Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulipas hyvä fiilis kun voitin b3lowskin jatkoajalla ja sen jälkeen alko soimaan bostonin playoff intro (rambosta pätkä). :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulipas hyvä fiilis kun voitin b3lowskin jatkoajalla ja sen jälkeen alko soimaan bostonin playoff intro (rambosta pätkä). :)


Ja heti kaivellaan haavoja auki.... :), ei vaiskaan,parempi tuli,näki ja voitti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten voi +5all kortista saada noin vähän?? Mä oon saanu päivittäin parin viikon ajan jostain pakasta +5all kortteja. Myyn ne aina vähintään 13k:lla. Niitä tulee koko ajan mulle ihan perus pakoista.

Niin en kyllä tiedä. Oliko sitte myyntiaika niin huono tai vaikuttiko se että oli kaks samaan aikaan myynnissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

kiinnostaako ketään ja paljollako :O

M.Green, koskematon
C.Schneider MV, koskematon ? :O
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oisko kellää myydä Detroitin Jonathan Ericssonia?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun kerran monet aina ettii hyvää veskaa niin mulla ainaki Vesa Toskala torjunu tosi hyvin. Joku 88%. Eihän se kuulosta hyvältä mutta ku kaikki muut veskat n. prosentilla 78-81 niin onhan se huomattava parannus
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mihis aikaan jengillä on tapana pelata näitä pelejä ku ois kiva pelata joku matsi selvästi parempaa vastaan ja kattoo miten kovasti tulee turpaan niin vähän sais tätä omaa tasoo selville. Oli muutes Zappara ihan tiukka peli, mutta voitto kotiin :D. Vähän jäi harmittamaan se Boedkerin ''soolo'', mut oli pakko tehdä, ku paikka aukes. Muuten on enemmän ite sellasten ''hienojen-syöttöketjujen-jälkeen-tyhjiin'' maalien mies. :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun kerran monet aina ettii hyvää veskaa niin mulla ainaki Vesa Toskala torjunu tosi hyvin. Joku 88%. Eihän se kuulosta hyvältä mutta ku kaikki muut veskat n. prosentilla 78-81 niin onhan se huomattava parannus

C.Schneider on loistava, pitkän sopparin lätkäsee ja saa helposti kehitettyä kok. 98 ja torjuu loistavasti. Ja palkka ei oo ku joku 1200
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

C.Schneider on loistava, pitkän sopparin lätkäsee ja saa helposti kehitettyä kok. 98 ja torjuu loistavasti. Ja palkka ei oo ku joku 1200


En tiiä onko harhaa, mutta itellä semmonen kuva,että mitä enemmän yli ysikympin mennään arvojen kanssa,niin sitä paskemmin on veskarini torjuneet.

Peksi on luottovahtini,tosin nyt olen paria muutakin testannut.Peksille korotan aina samoja arvoja eli kor/sij/reb ja avot,toimii.Kai tuokin on zykolokiaa mutta uppoo minnuun. :) Nyt mulla maalissa Varlamov ja kinneroin sen maksimiin,niin sydän kylmänä saa olla joka vedon kanssa,sen verta ihmeellisiä ovat herran pomputtelut.Rinne taas on mielestäni itsellä ollut torjuntojen kanssa itse rauhallisuus.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

no kieltämättä näinki on, siniviivalta joku liru putkista menee välillä... mulla on melkein kaikki nhl maalivahdit jostain syystä pakassa ja kaikki suomalaiset käytännössä, niin niistä parhaat on ollu just rinne ja järvisen mika
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Maalivahdeista sen verran et mul on ollut nyt mason ja on torjunut kohtuudella vaix en ole laittanut siihen yhtään korttia. Paitsi tänään sille sattui joku musta hetki kun kuudesta ekasta vedosta meni viis sisään. Rinne on ollut mul aika hyvä ja samoin Thomas. Muita vastaa kun on pelannut niin tuo Säteri tuntuu ottavan aika hyvin koppeja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse innostuin tästä eilen, tarkoitus oli pelata pari trophyä, mutta siinä sitten hurahdin.

Olisiko jollakulla vinkkejä kuinka kannattaa rakentaa joukkue yms. Käsitin, että täällä monet pitää kovia pelaajia ringissä, mutta ei peluuta niitä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse innostuin tästä eilen, tarkoitus oli pelata pari trophyä, mutta siinä sitten hurahdin.

Olisiko jollakulla vinkkejä kuinka kannattaa rakentaa joukkue yms. Käsitin, että täällä monet pitää kovia pelaajia ringissä, mutta ei peluuta niitä.

No aluksi voit pelata vaikka pari alfa cuppia, niistä saa 2000 kiekkoo per turnausvoitto. Toki myös onlineen voit mennä mut siellä pyörii nykyään aika kovia jengejä, joten se ei aluksi välttämättä kannata. Sitten kannattaa kärkkyä noita tarjouspakkauksia kaupasta sillä niitä on siellä lähes joka päivä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

prkl että sai huomata olevansa ruosteessa kun tuli kyllä semmosta kyytiä joltaki netissä, elite pleijjari mestari tai jotai... Sentään vasta jatko-ajalla hävisin jotai 5-4 mut oli vähän semmosta armon antamista tossa tuo oma menestys :D pitäis ehkä hiukkasen enemmän tuota nettipelaamista painottaa
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sanonpa nyt tässä sitten omat kokemukset näistä maalivahdeista. Mulla just loppu varlamovilta ura ja miehen pmk oli 2.20 ja t% 85 toimi minulla ainakin kuin unelma välillä otti kiekkoja toivottomasta paikasta kii. Nyt pistin lunqvistin tolppien väliin neljä peliä pelannu ja vain yksi on menny joka pelis Henkka on ainakin alottanut hyvin mutta katsotaan rauhas mihin hän todella pystyy. Suomalaisista molareista sen verran että en oo paljo pelaillu. Kipperi oli jossain vaiheessa mutta ei oikeen toiminu. Järvisen Mikaa tai Ortion Jonia aattelin kokeilla seuraavaks. Jollain suomi jengil toi Ortio oli maalis niin otti kyl aika game savereita mua vastaan, mutta kai se niin on että jollain toimii jotkut maalivahdit hyvin ja jollain ei.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

MONTREALIN PELAAJIA... Jos löytyy tarvisin..Pelimerkkejä löytyy mut löytyy kans noin 700 pelaajaa jos tarvii vaihdossa jotain... Eli ehdotuksia ottetaan vastaan. Siis kaikkia Montrealin pelaajia saa tarjota.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla olis Montrealista Derjandins (MV) ja O'Byrne (P).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla olis montrealista kostitsyn, eller ja pouliot. kaikki on vähän käytettyjä, ellerillä pelattu 13 pelii pouliotilla ja kostitsynillä n 10
 
Ylös Bottom