Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kukaan sattumoisin huomannut tänään pelatessaan NHL10-peliä selostajien suomalaispelaajista puhuessaan viittaavan tuoreeseen Olympiapronssimitaliin? Ihan äskettäin veljen kanssa pelattiin ja olin kuulevinani selostajan toteavan jotain Niittymäestä ja Suomen olympiapronssista.
Jos on samanlaista tullu vastaan niin kertokaa, niin varmistuu etten ole ihan omiani kuvitellu, eihän sitä peliin keskittyessä kovin tarkasti kuitenkaan kuuntele :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla tapahtunut Be a GM-modessa sattunut tämmöistä:

Kausi lähenee loppuaan ja kun ensimmäistä kertaa kokeilee pelata AHL-joukkueellaan, ei voikkaan enää valita omaa joukkuettaan ohjainvalikossa? Ei AHL:ssä eikä änärissä. Sinänsä aika naurettavaa, ja pistää ketuttamaan mukavasti...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kukaan sattumoisin huomannut tänään pelatessaan NHL10-peliä selostajien suomalaispelaajista puhuessaan viittaavan tuoreeseen Olympiapronssimitaliin? Ihan äskettäin veljen kanssa pelattiin ja olin kuulevinani selostajan toteavan jotain Niittymäestä ja Suomen olympiapronssista.
Jos on samanlaista tullu vastaan niin kertokaa, niin varmistuu etten ole ihan omiani kuvitellu, eihän sitä peliin keskittyessä kovin tarkasti kuitenkaan kuuntele :D

Eipä niittymäki tuoreessa joukkueessa edes ollut, suomihan on ennenkin pronssia voittanut et lienee puhuvan siitä
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä niittymäki tuoreessa joukkueessa edes ollut, suomihan on ennenkin pronssia voittanut et lienee puhuvan siitä
Oli kyllä, joskaan ei pelannut yhtään ottelua. Pronssimitali miehen kaulaan silti ripustettiin.

Leijonien edellinen olympiapronssi on vuodelta 1998, joten siitä tuskin oli kyse. Todennäköisin selitys on, että kuulija on sekoittanut hopean (silver) ja pronssin (bronze) keskenään. Niittymäkihän oli Torinon hopeajoukkueen kantava voima.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinkas tässä lyödään kiekko ilmasta? Mulla on ollu monta nii hyvää paikkaa mutta ku ei oo vaa lyöny:confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sillä mailan nosto napilla (x) kans saa ohjailtua, ainaki ite aluks ku en osannu kontrolleja ja aivot sano et x:stä tapahtuu jotain järkevää niin muutamia maaleja tein laukomalla viivalta maalin kun nostin mailaa x:llä ja ohjasin kiekon maaliin
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sillä mailan nosto napilla (x) kans saa ohjailtua, ainaki ite aluks ku en osannu kontrolleja ja aivot sano et x:stä tapahtuu jotain järkevää niin muutamia maaleja tein laukomalla viivalta maalin kun nostin mailaa x:llä ja ohjasin kiekon maaliin

L2 pohjaan ja parkkiin maalin eteen, niin alkaa ohjauksia tipahteleen kunnolla. :) Itse en ole kertaakaan tainnut maalia ilmasta onnistua tekemään, joskin muutama sinne päin kiskaisu on tullut.
Alkaa oleen mukavaa onlinessä, kun oppinut hieman pelaamaan. taisi jotain 10-20 tais olla voitot/tappiot, mutta sitten innostuin 6 ottelun voittoputkeen.
Noi onlinen ongelmat ja muutamat lapsukset kun korjattaisiin, niin olisi täydellinen peli mun makuun.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Todennäköisin selitys on, että kuulija on sekoittanut hopean (silver) ja pronssin (bronze) keskenään. Niittymäkihän oli Torinon hopeajoukkueen kantava voima.

