Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Joo siis sitä mailan nostoo tarkotin. Toi skillstickhan on melkeinpä koko pelin suola. Itekkään en varmaan ostais peliä jos se poistettas. 09:ssä mailan nosto jotenkin lamannuttaa sen koko jätkän jonka mailaa nostetaan.

Totta , jos nostat takaapäin mailaa , vastustaja pysähtyy , lopettaa luistelemisen , ei tee mitään .
Minusta mailan nosto oli muuten loistava lisäys 09 , kunhan pysähtyminen poistettaisiin tai tehtäisiin asialle jotain :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ei se kyllä musta lamauta koko pelaajaa se mailan nostaminen.. Lisäksi jos joku seuraa jääkiekkoa niin kyllähän jääkiekossa pelataan nimenomaan mailaa pois, koska ilman mailaa jäässä on vaikeaa tehdä maalia.. Kyllä mailan nostaminen on tosi tärkeää.. Lisäksi mun mielestä porukka liikaan kritisoi Ea:ta mielestäni ea:n tuotteet on kumminkin aina ihan pelattavia.. Mun mielestäni niihin voi yleensä luottaa, että peli on ainakin pelattava.. Lisäksi ea päivittää pelejään hienosti, jos jotain bugeja ilmenee.. En tajua miksi näin negatiivinen asenne?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Mun mielest 09n mailannostojuttu oli iha jees, mut siin kyl on semmonen jäädytys sil ukol jonka maila nostettiin. Jos kunnol haluis pistää ton NHL 10n mialan noston ni tekis siit semmosen et ku mailaa nostetaan ni ei jäätyis, vaan vois (jos on vauhdis ja nosto tulee takaa) yrittää potkii sitä kiekkoo eteen päin hetken jos pahalt näyttää. Toivottavasti tajustte :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Mun mielest 09n mailannostojuttu oli iha jees, mut siin kyl on semmonen jäädytys sil ukol jonka maila nostettiin. Jos kunnol haluis pistää ton NHL 10n mialan noston ni tekis siit semmosen et ku mailaa nostetaan ni ei jäätyis, vaan vois (jos on vauhdis ja nosto tulee takaa) yrittää potkii sitä kiekkoo eteen päin hetken jos pahalt näyttää. Toivottavasti tajustte :D

tämähän voisi toimia ? :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Ei se kyllä musta lamauta koko pelaajaa se mailan nostaminen.. Lisäksi jos joku seuraa jääkiekkoa niin kyllähän jääkiekossa pelataan nimenomaan mailaa pois, koska ilman mailaa jäässä on vaikeaa tehdä maalia.. Kyllä mailan nostaminen on tosi tärkeää..

Kyllä se lamauttaa se mailan nostaminen.
Jos vähääkään olet jääkiekkoa seurannut niin ei se mailan nostaminen lamauta, eikä se todellakaan ole niin helppoa kuin nollaysissä eikä sen mailan nostaja saa sitä kiekkoa automaattisesti. Täytyyhän senkin maila olla ilmassa nostohetkellä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Kyllä se lamauttaa se mailan nostaminen.
Jos vähääkään olet jääkiekkoa seurannut niin ei se mailan nostaminen lamauta, eikä se todellakaan ole niin helppoa kuin nollaysissä eikä sen mailan nostaja saa sitä kiekkoa automaattisesti. Täytyyhän senkin maila olla ilmassa nostohetkellä.

älä lamaannu! :D

Mä olen seurannu ja jopa pelannu lätkää joskus, niin kyllähän mailan nostaminen pelitillanteessa on helppoa ja kiekon riisto tai sit mä olisin ollu vaan niin hyvä jääkiekko uralla, että en edes tajunnut.. Jokatapauksessa jos sä nostat / sidot jonkun mailaa kiekon riisto mielessä, niin pakostihan sen vastustajan vauhti hidastuu joskus tyssähtää kokonaan siihen.. Silloin myös vois saada jäähyn kiinni pitämisestä tai jopa jotkut "fiksut" tuomarit antaa siitä jopa huitomisesta rangaistuksen :)

Yhteenveto ei se pelaaja siinä lamaannu vaan sen maila on pelattu pois pelistä ja sen jälkeen heti voit jatkaa normaalisti peliä.. Ihan normaali ilmiö!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Yhteenveto ei se pelaaja siinä lamaannu vaan sen maila on pelattu pois pelistä ja sen jälkeen heti voit jatkaa normaalisti peliä.. Ihan normaali ilmiö!

