Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..
Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..
joo-o , on ruvennu palkkakatto kiusaan ku joukkue täynny suurpalkkaisia nimiä. ajattelin ruveta panostamaan kenttään tai kahteen nuorilla pelaajilla. sanokaas jotai nopeejalkasia ja hyväkäsisiä nuoria jannuja joita kannattas hommata? harjoituskortteja on kulutus ja vaihtopakka melkeenpä täynnä. eli vinkkejä tulee!
ps. miten on ees mahollista ku pelasin jotai vastaa et jannun tiimi oli melkeenpä kokonaan täynnä supertähtiä ja suurpalkkaisia nimiä? koitin pelinjälkee laskeskella et vaikka kaikki ois minimipalkoillaan nii katto ylittys kuiteski? Oo
Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta..
pari peliä on nyt tultu pelattua 96 buustatulla tavaresilla ja ihan hyvihän se peli sillä kulkee
joo-o , on ruvennu palkkakatto kiusaan ku joukkue täynny suurpalkkaisia nimiä. ajattelin ruveta panostamaan kenttään tai kahteen nuorilla pelaajilla. sanokaas jotai nopeejalkasia ja hyväkäsisiä nuoria jannuja joita kannattas hommata?
Petrell - Granlund - Pulkkinen
= Tehtaan takuu
...ja niin vaan Turun Pallivahan pakisto nollas nämä pojut!
Nyt on kinkkinen paikka, 80 soppari , +5All ja +3All kortit hallussa , nyt vaan et myynkö pois vai treenaanko jonku ja kenet UT granlund ois kokoelmissa mut oisko joku viisas joka kertos keneen kantsis sijottaa =D
ps. Youngblood onko sun 1-kentän nuoriso 99 kokonaisuuella kaikki? D:
Vika on luultavasti sun omassa modeemissa / reitittimessä, kannatta käyttää sillattua linjaa, loppu ainakin mulla pätkiminen heti... Joskus EA tietysti heittää pellolle, mutta todella harvoin
Onko kellään sen nimistä maalivahtia kun Jason Missiaen?? Pelaa OHL liigassa Peterboroughin joukkueessa..
Ostan heti pois jos joltain löytyy.
Nyt on kinkkinen paikka, 80 soppari , +5All ja +3All kortit hallussa , nyt vaan et myynkö pois vai treenaanko jonku ja kenet UT granlund ois kokoelmissa mut oisko joku viisas joka kertos keneen kantsis sijottaa =D
ps. Youngblood onko sun 1-kentän nuoriso 99 kokonaisuuella kaikki? D:
Elä ny ainakaan tota Pele:ä kuuntele.. Mitä järkee johonkin jo valmiiks ~90 arvoseen äijään on lyödä 80pelin soppari ja +5kortti.. Se on jo valmiiks niin hyvä et pelaat sellasenaan sil siihen asti ku on 50peliä uraa jäljel ja 15peliä sopimusta.. Sit vaan 35pelin soppari kiinni niin saat loppu-uran sil pelata ja sillon vasta lyöt muutaman kehityskortin..
Ilman muuta tollaset helmet kuin +5all ja 80pelin sopparit kannattaa johki nuoreen ukkoon lyödä jos ei niitä aio myydä.. Esim mainitsemasi granlund, ite päädyin Taylor Halliin..
Ja siitä mun ykkösestä, se on arvoa:
Petrell 79 (5/5) - Grane 74 (1/9) - Pulkkinen 79 (9/9)