Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulipas hyvä fiilis kun voitin b3lowskin jatkoajalla ja sen jälkeen alko soimaan bostonin playoff intro (rambosta pätkä).
Miten voi +5all kortista saada noin vähän?? Mä oon saanu päivittäin parin viikon ajan jostain pakasta +5all kortteja. Myyn ne aina vähintään 13k:lla. Niitä tulee koko ajan mulle ihan perus pakoista.
Niin en kyllä tiedä. Oliko sitte myyntiaika niin huono tai vaikuttiko se että oli kaks samaan aikaan myynnissä.
Kun kerran monet aina ettii hyvää veskaa niin mulla ainaki Vesa Toskala torjunu tosi hyvin. Joku 88%. Eihän se kuulosta hyvältä mutta ku kaikki muut veskat n. prosentilla 78-81 niin onhan se huomattava parannus
C.Schneider on loistava, pitkän sopparin lätkäsee ja saa helposti kehitettyä kok. 98 ja torjuu loistavasti. Ja palkka ei oo ku joku 1200
Itse innostuin tästä eilen, tarkoitus oli pelata pari trophyä, mutta siinä sitten hurahdin.
Olisiko jollakulla vinkkejä kuinka kannattaa rakentaa joukkue yms. Käsitin, että täällä monet pitää kovia pelaajia ringissä, mutta ei peluuta niitä.