Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Joo, tuolla divarissa on tosi epäaktiivista porukkaa pelaas. Mustalle listalle laittoa voisi harkita suurimman osan kohdalla. Tai sitten jonkin näköstä aikataulua myös divarin puolelle..?

Tämä pitää aivan paikkansa...kaikkia kärkijätkiä vastaan oon pelannu mutta noi sijat 16 ja alaspäin on todella vaikee saada pelaa. Sitte ku jonkun on saanu pelaa pari viikkoo sitte nii sitte ne lähtee menee divarista ja opjot vaa tippuu kokoajan...nyt kyllä jännitetään myös sitä jos joku lähtee taas menee nii lähtee taas pisteitä pois=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Tämä pitää aivan paikkansa...kaikkia kärkijätkiä vastaan oon pelannu mutta noi sijat 16 ja alaspäin on todella vaikee saada pelaa. Sitte ku jonkun on saanu pelaa pari viikkoo sitte nii sitte ne lähtee menee divarista ja opjot vaa tippuu kokoajan...nyt kyllä jännitetään myös sitä jos joku lähtee taas menee nii lähtee taas pisteitä pois=)

Näille lähtijöille oon kyllä jakanut bannia.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Jep toisesta ketjusta sain varmistuksen, että tämä homma voidaan aloittaa tiistaina.

- Tiistaina tasan klo 17 vaihdan salasanaksi pääsarjaan "suomi" jolloin voi käydä valitseen joukkueensa. Tämä koskee kaikkia muita paitsi top 8 sijoittuneita pelaajia (Ludson,penguin_85, terppo, Proojaska, JONTTE89, agduri, Pqohi) Koska itse kuulun myös top 8 niin valitsen jonkun surkean tiimin itselleni kun luon liigan. Tästä joukkueesta ilmoitan myöhemmin tänään jahka olen luonut uuden liigan.

Koitan poistaa kaikki ylimääräiset tunkeilijat pääsarjasta.

- top 8 pelaajat voivat käydä liittymässä tiistaina klo 20. Vaihdan salasanan klo 19:50 joksikin muuksi ja vaihdan takaisin suomeksi tasan klo 20. Vaikka kaikki 23 muuta pelaajaa ei olisi valitsenut joukkuetta tätä ennen niin ei haittaa.

- 1 divisioonaan vaihdan salasanaksi "suomi" tasan klo 18. Tähän voivat liittyä kaikki, jotka eivät ole mustallalistalla tai pelaa pääsarjassa. 29 nopeinta mahtuu mukaan minun lisäkseni. Muistakaa ottaa AHL joukkue ettei tule potkituksi, jolloin joudun itse lähettää tälle pelaajalle kutsun liigaan (joka saattaa kestää). Itse valitsen toiminnanjohtajana Japanin koska en 1 divaripelei pelaile. Huomioikaa että 1 divari voi täyttyä arviolta 5 minuutissa!

- Mikäli paljon halukkaita pelaajia jää ulkopuolelle niin harkitaan 2 divarin avaamista euro-tiimeillä. Tämä lysti alkaisi 1-2 viikkoa näiden jälkeen.


Kysyttävää? Ehdotuksia? Ideoita?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

top 8 pelaajat voivat käydä liittymässä tiistaina klo 20. Vaihdan salasanan klo 19:50 joksikin muuksi ja vaihdan takaisin suomeksi tasan klo 20. Vaikka kaikki 23 muuta pelaajaa ei olisi valitsenut joukkuetta tätä ennen niin ei haittaa.

Öö, miksi vaihdat 19.50 sen joksikin muuksi? Eli siis tasan klo kahdeksan pääsemme kilpailemaan bottom 8 jengeistä :D?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Vœ prkl, just tiistaina koko päivän poissa himasta. Tuli muuten mieleen että kun liigaan tulee liittymään siihen kuulumattomia tyyppejä jotka tietenkin donka potkii pois, niin jos joku semmoinen nappaa ensimmäisten joukossa jonkun hyvän tiimin (esim. flames), niin sitten kun muut liigaan kuuluvat ovat jo valinneet omat jenginsä ja donka potkii nämä sinne kuulumattomat, vapautuu se hyvä jengi top 8 valittavaksi.:D Näen jo kuinka vastaan luistelee agdurin ohjaama San Jose :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Vœ prkl, just tiistaina koko päivän poissa himasta. Tuli muuten mieleen että kun liigaan tulee liittymään siihen kuulumattomia tyyppejä jotka tietenkin donka potkii pois, niin jos joku semmoinen nappaa ensimmäisten joukossa jonkun hyvän tiimin (esim. flames), niin sitten kun muut liigaan kuuluvat ovat jo valinneet omat jenginsä ja donka potkii nämä sinne kuulumattomat, vapautuu se hyvä jengi top 8 valittavaksi.:D Näen jo kuinka vastaan luistelee agdurin ohjaama San Jose :(

Pidän tätä hyvin epätodennäköisenä tapahtumana :p

Sitten tuli sellanen seikka mieleen että ensi kaudesta lähtien divarit menee lukkoon jahka pääsarjassa on saatu välierät pakettiin. On silloin enemmän aikaa tiedottaa muille minnekkä kuuluu ja mihinkin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Sellainen tiedoitus vielä että runkosarjan 12 parasta pääsevät järjestämiini olympialaisiin. Olympialaisten otteluohjelma ja lohkot menevät samalla tapaan kuin oikeissakin olympialaisissa. Runkosarjan voittaja joutuu ottaan paskimman joukkueen jne.

