Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli noista pisteistä mieleen,ura loppui muutamalta pelaajalta joten tuomo ruudulle tuli käyttöä no siellä se on 5 ottelua 1059 syöttöä 2 maalia,hauska bugi varmaankin itse olen noi 2 maalia tehnyt 4 ottelussa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laukaukset voitin lopulta 18-17.

Vähän putosin tolle =) Ammut kerran enemmän niin tarvii mainita =)

Mut siis joo, ollaan mun mielestä aiemmin kohdattu ja nyt sitten taas.. Hyvän alun sait mut sit heräsin ja sain tuupattua itteni johtoon.. Et loput kaks erää peli oli kyl hallinnassa.. Hyvä peli, kiitoksia vain!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vähän putosin tolle =) Ammut kerran enemmän niin tarvii mainita =)

Mut siis joo, ollaan mun mielestä aiemmin kohdattu ja nyt sitten taas.. Hyvän alun sait mut sit heräsin ja sain tuupattua itteni johtoon.. Et loput kaks erää peli oli kyl hallinnassa.. Hyvä peli, kiitoksia vain!

Onhan nää sun kommentit välillä huipaisaa luettavaa.....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voittajan on helppo kommentoida mitä tahansa ;)

Niin. Ehkäpä tai ehkäpä ei. Hupaisaa luettavaa silti kun selailee vähän:)

Mutta joo.. Nyt meikän netti sekoilee tai sitten änäris vikaa kun, viimmesen viikon aikana ollut aivan kaamee lagi joka matsis.. Kerhopelihin tullut sama ongelma. Mahtaneeko johtua itse pelistä..?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vähän putosin tolle =) Ammut kerran enemmän niin tarvii mainita =)

Mut siis joo, ollaan mun mielestä aiemmin kohdattu ja nyt sitten taas.. Hyvän alun sait mut sit heräsin ja sain tuupattua itteni johtoon.. Et loput kaks erää peli oli kyl hallinnassa.. Hyvä peli, kiitoksia vain!
Nojoo pakkohan omasta pelistä oli jotakin hightlitseja hakee, kun ei paljoo kehumista oo ollut noi mun pelit lähiaikoina, et tarttii ny stempata ite enne pleijareit ettei ekalla kiekalla pulpahda pois :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

nyt pitemmän aikaa ollu 5 tähen joukkue mut ei oo paljo semmosii tullu vastaa... ois kiva saaha se trophy jonka nimi tais olla "viiden tähden vääntö":)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko tietoo jollai alkaako pleijarit 1. päivä vai tän kuun puolella??:confused:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

katoin tossa noita pelaajien sopimuksia ni huomasin et spezzalla oli 3 peliä ja burmistrovilla 7 peliä uraa jälellä... pitäs kai uudet sit hommata enne noita pleijareita.:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli aamulla ostettua tarjouksesta 20 000 kiekolla noita consumable pakkoi ja täytyy sanoo, että en kyllä enää ikinä sorru noihin, itelle ei oikeen ikinä tuu mitään hyvää:(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli aamulla ostettua tarjouksesta 20 000 kiekolla noita consumable pakkoi ja täytyy sanoo, että en kyllä enää ikinä sorru noihin, itelle ei oikeen ikinä tuu mitään hyvää:(

prkl sentään mihin aikaan ne laittaa niitä tarjous pakkoja myyntiin ku oon taas koko päivän odotellu et koska niitä tulee, mut ei ku ne on aina joskus aamulla :mad:

E: ja ehkä sitä kannattaa miettii ennenku menee kirjottaa aina... :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

prkl sentään mihin aikaan ne laittaa niitä tarjous pakkoja myyntiin ku oon taas koko päivän odotellu et koska niitä tulee, mut ei ku ne on aina joskus aamulla :mad:
Satuin heräämään jo tossa kasin maissa ja päätin käydä kaupan tsekkaamassa ja siel oli toi consumable premium eli oliko 7 tai 8 raree ja hintana 5 000 kiekkoo. Ja tosiaan kasin maissa niitä oli jäljellä enää noin 150. Joten jos ne kaikki tarjoukset et kaikki championhip packit ja sun muut ni ne on usei jo joskus aamulla helkkari kuuden aikaan??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tottakai ne pakat ovat myynnissä keskellä yötä. EA on tietenkin tarkoittanut ne jenkeille. Saavat Johnit ja Stevet ostaa niitä mielinmäärin ensimmäisenä..:D:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuolla on turnauspuolella esittelyssä 5min jäähy turnaus, josta saa 5000 kikee palkkiona, nyt jo kolme kertaa tullu tänään tuo pelattua lävitte ja kiekkoja kertynyt boonusten kanssa noin 21 000 kipaletta. Vielä 12 päivää aikaa grindata kiekkoja jos napsaa :P
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on tullu pelailtua tota uutta online turnausta ja aika munkki saa käydä et loppuun saakka pääsee ku aina joku luovuttaa. :( Kyl välillä naurattaa et oon pleijarit kuitenkin 2 kertaa onnistunut voittaa ja näitä muita online turnaus voittoja ei ole kuin 1 :confused: (no en ole turnauksia paljoa kyllä pelannutkaan)

Minkäköhän takii kun otan maalivahdin pois ennen aloitusta niin molari lähtee vasta aloituksen jälkeen vaihtopenkille?

Tuli muuten yöllä katottua jos olis tarjouspakkoja myynnis niin olihan siellä parikin eri pakkaa ja tuli sit napattua muutama consu joista tupsahti mm. pari +5, 80 gameri ja paljon muutakin. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on tullu pelailtua tota uutta online turnausta ja aika munkki saa käydä et loppuun saakka pääsee ku aina joku luovuttaa. :( Kyl välillä naurattaa et oon pleijarit kuitenkin 2 kertaa onnistunut voittaa ja näitä muita online turnaus voittoja ei ole kuin 1 :confused: (no en ole turnauksia paljoa kyllä pelannutkaan)

Minkäköhän takii kun otan maalivahdin pois ennen aloitusta niin molari lähtee vasta aloituksen jälkeen vaihtopenkille?

Tuli muuten yöllä katottua jos olis tarjouspakkoja myynnis niin olihan siellä parikin eri pakkaa ja tuli sit napattua muutama consu joista tupsahti mm. pari +5, 80 gameri ja paljon muutakin. :cool:

alkaa kateus käymään päälle ku itellä tullu vaan niin huonoja kortteja ihan sama mitä pakkoja on ostanu :(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

piru ku aina ku käyn tuolla korttikaupassa ni ei ikinä mitää tarjouksii.. :S pitäs vissii rupee heräilee siin kuuden maissa ja käyä kattoo onko tarjouksia.. on mut kivat bonukset noissa uusissa turnauksissa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voi perkel3! Voittoja satelee mut silti en pääse edes ekalta kierrokselta eteenpäin.:D

Pistetään ihan huvikseen top5 listan team Cannabiksen parhaista pelaajista.

1. Ben Bishop
Torjunta prosentti aina yli 86%
2. Pavel Datsyuk
Luotettava 3. sentteri ja kahmii hyvin aloituksia.
3. Vladimir Mihalik
Jätti joka putsaa erinonmaisesti maalinedustan.
4. Nathan Gerbe
Energia ei lopu koskaan, painaa menee ku pieni eläin.
5. Dereck Tait
Alusta saakka jumittanut penkillä pipo päässä ja nostanut henkeä.
9 ottelua kuitenkin merkattu (oliskohan tullu keskeytyksistä?) ja saldo kurjasti pakkasella 0-9 :D:D
 
Ylös Bottom