Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vielä olis St. Louis Bluesilla 3 "merkityksetöntä" matsia väännettävänä. agduri, youngbloo_d ja juhis99 on siis kohtaamatta. koitetaanko saada tän viikon aikana väännettyy ettei ihan viime tinkaan taas jää...

ps. MM-kisat jää sit ilmeisesti järjestämättä...??

Tänään tuun ainakin hetkeks Suomen pelin jälkeen pelaan liigapelejä pois. Ois mukava saada ainakin osa peleistä pelattua. Loppuviikko tosi kiireinen + RDR.

ps. MM-kisat jää sit ilmeisesti järjestämättä...??

Joo kyllä nyt alkaa motivaatio olla siinä vaiheessa että jättäydyn sivummalle näistä liigaympyröistä ja jätän homman jonkun/joidenkin käsiin joita tämä sitten enempi kiinnostaa.

Kukas sitten jatkaisi ettei tämä homma kaadu sitten kokonaisuudessaan vaan jatkaa jalanjälkiäni?

Itse palailen sitten asiaan NHL 11 parissa jos silloinkaan ja voin muiden vaatiessa mahdollisesti palata johtaan liigaan.

Tänään tuun ainakin hetkeks Suomen pelin jälkeen pelaan liigapelejä pois. Ois mukava saada ainakin osa peleistä pelattua. Loppuviikko tosi kiireinen + RDR.

Mulla on ainoastaan sua vastaan pelaamatta joten pelataan se pois suomen matsin jälkeen.

Ois ny perkele ollu vitutukseen joku seuraavista ukoista onlinessa..

KabaHoo, MikekFIN, Hesqu tai Mikkisixx.. Noi ois vielä pelaamatta..

Perkeleen Duffa ja ***** Jypin miehet saatana..

Onneks ei oo enää ens vuonna niin noi vapaamatkustajat jää pois..

anakonna vois hihkaista tännepäin jos aikoo liigan pelata loppuun... mulla liiga sitä matsia vaille valmis. Sit ei auta kun odotella että miten käy lopulta, liigapaikka ehkä säilyy mutta pleijareista taitaa jäädä vähän uupumaan... jos näin niin ill be back nhl11:D. Donkalle isot kiitokset liigan tähän saakka pyörittämisestä, toivottavasti teet come backin ja joku hoitaa pestiäs siihen saakka. Sääli näin hyvää viihdettä olis lopettaa...

Katotaan nyt miten tässä tulisi edetä. Mietin vielä tarkemmin paria juttua tän päivän aikana ja heitän sitten ehdotuksen pienelle muutoksen ja kysyn mitä porukka on mieltä.

en ehdi pelaamaan liigaa loppuun. en ehdi eikä vs pelit todellakaan oo viime aikoina maistunu. tahmaa, ukot ei mee vaihtoon, kone valitsee kummalle kiekko pomppii (kiekko on jo maalissa mun ukolla lavassa, ukko vetää kiekon taakse päin katsomoon?), veskari teleporttaa spagaatin kun oon laittamassa tyhjiin, vastustaja pääsee 2vs2 hyökkäykseen laidasta, mun pakit pysähtyy - toinen punaselle ja toinen omalle siniselle -> 2vsMV hyökkäys. peli päättyi 0-3, vastustaja teki kaikki maalit ripareista, siniviivalta lussu ranne patjoihin jne. vedot mulle 31-10 ja mitähän muuta... jäähyt mulle 12-4.. menee hermot tämmöseen, en tiedä miten toi on mahdollista. tähtimerkit ei ilmeisesti ollu vaan mulle suotuisia. ehkä nhl11 myötä olis.

en ehdi pelaamaan liigaa loppuun. en ehdi eikä vs pelit todellakaan oo viime aikoina maistunu. tahmaa, ukot ei mee vaihtoon, kone valitsee kummalle kiekko pomppii (kiekko on jo maalissa mun ukolla lavassa, ukko vetää kiekon taakse päin katsomoon?), veskari teleporttaa spagaatin kun oon laittamassa tyhjiin, vastustaja pääsee 2vs2 hyökkäykseen laidasta, mun pakit pysähtyy - toinen punaselle ja toinen omalle siniselle -> 2vsMV hyökkäys. peli päättyi 0-3, vastustaja teki kaikki maalit ripareista, siniviivalta lussu ranne patjoihin jne. vedot mulle 31-10 ja mitähän muuta... jäähyt mulle 12-4.. menee hermot tämmöseen, en tiedä miten toi on mahdollista. tähtimerkit ei ilmeisesti ollu vaan mulle suotuisia. ehkä nhl11 myötä olis.

Vähän samat mietteet ollu itellä jo pidemmän aikaan. En myöskään itse kerkiä pelaan tätä kautta loppuun. Oltiin myös sovittu ettei mustallelistalle joudu tällä kaudella jos keskeytyksen syynä on pelin tahmaus.

