Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tässä pikku ongelma. Siirtelin kokoelmasta kortteja vaihtopakkaan, ja siirsin vahingossa sinne mun kakkosmoken. Eli nyt on sit kakkosmoken paikka tyhjänä, ja mä en prkle keksi, miten saan lisättyä siihen uuden.. Kun se paikka on tyhjä, niin en saa siihen sitä "hae kokoelmasta" juttua.. Saan vaan vaihdettua sen ykkösmoken siihen, mut sit taasen se ykkösmoken paikka on tyhjänä. Ja kun kokoelmassa valitsee jonku moken, niin siihen tulee vaan vaihtoehdot "poista" ja "siirrä vaihtopakkaan". Ja vaihtopakastakaan en löydä "siirrä kokoonpanoon" kohtaa. Yritin ostaa muutaman halvan moken, et jos sitten siinä käsittely vaiheessa tulis "siirrä kokoonpanoon", mut mullahan oli ne samat moket jo kokoelmassa. Eli käsittelyvaiheessa tuli vaan vaihtoehdot "poista" ja "vaihda".

Auttakaa. Hermot menee :D
 
Tuli oikein pelattua muutama peli. Kokonaiset seitsemän niitä näyttää tälle kuulle olevan, niistä taisi joku neljä tulla tänään. Laitoin vihdoin Leinot ja kumppanit kehiin. Vähän "liian" hyvä tämä joukkue kyllä on, mutta kun on pelaamalla vihdoin saanut aikalailla sen dream teamin, niin pelataan nyt sitten sillä.

Tossa nyt noi pari ekaa hyökkäyskenttää. Peräpäähän pitäs Chara hommata kun jaksaa.
V.Leino (86) - P.Datsyuk (96) - H.Zetterberg (95)
V.Filppula (87) - J.Thorton (95) - P.Kane (93)
Kolmosen keskellä vielä Granlund (85) muuten sitten nimettömämpää porukkaa.

Thorton nyt ei mikään oma suosikki ole, mutta pitipä sitäkin ensimmäistä kertaa koittaa. Tuolla kun nousee maalille, niin on siinä vastustajalla boostaton Joen kanssa pitelemistä, ei kovin helpolla näyttänyt kaatuvan :)
Mietin että miten Joeta kehitän, kun ei ollut kuin pari treenipaikkaa. Laitoin +3 ALL ja +9 LUI. Eli nyt LUI95 LAU88 KÄD95 TKL90 PUO82.

Messias-Pavelista piti tehdä tyyliin 99-kaikki ukko, mutta silläkin vähän noita treenipaikkoja enkä alkanut +5 ALL:a ostella. Siitä tuli sitten LUI99 LAU93 KÄD95 TKL78 PUO83

Katto on nyt muuten juuri 25000/25000 ja onneksi jos tätä tahtia tulee peliä, niin saa odotella vielä aika pitkään palkan nousua noiden äijien kohdalla, keille nyt mätkin 30/35 soppareita.

ps. viime pleijarit jäi väliin, ja pelissä näköjään häviää noi viirit ja jäätekstit pleijareiden mestaruuden merkiksi. Nimittäin johonkin ne oli jäästä kadonnut. Sama sinänsä, mutta outoa että hallista aletaan repimään mestaruusviirejä alas :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tässä pikku ongelma. Siirtelin kokoelmasta kortteja vaihtopakkaan, ja siirsin vahingossa sinne mun kakkosmoken. Eli nyt on sit kakkosmoken paikka tyhjänä, ja mä en prkle keksi, miten saan lisättyä siihen uuden.. Kun se paikka on tyhjä, niin en saa siihen sitä "hae kokoelmasta" juttua.. Saan vaan vaihdettua sen ykkösmoken siihen, mut sit taasen se ykkösmoken paikka on tyhjänä. Ja kun kokoelmassa valitsee jonku moken, niin siihen tulee vaan vaihtoehdot "poista" ja "siirrä vaihtopakkaan". Ja vaihtopakastakaan en löydä "siirrä kokoonpanoon" kohtaa. Yritin ostaa muutaman halvan moken, et jos sitten siinä käsittely vaiheessa tulis "siirrä kokoonpanoon", mut mullahan oli ne samat moket jo kokoelmassa. Eli käsittelyvaiheessa tuli vaan vaihtoehdot "poista" ja "vaihda".

