Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Meikästä tuli HUT-pudotuspeli mestari. :) Yksi quittaus tuli puolivälierissä, mutta semifinaalissa ja finaalissa vastustaja pelasi loppuun saakka. Palkintona ropsahti 15000 pucksia! Aion käyttää ne harjoittelukortteihin. Tavoite on kehittää 90 kok Granlund :) 5+ Kaikki korttia yritän hankkia suht halvalla.

Onnittelut. niin siis grandulindin potential on vissii 90?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Meikästä tuli HUT-pudotuspeli mestari. :) Yksi quittaus tuli puolivälierissä, mutta semifinaalissa ja finaalissa vastustaja pelasi loppuun saakka. Palkintona ropsahti 15000 pucksia! Aion käyttää ne harjoittelukortteihin. Tavoite on kehittää 90 kok Granlund :) 5+ Kaikki korttia yritän hankkia suht halvalla.

15 tonnia! Eli siis multa meni 15k sivuun neti katkemisen takia? :mad: Nyt olen joutunu mättää sitä yksinpeliturnausta, mistä voittaa 2 tonnia... Ja jatkuvasti joutuu ostelemaan minipakkauksia, kun sopparit loppuu. Tuntuu että tuo jumbopakkaus on mulle ikuinen projekti, nyt kasassa 4 tonnia. Eiköhän se tästä vielä lähe :rolleyes:

Ensi pleijareissa aion ottaa voiton, vaikka väkisin! :)

E: Ainiin, onnea voitosta! : D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Käytä niis yksinpeleis vaa jotain iha paskoi pelaajia tai sellasii ylimääräsii kellä on viel sopimuksii jäljellä. Ja kyl niil hyvin pärjää + saa enemmä bonuksia : )
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Käytä niis yksinpeleis vaa jotain iha paskoi pelaajia tai sellasii ylimääräsii kellä on viel sopimuksii jäljellä. Ja kyl niil hyvin pärjää + saa enemmä bonuksia : )

Näin varmaan täytyy tehä. Ei tarvi enää kun 3 peliä voittaa siinä turnauksessa, niin laskelmieni mukaan on se 7,5k täynnä, kunhan en osta yhtään minipakkausta. --> Ruotsin (seuraava vastustaja turnauksessa) kaatoon varapelaajilla :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Näin varmaan täytyy tehä. Ei tarvi enää kun 3 peliä voittaa siinä turnauksessa, niin laskelmieni mukaan on se 7,5k täynnä, kunhan en osta yhtään minipakkausta. --> Ruotsin (seuraava vastustaja turnauksessa) kaatoon varapelaajilla :)

Heh itellä on nyt finaalissa Suomi vastassa :D Mutjoo tuli taas niin sysipaska Jumbopaketti missä paras kortti oli Vancouverin lisäpaita.. Toivottavasti se ostettais edes 1200.. Mut jtn positiivista sentään tapahtu eilen, kun löysin nuoren jannun mil uraa jälejllä 100 peliä ja kok. 82, 800 kikeen ja palkka minimaalinen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko sitä HUT turnausongelmaa vieläkään korjattu? Muistelisin, että porukat on täällä sanonu, että vaikka lähtee kesken pois pelistä, niin ei tule tappiota. Tän takia en ole vielä viittinyt yhtään turnausta pelata, ja olisi kiva tietää, milloin niitä sitten voi pelata.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt sitten on se jumbopaketti avattu! Tässä mitä sain:

+3 taklaus
65kok hyökkääjä
60kok hyökkääjä
+3 taklaus
70kok hyökkääjä
TPS logo :D
+9 luistelu
11 pelin sopimuskortti
11 pelin sopimuskortti
Joku outo ja ruma paita
+5 taklaus
Ihan outo logo
Hanzal kok 81 (potentiaali 89, sentteri)
68kok hyökkääjä
Parros kok 80 (potentiaali 83, OL)
+4 taklaus
9 pelin sopimuskortti
MV kok 71
10 pelin sopimuskortti
+3 kädet
kok 66 hyökkääjä
kok 70 hyökkääjä
15 pelin sopimuskortti
+4 luistelu

Mitäs olette mieltä? Oliko keskimääräistä parempi vai huonompi paketti? Oliko 7500 arvonen?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Varmaan toi kohtalainen puketti on, jos kaikille ei tipu noita 80 pelaajia joka kerralla. Itsellä paras jumbosta tullut kortti on Semin, jonka tosin vaihdoin heti Nashiin..
Ei välttämättää kannattava kauppa, mutta sain columbuksesesta kasattua ykkösketjun.