tämä torinon hopeahan nimenomaan tuossa on puheena, itsellä oli nitty joukkueessani ja tuota samaa jatkuvasti jauhoivat :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenia tännekin. Mulla ois semmonen kysymys, että kun tossa Be A GM:ssä noi vapaat pelaajat vinkuu mulle, että "en edes katso tarjoustasi". Ja tämä ilmeisesti johtuu siitä että olen treidannut pelaajia liian äkkiä sopimuksenteon jälkeen. Niin kysymys kuuluu, että saako tuota mainetta lähtemään pois jollain keinoilla? Vai lähteekö se ikinä siitä menemään? Ja miten kauan noita pelaajia täytyis pitää omassa joukkueessa ennekuin ne uskaltaa treidata?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mietin tossa tota be a pro hommaa, että voiko siinä päästä oman maan maajoukkueeseen pelaamaan jos pelaa hyvin vai pyöriikö se vaan ton NHL n ympärillä ?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ainakaan tässä versiossa pääse tuon BaPin kautta maajoukkueeseen, toivottavasti tämän vuoden julkaisussa sinne pääsisi.
Mutta All Stars otteluihin muistaakseni pääsee pelailemaan kun pelaa tarpeeksi hyvin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarkotatko tän vuoden versiolla NHL 11sta?:) -nonni, kiitos ku nyt sait mut oottaan NHL 11sta :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän mie tarkotin, vaikkakin sinne on aikaa puolisen vuotta niin hyvähän nämä spekulaatiot on aloittaa ajoissa..
Vaikka mitä parannettavaa olisi mutta suhteellisen hyvä peli tästä on kehittynyt kun katsoo että EA on parantanut joka osa-alueella jonkin verran.
Taklauspelissä sinun oikeesti tarvii sijoittua oikein, olla pointsit oikeissa kohdissa. Maalinteossa sinun tarvitsee yleensä syötellä kavereille että saadaan molari pihalle yms.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinkas tässä lyödään kiekko ilmasta? Mulla on ollu monta nii hyvää paikkaa mutta ku ei oo vaa lyöny:confused:

Kun olet oikein sijoittunut ja pelaajallasi on statsit kohdillaan (veikkaisin, että ihan "ohjaaminen" vaikuttaa tähän?), se lyö kiekon itsestään - ikävä kyllä. Monesti pakit läiskivät kiekkoa pois maalilta, vaikka itse haluaisi ottaa kiekon haltuun. Seuraavaan änäriin voisikin lisätä "ota kiekko ilmasta kädellä napin", jolloin myös päätyyn dumpatut kiekot ei välttämättä loisi niin kauheata ongelmaa aivokuolleen AI:n kautta... :mad:

Ohjaaminenhan taas menee tosiaan ihan L2- napilla parhaiten (kuten joku jo sanoi). Parkkeeraat maalin eteen ja painat L2:n pohjaan, jolloin pelaajasi kääntyy kiekko kohti. Sitten pitää vain mallata itsensä hyvin siihen kiekon tielle ja pelaaja ohjaa itsestään kiekkoa...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olis pari kysymystä noista tropheista.

1. Lukee, että hanki pelissä arvosanaksi A. Oon hankkinut, mutta ei vaan tipu, enemmän pelejä vai mitä?
2. Mikä toi ihan ensimmäinen trophy on kun "ole mukana EA sports tiimissä joka voitta kultaa, hopeaa ja pronssia. Mitä peliä pitää pelaa, että saa ton ja onko se onlinessa.

Anteeksi tietämättömyyteni:D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

2. Mikä toi ihan ensimmäinen trophy on kun "ole mukana EA sports tiimissä joka voitta kultaa, hopeaa ja pronssia. Mitä peliä pitää pelaa, että saa ton ja onko se onlinessa.

Sinun pitää pelata EASHL joukkueessa netissä ja siellä voit voittaa nuo mitalit
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

1. Lukee, että hanki pelissä arvosanaksi A. Oon hankkinut, mutta ei vaan tipu, enemmän pelejä vai mitä?

Anteeksi tietämättömyyteni:D

Tyhmä on se joka ei uskalla nykyaikana kysyä. Katoppa edelliseltä sivulta vastaukseni samanlaiseen kysymykseen. Lyhyesti: Peli ei toimi niinku pitäis.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En tossa hetken ettimisen jälkeen löytänyt muutakaan paikkaa kysyä tätä että korjaakohan mikään pelikauppa tms. halkeamia levyssä. Nhl 10:stäni lähtee 3 pientä halkeamaa ja PS3 ei tunnista levyä ollenkaan koska ei tee mtn levylle. vähän se aluks hyrisee mutta eipä sitten mtn muuta. Sori offtopic, mut en nyt keksiny parempaakaa paikkaa :eek:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En tossa hetken ettimisen jälkeen löytänyt muutakaan paikkaa kysyä tätä että korjaakohan mikään pelikauppa tms. halkeamia levyssä. Nhl 10:stäni lähtee 3 pientä halkeamaa ja PS3 ei tunnista levyä ollenkaan koska ei tee mtn levylle. vähän se aluks hyrisee mutta eipä sitten mtn muuta. Sori offtopic, mut en nyt keksiny parempaakaa paikkaa :eek:

Filmtownit, gameparadise, ja taitaa lähes kaik muutkin pelikaupat ja leffavuokraamot yms tehdä
 
Ylös Bottom