Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Haussa olis Ilya Kovalchuk ja Zach Parise...


Kovalchukista voisin tarjota vaihdossa jopa Erik Staalia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

paljonkos kiekkoja oot valmis maksaan ilyasta jack jofa, itse en tarvi ilyaa, mutta ei kyllä halvallakaan lähde:) Tai jotain pelaajia vaihdossa. Staal löytyy jo itseltä, niin sitä en tarvi. laitappa psn viestii ehdotuksesta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiitos EA:n vkl tarjous ja huutokaupassa ALE-hinnat. Pientä muutosta tuli tehtyä yo. kokoonpanoon.

1. ja 2. ketju edelleen samat

3. ketju nyt uudessa muodossa:
Rajala - Granlund - Pulkkinen
Vatanen - Nummelin

4. ketju:
Peltonen - S. Koivu - Lehtinen / Kariya - S. Koivu - Selänne / SSL

Maalin vielä Lehtonen + Sulo avaamaan porttia niin alkaisi olemaan oma dream team kasassa.

Mulla on muistaakseni edullisesti Kari Lehtonen myynnissä, tunnukseni siellä myyjänä dsOne03
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En tiedä muista mutta itse olen tykästynyt Minnesotan veskaan Josh Harding. Ollut mielestäni tosi hyvä. Kok. pyörii tän jantterin kohdalla jossain 87 paikkeilla (peruskorteilla buustattuna), eikä yksikään arvo ei ole yli 90:n. Suosittelen.

"Hulluilta-päiviltä" jäi kyllä kelpo saalis. Uusinä miehinä joukkueeseen tulivat M. Frolik, T. Ruutu ja Ville Leino. Lisäksi vaihtopakka täynnä myyntiin tulevia ukkeleita mm. B. Sutter, J. Hiller, T. Daley, A. Cogliano, L. Eriksson ja M. "El grande" Granlund sekä paljon muita.
Puckseja siis odotettavissa kunhan markkinat taas tasaantuvat. :)
Eipä miulla muuta. ZzZ
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

oi oi kaupasta melkein käyttämätön stamkos 2100 ja olli jokinen 900
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mun mielestä noi alennetut korttipakat on huono juttu koska nyt kaikilla on jo liikaa tähtipelaajia eikä kukaan halua ostella kortteja toisiltaan.. Itelläni on kaks joukkueellista tähtipelaajia käyttämättöminä.. Esim. E.Staal, T.Ruutu, J.Jokinen, I.Kovalchuk, Z.Parise, T.Zajac, J.Toews, M.Hossa, P.Sharp, T.Seguin, C.Fowler, D.Bufyglien, T.Enström, T.Myers, Filatov, Vorachek, D.Krejci. Jos joku on kiinnostunu ostamaan ni tarjouksia kehiin :) Tosin muutamilla noista on pelattu jo pelejä ja muutamia otan seuraavaks kehiin ite :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vielä maalivahteina T.Rask ja N.Backstrom, näistä jälkimmäinen käyttämätön.
 
En tiedä muista mutta itse olen tykästynyt Minnesotan veskaan Josh Harding. Ollut mielestäni tosi hyvä. Kok. pyörii tän jantterin kohdalla jossain 87 paikkeilla (peruskorteilla buustattuna), eikä yksikään arvo ei ole yli 90:n. Suosittelen.
Lainaankin itseäni tuolta useamman kuukauden takaa samasta ketjusta. Hardingin on tääläkin (edelleen). Tosin ite painotin tärkeimpiä arvoja ja ne on kaikki yli 90:n.

http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-p...skustelu-playstation-3-a-25.html#post1188975:
Josh Harding on ollut kyllä hyvä hankinta. Viimeksi maalilla oli Säteri, joka sekin "ajoi asiansa".

Josh Harding (KOK 88. kor91 - mat82 - nop96 - sij94 - reb80)
Stats: (online)
21 WIN - 0 LOS
PMK 1.71, TORJ-% 85.90
prosentit ei tossa vaiheessa ollut edes niin erikoiset, sielä 90%:n tienoilla ne parhaillaan kävi, mikä ei oo kovin selvä juttu tässä pelissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Puolustuspää on useimmiten hankalampi klaarata kun hyökkäyspää, se on aika selkee se. Osin se johtuu vapaiden tietokonepelaajien huonosta tekoälystä (eivät osaa pitää paikkaansa tai luistelevat hoomoilasena itsensä ulos tilanteesta). Koita siis itse hallita aina sitä toista pakkia, äläkä pelaa itseäsi ulos lähtemällä taklaamaan vastustajan hyökkääjää vaan pysyttele mahdollisimman kauan kiekon ja maalisi välissä.

