Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)
Tänään kävis muuten ens viikolle?Miltäs toi sun pe,la,su näyttää?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään kävis muuten ens viikolle?Miltäs toi sun pe,la,su näyttää?
Painakaas nyt se finaali pojat !
Caroline Hurriganesin valmentaja elbois kommentoi seuraavasti:
- Lainatekseni hyvää ystävääni Kai Suikkasta; Kyllähän siinä alkaa vastustajan puntit tutista kun meidän 80 avg pisteen miehet taistelee 85 avg miesten kanssa kulmissa ja voittavat kaksinkamppailuja.
Varmaan sitten kaikki muutkin, jotka luovutti pääsarjan aikana alottavat ö-divarista? Mehän saatas oikeen oma liiga tollasista pelaajista pystyyn .Esim. mikek aloittaa kauden jostain muualta kuin pääsarjasta finaaliluovutuksen vuoksi.
- Aivan loistavaa aikaa. Iso kiitos kuuluu sarjaa kutsujalle, joita en näissä tunnemyllerryksissä nyt juuri muista.
Varmaan sitten kaikki muutkin, jotka luovutti pääsarjan aikana alottavat ö-divarista? Mehän saatas oikeen oma liiga tollasista pelaajista pystyyn .
Jep kaikki luovuttaneet pääsevät aloittamaan pelit 1. divarista. Näitä pääkoppansa menettäneitä oli tosiaan ainakin se kymmenen peluri, joten ansioituneet pelurit esim. Juhis99 voisivat käyttää korttejaan ja näin ollen mukaan mahtuvat vielä jopa nousijatkin! Täähän hommahan menee iha putkeen!
Ei ole vielä arvottu, vaikka sopis kyl mulle Tosiaan tulossa huhujen mukaan varausjärjestelmä ja varausjärjestelmän mukaisesti väki saa valita joukkueensa!
Oli puhetta ettei joudu mustallelistalle, jos luovuttaa. Mun mielestä täysin kohtuullista tippua sarjaporras alemmas jos ei saa pelattua pelejä loppuun asti. Lisäajat yms. huomioon ottaen.
Jep kaikki luovuttaneet pääsevät aloittamaan pelit 1. divarista. Näitä pääkoppansa menettäneitä oli tosiaan ainakin se kymmenen peluri, joten ansioituneet pelurit esim. Juhis99 voisivat käyttää korttejaan ja näin ollen mukaan mahtuvat vielä jopa nousijatkin! Täähän hommahan menee iha putkeen!
Ei ole vielä arvottu, vaikka sopis kyl mulle Tosiaan tulossa huhujen mukaan varausjärjestelmä ja varausjärjestelmän mukaisesti väki saa valita joukkueensa!
Oli puhetta ettei joudu mustallelistalle, jos luovuttaa. Mun mielestä täysin kohtuullista tippua sarjaporras alemmas jos ei saa pelattua pelejä loppuun asti. Lisäajat yms. huomioon ottaen.
Mikäli joku pelaaja jolla oli pelit pelattuna, mutta on lähtenyt liigasta niin ilmoittele mahd. pian. ! Jos ei ole mikek jatkaa ja divarin 9 peluri nousee vielä! lisäksi!
Juhis mukaan sit 2 kaudella
PS. Kuva tuli iha vaan testinä