Auttakaa. Hermot menee :D
Mene vaihtopakkaan ja neliötä sen veskarin kohalla ja "siirrä omaan kokoonpanoon".
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin ja voikko Youngbloo_d myydä mulle yhden Pääjärven halvalla, kun noita sulla näyttää olevan :)

En mää ny mikään sossunluukku oo mistä voi puoli-ilmaiseksi pyytää tavaraa.. Eka joku pyytää kassaria ja sää ny Pääjärvee =) Et en niitä hankkinu sen takia et saisin teille jotain tosi aikaista joulumieltä jakaa =) Ja muutenkin, en tietenkää halua et vastaantulevil suomalaisil on saman näköset jengit kuin mulla :p



Vähän "liian" hyvä tämä joukkue kyllä on, mutta kun on pelaamalla vihdoin saanut aikalailla sen dream teamin, niin pelataan nyt sitten sillä.

Laitoin +3 ALL ja +9 LUI. Eli nyt LUI95 LAU88 KÄD95 TKL90 PUO82.

Miten niin "vähän liian hyvä".. Big Daddyn Luistelu 95.. Onhan se ny oikeestikin noin nopee ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja muutenkin, en tietenkää halua et vastaantulevil suomalaisil on saman näköset jengit kuin mulla :p

Mulla on varmasti aivan erilaiset kentät kun sulla :) Kaikki suht huonoja paitsi ykkönen ihan ok Latendresse-Sheppard-Kobasew... Oisin Pääjärven halunnu Granlundin kenttään laituriks. Siellä on nyt Kim Strömberg : ]
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on varmasti aivan erilaiset kentät kun sulla :) Kaikki suht huonoja paitsi ykkönen ihan ok Latendresse-Sheppard-Kobasew... Oisin Pääjärven halunnu Granlundin kenttään laituriks. Siellä on nyt Kim Strömberg : ]

Just loppu mulla Pääjärveltä sopimus.. Olin tyhmästä laittanu siihen sopimuskortteja.. No mut anyways.. eli uraa olisi 21ottelua jäljellä, kun laitat sille uuden sopimuskortin niin sen palkka on sitten 1450.. Muuten sen overal on nytten 88 kun potenttiaali on 94.. Kortteja käytetty 7/12..

et ota tosta suht valmis paketti testiin parikskymmeneks otteluks..?

Muuten poistan sen tai pistän yleiseen myyntiin.. Et toivottavasti vastailet pian..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

et ota tosta suht valmis paketti testiin parikskymmeneks otteluks..?

Muuten poistan sen tai pistän yleiseen myyntiin.. Et toivottavasti vastailet pian..

Jos vaan 21 peliä uraa jäljellä on niin en taida tarvita. Ostan jostakin joskus uuden.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Myytkö Youngbloo_d mulle Kovalchukin ja Toewsin/muun sentterin? Mahdollisimman halvalla : D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten niin "vähän liian hyvä".. Big Daddyn Luistelu 95.. Onhan se ny oikeestikin noin nopee ;)
Jep.. Ajatuksena olikin koittaa, että mitä tapahtuu kun tuollaiselle 1000kg junalle laittaa vielä mahdollisimman kovan luistelun. Treenipaikkojen vähyyden vuoksi en sitä ihan maximiin saanut, mutta meneehän tuo tosiaan noinkin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja muutenkin, en tietenkää halua et vastaantulevil suomalaisil on saman näköset jengit kuin mulla :p


Tulipa tuossa äsken Fin Warriosit vastaan, luulin että taasko se youngi tulee vastaan ku samanlainen logoki, mutta joku randomi suomalainen se olikin :D.

Ja Arkom ois käyttämätön chara myynnissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jep.. Ajatuksena olikin koittaa, että mitä tapahtuu kun tuollaiselle 1000kg junalle laittaa vielä mahdollisimman kovan luistelun. Treenipaikkojen vähyyden vuoksi en sitä ihan maximiin saanut, mutta meneehän tuo tosiaan noinkin.

