Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

GameSpot Video: NHL 10 Be a GM Mode Voi olla muille vanha, mutta itse googletin tämän vasta kariasin viestin luettuani. En oo tästä pelimuodosta kuullutkaan, vaikka oon tätä ketjua suht tiuhaan seurannutkin.

GM-peleistä kyselinkin toisessa ketjussa.Tätähän joutuu ihan vakavissaan harkita ostavansa. Toivottavasti tekoälyä on parannettu, että treidit olisivat molemmille osapuolille suotuisia. Draftvuorojen treidaus on hieno lisä. En oo mitään Gm-pelejä/pelimuotoja ennen pelannut, mutta eiköhän tässä valmenneta samalla, vaikka se ei GM:n tehtäviin kuulukkaan. Muuten pelistä voisi kieltämättä tulla hieman yksitoikkoista pelkkine treideineen ja varauksineen. Joten ei muuta kuin ehdottelemaan joukkueen pelaajille homediscountia ja päälle etupainotteiset sopimukset, jotka umpeutuu kun pelaaja on päälle 40-vuotias. Niin sitä palkkakattoa kierretään.

On niitä pystyny treidaamaan jo monta vuotta.

Olispa jo syyskuu niin pääsis pelaamaan :D

Kyllä rupee peli jo houkuttelemaan, mentäis edes 9 päivää eteenpäin niin saadaan edes se demo käsille. :p mutta, eniten minua houkuttaa tuo Boardplay ja "Facewash" ja toki uusi Be A GM - pelimuoto. Mutta en malta myöskään odottaa päästä pelaamaan uudisettua EA Sports Hockey Leagueta. ;) Hiljaa hyvä tulee.

On niitä pystyny treidaamaan jo monta vuotta.

Aivan. Tuli pieni ajatuskatkos, tarkoitin tietenkin draftivuorojen vaihtamista ylös ja alas kesken draftin. Sitä ei tietääkseni ole ennen ollut, en kyllä oo hirveen tarkasti 09:n dynastyyn perehtyny.

Toi prospectien nimienmuokkaus mahdollisuus on myös tervetullut lisä. Voi olla, etti lähtee heti Sami Jokiset ja Sidney Iginlat vaihtoon. Be a Pro:ta ei malta odottaa :b. Viime vuoden versio tuntui hätäisesti tehdyltä.

kenet haluisit kanteen kanen sijasta??

Mää haluisin ainaski Henrik Lundqvistin taikka Pavelin :D

Eipä tuolla ole paljoakaan väliä täällä suomessa, kun meillä on koivu kannessa.

5448_1110199687424_1599818220_30328485_2442155_n.jpg

Onkohan tää taksikuskin pahoinpitely vaan EA:n promoa.
Are you tough enough? :):)

Onkohan tää taksikuskin pahoinpitely vaan EA:n promoa.
Are you tough enough? :):)

Siinä tapauksessa markkinointisuunnitelmat on pistetty täysin uuteen uskoon, kun yksi sarjan kiiltokuvapojista vetää siimakäsillään taksikuskia turpaan 20 sentin takia. :D Kane taitaa muuten olla vielä ala-ikäinenkin. Tää on vaan niitä tapauksia, että "tuosta nyt olisi uskonu viimesimpänä". Mielenkiintoista kuulla Kanen ja Blackhawksien kommentit.

Siinä tapauksessa markkinointisuunnitelmat on pistetty täysin uuteen uskoon, kun yksi sarjan kiiltokuvapojista vetää siimakäsillään taksikuskia turpaan 20 sentin takia. :D Kane taitaa muuten olla vielä ala-ikäinenkin. Tää on vaan niitä tapauksia, että "tuosta nyt olisi uskonu viimesimpänä". Mielenkiintoista kuulla Kanen ja Blackhawksien kommentit.

Onhan se jo parikymppinen. Ei tosin mitään henkistä kovuutta osoita toi taksikuskin kanssa tappeleminen, mutta ei se sitä estä etteikö siitä ihan hyvää mustaa huumoria saisi :D. Voihan toki olla että koko juttu on väärin käsitys tai jotain muuta vastaavaa.
Tuskin toi mitenkään myyntiä edistävästi vaikuttaa, mutta toivottavasti ei kaikki USA:n kotirouvat ajattele, että jääkiekko tuhoaa ihmisten aivosolut ja tekee kaikista väkivaltaisia. Silloin voi jäädä pikkujunnuilta kiekkopeli saamatta:mad:

Tuskin toi mitenkään myyntiä edistävästi vaikuttaa, mutta toivottavasti ei kaikki USA:n kotirouvat ajattele, että jääkiekko tuhoaa ihmisten aivosolut ja tekee kaikista väkivaltaisia. Silloin voi jäädä pikkujunnuilta kiekkopeli saamatta:mad:

Ihan hyvä vaa jos tänä vuonna 12v ipanat jäis ilman peliä.
Aika vittumaista pelata niitä vastaan.

kun tuo pelin " ennakkotilaus " on mahdollista , niin tuleeko se peli heti julkaisupäivänä postiin , vai saako sen julkaisupäivänä esim . anttilasta helposti kotiin ?

että kumpi kannattavampaa ? niin ja mikä julkaisupäivä ?

sori , off topic

Viimeksi muokannut moderaattori:

kun tuo pelin " ennakkotilaus " on mahdollista , niin tuleeko se peli heti julkaisupäivänä postiin , vai saako sen julkaisupäivänä esim . anttilasta helposti kotiin ?

sori , off topic
Itse olen ainakin hakenut pelin ihan kaupasta julkaisupäivänä ja kyllä sitä on heti löytynyt jokaisesta Prismasta ja Anttilasta heti. Itse taasen en luota ennakkotilauksiin, kun välillä saattaa käydä niin, että sitä on jengi tilannut sen verran että pelejä ei olekaan tarpeeksi ja jää ilman. (Suuri katastrofi olla pari päivää ilman)
Varmasti riippuu missä asut. Itse kun asun aivan Etelä-Suomessa lähellä Helsinkiä, joten tästäkin kaupungista saa helposti tuon pelin.

sori , off topic

Suomen julkaisupäivän huhuttu olevan 24.9 Ja amerikan 15.9, itse tilaan pelini tuolta Welcome to Video Games Plus Online paljon halvempaakin kuin Suomessa. ;)

Joo Play.com ennakosta 39 eurolla ei ole paha hinta! Ja eikö se jo ole selvä ettei EASHL fanaatikkojen todellakaan ole pakko tätä edes kokeilla saati hankkia. Lyttäämään pelejä pystyy kuka vain.
:cool:

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom