Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Kesäliiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Täytyy liittyä tuossa illemmalla ja katsella, että mitä tiimejä siellä on jäljellä. Ei ole oikeastaan mitään hajua noista AHL- tiimeistä ja niiden paremmuusjärjestyksestä.

Itse myös liityin, seurani on Bridgeport Sound Tigers. Mutta yksi asia hämää:

Miksi en voi vaihtaa kokoonpanoja ts. ei ole sitä kohtaa mistä pääsisi kaikkiin pelaajavalintoihin?

EDIT: TÄMÄ LIIGA BUGAA! SAMAN JOUKKUEEN NIMITTÄIN PYSTYY OTTAMAAN! LIIGAN UUDESTAAN PYSTYYN LAITTAMINEN OLISI KIVA!

Tuo johtuu siitä, että laitoin pelaajakaupat pois. Kokoonpano ruutu menee ilmeisesti samalla.

Samoja joukkueita? Tuo täytyy tsekata ja keksiä jotain. Ensimmäinen liigani jonka tein niin mun piikkiin osaamattomana menee, sori. Mielestäni laitoin niin, että kopioituja pelaajia ei voi käyttää, tuon ymmärsin niin ettei voi käyttää samoja joukkueita ja joku virhe käynyt ilmeisesti mun ja nhl:n välillä. Ei oo helppoa liigan teko näköjään. Itse hävisin ekan pelini joten te jotka olette voittaneet, haittaako jos liiga laitetaan uudestaan kasaan, näiden virheiden takia? Powerful tai joku muu voisi vaikka hoitaa asian puolestani jos nopea tarve tulee, itse en hetkeen pysty asiaa muiden menojen vuoksi hoitamaan.

Joo ilmoitelkaa pelejä jo voittaneet, että haittaako se. Suosittelisin kyllä restarttia ja nimenomaan tuossa Salli samat pelaajat - kohdassa taisit munata. Kaikille sattuu virheitä, joten ei se mitään.

Jottei tämän tyrimiseni takia tarvitse aloittaa uutta liigaa, niin viimeiset liittyjät: Älkää ottako seuraavia joukkueita!

Norfolk
Abbotsford
Bridgeport
Albany
Worcester
Peoria
Milwaukee

Ja ilmoittakaa tänne kun olette jonkun joukkueen valinneet niin eiköhän tämä saada toimimaan.
TroughTopin jouduin väliaikaisesti poistamaan myöhäisempänä Bridgeportin joukkueena (ei onneksi yhtään peliä). Laitoin kuitenkin pyynnön tulla uudestaan liigaan joten toivottavasti tämä ei nyt suurta hämminkiä aiheuta.

Noniin Senaattoreilla liityin mukaan, mutta... tämä on huonompi juttu, kun ei kokoonpanoja voi vaihtaa...

Pari ekaa matsia pelattu, kyllä huomaa että pojilla on muutama pelitunti enemmän takana. Tämmöstä märkäkorvaa vietiin kyllä huolella.

Jaahas Nparvi veikkaanpa, että gamertagisi on Assasin Count? Oli nimittäin semmonen peli jossa vastustaja haki vain vanhanaikaisia, etutolppa takatolppa one timereita ja muutaman kerran bugirannaria.

Vieläkös se yksi paikka on avoinna? Pelihaluja olisi ja paljon, kun on tullut singleä hakattu melkoisen paljon.

Mulle Rockford IceHogs... Käyn tänään tai huomenna liittymässä mukaan :)

Jaahas Nparvi veikkaanpa, että gamertagisi on Assasin Count? Oli nimittäin semmonen peli jossa vastustaja haki vain vanhanaikaisia, etutolppa takatolppa one timereita ja muutaman kerran bugirannaria.
Jahas. Mä olen Assasin Count ja mihin perustat tuon ''haki vain'' maaleja? Ite en oo koskaan oppinu tuota bugirannaria ja mielestäni en sitä tehnyt kertaakaan.. Taisin yhden vanhanaikaisen tehdä, mutta en tiennyt sen olevan bugimaali, kunnes äsken luin 11:sta laatimat bugimaalit.. Ja suorista hyökkäyksistä sai hakea onetimeriä. En tehnyt ainuttakaan maalia pyörimällä kulmassa ja kyttäämällä josko sinne takatolpalle tulisi jotain joten Check your facts!

Ja sitäpaitsi mitä vinkumista sulla on ku voitit sen pelin? :D

Haha :) mut eipä ole, mun gamertag on ihan NParvi ja en ole ikinä muilla tageilla pelannut. Että ei kannata mua syyttä heti :D

Sit kun oot pelannu kerran mua vastaan rankedin niin huomaat että ei mun peli pelkästään tommosta ole :)

Jahas. Mä olen Assasin Count ja mihin perustat tuon ''haki vain'' maaleja? Ite en oo koskaan oppinu tuota bugirannaria ja mielestäni en sitä tehnyt kertaakaan.. Taisin yhden vanhanaikaisen tehdä, mutta en tiennyt sen olevan bugimaali, kunnes äsken luin 11:sta laatimat bugimaalit.. Ja suorista hyökkäyksistä sai hakea onetimeriä. En tehnyt ainuttakaan maalia pyörimällä kulmassa ja kyttäämällä josko sinne takatolpalle tulisi jotain joten Check your facts!

Tossa taitaa olla se pieni värikynä mukana, kun luuli että se olin minä. :D

Ylös Bottom