Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miksei Hockey Ultimate Teamia pysty pelaamaan kahdella ohjaimella?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin ja tänään 11 ja 12.8 on ihmeellistä olut et kaiki sopimukset menee kaupaksi ihan älyttömin hinnoin ja korttikauppa ei toimi,onko jollakin lisää infoa tuosta? ja muuten ostin kortin,maksoi 500 pucksia..menetin jälleen kerran molemmat,ei tullut sitä vihreää valoa van valkoinen,mistä se johtuu..pucksien menettäminen tolleen alkaa vituttamaan...:confused:

Sama vika rahikaisella... Joskus kauan aikasemmin näin kävi tosi harvoin. Viime viikkoina todella usein. On mennyt sekä pelaajia että treenikortteja, yhteensä noin 10000pucksin verran. Noh, jospa se olis korjattu NHL12:ssa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hutti lähenee loppuaan,pakko oli vielä ostaa Malkin testiin ja jatkaa 87 ja 8 metästystä enstaina sitte.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja ***** nappulat...miksi! miksi tappelu nappi on samassa kun mailan nostaminen noilla vanhemmilla näppäimillä...klassisilla,ku pelaan niillä...vituttaa koukkia ku se alottaa tappelun heti....miksei tappelu voi olla L1 ja kolmio? ja mailan nostaminen pelkkä kolmio..:D (älkääkä sanoko et miks pelaat vanhoilla komennoilla)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hutti lähenee loppuaan,pakko oli vielä ostaa Malkin testiin ja jatkaa 87 ja 8 metästystä enstaina sitte.

Jep,mulle riitti nyt 11,sen on aika mennä eläkkeelle pelihyllyyn kokoelmaa komistamaan...:cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voisin myydä Crosbyn pois, jos joku haluaa pelailla sillä muutaman pelin. Ei oo tullu tätä enää pelattu vähään aikaan. Haluaako kukaan?

Ulkomuistista 8 peliä jäljellä ja 99 kokonaisuus, mutta palkka on jotain luokkaa 2200.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voisin myydä Crosbyn pois, jos joku haluaa pelailla sillä muutaman pelin. Ei oo tullu tätä enää pelattu vähään aikaan. Haluaako kukaan?

Ulkomuistista 8 peliä jäljellä ja 99 kokonaisuus, mutta palkka on jotain luokkaa 2200.

Myy mulle mun koko omaisuudella? Eli 200-2000:lla pucksilla ja saat vaikka jonkun pelurin kaupan päälle? Ihan kokeilumielessä haluaisin koettaa miltä Crosbyllä pelailu tuntuu :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo,mulla oli kans 1 kaupassa jolla oli miljoona peliä jäljellä :D joku sen osti,mut todellisuudessa 0/0 :D sai hyvät rahat :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olisko kellään myydä mieluiten koskemattomia pelaajia Marjamäki, Niinimäki, J.Rask? Ja edullisia +5 ja +7 boosteja voin myös hankkia. Ja tietysti niitä ALL boosteja.

Ja jos joku NHL11 HUT:iin kyllästyneellä pelaajalla hyviä NHL pelaajia tms. jäljellä joukkueessaan niin ostan pois :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mm-m. Taidanpa tänään ruveta iskemään kaikki pelaajani myyntiin ni voi huvin vuoks ostella jumboja seuraavat kaksviikko uuta versiota odotellessa. Että jos jotakuta vielä kiinnostaa ni kantsii tarkkailla markkinoita. Löytyy satakunta enemmän ja vähemmän pelattuja suht tappiin buustattuja ukkoja. esim:

Crosby
Malkin
Kaikki muutkin Pensseli miehet löytyy. Eli siis PIT kokonaisuudessaan...
Stamkos
Bishop
Kane
Toews
Zeta
Datsyuk
Granlund
Petrell
Myers
Hedman
Chara
Varlamov
Price
Staal veljekset kaikki 4
Nugent-Hopskins
Landesgög
Ennis
Gerbe
Keith
Weber
Subban
YMS YMS... Jonkun kokoonpanon keksin itelle minkä säästän vikoihin poffeihin mut muuten tyrkkään pikkuhiljaa nuo kaikki myyntiin 150pucksin lähdöllä. Menee millä menee :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

APUUUUVA!

Myykäähän joku mulle musta Flyers paita.. voisin maksaa vaikkapa 1000pucksia siitä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on jo logo ja kaikki muut paidat, vain se musta uupuu :)

Ketuttaa kun olisin huutokaupassa sen varmaan saanut mutta jouduin olemaan autoremontissa silloin kun sulkeutui
ja joku oli rääkynyt 50 pucksia enemmän kuin minä... pirullista!

EDIT:Musta paitakin hankittu, en tiedä oliko joku tätä ketjua lukaissut myyjänä kun hintana oli 1000pucksia, jos oli niin kiitokset!
:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli pelailtua NHL 11 ensimmäinen ja viimeinen hut elite turnaus, mestaruutta ei tullut vaan jatkoajan viimeisellä sekunnilla soi omissa :(

Crosbyn olin saanut itselle tryoutille, ja täytyy sanoa, aivan käsittämättömän hyvä pelaaja :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt kun 12 julkasupäivä on lähellä,pistetään kiperä kysymys? eli joko julkaisupäivänä tulee vastaan 1 n 90 kokonaisuuden joukkue,"johon ei tietenkään saa senttiäkään sijoittaa" jännityksellä odottaen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

pitäneekö sitä hutin uusimmasta versiosta kirjoitella tähän osioon, vai perustetaanko uusi?:D
 
Ylös Bottom