Poke check on tietyissä määrin tehokas kiekonriistotapa mutta liiallinen käyttö/mailahuitominen takaa että vastustaja kaatuu ja saat tilanteesta jäähyn, käytä siis harkiten. Toinen tapa on että laittaa mailaa jäihin ja estää syöttöyritykset omalla puolustusalueella. Useimmiten maalivahtisi torjuu suorat vedot, kunhan ei päästä liian läheltä vetämään (b-pistesektoria lähemmäs). Yleensä kannattaa siis tyytyä joko blokkaamaan syöttö tai yrittää riistää kiekko maltillisella poke chekillä. Kaikki tämä tulisi tehdä niin että olet (pakki) kokoajan kiekon ja maalin välissä.

Lisäksi niistä valmistaktiikoista. Älä käytä jatkuvasti täyden hyökkäyksen taktiikoita (3-2, aggressiivinen) vaan pidä karvausta esim 1-2-2 ylhäällä tai 2-1-2 jolloin tietokonepelaajasi eivät jätä omaa päätään suojatta.

Muista että vastapuoli on myös ihminen eli hän ei luistele suoraan pakkeja päin vaan hakee aina harhautusta tai syöttöä. Peliluku on tärkeää.

Siinäpä on jonkunlaista tietoa, toivottavasti auttaa edes jonkun verran. Ylläolevakaan ei takaa minkäänlaista menestystä, sillä jokaisella on oma pelityylinsä. Parhaiten sitä oppii ihan kokeilemalla ja toistoja tekemällä, eli siis pelejä pelaamaan :)

Oon alkanu pikkuhiljaa opetteleen puollustuspelaamista näitä vinkkejä hyödyntäen, aiemmin on tullu höntyiltyä vähä yli-innokkaasti. Nyt alkaa pikkuhiljaa puollustaminenkin sujumaan jo vähä paremmin.

Ai että teki nasulia, ku sain tänään jätettyä jonku Elite-mestarin nollille! Ite tein yhen maalin, ja se riitti tällä kertaa. Tää oli MrMadMike13. Lieneekö kovakin pelimies?? Hyökkäys sillä ainakin oli joukkueessa 98.

Kiitokset vaan Requn vinkeistä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

oisko kellää myynnis jtn näistä: Gaborik,krejci,h.sedin,d.sedin,kovalchuk,parise,vorachek,granlund,pulkkinen,zhara tai thorntonia? eniten kaipaisin kovalchukia tai parisea toho 2 kenttään:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

oisko kellää myynnis jtn näistä: Gaborik,krejci,h.sedin,d.sedin,kovalchuk,parise,vorachek,granlund,pulkkinen,zhara tai thorntonia? eniten kaipaisin kovalchukia tai parisea toho 2 kenttään:)

Krejci, D. Sedin, Ilja ja Parise löytyy ainakin käyttämättömänä.. Pistä tarjouksia tuleen jos kiinnostaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite en vielkään tajua tota että miten noihin pudotuspeleihin pääsee?? Pitääkö vaan pelata nii paljo verkkopelejä vai jotain turnauksia ja sitten että miten määritellään kuka pääsee amatöörien pudotuspeleihin tai kuka ammattilaisten. Kiitos sille kuka minua näissä asioissa valaisee minua.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

"You have been suspensed for 7 days for "Hate speech""

Tuollaista tuli sähköpostiin ja psn ei pääse, niin perseestä että joo.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite en vielkään tajua tota että miten noihin pudotuspeleihin pääsee?? Pitääkö vaan pelata nii paljo verkkopelejä vai jotain turnauksia ja sitten että miten määritellään kuka pääsee amatöörien pudotuspeleihin tai kuka ammattilaisten. Kiitos sille kuka minua näissä asioissa valaisee minua.

Pelaa vaikka yksi ainoa online peli HUT:issa niin pääset, vaikka häviäisit. Jos häviät enemmän, niin voit tippua sieltä, mutta jos taidot ei millään riitä, niin pelaa vain se yksi :)

youngbloodia vastaan tuli tänään pelattua. Johin peliä jo 4-2, mutta sieltä se tuli ja meni ohi. Tulos 5-4 hänelle. Tosin, itellä edelleen huonompi joukkue (HYÖ 88), eli ihan tyytyväinen saa olla :) No kyllähän tuo oli aika hyvä peli iteltä verrattuan edelliseen meidän väliseen kamppailuun.