Joo oon tehnyt viimein päätöksen etten halua jatkaa tän liigan johdossa vaan mielummin annan duunin jollekkin jota enempi asia kiinnostaa. Pelailla saatan sitten jos seuraava peli vakuuttaa.

Tämän rinnalle tosin järkkään vähän kevyempää (ei niin vakava mielistä) settiä aivan kaikille halukkaille (myös mustalistalaisille). Ideana se että joka lauantai olisi turnaus joka alkaisi heti aamusta ja johon ilmoittaudutaan nopein ehtii tyylillä taas ja pleijarit alkaa myös samana päivänä illemmasta. Se että pelataanko kansainvälisillä joukkueilla, nhl vaiko sm-liiga niin vaihtelee viikottain ja sen mukaan paljonko kiinnostuneita ja mitä porukka haluaa pelata milloinkin. Ketään ei laiteta mustallelistalle eikä ketään katsota pahalla jos jättää päivän kesken jos tulee vaikka pakottava syy tehdä jotain muuta lauantaina kuin vaan pelata nhl:ää, mutta kun osallistuu niin olisi valmis pyhittään koko lauantain änärin pelaamiseen hyvässä seurassa. Tästä lisää huomenna sitten tarkemmin ja tarkoitus olisi käynnistää tämä jo ensi lauantaina ja jatkaa läpi kesän. Aina kun ei itse pysty järkkään niin eiköhän joku aina silloin tuuraa.

Mutta nyt lopuksi kysyn että onko kellään kiinnostusta jatkaa tän liigan ylläpitoo? Ois nyt kuitenkin hienoo että tää jatkais toimintaansa kun ihan toimiva systeemi kyseessä ja kun ei kaikki nyt varmaan halua tota lauantaiturnaustakaan vääntää jota kyhään seuraavaksi.

Kaba, Mike ja Hesqu.. Ootteko linjoilla tänään jos sais pelit pelattua?

Toivottavasti ny joku jatkais tätä hommaa.. Niin kuin Donka sano, toimiva systeemihän tää on ja tuo niin paljo lisää pelattavuutta änärille..

Voisin veikata, että ne jotka ny 1 divarista on nousemas niin hiukan kiroo jos koko homma ny lakkaa =)

Toivottavasti ny joku jatkais tätä hommaa.. Niin kuin Donka sano, toimiva systeemihän tää on ja tuo niin paljo lisää pelattavuutta änärille..

Voisin veikata, että ne jotka ny 1 divarista on nousemas niin hiukan kiroo jos koko homma ny lakkaa =)

ei muutako härkää sarvista kiinni ja ruletti pyöriin. ;)

Kyllähän tämän jo jotenkin arvasi kun 5.kausi käynnistettiin, ei kesäilmalla tätä peliä jaksa hullukaan vääntää.

Itse olen innokas viemään liigaa eteenpäin ensi kaudella nhl11 parissa.

Joo oon sua pommittanukin jo pariin otteeseen tällä viikolla. Ei oo vaa paljoo vastauksia kuulunu. En mä rupee hengaamaan 24/7 onlinessa yhen pelin takii ku ulkona on +25 ja aurinkoo.

Itse olen innokas viemään liigaa eteenpäin ensi kaudella nhl11 parissa.

joo mäkin voisin olla messissä näissä hommissa. tämän kauden loppuunviemisessä on lupaudu olemaan mukana, ku lähen tod. näkösesti kesäkuussa ulkomaille... :cool:

Tämän rinnalle tosin järkkään vähän kevyempää (ei niin vakava mielistä) settiä aivan kaikille halukkaille (myös mustalistalaisille). Ideana se että joka lauantai olisi turnaus joka alkaisi heti aamusta ja johon ilmoittaudutaan nopein ehtii tyylillä taas ja pleijarit alkaa myös samana päivänä illemmasta. Se että pelataanko kansainvälisillä joukkueilla, nhl vaiko sm-liiga niin vaihtelee viikottain ja sen mukaan paljonko kiinnostuneita ja mitä porukka haluaa pelata milloinkin. Ketään ei laiteta mustallelistalle eikä ketään katsota pahalla jos jättää päivän kesken jos tulee vaikka pakottava syy tehdä jotain muuta lauantaina kuin vaan pelata nhl:ää, mutta kun osallistuu niin olisi valmis pyhittään koko lauantain änärin pelaamiseen hyvässä seurassa. Tästä lisää huomenna sitten tarkemmin ja tarkoitus olisi käynnistää tämä jo ensi lauantaina ja jatkaa läpi kesän. Aina kun ei itse pysty järkkään niin eiköhän joku aina silloin tuuraa.

tää kuulostaa hyvältä. saako noihin turnauksiin mitenkään asetettua, et vieraat sallitaan?? olis siistii vääntää esim kaverin kanssa...

Yhdyn tähän peli into mennyt täysin en pysty pelaamaan liigaa loppuun :(

Ylös Bottom