Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oisko tänää viel matsii ?
Kuka on vapaaehtone ?
Jahas. Mä olen Assasin Count ja mihin perustat tuon ''haki vain'' maaleja? Ite en oo koskaan oppinu tuota bugirannaria ja mielestäni en sitä tehnyt kertaakaan.. Taisin yhden vanhanaikaisen tehdä, mutta en tiennyt sen olevan bugimaali, kunnes äsken luin 11:sta laatimat bugimaalit.. Ja suorista hyökkäyksistä sai hakea onetimeriä. En tehnyt ainuttakaan maalia pyörimällä kulmassa ja kyttäämällä josko sinne takatolpalle tulisi jotain joten Check your facts!Jaahas Nparvi veikkaanpa, että gamertagisi on Assasin Count? Oli nimittäin semmonen peli jossa vastustaja haki vain vanhanaikaisia, etutolppa takatolppa one timereita ja muutaman kerran bugirannaria.
Jaahas Nparvi veikkaanpa, että gamertagisi on Assasin Count? Oli nimittäin semmonen peli jossa vastustaja haki vain vanhanaikaisia, etutolppa takatolppa one timereita ja muutaman kerran bugirannaria.
Jahas. Mä olen Assasin Count ja mihin perustat tuon ''haki vain'' maaleja? Ite en oo koskaan oppinu tuota bugirannaria ja mielestäni en sitä tehnyt kertaakaan.. Taisin yhden vanhanaikaisen tehdä, mutta en tiennyt sen olevan bugimaali, kunnes äsken luin 11:sta laatimat bugimaalit.. Ja suorista hyökkäyksistä sai hakea onetimeriä. En tehnyt ainuttakaan maalia pyörimällä kulmassa ja kyttäämällä josko sinne takatolpalle tulisi jotain joten Check your facts!