Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Voisiko joku nohevä liigalainen katsoa ketä käyttäjiä sarjataulukossa on ennen kuin kaikki loputkin pelaajat lähtevät sarjasta.. etenkin ne ketkä eivät päässeet pleijareihin... ei sitten nimet unohdu ens kaudelle..

Painakaas nyt se finaali pojat ! :D

Painakaas nyt se finaali pojat ! :D

Juuh yritetään, molemmat vaan halutaan pelata pitkälle kevääseen tai tässä tapauksessa pitkälle kesään =)

Jos et ny weekendinä Mikek ehi (onko täysin varma?) niin miltäs sun seuraavan vko alku näyttää?

Caroline Hurriganesin valmentaja elbois kommentoi seuraavasti:
- Lainatekseni hyvää ystävääni Kai Suikkasta; Kyllähän siinä alkaa vastustajan puntit tutista kun meidän 80 avg pisteen miehet taistelee 85 avg miesten kanssa kulmissa ja voittavat kaksinkamppailuja.

;)

Elbois, en muistanutkaan, että meidän playoff taistelu alkoi jo runkosarjassa.. Mukavasti saatiin sit pleijareis päätös tolle mut eiköhän sama suullinen taistelu Stadin ja Tampesterin välillä jatku ensi kaudellakin :D

ps. Hiukan putosin ku luin ton sun kommentin uudestaan =)

Toivotaan, että tää läpän heitto jatku vielä ens kaudellakin ;)

Mitä nyt seurannut tota NHL 11 Hype keskustelua niin päivityshän alkaa kuulostaa iha luksukselta.

Täältä voi seurata pelaajien uusia osotteita ens kaudelle:
2010 Free Agent Signings - NHL Free Agency 2010

YOUNGBLOO_D on uusi mestari!!!

Ennen kauden alkua yhdeksi kovaksi ennakkosuosikiksi lueteltu Calgary Flames kesti kaikki odotukset ja otti mestaruuden kotio..

Gm Youngbloo_d, aina sanotaan, että eka mestaruus on se, jota ei koskaan unohda, joten miltä nyt tuntuu?

- Uskomattoman hyvältä. Ensimmäinen peli oli tasaista 4-1 asti, kunnes vastustaja alkoi pelleilemään ja peli päättyi 10-2.. Ennen toisen pelin alkua saimme hommattua kovan miehen kannustamaan jätkiämme (voit katsoo videon tästä linkistä: YouTube - Al Pacino's Inspirational Speech ) joka, taisi olla sarjan käännekohta. Hirvee henki päälle, 1min 30s aikana 2 maalia ja kaveri oli nujerettu. Pakko myöntää, että olin Todella yllättyny kun näin vastustajan joukkueen Gm MikekFIN vetävän joukkueen koppiin tilanteessa 4-1 ja luovuttavan pelin. Aloitimme heti valmistautumisen ensimmäiseen vieraspeliin kun saimme viestin, että Phoenix on luovuttanut koko sarjan ja poistunut liigasta.. Mestaruusjuhlat alkoivat samantein..

Harmittaako Teitä, että sarja sai tälläisen päätöksen?

- Tottakai. Ensimmäiset finaalit ja ne päättyvät näin. Hienompaa sarja olisi ollut voittaa tiukan taistelun jälkeen, mutta kaikki otetaan vastaan, ei tälläisistä lahjoista luovuta =)

Miten kuvailisitte ensimmäisiä vuotta maailman kovimmassa liigassa eli Konsolifinissä?

- Aivan loistavaa aikaa. Iso kiitos kuuluu sarjaa kutsujalle, joita en näissä tunnemyllerryksissä nyt juuri muista. Mutta koko vuosi meni loistavasti. Ensimmäinen vuosi Tapparan peräsimessä oli mainio kokemus ja 2 divarin kolmas sija antoin hyvän alun vuodelle. Seuraava kausi Hamilton Bulldogsin riveissä oli myös loistava. Meillä oli hyvä nälkäinen, nuori joukkue ja saavutimmekin runkosarjan voiton, vaikka kauden aikana saimme kunnolla taistella kärkipaikasta Porssen ja Ganijen kanssa..

Tämän jälkeen sain kutsun Calgaryn peräsimeen, josta oli muistaakseni edellis kauden finaalitappion jälkeen Gm Kabahoo lähtenyt, pakka niin sekaisin kuin olla ja voi, ihan kuin ois menny sellaseen alastomaan kaupunkiin..