EDIT: Sitten oli puhetta ircissä penguininkaa, että jos jatkossa joukkueet arvottaisiin pääsarjalaisten kesken. Liian moni taitaa nytkin saada haluamansa joukkueen. Itse en ottanut sittenkään Torontoo paskempaa. Yksinkertaisesti dallas, toronto ja columbus ovat paskimmat millä kuvittelisin pelaavani. Columbuksella en ole pelannut koskaan ennen ja tämä vahvisti joukkueen valintani. Tiedän että moni ei välttämättä pidä ajatuksesta, mutta sanokaa nyt onko tämä suurinpiirtein ok kaikille? En edes päässyt välieriin Torontolla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Itseasiassa tuon 1 divarin voisi lyödä jo lukkoon kun todennäköisesti siellä ei enää pelailla ja 11-12 ero tällä hetkellä 3 pistettä. Elikä jatkoonpääsijät on jo käytännössä varmat.

Pääsarjaan nousijat:

1. Juhis99
2. wickedtah69
3. elbois
4. mikekFIN
5. Anakonna85
6. Severball
7. KabaHoo
8. Koura--
9. JIPPO73
10. L-A-King
11. Mikkisixx (Ezkanderin tilalle)

Varalla:

12. giggoili
13. tankki13
14. niksberi
15. Jaahas
16. TheJazin
17. Miqzu

Eiköhän noi riitä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Sellainen tiedoitus vielä että runkosarjan 12 parasta pääsevät järjestämiini olympialaisiin. Olympialaisten otteluohjelma ja lohkot menevät samalla tapaan kuin oikeissakin olympialaisissa. Runkosarjan voittaja joutuu ottaan paskimman joukkueen jne.

EDIT: Sitten oli puhetta ircissä penguininkaa, että jos jatkossa joukkueet arvottaisiin pääsarjalaisten kesken. Liian moni taitaa nytkin saada haluamansa joukkueen. Itse en ottanut sittenkään Torontoo paskempaa. Yksinkertaisesti dallas, toronto ja columbus ovat paskimmat millä kuvittelisin pelaavani. Columbuksella en ole pelannut koskaan ennen ja tämä vahvisti joukkueen valintani. Tiedän että moni ei välttämättä pidä ajatuksesta, mutta sanokaa nyt onko tämä suurinpiirtein ok kaikille? En edes päässyt välieriin Torontolla.

Kyllä tuo arvonta minulle kävisi mainiosti:rolleyes:

Siinä päästäisiin siitäkin, että ei tarvitsisi viideltä porukoiden olla kisaamassa joukkueista.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Joo, kannatan myöskin arvontaa sekä nousijoiden että nykyisten liigalaisten kesken..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Joo, kannatan myöskin arvontaa sekä nousijoiden että nykyisten liigalaisten kesken..

Tämä ois kyllä paras systeemi nyt kun on selvillä ketkä pelaa. Hitto kun ei aikasemmin tätä hokassut. Wickedtah69 myöskin puolsi tätä ideaa. Ja voihan sen vielä toteuttaa mikäli kellää ei ole tätä mitään vastaa?

Niin ja kaikki tietysti luottaa mun arvontakykyyn ja puolueettomuuteen vai mitenkä tuo arvonta suoritettais. Kukaan ei tietenkään sitten uskoisi jos saan itselleni tyyliin penguinit :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Joo toi arvonta kuulostais tosi hyvältä! Voisko ton arvonnan toteuttaa mahdollisesti jo nyt tähän alkavaan liigaan?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Arvonta olisi varmaan paras vaihtoehto nii ei ainakaa jää sillon napisemista kun ei kerkee 17:00 olee masiinan äärellä yms.

Seuraaviin liigoihin ton jengin valitsemisen voi hoitaa samalla tavalla millä toi olympialaiset tulevaisuudessa valitaan vai mitä eli paras ottaa Atlantan vikana??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Juu tommonen arvonta olis mielenkiintoinen, mutta mitenkäs se oikein suoritettais?
Laitat live streamin nettiin, jossa otat kahdesta korista lapun jossa toisessa on pelaajan ja toisessa joukkueen nimi? :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

Juu tommonen arvonta olis mielenkiintoinen, mutta mitenkäs se oikein suoritettais?
Laitat live streamin nettiin, jossa otat kahdesta korista lapun jossa toisessa on pelaajan ja toisessa joukkueen nimi? :D

Jotain tämän tyylistä :) Suoritetaan arvonta jo tänää tai viimeistään huomenna. Mutta silti aikasintaan klo 17 voi liittyä, alkaa pelaileen ja tekeen treidejä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

oisko tänne nyt päässyt liittymään jos teillä on nyt uusi liiga pyörähtämässä käyntiin ?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja ja 1 divisioona)

oisko tänne nyt päässyt liittymään jos teillä on nyt uusi liiga pyörähtämässä käyntiin ?

Toki. Kaikki jotka ei ole mustallalistalla ja osaavat lukea suomea. Kun luet aloitusviestini läpitte ja vähän selailet tätä foorumia niin kaikki selviää ;)
 
Ylös Bottom