Ite en pystyisi pelata Joe Thorntonilla, jonka nopeus on 95... Se olisi ehkä järkyttävimpiä kokemuksia videopelihistoriassa. Jostain syystä mulle on tullu pakkomielle kehittää pelaajat realistisesti, mutta eipä tuo mua haittaa :)

Nyt on taas hankittu Cervenka joukkueeseen. Nappasin 300 osta heti hinnalla kyseisen kaverin. Tehny huikeaa jälkeä KHL:ssä, eli hyvällä omatunnolla sain kehittää 84:ään asti. Viereen hankin saman joukkueen, Avangard Omskin Petr Vampolan. Huikea pelaaja kiekollisena ja kehitin hänetkin 81:een. Nyt ykköskenttä muodossa: Vampola - Cervenka - Afinogenov

Kakkoskentästä heitin Wealin menemään, kun oli liian hyvä ja ei oikeastaan mitään fiiliksiä herätä oikeassa kiekossa mulle. Tilalle hankin takavuosien sankarin Timo Pärssisen (70/72) Stefan Öhmanin (71/73) ja Colby Genowayn (pelasi huikeasti SM Liigassa vuosi sitten ja oli jostain syystä mielipelaajiani silloin) (68/76).

Ja ykköskentässä viilettää aina Affyn uraa säästäessä Pelle Prestberg. Kaikki, jotka pelasivat NHL 10 Manager modea tuntevat kyseisen herran. Oli aina vapaissa pelaajissa ja voitti tietokoneen ohjastamana aina pistepörssin :D Lämäri oli todella kova ja siitä syystä laitoin tässäkin +9 laukauksen kyseiseen kaveriin. Kokonaisuus on 71 ja potentiaali 73, mutta oikeasti ihan hyvä tässä pelissäkin :) On tullut katottua hänen matsejaan oikeastikkin, kun nimi piintyi niin hyvin verkkokalvoilleni.

Kolmosessa löytyy nyt loistavaa kautta pelaava Lauri Korpikoski, Stephen Gionta, johon tungin +5ALL ja +9 kortteja, sekä Tatar, joka on tekemässä läpimurtoaan NHL:ään. Välillä sitten laitan kultakimpaleen, Nathan Gerben (168cm) tuohon ketjuun.

Nelosessa viilettää takavuosien Blues tähdet, Ryan Keller ja Ladislav Kohn. Heidän kanssaan joku jämäleino tai vastaavaa ;)

Pakkeina tutut nimet, suosikkipelaajani NHL:stä, Dustin Byfuglien ja Bluesin tähtipakki Ville Lajunen (boostattu 82kok). Kakkosparissa "puolustaa" Petteri Nummelin ja pian myös Sami Vatanen. Siinä kokenut ja legendaarinen pakki avustaa nuorta, mutta äärimmäisen lahjakasta. Kolmosparissa on Cory Sarich, eli perusvarma pakki, joka on mun joukkueessa äärimmäisen arvokas. Hänen kanssaan pelaa tulevaisuudessa Karalahden Jerppa!
_________________________________________
PEHMEET KADET!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Täytyy näin ulkopuolisena tässä ketjussa todeta, että aikamoisia velikultia täällä :D Jokainen tässä aiheessa kirjottava on jotenkin erikoinen persoona... Youngblood:in kirjotusasua herättää aina hilpeyttä positiivisessä mielessä ja myös hänen tekstien sisältönsä! Todella värikästä luettavaa. Tapaus ilari61.... Millon pelaajat ei ole liian hyviä tai liian epärealistisesti kehitettyjä :D Mielikuvitukselliset selostukset ovat mukavaa luettavaa ja korostavat tän ketjun erikoisuutta entisestään. Ja noi tunnearvot tuntuu olevan vähän liiankin korkeella kun Pärssistä tuolla peluuttaa, puhumattakaan tapaus Afinogenovista... :p

Muttajoo, erinomasita viihdettä ketjua tarjoaa kaikin puolin. Sääli että ite missasin nuo "Hullut päivät", nyt ei pysty oikeen tekemään kunnon ketjuvaihdoksia vaan samoilla jannuilla täytyy jatkaa. Noh, Jordan staal kok96 hätyyttelee 200 pisteen rajaa, eiköhän se mene nyt rikki, kun ei uusia staroja ole näkyvissä. Playoff mestaruus olis kans vielä mukava kokea, 15 tonnia tulis tarpeeseen, kun kehityskorteista on huutava pula..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jotku hullut ne vaan vieläki myy pelaajia törkeen halvalla. J.Skinner 800BIN ja Morin 300 BIN. Taitaa kokoelmasta löytyä jo melkeen kaikki huippulupaukset T. Hallia, Fowleria ja Seguinia lukuunottamatta. Mut ei siinä mitää, mielelläni näitä noihin hintoihin ostelee ja myy hyvällä voitolla parin viikon päästä.Toivottavasti en sorru noista tenavatähti-ketjua tekemään..:D Puutu enää ku Seppo Hovi valmentaja-kortti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viikko sitten myin joukkueen kulmakivistä suuren osan Youngbloodille (mm. Stamkos, Duchene & Keith), ja olin lopettamispisteessä, sitten päätin että voisipas jatkaa pelaamista kun on halvalla pakkoja, nyt on joukkue kasattu uudestaan ja näyttää melkein paremmaltakin, tosin 1 sentterin haluaisin vaihtaa, sekä Kovalchuk olisi hyvä lisäys :)