Haaste oli kova, edellis kauden divarivoiton johdosta odotettiin heti kovia tuloksia niin joukkueen johdolta kuin myös medialta ja muilta vastustajilta, vaikka joukkueen kokoonpano ei kestänytkään vertailua muihin joukkueisiin..

Loppujen lopuksi tässä kuitenkin ollaan, konsolifinin viimeisen kauden voittajana.. Taistelu kuitenkin onlinepelien kärkisijasta vielä jatkuu..

Mikä oli kovin sarja playoffeissa?

- Ehdottomasti sarja Carolineen vastaan. Se perkuleen Gm Elbois pisti niin koville, että.. mutta toisaalta se oli hieno sarja kokea ja oli varmasti se sarja joka opetti meidän pelaajia kovasti ja antoi tärkeätä kokemusta.. Se sarja loi uskoa ja sen jälkeen ei enään hävitty ja taakse katsottu..

Pitääkö puheet paikkansa, että sarjan voitto tuo Teille myös jonkunlaisen "Green Cardin" seuraaville kausille?

- Siihen en osaa vastata, sitä teidän tarvitsee kysyä Konsolifinin johtoportaalta..

Valmentaako Gm Youngbloo_d Calgaryssä myös ensi kaudella?

- Mä en tiedä. Mun sopimus loppui tähän sarjaan. Mä lähen huomena Portugaliin mamman kanssa ja mä käsittelen ne kolme sopimusehdotusta mitä olen saanut. Jääkiekossa jokatapauksessa jatkan, jatkanko missä, sitä en tiedä. Mä käsittelen ne siinä järjestyksessä kun ne on tehty, yks tehtiin tammikuussa, yks helmikuussa ja yhtä mä odotan.. Sit mää käsittelen ne siinä ja sit kun Portugalin reissu on ohi ja ensi kausi lähestyy niin tiedän vastauksen..

Tämän jälkeen joukkueen tähti Marian Hossa, jonka vuosien odotus viimein palkitaan mestaruudella, ojentaa pojan Gm Youngbloo_dille..

Päästämme hänet juhlimaan muun joukkueen mukaan.. Tämä vuosi oli tässä.. Oli paljon hyvää ja paljon parannettavaa.. Seuraavaksi on aika istua alas ja keskustella tulevan kausien kehitysideoista, mutta sitä ennen.. Saunotaan, grillataan, juodaan olutta ja naaaaaatitaan Suomen kesästä.. Kiitos, näkemiin ja nähdään ensi kaudella uusien haasteiden parissa..

-Asenne alussa, ratkaisee lopputuloksen-

Onnea sinne tampereen suuntaan! ;)

Ohessa ensi kaudelle suunniteltu uudistus sarjaseurannasta! Näin myös divarin väki voi seurata kuka on mahdollinen vastustaja karsintapeleissä! Myös Divarit tulevat seurantaan!

Pääsarja paikan omaavat pelaajat voisivat ilmoitella jos oma nimi ei ole seurannassa. Siellä voi olla myös ylimääräisiä nimiä. Tarkista listan vielä paremmalla ajalla! Nyt heitin nimet muistista.
Esim. mikek aloittaa kauden jostain muualta kuin pääsarjasta finaaliluovutuksen vuoksi.
Ps. Punaisella tekstillä sarjanousijat!

Laittakaahan kommenttia ja parannusehdotuksia!

Teen NHL 11 ketjun tässä jossain vaiheessa niin päästään säätämään ensi kauden pelisäännöistä! :rolleyes:

Esim. mikek aloittaa kauden jostain muualta kuin pääsarjasta finaaliluovutuksen vuoksi.
Varmaan sitten kaikki muutkin, jotka luovutti pääsarjan aikana alottavat ö-divarista? Mehän saatas oikeen oma liiga tollasista pelaajista pystyyn :).

Mutta ihan oikeesti Y oli parempi jokasella alueella tossa sarjassa. Pelaajat luisteli mun ukkojen ohi semmosella tavalla mitä en tässä pelissä oo ennen nähnykkää. Mitä quittaamiseen tulee.. Nyt ymmärtää miksi jääkiekkoa pelataan talvella - pääkoppa pysyy viileempänä. Onnittelut Calgaryyn!