Pari pelaajaa vaihdoin kaverin kanssa D.Sediniin, joka odottaa kokoelmassa muita vancouverin pelaajia, kunhan jossain vaiheessa jaksaa alkaa metsästämään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Varmaan toi kohtalainen puketti on, jos kaikille ei tipu noita 80 pelaajia joka kerralla. Itsellä paras jumbosta tullut kortti on Semin, jonka tosin vaihdoin heti Nashiin..
Ei välttämättää kannattava kauppa, mutta sain columbuksesesta kasattua ykkösketjun.

Pari pelaajaa vaihdoin kaverin kanssa D.Sediniin, joka odottaa kokoelmassa muita vancouverin pelaajia, kunhan jossain vaiheessa jaksaa alkaa metsästämään.

Mites muuten nuo kemiat vaikuttaa käytännössä jäällä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Veikkaisin et ne hakee paremmin vapaan paikan jos on parempi kemia? En oo varma, mut näin luulisin ..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Veikkaisin et ne hakee paremmin vapaan paikan jos on parempi kemia? En oo varma, mut näin luulisin ..

Joo näin mä kans oon ymmärtänyt. Ja en oo ihan varma, saatan muistaa väärinkin, mutta muistelisin että jossain luki että ku pelaajilla on hyvä kemia keskenään, ne syötötkin on jotenkin tarkempia/parempia...

Kyllä sen eron huomaa omassa HUT-joukkueessanikin selvästi. Kolmoskentässä mulla on Pardubice-kentällinen, Koukal - Sykora - Cetkovsky. Selvästi parhaiten pelaa yhteen, ja tällä kentällä onetimer-maalit on onnistunut selvästi parhaiten. Kokonaisuudet taitaa kaikilla olla 75-80 välillä, ja esim. nykyinen ykköskenttä Neal (kok. 95) - Carter (kok. 87) - Bergfors (82) ei pelaa läheskään niin hyvin yhteen. :)

Btw, olen valmis tekemään vaihtokauppaa Jeff Carterista. Kokonaisuus samaa luokkaa, ja mieluiten Dallasin tai Atlantan peluri. Uraa on jäljellä 50 peliä. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm. Mielenkiintoista. Myynnissä on jollakin Mikael Granlund kok. 99 ja hintaa 200 000:D

Varmaan saa äijjä kaupaksi:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm. Mielenkiintoista. Myynnissä on jollakin Mikael Granlund kok. 99 ja hintaa 200 000:D

Varmaan saa äijjä kaupaksi:D
Mäki huomasin ton :D. Sopparia tais olla jäljellä 40 ottelua. Voi vaan herran palkka nousta pilviin, kun soppari loppuu :D. Mitä mieltä muuten olette, tuleeko jumbossa laadullisesti parempia kortteja kuin standardissa? Tarkoitan lähinnä niitä harvinaisia, kun mulla on tullut standardista max. overall 83 pelureita. Kannattaisiko siis säästää siihen jumpoon?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kolmella ensimmäisellä ketjulla on kemiat huipussaan, mutta silti sijoittumisessa ei ole mitään järkeä. Paikkaa ei osata hakea ollenkaan, ja puolustuksessa ollaan aivan hukassa. Hyvin toimii, hyvin toimii!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mäki huomasin ton :D. Sopparia tais olla jäljellä 40 ottelua. Voi vaan herran palkka nousta pilviin, kun soppari loppuu :D. Mitä mieltä muuten olette, tuleeko jumbossa laadullisesti parempia kortteja kuin standardissa? Tarkoitan lähinnä niitä harvinaisia, kun mulla on tullut standardista max. overall 83 pelureita. Kannattaisiko siis säästää siihen jumpoon?

