Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Omasta mielestäni on välillä ihan kiva kun vastustajat yrittävät rannaroida, kun siinä on loistava tilaisuus saada paljon kiekonriistoja. Aina kun se virittää mailan taakse, niin takaa vaan dyykkaus ka kiekko jää omille. Ja kun tuon osaa, niin ei tule koskaan jäähyä kampituksesta :)

Sellanen on kyllä ärsyttävintä, että koko peli pelataan puhtaasti, mutta viimesellä minuutilla vastustaja alkaa rannaroida ja wrapittaa. Silloin niitä ei tajua puolustaa niin tarkasti, kun luottaa vastustajaan :rolleyes:

Koittakaa kuitenkin ymmärtää, että tämä on peli ja on aika mahdotonta tehdä siitä sellaista että rannaritkin voivat upota vaikka ei ole mitään varmempaa taktiikkaa siihen. Ja jos mitkään rannarit ei uppoaisi, niin tämä olisi pelkkää onetimer hakua.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

siniviivakudit menivät paremmalla prosentilla sisään ainakin eilen, mutta peli jäätyi eilen 6 kertaa 3 tunnin aikana, heti tämän paketin asentamisen jälkeen.. :mad:

ehkä me saadaan ongelmaton EA:n kiekko vielä tällä vuosikymmenellä :rolleyes:

Jäätykö sulla näin kuin mulla että maalin jälkeen hidastuskuva jämähti ruutuun ja taustalla peli vain jatkuu. Äänet kuuluvat mutta ruutu on jäässä....
:confused:

Odottelen tässä josko pelin jälkeen ruutu päivittyisi ettei tarvitsisi buutata konetta. Jännityksellä kuuntelen peliä ja toivon ettei vastustaja saa kolmen maalin johtoasemaani kiinni :eek:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai "Pokaalitaisto"-trophyyn? SSK:lla (Södertälje Sportklubb) pelasin eilen "Battle for the Cup"-sarjan Los Angelesia vastaan voitoin 4-1 ja sain trofeen. Kaikki änärin trofeet on tullu ihan normaalisti toistaiseksi. :)

Luganolla sen itse sain, mutta tuossa ylempänä sanotaakin et pitäs kait toimia millä tahansa euro joukkueella. Mut joskus tuon selasin jostain "Trohpy- guidesta" niin siinä kehotettiin käyttämään jotain alppimaan joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jäätykö sulla näin kuin mulla että maalin jälkeen hidastuskuva jämähti ruutuun ja taustalla peli vain jatkuu. Äänet kuuluvat mutta ruutu on jäässä....
joo, tuollalailla jäätyilee välillä ja erätauolla näkyy vain et odotetaan käyttäjää ja musiikki jauhaa aina uudelleen alusta...
ja tänään OTP:ssä oli puoli tuntia sellaista, että kun menit tehtyyn istuntoon niin peli nakkas aina pihalle ilmottaen että joku on menettänyt verkkoyhteyden, tjsp....
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Luganolla sen itse sain, mutta tuossa ylempänä sanotaakin et pitäs kait toimia millä tahansa euro joukkueella. Mut joskus tuon selasin jostain "Trohpy- guidesta" niin siinä kehotettiin käyttämään jotain alppimaan joukkuetta.

Eiköhän se niin ole, että oletusasetuksilla pitää pelata. Jos esimerkiksi vaihdat erän pituuden, niin trophya ei tule. Ihan veikkaus, mutta näin on ollut esimerkiksi kamojen aukasussa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eiköhän se niin ole, että oletusasetuksilla pitää pelata. Jos esimerkiksi vaihdat erän pituuden, niin trophya ei tule. Ihan veikkaus, mutta näin on ollut esimerkiksi kamojen aukasussa.

Itse asiassa slaidereita kyllä on säädetty ja erätkin oli 4minuutissa. Että vaikeustasoilla yms.. ei ole väliä ellei sitä erikseen mainita.. Mutta kaikki pelit kyllä pelasin kokonaan, simuloimallahan ei juuri esim nuo varusteetkaa aukea ni tuskin tämä trofeekaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse asiassa slaidereita kyllä on säädetty ja erätkin oli 4minuutissa. Että vaikeustasoilla yms.. ei ole väliä ellei sitä erikseen mainita.. Mutta kaikki pelit kyllä pelasin kokonaan, simuloimallahan ei juuri esim nuo varusteetkaa aukea ni tuskin tämä trofeekaan.

Kiitoksia tiedoista! Pitääkin sitten huomenna hankkia tuo pokaali, jos kerran voi laittaa normaaliksi peliasetukset ja vähän koventaa vetoja :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutama kysymys oman onlineliigan luomiseen liittyen:

- voiko runkosarjasta edetä playoffseihin ilman, että jokainen joukkue on pelannut kaikki ottelunsa? Eli jos liigassa on seitsemän osallistujaa, mutta yksi heistä ei ehdikään pelaamaan ottelujaan, niin voiko pleijarit tästä huolimatta käynnistää?

