Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 ''vapaat pelaajat''

bochu

New Member
Elikkäs jos pelaaja hakee joukkuetta tai päinvastoin niin voisi tähän ketjuun ilmotella. Jos ei homma toimi niin saa poistaa.
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Routa "paskin tiimi koskaan" hakee vieläkin pelaajia...
voitto/tappio suhde tällä hetkellä about 50/50, helpottais kun sais vähän enemmän pelaajia matkaan.

Vaatimukset : ikää 18+, rento asenne
ei tarvii olla mikkejä ja rensseleitä.
Koodia voi ottaa psn: KeijoLepakko
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
[NHL10 PS3] North Pole Penguins etsii pelaajia

Uusi PS3 NHL10 joukkue North Pole Penguins etsii pelaajia joukkueeseen. Maalivahteja, puolustajia ja hyökkääjiä, ei väliä kunhan yrität edes olla tiimipelaaja. :D Tarkoitus pelata Casual liigaa aina silloin kun saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan (ei siis joka päivä). Sopii siis casual pelaajalle kuten minäkin. Aiempi kokemus plussaa, mutta ei välttämättömyys jos muuten innokkuutta löytyy. Laittakaa pyynnöt joukkueeseen liittymisestä privaattiviestinä minulle. Joka peliin lähetään kuitenkin voitto mielessä!

Vaatimukset :
ikää 18+, rento asenne
ei mikkejä tai mitään headsettejä, pelikäsitys joukkuepelaamisesta riittää.
For team players only.

Edelleen kaivataan lisää aktiivisia joukkuepelaajia: erityisesti maalivahti, vasen pakki ja laitahyökkääjä haussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Itä-Helsinkiläiset kiekkoilijat huomio!
Team HeKiDo hakee pelaajia. Pelipaikalla ei ole väliä, kunhan yritystä ja taitoa löytyy. Tulkaa itä-Helsinkiläiset mukaan ja näytetään muille mistä oikeat pelaajat tulevat.
Peliaika voidaan sopia, mutta alustavasti sopisi arki-iltasin 18-21 ja viikonloppusin iltapäivän jälkeen. Ja tarkoituksena ei ole pelata joka päivä 24/7, vaan miten pelaajia, aikaa ja innostusta löytyy.
Vaatimukset: Asuinalueena itä-Helsinki, kova kiekkomies (tai -nainen), joukkuepelaaja ja +18 vuotta ikää.
Yhteydenotto: priva viestiä tai sitt Psn: Jezeshoffen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Haen hyvää joukkuetta! Kokemusta ja taitoa on, mutta aikaa ei ole pelata peliä 24/7, kuten jotkut joukkueet näyttävät täällä vaativan... :rolleyes:

Ota yhtettä YV:llä, jos löytää vapaa paikka hyökkääjälle!
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

No täällä ei ainakaan liikaa junnuja suosita:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

No täällä ei ainakaan liikaa junnuja suosita:rolleyes:
Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?

Oli aivan pakkko avautua, kun suorastaan v*tuttaa tällainen syrjintä :mad:
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Haen joukkuetta, kokemusta ei paljon ole EASHL:stä, mitä nyt Be A Pro:ta tullut jonkin verran pelattua. Mieluiten pelaan laiturina tai pakkina.
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?

Oli aivan pakkko avautua, kun suorastaan v*tuttaa tällainen syrjintä :mad:

Tää on aika hyvinki totta , junnutki voi osata pelata jopa paremmin ku te ....

Oli pakko otta kantaa tähä :D

Niin ja tiimiä etsiskelen, Semmosta hyvää joukkuetta jotka osaa pelata...
Kokemusta löytyy about 1800 peliä EASHL(NHL09) ja Hyökääjää tai pakkia kunhan Oikealaita..
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?

Oli aivan pakkko avautua, kun suorastaan v*tuttaa tällainen syrjintä :mad:

Alkoi naurattamaan tuo Paulin kommentti. Ikää kyseisellä herralla 16, eli saman verran kuin sinulla:rolleyes: (varmaan suunnilleen) Hyvähän siinä sitten haukkua junnuksi:D
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Tää on aika hyvinki totta , junnutki voi osata pelata jopa paremmin ku te ....

Oli pakko otta kantaa tähä :D

Niin ja tiimiä etsiskelen, Semmosta hyvää joukkuetta jotka osaa pelata...
Kokemusta löytyy about 1800 peliä EASHL(NHL09) ja Hyökääjää tai pakkia kunhan Oikealaita..

