Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

kovat erot näillä joukkueilla sm-liiga,del,..jokku on tosi noppeita ja taas toiste päin..ois ehkä hyvä ollu laittaa tää 2 divari esim..pelkkä-sm-liiga..mutta tiiä sitten en ole kauheasti pelaillu :rolleyes:

Ei sillä niin kauheesti ole väliä. Ite olen Sm-liiga jengillä 2.divaris tasapisteis ja samal maalierol ykköseen. Saako näissä peleissä olla vieraita?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vikassa erässä saan 5min ylivoiman, mutta en pääse pyörittämään koska kentällä puhki olevat pelaajat eivät mene vaihtoon vaikka kuinka painelen vaihto nappeja.
Eli koko 5min ylivoimalla kentällä oli samat ukot...
GG EA


Samaa tuppaa tapahtumaan kun äijät tulee jäähyltä. Varsinkin kun pakki on ollu jäähyllä nii se on tosi kivaa, kun joku mörssäri painaa hyökkäyksen kärjessä. Ja jos ottaa kyseisen mörssärin pakkiparin kentälle niin se hyökkääjä, jonka tilalla mörssäri hyökkää, nii puolustaa. Tällä tavalla saa pakit ihan puhki ja oma peli menee ihan sekasin...

Pelasin tänään mikekfinii vastaan kaks pelii ja molemmissa lagitti. Ei mitenkään kovasti, mut kuitenkin sen verran, että aika usein joutu painaa syöttönappulaa kaks kertaa ku ei vaan mitään tapahtunu. Oma peli meni sen takia myös aika sekasi ja hävisin molemmat. Olen myös kuullut muilta pelaajilta, esim. juhikselta että mikekfinin yhteys on kussut ja katkeillu. Ja kun lähetin asiasta mikekille pelin jälkeen viestiä niin ei uskonu.

Ps. Mitä v***ua noi maalivahtivaihdot on???? Rinne->Giguere, Qiuck->Turco, Kiprusoff->Luongo, Bryzgalov->Osgood???????? Ja noi on vaan jäävuoren huippu. Useimpien kohdalla en huomannu muita vaihtoja, esim. hyvä hyökkääjä huonon veskan kanssa...

Pps. Olisko joku kiinnostunu Vokounista? Koura--? (Brodeur???)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ps. Mitä v***ua noi maalivahtivaihdot on???? Rinne->Giguere, Qiuck->Turco, Kiprusoff->Luongo, Bryzgalov->Osgood???????? Ja noi on vaan jäävuoren huippu. Useimpien kohdalla en huomannu muita vaihtoja, esim. hyvä hyökkääjä huonon veskan kanssa...

Pps. Olisko joku kiinnostunu Vokounista? Koura--? (Brodeur???)


Olikos täällä muuten mitään seurantaa noissa treideissä?? vai onko täällä loppukaudesta sitten Malkin, Crosby, Iginla, Kovalchuk, Gaborik, AO kaikki samas jengis?

Jo nyt on nähtävis todella kummallisia treidejä, tai sitten siellä ei olla oltu ihan selvillä, mitä treidaa ja mihin... :D kenenkään treidejä tietänkään en lähde arvostelemaan.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pelasin tänään mikekfinii vastaan kaks pelii ja molemmissa lagitti. Ei mitenkään kovasti, mut kuitenkin sen verran, että aika usein joutu painaa syöttönappulaa kaks kertaa ku ei vaan mitään tapahtunu. Oma peli meni sen takia myös aika sekasi ja hävisin molemmat. Olen myös kuullut muilta pelaajilta, esim. juhikselta että mikekfinin yhteys on kussut ja katkeillu. Ja kun lähetin asiasta mikekille pelin jälkeen viestiä niin ei uskonu.
Miten lagittaminen vaikuttaa siihen että tarvii syöttönappulaa painaa kahdesti? Yhteys kusi Game 2:ssa Juhista vastaan kyllä, mutta ihan tappio siitä mulle tuli.. Tilanne missä yhteys kusi tuli kun Juhis iski 1-0-maalin ajassa 57:xx ja painoin starttia aikalisän ottaakseni ja kappas siitä ei enää päästy pois. Olikos niitä muita pelaajia kuin Juhis? Vai onko sulla vielä jotain tekosyitä häviölle esim. tää ehdoton favorite, että paitavalintani oli väärä koska sekotit sen keskiympyrään? TÄ, ihan seriously. Keskity nyt vaan siihen että ne wrapit menee tulevaisuudessa sisään.

