Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on jokkue tehty. Pelasin tuon ensimmäisen yksinpeli turnauksen läpi ja rahaa 2000. Suositelkaa kuinka käytän rahat. Ostanko nuoria AHL pelaajia joita voi kehittää, vai suoraa NHL:stä pelaajia.
Vaikuttaako sama kansalaisuus kemiaan, eli jos laitan samaan kenttään 3 suomalaista onko heillä hyvä kemia?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on jokkue tehty. Pelasin tuon ensimmäisen yksinpeli turnauksen läpi ja rahaa 2000. Suositelkaa kuinka käytän rahat. Ostanko nuoria AHL pelaajia joita voi kehittää, vai suoraa NHL:stä pelaajia.
Vaikuttaako sama kansalaisuus kemiaan, eli jos laitan samaan kenttään 3 suomalaista onko heillä hyvä kemia?

Itse säästäisin rahaa suosiolla korttipakkaan, esim jumboon. Niistä voi tipahtaa hyviä lupauksia, tai kovia nhl pelaajia. Itse en noita lupauksia ole huomannut edes katsoa sen tarkemmin. Eilen vasta huomasin että mulla on kokoelmassa tämän vuoden draftin 3, Erik Gudbranson.. :D Tietty noita korttejakin kannattaa selailla, jos sattuisi hyvällä hinnalla löytymään mieluisia pelaajia.

Mun mielestä kansallisuus ei vaikuta? Samasta sarjasta jos on, niin se auttaa jo asiassa.

Aprikoos, tässäpäs vaihtoon/myyntiin joutavat, kaikki pelaajat koskemattomia.

Jarome Iginla 92/94, 0/1, 55
Rick Nash 89/94 0/3, 85
Nikita Filatov 82/91 0/6, 130
Bryan Little 83/91, 0/6,100
Jere Lehtinen 81/83, 0/1, 55

Lupaukset:
Erik Gudbranson 69/84, 0/10, 140
Ryan Ellis 72/87, 0/10, 130
Jeremy Morin 69/84, 0/10, 130
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse säästäisin rahaa suosiolla korttipakkaan, esim jumboon. Niistä voi tipahtaa hyviä lupauksia, tai kovia nhl pelaajia. Itse en noita lupauksia ole huomannut edes katsoa sen tarkemmin. Eilen vasta huomasin että mulla on kokoelmassa tämän vuoden draftin 3, Erik Gudbranson.. :D Tietty noita korttejakin kannattaa selailla, jos sattuisi hyvällä hinnalla löytymään mieluisia pelaajia.

Mun mielestä kansallisuus ei vaikuta? Samasta sarjasta jos on, niin se auttaa jo asiassa.

Aprikoos, tässäpäs vaihtoon/myyntiin joutavat, kaikki pelaajat koskemattomia.

Jarome Iginla 92/94, 0/1, 55
Rick Nash 89/94 0/3, 85
Nikita Filatov 82/91 0/6, 130
Bryan Little 83/91, 0/6,100
Jere Lehtinen 81/83, 0/1, 55

Lupaukset:
Erik Gudbranson 69/84, 0/10, 140
Ryan Ellis 72/87, 0/10, 130
Jeremy Morin 69/84, 0/10, 130

Mikäs on filatovin hinta?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aprikoos, tässäpäs vaihtoon/myyntiin joutavat, kaikki pelaajat koskemattomia.

Rick Nash 89/94 0/3, 85

Mil toi Nash lähtisi? Onko jotain mitä tarvisit vaihtokaupas, jollekin tietylle pelipaikalle.. +7 kortteja kassareille vai mitä? Pistä vaikka privaan viestiä jos viittit..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kovaltchuk 94, 3/3, joku 65. Myynnissä siis. Privaan viestiä vaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse säästäisin rahaa suosiolla korttipakkaan, esim jumboon. Niistä voi tipahtaa hyviä lupauksia, tai kovia nhl pelaajia. Itse en noita lupauksia ole huomannut edes katsoa sen tarkemmin. Eilen vasta huomasin että mulla on kokoelmassa tämän vuoden draftin 3, Erik Gudbranson.. :D Tietty noita korttejakin kannattaa selailla, jos sattuisi hyvällä hinnalla löytymään mieluisia pelaajia.

Mun mielestä kansallisuus ei vaikuta? Samasta sarjasta jos on, niin se auttaa jo asiassa.

Aprikoos, tässäpäs vaihtoon/myyntiin joutavat, kaikki pelaajat koskemattomia.