Täysikäset ei lähe kaakaolle kesken pelin ollessaan mv:nä. Eikä niiden äippä revi piuhoja seinästä kesken pelin. ;)

Mitä pelitaitoihin tulee, niin voit olla ihan oikeassa. Mutta esim tässä meidän tiimissä on keski-ikä varmaan aika lähellä 30, tai olisi ainakiin jos meillä ei yksi 12v kaveri olis mukana. :D Noh, sen kanssa tullaa juttuun mutta kuitenkin syy miksi me yritämme pitää 18+ rajaa joukkueessa on hyvin yksinkertainen. Eli ikä huitelee tuolla jossain 30tuntumassa, työssäkäyviä ja osa jopa perheellisiä niin kyllä siinä vaan on pikkasen erijutut kuin 10-15v kaverilla, vaikka olisi kuinka fiksu ja osaa käyttäytyä. Joka joukkueella syyt varmaan omat enkä niihin ota kantaa mutta halusin vain tuoda esille että miksi me "syrjimme" "junnuja". Ihan yhtä hyvin te voitte laittaa tiimin pystyyn mihin ei kelpuuteta vanhuksia...
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Täysikäset ei lähe kaakaolle kesken pelin ollessaan mv:nä. Eikä niiden äippä revi piuhoja seinästä kesken pelin. ;)

Mitä pelitaitoihin tulee, niin voit olla ihan oikeassa. Mutta esim tässä meidän tiimissä on keski-ikä varmaan aika lähellä 30, tai olisi ainakiin jos meillä ei yksi 12v kaveri olis mukana. :D Noh, sen kanssa tullaa juttuun mutta kuitenkin syy miksi me yritämme pitää 18+ rajaa joukkueessa on hyvin yksinkertainen. Eli ikä huitelee tuolla jossain 30tuntumassa, työssäkäyviä ja osa jopa perheellisiä niin kyllä siinä vaan on pikkasen erijutut kuin 10-15v kaverilla, vaikka olisi kuinka fiksu ja osaa käyttäytyä. Joka joukkueella syyt varmaan omat enkä niihin ota kantaa mutta halusin vain tuoda esille että miksi me "syrjimme" "junnuja". Ihan yhtä hyvin te voitte laittaa tiimin pystyyn mihin ei kelpuuteta vanhuksia...

Ja täysikäiset ei tee sitten virheitä? Noi on vaa tommosii vahinkoja XD Vaikka Veikka on teillä maalin tekijänä ni ei se mitään pahaa tee.(mitään en myönnä:D) Joten kokeilkaa junnujakin !
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Ja täysikäiset ei tee sitten virheitä? Noi on vaa tommosii vahinkoja XD Vaikka Veikka on teillä maalin tekijänä ni ei se mitään pahaa tee.(mitään en myönnä:D) Joten kokeilkaa junnujakin !

Onpa teidät kummatkin (sinä ja Veikka) kickattu FCB:stä juuri sen takia, että ette osaa käyttäytyä. Itse 14v et ei siinä, mutta kuitenkin mielestäni hieman aikuisempi.
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

hey,

Itse etsiskelisin Joukkoetta tai seuraa joitten kanssa voisin pelata rentoa jääkiekko^^
omat taidot eivät ole mitenkää huikeat koska en ole pelannu nhl pelejä nhl 07 jälkeen.

ainii Ikää itteltäni Löytyy 17v ja etsiskelen suhteellisen rentoa seuraa mielellään ikä haitarista 15-18+

ottakaa yhteyttä jos kiinnostaam PSN: Jarl1n.
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Haen Uutta seuraa, Otteluja 6v6 haluasin. Mutta ikä on hikiset 15vuotta, ja VasenPakki. Olen Perusvarma. Ja Aggressiviininen, Peliseurakanin minusta saa jos on valmis, Ja mulla ei oo mitään ongelmii et Vanhemmat vetäsis piuhoja irti hiukan ne valittavat mutta siihen se jääkin
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

No moro. Ottakaas yhteyttä jos pääsisi jonnekkin pelaileen tätä NHL10 ;) Kokemusta on tullut sen verran että aloittanut jälleen nhl pelaamisen kun NHL08 ilmestyi PS3...
Tateillakin osaa jo tehdä jotain :D Niin no mainitaan tästä että ikääkin kertynyt 24v ja työttömänä tällähetkellä niin peliaikaakin riittäisi jonkin verran :eek:
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Onpa teidät kummatkin (sinä ja Veikka) kickattu FCB:stä juuri sen takia, että ette osaa käyttäytyä. Itse 14v et ei siinä, mutta kuitenkin mielestäni hieman aikuisempi.[/QUOTE

Wic, sä voit olla iha hissuksee. Sun käyttäytymisel en sanois mitää...
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

kivat kikkelimiekkailut täällä :rolleyes:


Yks ilmottautuu lisää vapaisiin pelaajiin.
25 on ikää ja aikaa löytyy, opiskelija kun olen.
Pakkina pelaan ja taitotasosta en sano juuta enkä jaata, enemmän olis hakusessa sellanen hyvä joukkuehenki... vaikka ei sen puoleen, kyllä voitoista kuuluu taistella :D
mikkikin löytyy jos on tarvetta sellaiseen hönkiä :eek:
 
Vastaus: NHL 10 ''vapaat pelaajat''

Routa joukkueen "ykkösketjussa" vielä tilaa kahdelle pakille ja joukkueessa 3 kentälliselle:p .
Aktiivisuus on plussaa... ja kunhan et oo ihan käsi.
ja se 18+

Psn: KeijoLepakko
 
Ylös Bottom