Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

^Itsekin ajattelin ehkä divariin osallistua jos aikaa on, vaikka olen ihan onneton ja muuten huono. :D

Ja itse näen oikeilla joukkuerungoilla pelaamisen homman "suolana" verrattuna tuohon korttibs:iin missä ei olla ollenkaan samalla viivalla, vaan se jolla on eniten aikaa/rahaa -> kortteja saa parhaan jengin. :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pelataanko tuossa itse vai mikä tuossa on tarkoituksena? Vai pelit menee ja itse vaihdellaan kortteja kumppaneiden kanssa?

Itse pelataan. Kortit ovat vain selventääkseen hommaa.

Jos porukkaa kiinnostaa vaihdella pelikortteja niin siitä vaan, tein sitä itse 15 vuotta sitten :D

Itse ainakin pelailen "pelaamisen ilosta". Eiks ne parhaat kiksit tuu siitä, että kikkailee poikia kebab kioskille ;) vai siitä että laitat saman joukkueen pelikortit samaan ketjuun et kemiat toimis.... sori en oo oikein kiinnostunut tästä uudesta pelimuodosta... peli on peli, tietyt kaavat jne. miten saa ketjut toimiin.... online pelissä voi vaikuttaa peliin itse <3

Et vissiin jaksanut lukea puolta minuuttia kauempaa. Pelikorttien vaihtaminen ajaa saman asian kuin treidaaminen tässäkin liigassa. Ainoana poikkeavuutena että pelaajia voi nyt ostaa toisilta ainakin huutokauppa tyylisesti.

Mikset voisi tässä kikkailla poikia kebab kioskille? Mitä tarkoitat "online pelissä voi vaikuttaa itse peliin"?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Elboisin ehdotus on hyvä koska divarilaisilla jää mielenkiintoa pelata loppuun asti esimerkiksi sijoilla 10-20 koska on mahdollisuus nousta vielä jopa pääsarjaan :rolleyes: Ja mul tuli tällänen idea mieleen että pääsarjassa sijoilla 23-26 ja divarin 4-8 voitaisin laittaa omaan "jatkosarjalohkoon" ja pääsarjan 27-30 ja divarin 1-4 voitaisiin laittaa erilliseen jatkosarjalohkoon. Divarin 1-8 ratkottaisi divarin pisteillä elikkä jää vielä pelattavaa divarissa playoffien vastustajan lisäksi joutuuko "huonompaan" vai "parempaan" jatkosarjalohkoon. Ja myöskin pääsarjassa esim. sijalla 27 olevalla pelaajalla olisi vain 1 sija"huonompaan" jatkosarjalohkoon, jossa saisi ainakin edes JONKUN verran helpompia vastustajia=) ja sijoilla 23-26 joutuisivat vielä taistelemaan siitä pääsystä "huonompaan" lohkoon jne.


Tää oli vaa tälläne ehdotus ja en nyt tiiä saaks tää kannatusta vai ei mut mun mielestä tää pitäis sarjan mielenkiinnon iha viime tippaan asti:eek:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Menee kyl mielestäni aika monimutkaseks esim jatkosarjoihin pitäs löytää tj:t jne kannattas kuitenki pitää simppelimpänä muuten ihan hyvä idea kyllä toikin;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itse pelataan. Kortit ovat vain selventääkseen hommaa.



Et vissiin jaksanut lukea puolta minuuttia kauempaa. Pelikorttien vaihtaminen ajaa saman asian kuin treidaaminen tässäkin liigassa. Ainoana poikkeavuutena että pelaajia voi nyt ostaa toisilta ainakin huutokauppa tyylisesti.

Mikset voisi tässä kikkailla poikia kebab kioskille? Mitä tarkoitat "online pelissä voi vaikuttaa itse peliin"?