Toi lagittaminen voi johtuu niin monesta asiasta. Ite oon pitäny kaikki koneet kiinni kun oon näitä pelannut, joten siitä ei voi olla kiinni. NAT-tyyppikin on 1, että jos lagaa niin suuntaisin terveiset joko EA Sportsille tai DNA Finlandille. Mikäs sun NAT-tyyppi on?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ps. Mitä v***ua noi maalivahtivaihdot on???? Rinne->Giguere, Qiuck->Turco, Kiprusoff->Luongo, Bryzgalov->Osgood???????? Ja noi on vaan jäävuoren huippu. Useimpien kohdalla en huomannu muita vaihtoja, esim. hyvä hyökkääjä huonon veskan kanssa...

Pps. Olisko joku kiinnostunu Vokounista? Koura--? (Brodeur???)

on niissä muitakin ainakin tuossa luongo - kipper mutta kun tiimit jo niin sekasin niin vaikea tsekkailla ulkopuolisilla :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sen verran, jos voitaisiin sitten pidättäytyä tulevaisuudessa, että ne jotka ovat jo playoff-paikkansa menettäneen eivät lähde vaihtelemaan kaikkia huippupelaajiaan sitten pois, että saadaan joku järki pysymään tässä.

Ja tuosta Giguere vaihdosta, Jontte halusi suomalaisen 2.maalivahdin (Giguere hänen 2.molari, joten eipä suurta väliä) ja vaihdoin sitten Rinteeseen. Tosin kaveri peluutti sitten Rinnettä minua vastaan ja hävisin, sekä Rinne palkittiin ottelun 1.tähtenä :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ps. Mitä v***ua noi maalivahtivaihdot on???? Rinne->Giguere, Qiuck->Turco, Kiprusoff->Luongo, Bryzgalov->Osgood???????? Ja noi on vaan jäävuoren huippu. Useimpien kohdalla en huomannu muita vaihtoja, esim. hyvä hyökkääjä huonon veskan kanssa...

Mä vaihoin ainakii ton Turcon lisäks samassa paketissa Ericsonin - Bäckströmiin... Eli ihan reilu kauppa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mä vaihoin ainakii ton Turcon lisäks samassa paketissa Ericsonin - Bäckströmiin... Eli ihan reilu kauppa.

Ja muistaakseni Kiprusoff Luongo - kaupassakin oli jotain muuta, kuten Jokinen>Getzlaf. (Vai mites se meni?)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Miten lagittaminen vaikuttaa siihen että tarvii syöttönappulaa painaa kahdesti? Yhteys kusi Game 2:ssa Juhista vastaan kyllä, mutta ihan tappio siitä mulle tuli.. Tilanne missä yhteys kusi tuli kun Juhis iski 1-0-maalin ajassa 57:xx ja painoin starttia aikalisän ottaakseni ja kappas siitä ei enää päästy pois. Olikos niitä muita pelaajia kuin Juhis? Vai onko sulla vielä jotain tekosyitä häviölle esim. tää ehdoton favorite, että paitavalintani oli väärä koska sekotit sen keskiympyrään? TÄ, ihan seriously. Keskity nyt vaan siihen että ne wrapit menee tulevaisuudessa sisään.

Toi lagittaminen voi johtuu niin monesta asiasta. Ite oon pitäny kaikki koneet kiinni kun oon näitä pelannut, joten siitä ei voi olla kiinni. NAT-tyyppikin on 1, että jos lagaa niin suuntaisin terveiset joko EA Sportsille tai DNA Finlandille. Mikäs sun NAT-tyyppi on?

Kun yhteys lagittaa niin kaikki tapahtuu aina viiveellä tai sitten ei ollenkaan. Sitten kun se syöttö ei lähdekään heti niinkuin normaalisti nii sitä painaa epätoivoisesti uudestaan, jotta se lähtis, mut sit tietokone rekisteröi kaksi syöttö napautusta ja syötön vastaanottaja päättää kanssa syöttää vaikka en sitä tahtoisikaan.

No siis oikeesti onko se nii v*tun vaikeeta ottaa vierasjoukkueella se vieraspaita ja kotijoukkueella se kotipaita??? Ne kuitenkin erottaa parhaiten ja se on ainakin mulla tärkein asia. Näitä "otan aina pittspurghin ja valitsen sen sinisen vaihtoehtopaidan" - kusipäitä on jo ihan tarpeeks tuolla online kuvioissa. Se keskiympyrään sekoittuminen oli vaan pientä kuittia tosta sun paitavalinnasta.

