Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Matt'ille laitettu sunnuntaina viestiä ja kysytty sopivaa ajankohtaa peleille. Ei ole vastausta kuulunut. Nyt kun satuttiin samaan aikaan liveen, niin ei kuulemma pysty pelaamaan. Ei viittis enää enempää venyttää tätä turnausta. Treenimodea pystyy kuitenkin vääntämään.

Jollette saa aikarajan puitteissa pelattua,niin aktiivisempi osapuoli menee jatkoon.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Jaha tänään ois ollu hyvää aikaa pelata pelit pois. No, Matt' oli livessä klo 17.50 jolloin myös itse olin livessä mutta sillon ei käyny pelit. Oltiin sovittu, että klo 19 pelataan, niin tasan yks peli pelattiin, minkä jälkeen tyyppi häippäs livestä ja sano että pelataan loput huomenna. Ainoa vaan, että mä sanoin jo viime sunnuntaina, että mulle käy kaikki arki-illat, mutta tämä kaveri ei vastannu mitään, millon sille kävis. Olen suunnitellu muuta viikonlopuks, joten mulle ei sillon käy. Päättäkää te kumpi menee jatkoon. Matt' voitti eka pelin 4-3.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Jaha tänään ois ollu hyvää aikaa pelata pelit pois. No, Matt' oli livessä klo 17.50 jolloin myös itse olin livessä mutta sillon ei käyny pelit. Oltiin sovittu, että klo 19 pelataan, niin tasan yks peli pelattiin, minkä jälkeen tyyppi häippäs livestä ja sano että pelataan loput huomenna. Ainoa vaan, että mä sanoin jo viime sunnuntaina, että mulle käy kaikki arki-illat, mutta tämä kaveri ei vastannu mitään, millon sille kävis. Olen suunnitellu muuta viikonlopuks, joten mulle ei sillon käy. Päättäkää te kumpi menee jatkoon. Matt' voitti eka pelin 4-3.

Tästä otteluparista Matt jatkoon juurikin tuon yhden matsin perusteella.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Voidaan varmaan matt` kanssa pelata tuo seuraava kierros, vaikka ei olla saatu päivitettyä kaaviota?

Samaan hikeen voitas Matt`n kanssa sopia sitten pelien ajankohta ettei käy samalla tavalla kun fishsteakille?
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Voidaan varmaan matt` kanssa pelata tuo seuraava kierros, vaikka ei olla saatu päivitettyä kaaviota?

Samaan hikeen voitas Matt`n kanssa sopia sitten pelien ajankohta ettei käy samalla tavalla kun fishsteakille?

Pelatkaa vaan juu.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Jaha tänään ois ollu hyvää aikaa pelata pelit pois. No, Matt' oli livessä klo 17.50 jolloin myös itse olin livessä mutta sillon ei käyny pelit. Oltiin sovittu, että klo 19 pelataan, niin tasan yks peli pelattiin, minkä jälkeen tyyppi häippäs livestä ja sano että pelataan loput huomenna. Ainoa vaan, että mä sanoin jo viime sunnuntaina, että mulle käy kaikki arki-illat, mutta tämä kaveri ei vastannu mitään, millon sille kävis. Olen suunnitellu muuta viikonlopuks, joten mulle ei sillon käy. Päättäkää te kumpi menee jatkoon. Matt' voitti eka pelin 4-3.

Tää fishteak puhuu paskaa...mä olin joka päivä livessä ja oisin voinu pelaa millon vaa.Sitte ku pelattiin perjantaina se yks peli niin mä en kerenny pelaa enenmpää koska mulla oli harkat.sitte ku sanoin sille et pelataa huomenna loppuun ni sit tuli et ei pysty.vaik kylläki fishteak pelas livessä muita vastaan lauantaina mut ei sit pelannu mua vastaa vaik lähetin viestein ja peli kutsui.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Aloitettiin pelit matt´ kanssa.

Voitot mulle tällähetkellä 2-1

Jatketaan kun keritään.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Tää fishteak puhuu paskaa...mä olin joka päivä livessä ja oisin voinu pelaa millon vaa.Sitte ku pelattiin perjantaina se yks peli niin mä en kerenny pelaa enenmpää koska mulla oli harkat.sitte ku sanoin sille et pelataa huomenna loppuun ni sit tuli et ei pysty.vaik kylläki fishteak pelas livessä muita vastaan lauantaina mut ei sit pelannu mua vastaa vaik lähetin viestein ja peli kutsui.

Mitä väliä sillä on, onko livessä vai ei. Sähän olit sillon perjantaina jo ennen kuutta livessä, mutta pelasit vaan offlinessa sen tunnin, kun itse olisin jo kuudelta voinut aloittaa. Eipä sulta täällä konsolifinin puolella tullu koko viikolla mitään vastausta, millon pelataan, joten ihan sama, vaikka olit livessä joka päivä, koska itse en siellä jaksa päivystää, vaan pelit on hyvä sopia etukäteen. Sillon lauantaina mulla oli kännipelit, joten ei voinu vähempää kiinnostaa tämä turnaus. Mut tuon yhen pelatun pelin perusteella olit niukasti parempi, joten etköhän sä jatkopaikan ansainnu. Itsellä ei oo oma peli ollu aikoihin kuosissa, joten kolmas sija tästä turnauksesta olis ollu ehdoton maksimi. Tämä asia on mun puolesta nyt loppuunkäsitelty.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Finaali: Jääkaappi - Blackbull
Pronssiottelu: hynde - matt
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Finaali

Blackbull - Jääkaappi 3-2

Blackbull voittajaksi.

Kiitoksia kaikille peleistä ja konsolifinille turnauksen järjestämisestä.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Tsemmonen finaali..

Kiitokset vastustajalle, pari peliä meni niin kuin pitikin, mutta parissa ei oikein jaksanut syttyä. Eilen ei ehkä ollut paras päivä pelata muutenkaan, heh. No ei se mitään, ens kerralla uus yritys.

Kiitokset myös järjestäjille!
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

1. viikko lisäaikaa pelata tuo pronssimatsi.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

3 parhaan lista on seuraavanlainen.

1.Blackbull
2.Jääkaappi
3.matt


KonsoliFIN kiittää osallistujia ja onnittelee voittajia.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Onko tällaista turnausta tulossa tänä vuonna? Kiinnostaisi kovasti ja varmasti muitakin :rolleyes:
 
Ylös Bottom