Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eli ymmärsit. :D

Tuota ei vaan siis lue missään eli laitatko jossain muodossa sinne sääntöihin, ettei kukaan lähde vaihtamaan joukkuetta sitten kun 1-divarin pudotuspelit alkavat. Kiitos. :)

Ei sitä joukkuetta edes pysty vaihtamaan vaan tietenkin samalla joukkueella pudotuspelitkin kuin millä divariin liittynyt.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei sitä joukkuetta edes pysty vaihtamaan vaan tietenkin samalla joukkueella pudotuspelitkin kuin millä divariin liittynyt.

En tykkää saivarrella, mutta pystyyhän sen jos pelit pelataan itsenäisesti. Silloin riittää vaan, että pelaa normaalin 1vs1-matsin ja asettaa joukkueet. Ei tarvii olla missään liigassa sisällä. Näin siis tämän hetkisten ohjeiden mukaan. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vaan ei pelata, kun ne voi pelata itse liigassa.

Siksi pyysin. että sääntöihin kirjattaisiin se. Nyt asia ei ole niin. :) Ja tietääkseni Elbois ja kumpp. johtavat liigaa ynnä divaria tulevalla kaudella eli sun perinnetieto ei ole totuus. Ainakaan ennen kuin se kirjataan säännöksi. ;)

Ja tuossa viestissä #618 tuli jo sanottua se asia. Ihme saivarteluksi meni. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt menin jo ihan sekaisin. :D ääh antaa olla... :rolleyes:
= toivottu lopputulos? :D :D :D

(>> eli ymmärsin, että Donkakin ennen sekoamistaan oli sitä mieltä, että 1-divarin pudotuspelit omalla joukkueella siihen asti kun kohdataan liigajyrä eli tän asian "puolesta" on nyt enemmistö eli saisiko sen sitten joskus ennen alkua vaikka kirjattua sinne sääntöihin, kiitos)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

= toivottu lopputulos? :D :D :D

(>> eli ymmärsin, että Donkakin ennen sekoamistaan oli sitä mieltä, että 1-divarin pudotuspelit omalla joukkueella siihen asti kun kohdataan liigajyrä eli tän asian "puolesta" on nyt enemmistö eli saisiko sen sitten joskus ennen alkua vaikka kirjattua sinne sääntöihin, kiitos)

Siis minkä takia se pitää sinne sääntöihin kirjata kun ei kukaan voi pelata muulla kuin valitsemallaan joukkueella jolla divariin liittynyt? Ei ole kuitenkaan mitään järkeä pelata divarin pudotuspelejä random matseina kun pleijarit on jo valmiina itse verkkoliigassa. Siinä vaiheessa kun karsintapelit tulee vastaan niin ne joutuu kyllä pelaamaan ihan normi versus matseina.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siis minkä takia se pitää sinne sääntöihin kirjata kun ei kukaan voi pelata muulla kuin valitsemallaan joukkueella jolla divariin liittynyt? Ei ole kuitenkaan mitään järkeä pelata divarin pudotuspelejä random matseina kun pleijarit on jo valmiina itse verkkoliigassa. Siinä vaiheessa kun karsintapelit tulee vastaan niin ne joutuu kyllä pelaamaan ihan normi versus matseina.

Näin juuri!

Pleijarit käynnistyy automaattisesti ja korostan, silloin ei voi vaihtaa joukkuetta!

Itse karsinnat pelataan itsenäisesti eli karsinta matsit pääsarjasta pudotusuhan alla olevien joukkueiden kesken.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

kun pleijarit on jo valmiina itse verkkoliigassa.
Jos tämän olisi joku ystävällinen onnistunut toteamaan aiemmin niin oltaisiin pääsy ilman tätäkin "väittelyä". Ei sitä tarvitse kirjata, jos systeemi pakottaa toimimaan oikein, mutta jos kirjaisi miten systeemi toimii niin sitten ei olisi näitä tyhmiä kyselijöitä. Eli mun vuoksi asiaa ei tarvitse kirjata, mut joku muu voi ihmetellä sitä myös. Kaikilla ei ole katsos vastaavanlaisia kokemusmeriittejä kuin teillä. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos tämän olisi joku ystävällinen onnistunut toteamaan aiemmin niin oltaisiin pääsy ilman tätäkin "väittelyä". Ei sitä tarvitse kirjata, jos systeemi pakottaa toimimaan oikein, mutta jos kirjaisi miten systeemi toimii niin sitten ei olisi näitä tyhmiä kyselijöitä. Eli mun vuoksi asiaa ei tarvitse kirjata, mut joku muu voi ihmetellä sitä myös. Kaikilla ei ole katsos vastaavanlaisia kokemusmeriittejä kuin teillä. :)

No niin nyt ollaan samalla kartalla! :)
 
Ylös Bottom