Elbois, hyvältä näyttää.. Sanokaa jatkossa sitten ajoissa jos jotain uudistuksia tulee ja varsinkin kysyä muiden mielipiteitä, mutta toi systeemi on hyvä.. Voi olla tyhmä kysymys, mutta oliko noi joukkueet tossa arvottu vaan huvin vuoksi, että yleisesti nähään systeemi ja oliko noi jo NHL 11 ekan kauden niput? Hope not =) Ja ainiin, kiitos onnittelusta, hieno nähä, että stadin suunnalta voi saada kiitosta ;) Pitihän se poika välillä tänne viralliseen kiekkokaupunkiin tuoda =) Mut ilmottele tänne vaikka kun NHL 11ketju on ready.. Jos tarvii erikseen ilmoitella jossain vaiheessa osallistumisesta niin voin sanoa jo nyt et imussa ollaan..

En kans ole ihan samaa mieltä tosta MikekFinin pois potkimisesta, koska eikös tällä vikalla kaudella saanu poistua, ilman pelkoa siitä, että ens kaudelle ei olisi paikkaa? Tosin kiva olis ollu noi pelit kyllä pelata, mutta toi potkiminen ehkä turhan kova rankaisu..

Pqohi, joo kyllähän sää se olit joka meikäläisen kutsu, hyvä muisti sulla, vaikka muutaman muunkin olet ehkä kutsunu =) Iso kiitos sulle kutsusta, jatka samaan malliin muuuuuutta ehkä en tota korttia silti lahjoita =) Tähän voisikin kysyä, että kauan kortti on "voimassa" eli päteekö ens änäri 11 kaikki kaudet? Ja voiko sen lahjoittaa jollekin jos haluaa?

Varmaan sitten kaikki muutkin, jotka luovutti pääsarjan aikana alottavat ö-divarista? Mehän saatas oikeen oma liiga tollasista pelaajista pystyyn :).

Jep kaikki luovuttaneet pääsevät aloittamaan pelit 1. divarista. Näitä pääkoppansa menettäneitä oli tosiaan ainakin se kymmenen peluri, joten ansioituneet pelurit esim. Juhis99 voisivat käyttää korttejaan ja näin ollen mukaan mahtuvat vielä jopa nousijatkin! Täähän hommahan menee iha putkeen!

Ei ole vielä arvottu, vaikka sopis kyl mulle :) Tosiaan tulossa huhujen mukaan varausjärjestelmä ja varausjärjestelmän mukaisesti väki saa valita joukkueensa!

Oli puhetta ettei joudu mustallelistalle, jos luovuttaa. Mun mielestä täysin kohtuullista tippua sarjaporras alemmas jos ei saa pelattua pelejä loppuun asti. Lisäajat yms. huomioon ottaen.

Jep kaikki luovuttaneet pääsevät aloittamaan pelit 1. divarista. Näitä pääkoppansa menettäneitä oli tosiaan ainakin se kymmenen peluri, joten ansioituneet pelurit esim. Juhis99 voisivat käyttää korttejaan ja näin ollen mukaan mahtuvat vielä jopa nousijatkin! Täähän hommahan menee iha putkeen!

Ei ole vielä arvottu, vaikka sopis kyl mulle :) Tosiaan tulossa huhujen mukaan varausjärjestelmä ja varausjärjestelmän mukaisesti väki saa valita joukkueensa!

Oli puhetta ettei joudu mustallelistalle, jos luovuttaa. Mun mielestä täysin kohtuullista tippua sarjaporras alemmas jos ei saa pelattua pelejä loppuun asti. Lisäajat yms. huomioon ottaen.

No mää katoinkin jo että kappas, sattupa Elboisilla mukava tuuri arvonnassa ;) Mä en ota enempää kantaa tähän Mikek tapaukseen, TJ:t tekeköön päätöksensä ja Mikek saa ite sitten taistella. Sanoin ainakin mielipiteeni. Mut tohon arvonta hommaan vielä, nykyinen systeemi on kyllä hyvä mutta voishan tota kokeilla että ite saa valita joukkueen.. Miten vaan se toteutetaan, että kauan aikaa vastata, että minkä porukan ottaa jne kun ei kaikkia tänne samaan aikaan saa... noh ehkä sillain jos arvotaan numerot millä pääsee nappaan joukkueen ja sit siitä paripvä niin suoritetaan varaustilaisuus.. olettaen että en varausnumero arvotaan, VAI?

Niin voisitko vastailla noihin mun creen card kysymyksiin ku itelleni se on hieman epäselvää..

Oon sillä kannalla myös, että arvotaan numerot jokaiselle liigan jäsenelle ja siinä järjestyksessä saa sitten valita joukkueen. :)

Moro moro!

En ookkaan täällä vähään aikaan vieraillut.. Toi mun 5. kauden luovutus ei johtunut pääkopanmenetyksestä vaan jouduin 5. kauden mielivaltasen ja epäjohdonmukaisen deadlinenpolitiikan "uhriksi".

