Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

pari peliä on nyt tultu pelattua 96 buustatulla tavaresilla ja ihan hyvihän se peli sillä kulkee:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..

Mitenkäs se tuossa niinku "glitchas"?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täs on mun joukkue kokonaisuus 3 tähteä :

Lombardi-B.Richards-Alfredsson
Myers-Commodore

Miettinen-Niedermayer-Burrows
Gorges-Mara

Olesz-Oshie-Stillman
Joku 58-Methot

Roppo-Viitaluoma-Karevaara

MV: Kiprusoff, kakkos veska joku minimipalkkanen.

Kyl palkkakattoon mahtuu todella hyviä pelaajia, tilaa on viel 1000

Ihan ok joukkue, tosin kokoelmasta löytyy Staal, Kovalchuk, Zetterberg, Weber, Seabrook, Lidström, Streit, Bouwmeester, Kessel, Ribeiro, Tavares, Okposo ym. käyttämättömii jotka sitte jossain vaiheessa pistän kehiin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..



Täällä yksi niistä sinun idiooteistasi, ja kyllä, asun varmasti kotipaikkakunnaltasi katsoen pöndellä(kehäkolmosen ulkopuolella).Mietin täällä edelleen,että otatkohan tämän homman liian vakavasti?Siitä,että kuinka helvetin loistavaa tämä on,en voi valitettavasti puolestasi mitään sanoa.Tympeähän se on,jos ei suju kuin saduissa tämä elämä. Jos se ea niin vituttaa,niin kannattaako sitä suotta itteään tuohon tillaan saattaa?ei muutaku painat ölövinä menemään ja etkä pienistä murheista vejä nuin älytöntä ruuperrää ohtaan. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kukaan muu kokeillu noita giontan kärpäsveljeksiä(ovat veljeksiä?) samassa kentässä pörräämässä?On muuten aika vekkulia niillä pelata. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

joo-o , on ruvennu palkkakatto kiusaan ku joukkue täynny suurpalkkaisia nimiä. ajattelin ruveta panostamaan kenttään tai kahteen nuorilla pelaajilla. sanokaas jotai nopeejalkasia ja hyväkäsisiä nuoria jannuja joita kannattas hommata? harjoituskortteja on kulutus ja vaihtopakka melkeenpä täynnä. eli vinkkejä tulee!

ps. miten on ees mahollista ku pelasin jotai vastaa et jannun tiimi oli melkeenpä kokonaan täynnä supertähtiä ja suurpalkkaisia nimiä? koitin pelinjälkee laskeskella et vaikka kaikki ois minimipalkoillaan nii katto ylittys kuiteski? Oo

Kyllä melkeen kaikki pelaajat voi olla nhl-miehiä ja silti palkkakatto ei ylity.. Mulla ainoastaa kakkosmaalivahti 600 palkalla.

Joukkueen arvo tasan 5 tähteä ja kentät ovat seuraavat:

Kulemin 96 - Gravboski 96 - Kessel 97
Pitkänen 89 - Gleason 88

Filatov 93 - Vermette 91 - Nash 97
Philips 89 - Volchenkov 91

Jansky 83 - Cervenka 84 - Ruzisca 82
Vandermeer 85 - Popovic 80

Hordichuc 84 - Richardson 85 - Parros 83

MV Varlamov 97

Tohon tohon tsekkiketjun tilalle sais varmaan laitettua pieni palkkasia Islandersin miehiä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta..

Kerrotko mulle Tonzaa38, että miksi pelaat HUTia ?


pari peliä on nyt tultu pelattua 96 buustatulla tavaresilla ja ihan hyvihän se peli sillä kulkee:)

I am Shocked, 96 arvonen ukko toimii :D


joo-o , on ruvennu palkkakatto kiusaan ku joukkue täynny suurpalkkaisia nimiä. ajattelin ruveta panostamaan kenttään tai kahteen nuorilla pelaajilla. sanokaas jotai nopeejalkasia ja hyväkäsisiä nuoria jannuja joita kannattas hommata?

Petrell - Granlund - Pulkkinen

= Tehtaan takuu ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onhan se mukava ku ihmiset myy ukkojaan ihan maailmanloppu-hinnoilla. Illan ryöstöt: Duncan Keith UT 6 alotussopparilla 1500, B. Schenn UT 750 BIN ja H. Lundqvist 1500..:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

...ja niin vaan Turun Pallivahan pakisto nollas nämä pojut!

Samaako viel jauhat, mitä helkutia mitalia sää tosta ny vaadit ;)

Ei kai nuoret pojat ny illasta toiseen pysty oleen kantavia voimia.. Siks siellä on Selänteen Teukkaa, Koivun Sakua yms...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten te ette jo kyllästy tähän paskaan pelimoodiin?? :D ruvetkaa pelaa kerhopelejä!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on kinkkinen paikka, 80 soppari , +5All ja +3All kortit hallussa , nyt vaan et myynkö pois vai treenaanko jonku ja kenet UT granlund ois kokoelmissa mut oisko joku viisas joka kertos keneen kantsis sijottaa =D


ps. Youngblood onko sun 1-kentän nuoriso 99 kokonaisuuella kaikki? D:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on kinkkinen paikka, 80 soppari , +5All ja +3All kortit hallussa , nyt vaan et myynkö pois vai treenaanko jonku ja kenet UT granlund ois kokoelmissa mut oisko joku viisas joka kertos keneen kantsis sijottaa =D


ps. Youngblood onko sun 1-kentän nuoriso 99 kokonaisuuella kaikki? D:

