Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?No täällä ei ainakaan liikaa junnuja suosita
Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?
Oli aivan pakkko avautua, kun suorastaan v*tuttaa tällainen syrjintä
Niin, tämä on just tätä. Kaikilla "varttuneimmilla" ihmisillä on juuri tuollainen asenne kaikkea nuorisoa kohtaan. Heti tulee mieleen, että sen on pakko olla joku räkänokkateini, joka ei osaa pelata ja heittää vaan huonoo läppää mikin kautta. Totta, sellaisiakin on olemassa, mutta voin vakuuttaa, että itse en ole sellainen. Eikö sitä näe tästä mun kirjoitustyylistänikin, joka on melko paljon parempi kuin joillakin ikäisilläni?
Oli aivan pakkko avautua, kun suorastaan v*tuttaa tällainen syrjintä
Tää on aika hyvinki totta , junnutki voi osata pelata jopa paremmin ku te ....
Oli pakko otta kantaa tähä
Niin ja tiimiä etsiskelen, Semmosta hyvää joukkuetta jotka osaa pelata...
Kokemusta löytyy about 1800 peliä EASHL(NHL09) ja Hyökääjää tai pakkia kunhan Oikealaita..
Täysikäset ei lähe kaakaolle kesken pelin ollessaan mv:nä. Eikä niiden äippä revi piuhoja seinästä kesken pelin.
Mitä pelitaitoihin tulee, niin voit olla ihan oikeassa. Mutta esim tässä meidän tiimissä on keski-ikä varmaan aika lähellä 30, tai olisi ainakiin jos meillä ei yksi 12v kaveri olis mukana. Noh, sen kanssa tullaa juttuun mutta kuitenkin syy miksi me yritämme pitää 18+ rajaa joukkueessa on hyvin yksinkertainen. Eli ikä huitelee tuolla jossain 30tuntumassa, työssäkäyviä ja osa jopa perheellisiä niin kyllä siinä vaan on pikkasen erijutut kuin 10-15v kaverilla, vaikka olisi kuinka fiksu ja osaa käyttäytyä. Joka joukkueella syyt varmaan omat enkä niihin ota kantaa mutta halusin vain tuoda esille että miksi me "syrjimme" "junnuja". Ihan yhtä hyvin te voitte laittaa tiimin pystyyn mihin ei kelpuuteta vanhuksia...
Ja täysikäiset ei tee sitten virheitä? Noi on vaa tommosii vahinkoja XD Vaikka Veikka on teillä maalin tekijänä ni ei se mitään pahaa tee.(mitään en myönnä) Joten kokeilkaa junnujakin !
Onpa teidät kummatkin (sinä ja Veikka) kickattu FCB:stä juuri sen takia, että ette osaa käyttäytyä. Itse 14v et ei siinä, mutta kuitenkin mielestäni hieman aikuisempi.[/QUOTE
Wic, sä voit olla iha hissuksee. Sun käyttäytymisel en sanois mitää...