka sen olleen pelinrakentaja) vaikkapa tarkaksi laukojaksi ja hyväksy muutokset ... mene takaisin kiekkokauppaan ja muuta takaisin pelinrakentajaksi ja kas "muokkaa ominaisuuksia" -osastolla muokkauksesi ovat nollaantuneet ja voit jakaa ne uudelleen...

sitten kysymys .. osaisiko kukaan sanoa mitä Be a GM -pelissä tekee niillä kokemuspisteillä joita pelaajat (tietääkseni vain pelin kolme tähteä) ansaitsevat jokaisesta pelistä.. voiko niitä käyttää kyseisen pelaajan parantamiseen joillain alueilla manuaalisesti tai tekeekö tarpeeksi taitava apulaisvalmentaja harjoittelemalla pelaajaa tämän automaattisesti ... manuaalista kokemuspisteiden käyttöä en ole onnistunut valikoista löytämään eikä ne automaattisesti auta pelaajaa pätkääkään (toistaiseksi .. n. 20 peliä takana) mietin vain pitääköhän apulaisvalmentajaan käyttää gm:n kokemuspisteitä tarpeeksi että näin käy vai onkohan jossain paikka missä niitä voi itse lisäillä pelaajille....vai onko kyseiset kokemuspisteet täysin turhia käytännön kannalta...
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Minulle iso juttu, mutta tuskin muille;

Pelaan turnauspelimuotoa ja aina ennen pelasin selkä kameraan päin, kun nyt pelaan vierasmatseja joka toiseen väliin. Eli onkos mulla mahista muuttaa jokainen matsi kotipeliksi tai selästä kuvatuksi?
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Minulle iso juttu, mutta tuskin muille;

Pelaan turnauspelimuotoa ja aina ennen pelasin selkä kameraan päin, kun nyt pelaan vierasmatseja joka toiseen väliin. Eli onkos mulla mahista muuttaa jokainen matsi kotipeliksi tai selästä kuvatuksi?

Kamera asetuksista vaihdat mielummin ylös asetuksen päälle.
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Miten saa online asetukset nopeammaksi?nhl 09:ssä meni pelin asetukset aina kotijoukkueen laittamien säätöjen mukaan mutta 10:ssä peli kuin peli on hidasta puurtamista!Eli ei tökkimistä vaan pelinopeus on niin hidas ettei viitsi pelailla!!!Miten siis muuttaa asetuksia???Helppiä kiitos!
Mun mielestä sitä ei pysty muokkaamaan edes privapelissä. Tämä on munkin mielestä niin perseestä kun tottunut nopeampaan pelinopeuteen niin livessä pelaaminen on kuin tervassa luistelua, ja tämän takia livematseja ei oo tullu NHL10:ssä pelattua paria enempää. :(
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Mun mielestä sitä ei pysty muokkaamaan edes privapelissä. Tämä on munkin mielestä niin perseestä kun tottunut nopeampaan pelinopeuteen niin livessä pelaaminen on kuin tervassa luistelua, ja tämän takia livematseja ei oo tullu NHL10:ssä pelattua paria enempää. :(

tottahan tuo, tosin otp/eashl-matsit on vähän nopeampia kuin versus. eli sinne vaan, pelit on oivia otp:ssäkin silloin kun ei satu kiekkoa hautovia, "en varmasti syötä vaan menetän kiekon ihan itse"-tyyppejä omalle puolelle :)
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Tein tuossa pelikuvion offlinea varten kokeiluksi, mutta se ei ole toimiva. Nyt se sama kuvio tulee onlinessakin vastaan kun luistelen sen aloituskohtaan. Sitten tulee ruudulle häiritsemään niitä sinisiä viivoja pelikuvion mukaan.

Eli miten saan poistettua pelikuvion?
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Mun mielestä sitä ei pysty muokkaamaan edes privapelissä. Tämä on munkin mielestä niin perseestä kun tottunut nopeampaan pelinopeuteen niin livessä pelaaminen on kuin tervassa luistelua, ja tämän takia livematseja ei oo tullu NHL10:ssä pelattua paria enempää. :(

Voi itku, tätä olisin tullut itsekkin kysymään :(
09:ssä omien asetusten muokkaaminen live peleihin oli muistaakseni mahdollista, todella tyhmää, että ovat ottaneet sen tästä pois. Tarkoitus oli tätäkin peliä pelata kaverin kanssa livessä paljon, mutta kumpikaan ei jaksa tuota etana vauhtia missä kiekko leijuu ilmassa kuin frisbee.
 
Vastaus: NHL 10 -jelppiketju [X360]

Tein tuossa pelikuvion offlinea varten kokeiluksi, mutta se ei ole toimiva. Nyt se sama kuvio tulee onlinessakin vastaan kun luistelen sen aloituskohtaan. Sitten tulee ruudulle häiritsemään niitä sinisiä viivoja pelikuvion mukaan.

Eli miten saan poistettua pelikuvion?

muistaakseni sieltä visuaaliasetuksista saa ne omat kuviot pois näkyviltä. eli kuvio on olemassa mutta ne viivat ei häiritse.

ja saisiko ne kokonaan poistettua sieltä missä niitä tehdäänkin?

ei voi muistaa kun ei ole tullut pelattua muuta kuin eashl:ää pitkiin aikoihin, siellä ei ikävä kyllä vaikuttaa tiimikavereiden tekemisiin :)
 
Ylös Bottom