Kyllä porukat kovasti väittää että Jumbosta sais laadukkaampia kortteja. Mutta oman kokemuksen mukaan alan ostella Standard paketteja. Kaks Jumboa oon saanut ostettua, ekassa paras pelaaja oli 70, tokassa tais olla 81. Loput harvinaiset sitten 25-30 sopimuskortteja ja pelipaitoja.

Huonoa tuuriahan toi on ollut, mutta kuulemma on joku saanu Ovetchkininkin Standard paketista.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä porukat kovasti väittää että Jumbosta sais laadukkaampia kortteja. Mutta oman kokemuksen mukaan alan ostella Standard paketteja. Kaks Jumboa oon saanut ostettua, ekassa paras pelaaja oli 70, tokassa tais olla 81. Loput harvinaiset sitten 25-30 sopimuskortteja ja pelipaitoja.

Huonoa tuuriahan toi on ollut, mutta kuulemma on joku saanu Ovetchkininkin Standard paketista.

Joo itse olen kans ostanut kaksi jumbopakkausta, ja paras pelaaja on ollut kok. 82... Sitten on tullut vaan noita pitkiä soppareita ja jotain pelipaitoja/logoja. Luulin että noista jumboista tulee varmuudella edes yksi paremman luokan pelaaja, kun se kuitenkin vie aika paljon noita puckseja tililtä... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitäköhän ******!?

En pysty tällä hetkellä pelaamaan koska kun aloitan pelin mulla on nabokov toisena sentterinä eikä suinkaan maalissa. 6 kenttäpelaajaa ja 2 sentteriä ruotsalaisittain alottamassa ja toisen selässä lukee nabokov miten saan tämän vian korjattua?! Anybody!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikäs promo tänään oli korttikaupassa kun siellä vierailin. Siellä oli mielestäni kaksi erilaista korttipakkaa jotka eivät maksaneet mitään. Valitsin hätäpäissäni "prospect" -pakan ja sain siitä muutaman kohtuullisen harjoitekortin + jonkun mikälie-nevöhööd-pelaajan. Tämän jälkeen myös se toinen pakka oli kadonnut näkyvistä. Tuleeko vastaavia promopakkoja useinkin jakoon?

Samaan syssyyn ostin ensimmäisen jumbopakkani ja metsään meni. Vain yksi edes kohtuullinen pelaaja (Sean Avery ~80), jotain +5 kortteja, valmentaja + useita turhia keskivertopelaajia. Kun taas edellinen ostamani standard pakka piti sisällään mm. Robert Regherin (90) jonka välittömästi möin eteenpäin jälkikäteen ajateltuna ehkäpä liian halvalla, 3000 pucksiin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Samaan syssyyn ostin ensimmäisen jumbopakkani ja metsään meni. Vain yksi edes kohtuullinen pelaaja (Sean Avery ~80), jotain +5 kortteja, valmentaja + useita turhia keskivertopelaajia. Kun taas edellinen ostamani standard pakka piti sisällään mm. Robert Regherin (90) jonka välittömästi möin eteenpäin jälkikäteen ajateltuna ehkäpä liian halvalla, 3000 pucksiin.

Naapuri kiskas jumbopakkauksesta +5 all, +2 all ja Cammalleri 85, eli kyllä sieltä ainakin joskus niitä hyviäkin tulee. Ite tosin sain melko huonot jumbosta ja standardista tuli tänään Okposo 83 ja muutamat +5 (toinen luistelu ja toinen käsiin) sekä hyviä 76-79 pelaajia 3-4 kappaletta.

Ite en millään jaksa säästää 7,5 tonnia jumboon, joten tulen jatkossakin ostelemaan noita standardeja. Jos playoffit voitan kuukauden kuluttua, niin sitten jumboja ostelemaan :)

Pelasimpa tänään sellasita joukkuetta vastaan, missä oli Maxim Afinogenov! Onkos tässä HUT:issa siis myös KHL pelaajia? Tuo oli ainakin ensimmäinen, johon olen törmnnyt. Lähetimpä viestin kuitenkin "Maksan mitä vain Afinogenovista!". Toivottavasti tärppää :)
 
Ylös Bottom