Ai et siel pelaillaa iha ite niillä joukkueilla :O no sitten puhuin omia :D Njoo no mähän oisin tos iha kunkku kun 15 vuotta sitten olin kujien kovin korttimeklari ;D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ai et siel pelaillaa iha ite niillä joukkueilla :O no sitten puhuin omia :D Njoo no mähän oisin tos iha kunkku kun 15 vuotta sitten olin kujien kovin korttimeklari ;D

Hyvin sää vedät :D Haasteita otetaan vastaan viikon päästä julkaistavassa demossa. Mikäli nyt oikein porukka käsitti että tuo pre-season pelataan nimenomaan onlinessa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ja onhan se nyt nättiä ku pääsee pelaan pelkästään suomalaisia vastaan ja mittaan oman tason. Lisäksi se on hyvää harjotusta online pelejä varten, joten kyl youngbloo_d on ilman muuta täydellä innolla mukana tässäkin..

Luultavasti myös eauhl:ssä voi luoda omia turnauksia ja kertoa vain salasana sisäpiirin kesken.

"I'm not 100% on how matchmaking works, but I assume it works something like this:

Player A decides to do tournament 1. Player A waits until another players comes online and selects tournament 1.

It would just be like random matchmaking. (Such as EASHL.) "
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Elboisin ehdotus on hyvä koska divarilaisilla jää mielenkiintoa pelata loppuun asti esimerkiksi sijoilla 10-20 koska on mahdollisuus nousta vielä jopa pääsarjaan :rolleyes: Ja mul tuli tällänen idea mieleen että pääsarjassa sijoilla 23-26 ja divarin 4-8 voitaisin laittaa omaan "jatkosarjalohkoon" ja pääsarjan 27-30 ja divarin 1-4 voitaisiin laittaa erilliseen jatkosarjalohkoon. Divarin 1-8 ratkottaisi divarin pisteillä elikkä jää vielä pelattavaa divarissa playoffien vastustajan lisäksi joutuuko "huonompaan" vai "parempaan" jatkosarjalohkoon. Ja myöskin pääsarjassa esim. sijalla 27 olevalla pelaajalla olisi vain 1 sija"huonompaan" jatkosarjalohkoon, jossa saisi ainakin edes JONKUN verran helpompia vastustajia=) ja sijoilla 23-26 joutuisivat vielä taistelemaan siitä pääsystä "huonompaan" lohkoon jne.

Menee Pikkusen liian vaikeeksi :D Et eiköhän toi Elboisin mainitsema systeemi ole se paras mahdollinen..

Toivottavasti TJ:t jaksaa tän liigan perustaa vaikka eauhl tuleekin, ei jaksais samaa pelimuotoa vaan pelata niin sais tätäkin välillä jauhaa, ilman et tarvii mietti ketjun kemioita sun muita.. Et älkää ny haudatko tätä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Niin samaa mieltä kuin youngbloo_d et tää on mielestäni paljon kiinnostavampi kuin eauhl vaikka en ole kyseistä tekelettä tietänkään koittanut mutta sen perusteella mitä olen nähnyt niit konsolifin liiga kehiin vaan =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Menee Pikkusen liian vaikeeksi :D Et eiköhän toi Elboisin mainitsema systeemi ole se paras mahdollinen..


Ei tuo mielestäni sen vaikempaa ole.. Jatkosarjalohkossa yksinkertainen sarja 7 peliä = suurinpiirten sama määrä kuin pleijareissa.. ja sitten 4 molemmista lohkoista pääsarjaan.. Ei ollut tuon vaikempaa eihän :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Täällä piti keskustella säännöistä?!? :)

Toi divari täyttyy sellasella pieteetillä, et jos mennään yli sen kolmenkymmenen joukkueen, tässä menetelmäehdotus, jolla kaikki saadaan mukaan. Laskee hieman ottelumääriä, mutta ei varmaan maailmaa kaada.

Innokkaita esim. 46, niin laitetaan porukka puoliksi ja tehdään kaksi 23 joukkueen liigaa, joista edelleen pääsee ehdotelmanne mukaan jatkoon kahdeksan parasta.

Nyt nämä kahdeksan pelaavat aluksi

D1-rank1 - D2-rank8
D1-rank2 - D2-rank7 jne...

Ja sitten pelataan karsinnat näiden voittajien ja pääsarjasta putoamisuhkan alla olevien kanssa. Miltäs kuulostaa?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Täällä piti keskustella säännöistä?!? :)

Toi divari täyttyy sellasella pieteetillä, et jos mennään yli sen kolmenkymmenen joukkueen, tässä menetelmäehdotus, jolla kaikki saadaan mukaan. Laskee hieman ottelumääriä, mutta ei varmaan maailmaa kaada.