Suosittelisin kehittämään jonkun isokokosen ja ulottuvan pelaajan, kuten Thorton, Bufyglien, M.Koivu, Lecavalier yms. yms. nii ja tietenki Thortonilla on uraa vaan 55 tai 65 peliä eli ei siihen kannata 80 sopparia laittaa :)

Mutta siis tämä on vaan mun mielipide, ite keskityn seuraavaks kokkaampiin pelaajiin

E.Kane vois olla hyvä vaihtoehto vielä
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta taas mitä idiootteja löytyy täältäkin Suomen-mantereelta.. Jos tuutte törmäämään jannuun nimeltä hujooppi, suosittelisin jättämään matsin väliin. Kaveri nimittäin ns. "glitchaa".. Elikkäs pelasin häntä vastaan äsken ja olin murskaamassa kaveria yli 10:llä maalilla, ja yht'äkkiä ilmestyy ruutuun teksti "internet yhteytesi on katkennut ja plääplää.. , joo, alussa kelasin että netti ois menny nurin, mutta eipä ollut koska samalla hetkellä ei tietokoneen netissä ollut mitään vikaa, joten kyseinen heebo oli tehnyt helvetin ärsyttävän tempun jonka seurauksena minulle häviö ,sekä luottavuuskertoimen lasku ! Kuinka helvetin loistavaa? Rupee vituttaa tää Ea:n toiminta muutenkin ku saatana mikään ei toimi koskaan..

Vika on luultavasti sun omassa modeemissa / reitittimessä, kannatta käyttää sillattua linjaa, loppu ainakin mulla pätkiminen heti... Joskus EA tietysti heittää pellolle, mutta todella harvoin
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään sen nimistä maalivahtia kun Jason Missiaen?? Pelaa OHL liigassa Peterboroughin joukkueessa..

Ostan heti pois jos joltain löytyy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vika on luultavasti sun omassa modeemissa / reitittimessä, kannatta käyttää sillattua linjaa, loppu ainakin mulla pätkiminen heti... Joskus EA tietysti heittää pellolle, mutta todella harvoin

Uskon että ei ollut vika omassa päässä, sillä koskaan ennen ei oo mitään vastaavaa tapahtunut, ja toiseksi kun kysäsin kaverilt tapahtuneesta niin tuli sellasta tekstiä että vaikutti tehneen jotain että peli heitti ulos palvelimelta..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään sen nimistä maalivahtia kun Jason Missiaen?? Pelaa OHL liigassa Peterboroughin joukkueessa..

Ostan heti pois jos joltain löytyy.

Mulla olis treenattu ja 2 peliä pelannut Missiaen kokonaisuus 78/78 ja sopparia 48 peliä alkuperäisellä palkalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on kinkkinen paikka, 80 soppari , +5All ja +3All kortit hallussa , nyt vaan et myynkö pois vai treenaanko jonku ja kenet UT granlund ois kokoelmissa mut oisko joku viisas joka kertos keneen kantsis sijottaa =D


ps. Youngblood onko sun 1-kentän nuoriso 99 kokonaisuuella kaikki? D:

Elä ny ainakaan tota Pele:ä kuuntele.. Mitä järkee johonkin jo valmiiks ~90 arvoseen äijään on lyödä 80pelin soppari ja +5kortti.. Se on jo valmiiks niin hyvä et pelaat sellasenaan sil siihen asti ku on 50peliä uraa jäljel ja 15peliä sopimusta.. Sit vaan 35pelin soppari kiinni niin saat loppu-uran sil pelata ja sillon vasta lyöt muutaman kehityskortin..

Ilman muuta tollaset helmet kuin +5all ja 80pelin sopparit kannattaa johki nuoreen ukkoon lyödä jos ei niitä aio myydä.. Esim mainitsemasi granlund, ite päädyin Taylor Halliin..

Ja siitä mun ykkösestä, se on arvoa:

Petrell 79 (5/5) - Grane 74 (1/9) - Pulkkinen 79 (9/9)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Elä ny ainakaan tota Pele:ä kuuntele.. Mitä järkee johonkin jo valmiiks ~90 arvoseen äijään on lyödä 80pelin soppari ja +5kortti.. Se on jo valmiiks niin hyvä et pelaat sellasenaan sil siihen asti ku on 50peliä uraa jäljel ja 15peliä sopimusta.. Sit vaan 35pelin soppari kiinni niin saat loppu-uran sil pelata ja sillon vasta lyöt muutaman kehityskortin..

Ilman muuta tollaset helmet kuin +5all ja 80pelin sopparit kannattaa johki nuoreen ukkoon lyödä jos ei niitä aio myydä.. Esim mainitsemasi granlund, ite päädyin Taylor Halliin..

Ja siitä mun ykkösestä, se on arvoa:

Petrell 79 (5/5) - Grane 74 (1/9) - Pulkkinen 79 (9/9)

No ei tossa oo mitään järkeä että pelaa kehittämättömillä miehillä yli 80 ottelua. Kannattaa sit samantien olla kehittämättä yhtään ketään. Sit ku kortilla on pelattu se reilut 80 peliä ni myyntiin ja uutta korttia kehiin..

Nuoriin on kyllä järkevä panostaa, mutta jos ei oo montaa kehityskorttia ni ne kaikki kortit menee sit siihen yhteen junnuun ja loppujen lopuks se voi silti olla täys susi.

Kukin tietysti tallaa tyylillään.
 
Ylös Bottom