Muita pelaajia on esim. pqohi, joka täälläkin asiasta avautui. Mä en tiedä mistä lagittaminen johtuu ja voiko siihen itse edes kauheasti vaikuttaa, mut sen tiedän, että 20 pelatusta liigamatsista on lagittanu kaks kertaa, molemmat pelit sua vastaan...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Muita pelaajia on esim. pqohi, joka täälläkin asiasta avautui. .
Heh. mä oon vaan ja ainoastaan syyttäny EA:ta kaikista ongelmista mitä tässä pelissä on ja tohon paita juttuun mielipide; jos huomaat että vieras jengi ottaa sen kotipaitansa/ ei valkoisen, ja jos se sua häiritsee niin ota ite se vieras paita.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

No siis oikeesti onko se nii v*tun vaikeeta ottaa vierasjoukkueella se vieraspaita ja kotijoukkueella se kotipaita??? Ne kuitenkin erottaa parhaiten ja se on ainakin mulla tärkein asia. Näitä "otan aina pittspurghin ja valitsen sen sinisen vaihtoehtopaidan" - kusipäitä on jo ihan tarpeeks tuolla online kuvioissa. Se keskiympyrään sekoittuminen oli vaan pientä kuittia tosta sun paitavalinnasta.

Muita pelaajia on esim. pqohi, joka täälläkin asiasta avautui. Mä en tiedä mistä lagittaminen johtuu ja voiko siihen itse edes kauheasti vaikuttaa, mut sen tiedän, että 20 pelatusta liigamatsista on lagittanu kaks kertaa, molemmat pelit sua vastaan...
Huoh, ymmärtäsin valituksen jos molemmille ois sattunu esim. täysin valkoset pelipaidat päälle. En nyt muista millä paidoilla pelasin, luultavasti niillä koko sinisillä missä Bolts rinnassa.

Pqohilla jäätyi peli koska käytti chattiä ja olen edelleen kiitollinen siitä voitosta :D
 
Jätkät hei ei tää oo niin vakavaa :)
Tuntuu, että joillekin tämä tosiaan on niin kuin elämä. Oikeastaan yks asia, mikä mua on tässä versiossa vastustajassa kunnolla v*tuttanut, niin muutaman kerran on pelannut sellaista vastaan, joka johtoasemassa vain tyyliin syöttelee omien kesken, eikä lähde edes av:lla hyökkäämään :D tuo on perseilyä jos mikä :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jooh mun joka nois kaupois on ollut kaikenlaisii pakettei.. maalivahti+ pelaajii kauppoi. nih ollut oikeen sopivia kauppoja ! jooh ja rinne pelaa hyvin nih sitä pitää peluuttaa lissää... äskön tuli taas rinteelle yks nollapeli lissää :P.. ei siinä sen kummempaa :D jooh ei tätä oteta vakavasti.. rennoilla mielillä pelaillaa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lagiin jossa nappien komennot menee pienellä viivellä pelaajalle. Kannattaa kokeilla sellaista että ei käytä ps valikkoa ja etenkään viestien kirjotusta pelin ollessa päällä. Tämä on tullut todettua monesti että noi aiheuttaa sitä pientä viivettä jolla jokainen ukko pelaa gorilla selässä.

Mitä treideihin tulee niin sellaiset ketkä jakavat omat huiput pois pelien jäätyä runkosarjaan niin suoraan listalle. Viime kaudella kun Capitals pääsi ennen aikaselle kesälomalle, niin tuli aika monta viestiä ja tarjousta 8:sta. Suurimmassa osassa oli vielä perusteluna että ethän sä enää sitä tarvii:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jooh noi pelaajakaupat mitä on tehty ja epäilty on massakauppoja eli useempi ku 2 pelaajaa vaihtunu kerralla, joten siksi ne näyttää hieman oudolta sen korviin joka kuvitteli että pelaajakauppoja tehdään vaan yksi pelaaja toiseen. IRC-kanavalla on helpoin sopia massakaupoista.

Sitten mitä tulee tohon pelipaitojen valintaan niin kotijoukkue saa tietenkin ekana päättää minkä ottaa ja sen jälkeen vieras ottaa mahdollisimman erottuvan paidan. Jos tämä vierasjoukkueen pelipaita ei miellytä kotitiimiä eroavaisuudella niin kertoo tälle sitten psn viestillä ettei kelpaa. Jos kotijoukkue ottaa tumman paidan niin, mun mielestä tumman sininen paita ei kelpaa silloin vierasjoukkueelle. Joidenkin silmät ja telkkarit on niin erilaiset ettei välttämättä erota tätä asiaa.