Innokkaita esim. 46, niin laitetaan porukka puoliksi ja tehdään kaksi 23 joukkueen liigaa, joista edelleen pääsee ehdotelmanne mukaan jatkoon kahdeksan parasta.

Nyt nämä kahdeksan pelaavat aluksi

D1-rank1 - D2-rank8
D1-rank2 - D2-rank7 jne...

Ja sitten pelataan karsinnat näiden voittajien ja pääsarjasta putoamisuhkan alla olevien kanssa. Miltäs kuulostaa?

Mitäs jos pelataan vielä yksi kierros lisää pleijareita molemmissa lohkoissa? Olis mahdollisimman selkeä...

lohko 1. 4 parasta ja lohko 2. 4 parasta pelaa näiden 8 pääsarjalaisen kanssa. Se miten nämä parit arvotaan keskenään on vielä hyvä miettiä loppuun asti...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mitäs jos pelataan vielä yksi kierros lisää pleijareita molemmissa lohkoissa? Olis mahdollisimman selkeä...

lohko 1. 4 parasta ja lohko 2. 4 parasta pelaa näiden 8 pääsarjalaisen kanssa. Se miten nämä parit arvotaan keskenään on vielä hyvä miettiä loppuun asti...


Siis ei tarvita ekstrakierroksia, mallissasi pelataan vain kierrokset lohkojen sisällä eli siis:

D1_rank1 - D1_rank8, D1_rank2 - D1_rank7, ...

D2_rank1 - D2_rank8, D2_rank2 - D2_rank7, ...


--> D1_voittaja1,..., D1_voittaja4
--> D2_voittaja1,..., D2_voittaja4

Ja nämä (8 kpl) pelaavat karsinnat pääsarjalaisten kanssa. Hyvä idea ja mahdollistaa omalla joukkueella pelaamisen karsintavaiheeseen asti. Jos eri divarilohkot pelaisivat keskenään niin voisi olla mahdollista, että kahdella vastustajalla olisi samat AHL-joukkueet.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mukana ollaan siinä divarissa ilmottaudun jo nyt ku viimeksikin meni ilmottautuminen ohi.....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mukana ollaan siinä divarissa ilmottaudun jo nyt ku viimeksikin meni ilmottautuminen ohi.....

Katoppas nyt jo että siellä on jo uusi ketju NHL 11 osalta. Viimeksikin taisi mennä sulta ohi osallistuminen kun seurasit vanhaa ketjua!

Lisäsin sinut listaan!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hyvältä näyttää. Voisiko seuraavaa sääntöä vielä noudattaa?

"1-divarin pudotuspeleihin päässyt pelaa omalla (AHL) joukkueella toista divarijoukkuetta vastaan. Pääsarjassa pelanneen joukkueen kohtaamisessa joukkueen voi vaihtaa."

Miltäs kuulostaisi?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Hyvältä näyttää. Voisiko seuraavaa sääntöä vielä noudattaa?

"1-divarin pudotuspeleihin päässyt pelaa omalla (AHL) joukkueella toista divarijoukkuetta vastaan. Pääsarjassa pelanneen joukkueen kohtaamisessa joukkueen voi vaihtaa."

Miltäs kuulostaisi?

Nyt en ymmärtänyt

Siis divarit mennään loppuun asti samalla joukkueella kunnes on 4 jäljellä.

Itse karsinnat pelaataan NHL joukkueilla jolloin pääsarjassa pelannut pelaaja saa edun valita ensimmäisenä joukkueensa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt en ymmärtänyt

Siis divarit mennään loppuun asti samalla joukkueella kunnes on 4 jäljellä.

Itse karsinnat pelaataan NHL joukkueilla jolloin pääsarjassa pelannut pelaaja saa edun valita ensimmäisenä joukkueensa

Eli ymmärsit. :D

Tuota ei vaan siis lue missään eli laitatko jossain muodossa sinne sääntöihin, ettei kukaan lähde vaihtamaan joukkuetta sitten kun 1-divarin pudotuspelit alkavat. Kiitos. :)
 
Ylös Bottom