Jarome Iginla 92/94, 0/1, 55
Rick Nash 89/94 0/3, 85
Nikita Filatov 82/91 0/6, 130
Bryan Little 83/91, 0/6,100
Jere Lehtinen 81/83, 0/1, 55

Lupaukset:
Erik Gudbranson 69/84, 0/10, 140
Ryan Ellis 72/87, 0/10, 130
Jeremy Morin 69/84, 0/10, 130
Onko niissä pakoissa yleensä jotain arvokkaampia pelaajia.
Kuitenkin kun ostaa sen jumbo pakan, käteen jää siitä vain pelkkiä alle 70 tason pelaajia, ja rahat menivät hukkaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko niissä pakoissa yleensä jotain arvokkaampia pelaajia.
Kuitenkin kun ostaa sen jumbo pakan, käteen jää siitä vain pelkkiä alle 70 tason pelaajia, ja rahat menivät hukkaan.

Kyllä niissä yleensä joku 80 hujakoilla oleva pelaaja on, ja pari yli 70, noin ainakin itsellä. Viimeisimmästä jumbosta tuli Nash 89, Lehtinen 81, ja muutama yli 70 pelaaja. Jotkut valitellut että tullut huonoja kortteja, ilmeisesti mulla käynyt hyvä tuuri.. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Montako joukkuetta pääsee eliten pudotuspeleihin? Mun dream team:lla on kohta monella pelaajalla ura katkolla ja haluaisin säästellä näitä pudotuspelejä varten, jotta saisin tehtyä sukupolven vaihdoksen ensi kaudella pudotuspelien voitto rahoilla. :cool:
PS: Mitä nää uudet hymiöt on?? Hirveän näköisiä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, mun kanssa pitäis vissiin lotota. Tullu paketeista Sedin, Del Zotto, Bergeron, Kostitsytin, Weber, Halak yms yms... jaksa kaikkia luetella. Viimeisinpänä eilen tuhlasin kerättyjä puckseja kahteen jumboon. Tuli E.Staal, M.Richards, Guerin, Grabovski ja jotain semi pakkeja kans. Muutama +9 kortti ja 1 +3 kaikkiin. On toki joskus ollu ihan tuhnu paketti missä ei oo oikein ollu mitään mut pääasiassa aina tullu joku helmi omaan käyttöön tai sit semmonen mistä saa hyvät kaupat väännettyä.

Eliten poffeista en tiiä muuta kun mä olin jossain 500 hujakoilla viimeeks ja sinne pääsin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Montako joukkuetta pääsee eliten pudotuspeleihin?
PS: Mitä nää uudet hymiöt on?? Hirveän näköisiä...
Ainakin 3000 parasta pääsee eliteen.

Kuvahymiöt nyt ylipäätäänkin ovat kaikki hirveän näköisiä viestinsotkijoita.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, mun kanssa pitäis vissiin lotota. Tullu paketeista Sedin, Del Zotto, Bergeron, Kostitsytin, Weber, Halak yms yms... jaksa kaikkia luetella. Viimeisinpänä eilen tuhlasin kerättyjä puckseja kahteen jumboon. Tuli E.Staal, M.Richards, Guerin, Grabovski ja jotain semi pakkeja kans. Muutama +9 kortti ja 1 +3 kaikkiin. On toki joskus ollu ihan tuhnu paketti missä ei oo oikein ollu mitään mut pääasiassa aina tullu joku helmi omaan käyttöön tai sit semmonen mistä saa hyvät kaupat väännettyä.

Eliten poffeista en tiiä muuta kun mä olin jossain 500 hujakoilla viimeeks ja sinne pääsin.

Joillain tosiaan käy selvästi parempi tuuri kuin toisilla :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko monelle tullu korttipakasta noita +80 sopimus kortteja?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko monelle tullu korttipakasta noita +80 sopimus kortteja?
Ei ole tullut. Kyseessä ERITTÄIN harvinainen kortti. Tuosta saattaa parhaimmillaan saada 20000 kiekkoa, eli kannattaa miettiä tarkkaan käyttääkö sen itse, vai myykö sen. Sillä rahalla saa kasattua jo ihan kelpo ykkösketjun pakkeineen.

