Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo 11 pellailijaa mahtuu vielä 1 divariin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Olympialaisista lupasin kanssa palkintoo joten onko konnalla mitään vaatimuksia?

Elikä mitään palkintoja ei sitten enää nhl 10 jatkossa olisi tarkoitus jakaa. NHL 11 sitten asia erikseen jos liigalla olisi jotain rahaa käytössä.

palaan illalla maisemiin.

joo mersu pihaan illaks tai en ala! no ei vaa, ei näitä palkinnoista pelailla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

osallistuu kauteen on se sitten liiga tai divari.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)


Kävi mielessä ku olin hyvissä ajoissa pelannut melkeen kaikki runkosarjamatsit ja pleijarit ei näyttäny todennäköseltä. Olisin vaan dumpannut jollekkin mun kaikki paremmat pelaajat ja ottanu paskaa vaihdossa.
Jos vaikka olis ollu joku kaveri liigassa mikä olisi siinä vaiheessa pelannut vasta 10 pelii esimerkiksi. Olis tullu sille aika kova tiimi ja iteltä se ei olis ollu mitään pois.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

1. divaris viel tilaa? I'm in! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kävi mielessä ku olin hyvissä ajoissa pelannut melkeen kaikki runkosarjamatsit ja pleijarit ei näyttäny todennäköseltä. Olisin vaan dumpannut jollekkin mun kaikki paremmat pelaajat ja ottanu paskaa vaihdossa.
Jos vaikka olis ollu joku kaveri liigassa mikä olisi siinä vaiheessa pelannut vasta 10 pelii esimerkiksi. Olis tullu sille aika kova tiimi ja iteltä se ei olis ollu mitään pois.

Tälläisestä rangaistaan potkuilla liigasta ja nimellä mustallalistalla... (LUE: säännöt);)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tälläisestä rangaistaan potkuilla liigasta ja nimellä mustallalistalla... (LUE: säännöt);)

no jos ei ole niin räikeää...niin aika vaikeeta on tulkita mikä on tarkotuksellinen huonokauppa tai mikä vaan huonokauppa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana 1.divarissa

psn antlaa83
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Juu mukana totta kai loistavassa liigassa. Uh nyt pitäis vaa voittaa toi 4. kausi ->
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana ollaan! Jos tilaa viel on.

edit: Tilaa näköjään on eli viestiä vaa tulemaa!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pääseekö vaikka divariin, vaikka onkin mustallalistalla? Viimeks taisin osallistua ekaan kauteen ja syy, miks joudui listalle oli, kun olin eka pari päivää poissa ja sitten meni hermot koko peliin, ku pelkkiä bugeja vedeltiin (ei liigan puolella) ja lähes joka peli päättyi 1-0 :D PSN: Nyyber. Sanokaa, jos kelpaa, kymppiä en ala maksaan :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mynde77 osallistuu seuraavaan kauteen
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

mm-kisoist tiedotan pian lisää. Niin ja olen niin aikaansaava ihminen että en ole vieläkää tilannu juhis99:lle palkintoa tuosta kolmannesta kaudesta minkä lupasin :D Tuli selville että tuollaisen pikkupystin lähettäminen oli sittenki toimituskuluineen enemmän kuin osasin odottaa ja mietinkin kannattaako rahoja lähtee tuhlaamaan tuollaiseen. Haluatko juhis nyt välttämättä tuon pystin vai haluatko jonkun korvauksen tästä hyvästä? Olympialaisista lupasin kanssa palkintoo joten onko konnalla mitään vaatimuksia?
.

Ei mulle tarvitse lähettää mitään palkintoa. Enkä mä mitään muutakaan korvausta tartte. Korvaus on jo se, että tällänen liiga on pistetty pystyyn ja sitä on mukava pelata kaikista ongelmista huolimatta. Ja onhan mun nikki päässy tonne mestaruudet sarakkeeseen. Siinä on jo korvausta tarpeeksi :D

Niin ja olen mukana 5.kaudella
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 5 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mukana kuin peräpukama pääsarjassa:D (psn: Miksa81)
 
Ylös Bottom