1. pudotuspelikierros oli ainoa kierros jossa deadlinea noudatettiin ja siihen kierrokseen oli varattu vain 5 päivää kun runkosarjan deadline venytettiin kahdella päivällä. Itse anelin silloisilta TJ:ltä yhtä lisäiltaa, mutta vaan ei herunnut. Myöhemmissä kierroksissahan annettiin lisäaikaa kuukausikaupalla.:confused:.

No, itseänikin täytyy syyttää kun lupasin samsonaitille jatkopaikkaa, jos ei keretä pelaamaan, koska tämä oli tuolloin useammin kärkkynyt linjoilla. Tosin tähän täytyy tähän väliä sanoa että kyseinen herra sanoi ennen ekaa peliä, että kerkeää pelaamaan sarjan loppuun myöhemmin samana iltana (kävin katsomassa siinä välissä Fc lahen pelin). Mutta kummasti ääni kellossa muuttui, kun perseraiskasin kaverin kahdessa ekassa pelissä.

No mutta ei siitä sen enempää mun moka etten sinä viikonloppuna kerennyt pelaamaan, mutta olisin silti toivonut TJ:ltä linjanpitämistä ja suoraselkäisyyttä myös myöhemmillä pleijarikierroksilla ja runkosarjan suhteen, että deadlinet pidetään. Itseäni jäi ainakin kaivelemaan toi, että yhdellä kierroksella on deadline ja seuraavia kierroksia pelataan kuukausitolkulla.:mad:

No joo mitä NHL 11 tulee niin olinkin ajatellut jättää ekan kauden väliin, kun en syys- ja lokakuussa olisi muutenkaan kerennyt hirveemmin pelailemaan, mutta jos noita vihreitäkortteja (mul tais olla 2kpl) voin tosta mun "luovutuksesta" huolimatta käyttää, niin voisin marraskuussa alkavalle kaudelle ( 2. tai 3.) sellasen käyttää ja röyhkeesti kiilata sillä jonon ohi, jos vaan liigan TJ:t sen suo.:)

1 elbois
2 Ganije
3 Hesqu
4 Jaahas
5 Jamsku
6 JONTTE-89
7 Julbero1988
8 Kabahoo
9 nispekt
10 Miksa81
11 opita81
12 oukkigg
13 Penguin85
14 Porsse
15 Pqohi
16 SamsoNait17
17 stenis19
18 terppo
19 Youngbloo_d

20 CoivuFIN
21 feedad
22 gendlik
23 paksufrank86
24 Pecone
25 Sotalordi
26 vonRapids
27 Zephydra

28 MikekFIN
29 ?
30 Donkameni

1-19 Pelaajat jotka olivat vielä näkyvissä taulukossa, 20-27 Nousijat, 30 donkameni joka luultavasti käyttää greencardin.

Mikäli joku pelaaja jolla oli pelit pelattuna, mutta on lähtenyt liigasta niin ilmoittele mahd. pian. ! Jos ei ole mikek jatkaa ja divarin 9 peluri nousee vielä! lisäksi!

Juhis mukaan sit 2 kaudella

Rullasin listaa niin löytyhän se nimi onneks sieltä =)

Niin elbois, onko toi greencard mulla käytössä kuinka kauan? Ja voiko sitä lahjottaa jollekin jos haluaa?

Katotaan nää pelisäännöt viel paremmalla ajalla. Ei uskalla heittää vielä mitään ohjeita iha ilmasta.

PS. Kuva tuli iha vaan testinä :D

Mikäli joku pelaaja jolla oli pelit pelattuna, mutta on lähtenyt liigasta niin ilmoittele mahd. pian. ! Jos ei ole mikek jatkaa ja divarin 9 peluri nousee vielä! lisäksi!

Juhis mukaan sit 2 kaudella

...sieltähän ne näkyy liigan uutisissa, poistuja ja aika milloin on poistunu...

PS. Kuva tuli iha vaan testinä :D

Hahhaha =) Luulin jo et playoffsarjan voitto susta ois tän taistelun hetkeks aikaa lopettanut.. WROOOONG.. Luulin et 5 kauden voitto ois tän jo hetkeks lopettanu.. WROOONG.. Luulin et tämä lämmin Suomen kesä ja tauko änäristä ois tän jo lopettanu... WROOOONG =) Kai sitten tässä pitää aloittaa jo psykologinen sodankäynti ja pelinappuloiden asettelu tulevaa kautta varten. Änärilomat on näköjään sitten pidetty =)

Ylös Bottom