YouTube - NHL 09 - Stick lift & goal

Kyllä toi vähän lamaantumiselta näyttää ;)
Yritin ettiä mailannosto tilannetta youtubesta oikeassa pelissä mutta en löytänyt. Ei sitä edes kovin paljoa käytetä niin ei ihme kun en löytänyt.
Ja oon pelannu itekki jääkiekkoa että sikäli luulin tietäväni mistä puhun :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

YouTube - NHL 09 - Stick lift & goal

Kyllä toi vähän lamaantumiselta näyttää ;)
Yritin ettiä mailannosto tilannetta youtubesta oikeassa pelissä mutta en löytänyt. Ei sitä edes kovin paljoa käytetä niin ei ihme kun en löytänyt.
Ja oon pelannu itekki jääkiekkoa että sikäli luulin tietäväni mistä puhun :)

Juu. Ei se pelaaja jolta se kiekko on otettu pois mailaa nostamalla reagoi mitenkään tatin/nappien painalluksiin 0,5 sekuntiin (noin arviolta).
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Pari ehdotusta olisi vielä :

- Välillä tulee näitä "epäselviä maaleja" (esim. kiekko osuu tolppaan mutta punainen lamppu syttyy ja se on maali ) ainakin 09 tapahtuu näitä , niin eikö niissä tuomari voisi mennä puhelimeen ? toisaalta riittääkö kärsivällisyys ? :D

- Jätkät kaatuu ihmeellisellä tavalla jos poke checkaa , voisiko tehdä aidon näköiseksi ? muutenkin pelaaja - ja kiekkofysiikkaa täytyisi parannella

- "isot torikokoukset" (saatettu mainita useaan kertaan) itseasiassa torikokoukset tulossa ?

- " Kynämiehille " näyttävämpiä kikkoja , eikä sitten 4. pelaaja heitä yhtä hyvää settii kuin Ovechkin tai Crosby

- Maalivahtien torjunnat aidoimmiksi , ei turhia heittäytymisiä tai spagaatteja , mitä onkaan ja reaktioaika todelliseksi

- biisit ovat perseesta (suurin osa ) joten oma musalista käyttöön

- Be A Prossa saisi olla vaikeampaa nousta NHL:ään . Ja aluksi " Draft leiri " en tiä mikskä kutsutaan mutta joku simmone , että pitää testeissä saada hyvät tulokset ja sitten olisi "juniorpelejä" joista voisin nousta nhl:ään . + Tilaisuus mihin joukkueesee pääsee , mikä numero jne.

- Play OFF muoto takaisin , myös Kausi että voi pelata SM - Liigaa


Muita ei näin aamutuimaan tullut mieleen
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

-Samoja ehdotuksia kuten muilla, mutta tärkeintä olisi saada bugit ja glitchit pois

Kuten nää:

Own goal | EA SPORTS

nice goal | EA SPORTS

Noihan on molemmat poistettu uusimmassa päivityksissä. Eka maali ekassa päivityksessä heti ja toinen uusimmassa päivityksessä niin ettei maalivahdin hanskan alta saa enää tökittyä kiekkoa pois. Ei ainakaan mulla oo uusimman päivityksen jälkeen tapahtunu kertaakaan noita kumpaakaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

-Samoja ehdotuksia kuten muilla, mutta tärkeintä olisi saada bugit ja glitchit pois

Kuten nää:

Ps. Nää kaikki on mun videoita eli on käyny mulle
Mitäs pahaa noissa on? Minusta on vain hauskaa että välillä tapahtuu tollasta :) Ja nuo ovat todella harvinaisia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom