Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olisko sul feedad torstaina klo20 jälkee aikaa??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mites mynde onks sul huome tai pe aikaa pelailla? Huome olis joko päiväl tai sit illal aikaa pelailla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Julizo, tänään siinä 21:30 tai huomen kasin jälkeen? Onnistuuko? Onko divarin pleijarit neljästä poikki kans?

Ja mitäs mieltä muut divarilaiset? Vedetäänkö loppuun asti, vai vaan tää karsinta läpi? :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mun mielest' o kivempi sillain, että kokonaan pelataan loppuun, kun kyllähän ne divari mestaruudet ratkotaan aina loppuun asti. Muutenkin, josnyt pääsis jatkoon, jota epäilen, niin olishan se kiva jatkaa niitä peljä vielä sen jälkeen :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

LAST UPDATE

Playoffien 1. kierroksen deadline Ke 2.6.2010 klo 17.00

Playoffien 2. kierroksen deadline Ti 8.6.2010 klo 17.00

Elbois, milloinkas haluat tuon 2kiekan aloittaa? Tietkö jo NYT, että onko ennen tuota tiistaita tulossa jotain reissuja/esteitä, jonka takia et pystyisi tiettyinä päivinä pelaamaan?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo käytännössä ennen vkl pitäs sitten saada homma pakettiin. Olen nyt KE-TO plecen ääres niin voitas vaik samantien repästä.. jo tänään!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Julizo, tänään siinä 21:30 tai huomen kasin jälkeen? Onnistuuko? Onko divarin pleijarit neljästä poikki kans?

Ja mitäs mieltä muut divarilaiset? Vedetäänkö loppuun asti, vai vaan tää karsinta läpi? :)

vedetään divari pleijarit tappiin asti vaan=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Julizo, tänään siinä 21:30 tai huomen kasin jälkeen? Onnistuuko? Onko divarin pleijarit neljästä poikki kans?

Ja mitäs mieltä muut divarilaiset? Vedetäänkö loppuun asti, vai vaan tää karsinta läpi? :)

Onnistuu hyvin.. saatan tulla hieman myöhässä, mutta viimeistään klo 22 olen paikalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olisko tänään illalla aikaa? Huomennakin on ihan mukavasti aikaa. Perjantaina meen Helsinkiin, mutta tuun sieltäkin jo illaks takaisin.

sopii, mihin aikoihin ois hyvä? sano vaa aika ni koitan päästä :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

What! :eek:

Etkö kerkee vai pe,la,su,ma tai ti sit enää pelaan? Ite en tänään ainakaan ehdi, huomena ehkä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Playoffien 2. kierros alkaa

Toisen kierroksen parit ovat seuraavat:

Youngbloo_d - elbois

Jaahas - KabaHoo

JONTTE-89 - SamsoNait17

mikekFIN - penguin_85

boldattuna mun "ennakkosuosikit"... omasta sarjasta semmosen faktan vois kertoo et Jaahas myllytti runkosarjassa mua jonku 8-0, mut niillä peleillä ei oo tässä vaiheessa enää mitää merkitystä... :cool:

...Killadelphia's gonna feel the strenght of my defensemen!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Playoffien 2. kierros alkaa

Toisen kierroksen parit ovat seuraavat:

Youngbloo_d - elbois

Jaahas - KabaHoo

JONTTE-89 - SamsoNait17

mikekFIN - penguin_85

boldattuna mun "ennakkosuosikit"... omasta sarjasta semmosen faktan vois kertoo et Jaahas myllytti runkosarjassa mua jonku 8-0, mut niillä peleillä ei oo tässä vaiheessa enää mitää merkitystä... :cool:

...Killadelphia's gonna feel the strenght of my defensemen!

Vilkases mun hyökkäyskalustoa :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

What! :eek:

Etkö kerkee vai pe,la,su,ma tai ti sit enää pelaan? Ite en tänään ainakaan ehdi, huomena ehkä..

Hieman päivitystä, eli tosiaan vkl ollaan reissussa ja maanantaina töiden jälkeen on menoa,

toisin sanoen TO ja PE ainoat päivät milloin onnistuu, PE vapautui kun lähtö vasta lauantaina
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Moilloin otetaan matsi PECONE?

Tänään en kerkee varmaan jauhaan. Ehkä mahd 22 jälkeen. Huomenna vois onnistua illasta.
Perjantaina en kerkee, mut lauantai päivällä voin pelailla...

Miten sun aikataulut?
 
Ylös Bottom