Zetterberg(96)-Thornton(94)-Gaborik(95)
Bourque(87)-Bouchard(87)-Afinogenov(81)
Salmelainen(76)-Hanzal(87[199cm!!])-Selänne(83)
50kok jantterit

Vlasic(94)-Green(94)
Chara(91)-S.Weber(89)
Joensuu(79)-I.White(83)

Ohlmokke 90 kok. 800 palkkaa :) SUOSITTELEN
50kok jantteri

Maalivahti varannosta löytyvät mm.

A.Niittymäki
M.Smith
T.Vokoun
R.Luongo
J.Theodore
J-S.Giguere
J.Hiller

Eli varaa valita löytyy, mutta nyt maalilla saa Ohl junnu pyöriä, kun 12 treenipaikkaa änkesin kortteja täyteen :) Huomenna testaillaan :D

Joo, ja ylläolevat moket siis ovat koskemattomia ja myynnissä, (Niittymäki ja Hiller boostittu ja vähän pelattu)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oma joukkue alkanut pikku hiljaa muodostua mieleiseksi kun sattumoisin tuli mestaruuspytty ja tilillä +20k kiekkoo, joten sain muutaman täsmähankinnan ja reenikortin.

1. Ketju:
T.Ruutu - M.Koivu - J.Jokinen
Salo - Pitkänen

2. Ketju:
Hagman - Filppula - Leino
Salmela - Lepistö

3. Ketju:
J.Ruutu - X - Selänne
Väänänen - Nummelin

X-paikalla nyt pyörinyt Turris AHL:n puolelta.

Tähän tarkoitus S. Koivu hankkia, jos joltain löytyy sopuhintaan?! Myös Peltonen ja Lehtinen kiinnostavat.

4. Ketju:
Rita - Santala - Somervuori


MV:
Rinne / Hasek / Helenius
joku 58 kok


Palkat n. 24800.

Reservistä löytyy tarvittaessa mikkihiirit tuomaan nopeutta: Gionta, Cammallari ja Afinogenov.

Löytyykö Tim Stapletonia pelistä? Saisi kovan SSL-ketjun =).


Kiitos EA:n vkl tarjous ja huutokaupassa ALE-hinnat. Pientä muutosta tuli tehtyä yo. kokoonpanoon.

1. ja 2. ketju edelleen samat

3. ketju nyt uudessa muodossa:
Rajala - Granlund - Pulkkinen
Vatanen - Nummelin

4. ketju:
Peltonen - S. Koivu - Lehtinen / Kariya - S. Koivu - Selänne / SSL

Maalin vielä Lehtonen + Sulo avaamaan porttia niin alkaisi olemaan oma dream team kasassa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Myytkö Youngbloo_d mulle Kovalchukin ja Toewsin/muun sentterin? Mahdollisimman halvalla : D

Ei kyl pysty A) Iljasta saa niin mukavasti kiekkoja etten ala alennuksel myymään B) Toews ei oo Koskaan myynnis kun tarvin sitä ite..

Mut oisko mtn muita senttereitä listal joka kiinnostaisi ja mil hinnal...?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ostin pakan, josta sain luonnollisesti pelaajia. Osan laitoin kokoelmaan koska kokoonpano oli täynnä. Eteeni tuli ongelma. Kuinka pelaajan saa kokoelmasta kokoonpanoon:eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ostin pakan, josta sain luonnollisesti pelaajia. Osan laitoin kokoelmaan koska kokoonpano oli täynnä. Eteeni tuli ongelma. Kuinka pelaajan saa kokoelmasta kokoonpanoon:eek:

No mene muokkaa kokoonpanoja, painat jonkun pelaajan kohdalla x, valitset vaihda pelaaja kokoelmaan (vai miten se olikaan), sitten valitset sen pelaajan sieltä kokoonpanosta minkä haluat.
 
Ylös Bottom