- miten hoituvat playoffsit kuuden joukkueen sarjan jälkeen? Jatkaako parhaat neljä joukkuetta pelejään vai miten mennään?

Onko jollakulla tietoa?

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

- voiko runkosarjasta edetä playoffseihin ilman, että jokainen joukkue on pelannut kaikki ottelunsa? Eli jos liigassa on seitsemän osallistujaa, mutta yksi heistä ei ehdikään pelaamaan ottelujaan, niin voiko pleijarit tästä huolimatta käynnistää?

- miten hoituvat playoffsit kuuden joukkueen sarjan jälkeen? Jatkaako parhaat neljä joukkuetta pelejään vai miten mennään?

Ekaan kysymykseen: ei. Tokaan: playoffeihin menee 4 parasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaako joku sanoa, voiko sm-liiga kautta pelata jotenkin NHL-säännöillä? Online-peleissähän käytettävät säännöt voi valita tyyliin "NHL-säännöt", mutta sm-liiga-kauden asetuksissa ei tälläistä kohtaa ole.

Näillä EA:N sm-liigan säännöillä esim. pitkän kiekon tehnyt joukkue saa vaihtaa pelaajia tai aloitusta ei automaattisesti viedä jäähyn saaneen joukkueen päätyyn.

Ja toinen kysymys: Saako Linkku Lindegrenin mitenkään vaihdettua englanninkieliseen kuuluttajaan pelatessa nhl-porukoilla? Siis muuten kuin vaihtamalla pelin kielen lontooksi?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

NHL 10 on buginen pa*ka!! Maalivahdin tekoäly on luokatonta, pelaajat ovat saa*anan tyhmiä. Maalivahti lähtee kiekkoa vastaan ja menettää kiekon vastustajalle, eikä edes YRITÄ paikata virhettään. Peli kaiken lisäksi jää aina kivasti välillä jumiin ja joutuu koneen virtanapista puuttaamaan koko roskan. :mad::mad:

Jotenkin ketuttaa tää 10!! Parannuksia 09stä on, mutta peliin tullut lisää luokattomia bugeja!
Näitä bugeja on vaikka millä mitalla lisää, nyt en vaan jaksa kaikkia mainita. Korjaako EA ollenkaan päivityksillä peliä, vai onko taas rahastuksella lyönyt vuosittaisen lätkän markkinoille?

Huh huh sanon minä! EA, ei näin!! :mad::mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Helpottiko? ;) mutjoo kandee vähä tota kirjotusta miettiä, miten sen kirjotat, koska toi oli aika kauheata luettavaa tuo sinun viestisi.

Kai sitä nyt jumanskekka voi mielipiteensä EA kurasta julkaista!! Bugia bugin perään.. Kamalaa pelattavaa, mutta ikävä kyllä ainoo lätkä, joka on edes vähän pelattava.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Moi.
Onko legenda korttilaisia ilman joukkuetta? Ilmoittautukaa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kai sitä nyt jumanskekka voi mielipiteensä EA kurasta julkaista!! Bugia bugin perään.. Kamalaa pelattavaa, mutta ikävä kyllä ainoo lätkä, joka on edes vähän pelattava.

Juu samanlaiset fiilikset oli minulla, mutta jotenkin siihen on jo tottunut. Slidereillä sai aika hyvin säädettyä, mutta vielä siellä on ne tietyt "bugit" tai tekoälynpuutteet.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mua kyrsii Be-A-Prossa se et jos pelaa alivoimaa ja yrittää mennä vaihtoon niin yhtäkkii ei ohjaakkaa yhtän ketään ja kun kone tekee vähän katkoja, niin saattaa mennä puol erää katsojana:mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mua kyrsii Be-A-Prossa se et jos pelaa alivoimaa ja yrittää mennä vaihtoon niin yhtäkkii ei ohjaakkaa yhtän ketään ja kun kone tekee vähän katkoja, niin saattaa mennä puol erää katsojana:mad:

Sitten painetaan nappia ja tehdään vaihto.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mua kyrsii Be-A-Prossa se et jos pelaa alivoimaa ja yrittää mennä vaihtoon niin yhtäkkii ei ohjaakkaa yhtän ketään ja kun kone tekee vähän katkoja, niin saattaa mennä puol erää katsojana:mad:

Paina ympyrää, niin pääset kentälle...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Paina ympyrää, niin pääset kentälle...

No voi jeesus. Tuo ympyrä on kyllä kaikille sutsisatseille. Muutenkin nuo suuntanuolet ym. on ihan syvältä. Tuo Be A Pro on muutenkin ihan samanlainen pelillisesti kuin viime vuonnakin, paitsi että NHL-joukkueeseen on vaikeampaa vaan nousta. Vähän turhankin vaikeaa, kun on varaa sanoa parhaalle pistemiehelle, että "Valmentajien mukaan tarvitset lisää pelikokemusta farmista."
 
Ylös Bottom