Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)
jooh se on ärsyttävä pelaa sitten sitä lagi paskaa.. ois helpompi vain ottaa yhteinen lopetus ja kokeilla uudestaa tai jotain,, ja sitten playoffeissa tehtii ainakin kabahoon kans niin että jos peli oli tasan ja mentiin jatkoajalle ja siinäkään ei tulosta niin tulee ne paskat rankkarit niin siinä vaiheessa ennen rankkareita niin yhteinen lopetus niin voidaan pelata uudestaan se peli ,, tyhmä lopettaa rankkareilla hyvä peli, harmi kun ei saa sitä jatkuvaa jatkoaikaa :S
Ehdottaisin jonkin sortin sääntöuudistusta tähän. Nyt on pelattu ensimmäiset pelit pätkimistä ei ole juuri näkynyt itsellä, mutta äskeisessä pelissä kova pätkiminen ja yritin laittaa viestiä, luulin häntä vastustajakseni, mutta se olikin edellinen vastustaja Jippo73.
Jippo sanoi minulle että minua vastaan pätki ja sitten tuli mieleen, jos 10 minuutin sisään ensimmäisestä erästä painaa starttia niin molempien pitää odottaa 10-15 sekuntia, jos vaikka ei muista vastustajan nimeä ( niinkuin minä ) tai ei muutenkaan kerkiä kirjoittamaan viestiä loppuun niin voi painaa sitä yhteislopetusta. Harvoin minä olen nähnyt kumpi hallitsee, kun 10 min peliä pelattu.
Säänto menisi jotenkin näin:
Pelaaja (A) pelaa pelaajaa (B) vastaa. He aloittavat pelin ja pelaaja (B) huomaa että hänellä pätkii ( häiritsevästi ), joten kun seuraava pelikatko tulee (B) painaa starttia ja (A) odottaa kiltisti siinä valikossa, hän näkee että pelaaja (B) haluaa yhteyslopetuksen, kun peliä on pelattu 1.27. Molemmat lopettavat pelin. Tietenkään peliä ei lopeteta jos tilanne on 1-0, koska syynä voi olla se että häviäjä haluaa lopettaa pelin. Tiedän että tässä ehdotuksessa on aukkoja, mutta toivottavasti tästä saataisiin jonkinlainen keskustelu mukavamman pelin puolesta!
Ja tiedän, että pätkimistä ei voi saada kokonaan pois, mutta jonkilainen ratkaisu tasavertaisuuten tämä olisi.
jooh se on ärsyttävä pelaa sitten sitä lagi paskaa.. ois helpompi vain ottaa yhteinen lopetus ja kokeilla uudestaa tai jotain,, ja sitten playoffeissa tehtii ainakin kabahoon kans niin että jos peli oli tasan ja mentiin jatkoajalle ja siinäkään ei tulosta niin tulee ne paskat rankkarit niin siinä vaiheessa ennen rankkareita niin yhteinen lopetus niin voidaan pelata uudestaan se peli ,, tyhmä lopettaa rankkareilla hyvä peli, harmi kun ei saa sitä jatkuvaa jatkoaikaa :S