Mitä treideihin tulee niin sellaiset ketkä jakavat omat huiput pois pelien jäätyä runkosarjaan niin suoraan listalle. Viime kaudella kun Capitals pääsi ennen aikaselle kesälomalle, niin tuli aika monta viestiä ja tarjousta 8:sta. Suurimmassa osassa oli vielä perusteluna että ethän sä enää sitä tarvii:mad:

Tietenkin tälläiset perseilijät listalle. Weskuhan on tällä hetkellä se tunnetuin lahjoittaja joka nyt kuitenkin on sit jo listoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Aloittaessani syksyllä pyörittään tätä liigaa tiesin, että onnistun luomaan tästä monelle jännittävää hupia, mutta sitä en tiennyt kuinka paljon vaivaa ja aikaa tämä tulisi viemään vaikka työtön olenkin. Nyt olen ajatellut ryhtyä tekemään asialle jotain. Ei tällästä ihminen jaksa kauaa tehdä ellei siitä saa jotain muutakin korviketta kuin pelin tuomaa iloa.

Olen harkinnut jakaa vastuuta myös muille ja nyt kun on tullut paljon uusia pelikavereita tutuksi ja havainnut nämä luotettaviksi tahoiksi voisin antaa tietynlaisia tehtäviä ainakin parille. Vaihtoehtoisesti voitaisiin perustaa "hallitus" jonka jäsenet ja työtehtävät määritetään äänestämällä liigaan kuuluvien kesken.

Eilen oli jo vähän puhetta, jos alkaisin kerään lahjoituksia joista 50% menee palkintoihin ja loput 50% järjestäjälle (tai mahdollisille järjestäjille). Palkinnoista voitaisiin sitten keskustella avoimesti kaikkien kanssa mitä tulisi sisältää, mutta mahdollisia pystejä/mitalia nyt ainaskin. Myös 1 divarin voittaja ja 2 divarin voittaja saa jotain että taistelu siellä pysyisi mielekkäänä loppuun asti.

Lahjoitukset tapahtuu paypalin kautta alla antamassani linkistä ja jos ei omista paypal tiliä niin maksukortilla onnistuu (esim. visa electron) kun klikkaa sivulta kohtaa "Don't have a paypal account?"

Kaikista lahjoittajista kerrotaan aloitusviestissä kuinka paljon lahjoittanut + kuinka paljon liigalla on varaa hankkia palkintoja.

Tee lahjoitus!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Aloittaessani syksyllä pyörittään tätä liigaa tiesin, että onnistun luomaan tästä monelle jännittävää hupia, mutta sitä en tiennyt kuinka paljon vaivaa ja aikaa tämä tulisi viemään vaikka työtön olenkin. Nyt olen ajatellut ryhtyä tekemään asialle jotain. Ei tällästä ihminen jaksa kauaa tehdä ellei siitä saa jotain muutakin korviketta kuin pelin tuomaa iloa.

Olen harkinnut jakaa vastuuta myös muille ja nyt kun on tullut paljon uusia pelikavereita tutuksi ja havainnut nämä luotettaviksi tahoiksi voisin antaa tietynlaisia tehtäviä ainakin parille. Vaihtoehtoisesti voitaisiin perustaa "hallitus" jonka jäsenet ja työtehtävät määritetään äänestämällä liigaan kuuluvien kesken.

Eilen oli jo vähän puhetta, jos alkaisin kerään lahjoituksia joista 50% menee palkintoihin ja loput 50% järjestäjälle (tai mahdollisille järjestäjille). Palkinnoista voitaisiin sitten keskustella avoimesti kaikkien kanssa mitä tulisi sisältää, mutta mahdollisia pystejä/mitalia nyt ainaskin. Myös 1 divarin voittaja ja 2 divarin voittaja saa jotain että taistelu siellä pysyisi mielekkäänä loppuun asti.

Lahjoitukset tapahtuu paypalin kautta alla antamassani linkistä ja jos ei omista paypal tiliä niin maksukortilla onnistuu (esim. visa electron) kun klikkaa sivulta kohtaa "Don't have a paypal account?"

Kaikista lahjoittajista kerrotaan aloitusviestissä kuinka paljon lahjoittanut + kuinka paljon liigalla on varaa hankkia palkintoja.

Tee lahjoitus!

prkle, äijä rupeaa lyömään rahoiks!! no ei vaan, loistoidea.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

prkle, äijä rupeaa lyömään rahoiks!! no ei vaan, loistoidea.

Toisekseen olen ajatellut, että aikanaan tehdään oma sivusto tätä liigaa varten ellei konsolifinin pitäjät tule vastaan ja tue jollain tapaa tätä liigaa.
 
Ylös Bottom