Asiasta toiseen. Ostin juuri Granlundin Miken tonnilla, joka on mielestäni varsin kelpo hinta tuosta kaverista. Juuri pähkäilen pitäisikö myydä reilulla voitolla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itellä tullu täs lähiaikoina pari tosi hyvää kauppaa tehtyä! 90 Jack Johnson 85 uraa 1500 kiekkoa, 88 Carcillo 45 uraa 1500 kiekkoa, 89 Cory Schneider 89 uraa 1500 kiekkoa, 85 Atte Engren 85 uraa 1100 kiekkoa, 86 Meszaros 85 uraa 1050 kiekkoa...ja joukkue näyttää nyt tältä:

Christensen 84 - Dubisnky 87 - Callahan 84
Carcillo 88 - Powe 81 - Gagne 86
Sturm 82 - Campbell 79 - Wheeler 86
Sullivan 82 - Legwand 83 - Dumont 83

Meszaros 86 - Ranger 86
Kubina 81 - Schubert 85
Quincey 81 - Hannan 82

Schneider 89 - Theodore 85

Ja tuolla pelailen sitä ekan nettiturnaussivun vikaa turnausta jossa ei ole palkkakattoa ja pelaajien ikä vähintään 23 vuotta. Sen takia reservissä on esim Boedker ja Phoenix kenttä, se Johnson, se Engren ja 86 Niederreitterin johtama Winterhawks kenttä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko monelle tullu korttipakasta noita +80 sopimus kortteja?

Yksi 80 soppari kortti löytyy, en ole vielä päättänyt käytänkö itse. Tekisi mieli Granlundiin käyttää, ja sitten heittää pari +9 korttia perään siihen. Häätyy kyllä harkita myymistä, jos siitä ton 20000 sais,, :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään muulla käynyt niin, että peli jäätyy aina kun yrittää mennä HUT:iin. Alkoi olla kova porukka kasassa, kun tänään yht äkkiä jäätyi, enkä ole enää uudestaan sinne päässyt.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itellä tullu täs lähiaikoina pari tosi hyvää kauppaa tehtyä! 90 Jack Johnson 85 uraa 1500 kiekkoa, 88 Carcillo 45 uraa 1500 kiekkoa, 89 Cory Schneider 89 uraa 1500 kiekkoa, 85 Atte Engren 85 uraa 1100 kiekkoa, 86 Meszaros 85 uraa 1050 kiekkoa...ja joukkue näyttää nyt tältä:

Christensen 84 - Dubisnky 87 - Callahan 84
Carcillo 88 - Powe 81 - Gagne 86
Sturm 82 - Campbell 79 - Wheeler 86
Sullivan 82 - Legwand 83 - Dumont 83

Meszaros 86 - Ranger 86
Kubina 81 - Schubert 85
Quincey 81 - Hannan 82

Schneider 89 - Theodore 85

Mitä helvettiä teet Atte Engrenillä ja miks maksat siitä noi helvetisti =) Ei toi joukkue hirveesti viel vakuuta, tasasia 80 ukkoja, mil tietenkin pystyy jo loistavasti pärjää jos osaa pelata..

Itelläni on ongelmia kun on jo liikaa pelaajia hyökkäykseen, ettei kaikille kerkee kohta antaa peliaikaa :D Duchene, M. Koivu, Granlund, Thorton, Gaborik.. Muutama vain mainitakseni.. Noh, ei tarvi enää shoppailla vaan voi hakata vaan limppua maaliin..

Ja ainiin, PSG.. Sää ja sun 8000pucksin Rick Nash, onneks en ottanu ku eilen poimin 6000kiekolla käyttämättömän Eric Staalin, jossa potentiaali on vaivaiset 98 ;) Can you dig that S.... =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja ainiin, PSG.. Sää ja sun 8000pucksin Rick Nash, onneks en ottanu ku eilen poimin 6000kiekolla käyttämättömän Eric Staalin, jossa potentiaali on vaivaiset 98 ;) Can you dig that S.... =)
Eikä se oo tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa. No sä et ollut tyhmä Staalin kans. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikä se oo tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa. No sä et ollut tyhmä Staalin kans. :)

Nimenomaan juuri näin. Noista pyydetään kuitenkin yli puoltaa enemmän, että en mää tollasista kommenteista perusta. Tiimikavereille hinnat sitten erikseen, esim 8000 pucksia oisin saanut yhdestä pelaajasta, myin 3000 eashl tiimikaverille.

Tottakai noita pelaajia saa hyväänkin hintaan, kun sopiva tarjous sattuu kohdalle. Itsekkin sain tavaresista vaihdossa gaborikin ja ryanin, eli loistava "hinta" jäi tavaresille.

Pyytäähän siellä jengi 99 granludistakin 200 000.. ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En kyllä voi mennä suosittelemaan tuota korttien ostoa.
Pistin 5e käyttöön korteille, ja avasin Jumbon. Pelkkiä AHl/Sm-liigan surkeita pelaajia. 2 Rare kortti pelaajaa, mutta nekin olivat sieltä halvimmasta päästä, jotain NHL vanhoja joille kehityskin on luokkaa 0/2. Ei tullut kuin pahamieli.
 
Ylös Bottom