Toivottavasti tulee muitakin täältä vastaan joskus!

E: Ja nyt jätkät vaihtakaa jo se pohjoisamerikan kaukalo käyttöön! Alkaa menemään hermo kun aina joutuu poistumaan pelistä, kun huomaa että jollakin on tuo kansainvälinen käytössä... Lentokentällä en pelaa edes poikkeustilanteessa, niin hirveetä se on.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No tuliko yllätyksenä :D
Tuli itseasiassa.


Pelaa vaikka yksi ainoa online peli HUT:issa niin pääset, vaikka häviäisit. Jos häviät enemmän, niin voit tippua sieltä, mutta jos taidot ei millään riitä, niin pelaa vain se yksi :)

youngbloodia vastaan tuli tänään pelattua. Johin peliä jo 4-2, mutta sieltä se tuli ja meni ohi. Tulos 5-4 hänelle. Tosin, itellä edelleen huonompi joukkue (HYÖ 88), eli ihan tyytyväinen saa olla :) No kyllähän tuo oli aika hyvä peli iteltä verrattuan edelliseen meidän väliseen kamppailuun.

Toivottavasti tulee muitakin täältä vastaan joskus!

E: Ja nyt jätkät vaihtakaa jo se pohjoisamerikan kaukalo käyttöön! Alkaa menemään hermo kun aina joutuu poistumaan pelistä, kun huomaa että jollakin on tuo kansainvälinen käytössä... Lentokentällä en pelaa edes poikkeustilanteessa, niin hirveetä se on.

Eiköhän se kannata nopealla joukkueella iso kaukalo valita, ja itse tykkään kiekkoa pitää ja helpompaahan se on kansainvälisellä.
Mites muuten pääseekö pleijareihin jos kuukauden stats vaikkapa 10-10?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

oisko kellää myynnis jtn näistä: Gaborik,krejci,h.sedin,d.sedin,kovalchuk,parise,vorachek,granlund,pulkkinen,zhara tai thorntonia? eniten kaipaisin kovalchukia tai parisea toho 2 kenttään:)

Mulla ois noista krejci ja vorachek ainakin käyttämättöminä, muut taitaa olla jonkun verran käytettyjä. Jos kiinnostaa ni tarjoa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eiköhän se kannata nopealla joukkueella iso kaukalo valita, ja itse tykkään kiekkoa pitää ja helpompaahan se on kansainvälisellä.
Toi lentokenttä vaan korostaa sitä, että tässä pelissä on liian helppoa pitää kiekkoa ja liukua deke pohjassa. Olisi mukavaa pystyä puolustamaan muutenkin kuin oman maalin edessä istumalla ja odottamalla, että vastustaja joko laukoo huonosta paikasta tai antaa harhasyötön - harvempi sitä kiekkoa ai-karvaajille menettää. Ei vaan kiinnosta odottelu ja katselu - sitä varten on Football Manager.

Alet jatkuu vaihtokaupan puolella. Tai ainakaan oma kipukynnys ei hinnoissa ole ylitettynä. M.Granlund 1600, J.Sheppard 1200, N. Kronwall 1150, M. Niskanen 1200, J. Jacques 600, C. Wilson 1100, E. Jovanovski 850 ja J. Ahtola 200. Kaikki koskemattomia ja ostettu ennalta löytyvien joukkuekavereiden ketjuihin. Haussa vielä M. Koivu, M. St. Louis ja L. Erikson.

Joukkueessa pelailee
Bissonette - Lombardi - Nokelainen-----------------Hamhuis - Timonen
Tanguay - Stamkos - Purcell-------------------------Drewiske - Greene
Ahl-random heppuja kok.74-82----------------------Falk - Stoner
Korhonen - Rask - Anttila
Mv: Pavelec 89kok ja odottamassa Raanta 89 pot.

Hyökkäysketjuja odottelemassa: Torres(D. Roy) - Gaustad - Pominville, Sullivan - Wilson - Hörnqvist, Ahtola - Granlund - Wirtanen ja Jacques - O'Sullivan - Poulliot.

Pakkipareja odottamassa: Hedman - Meszaros(Foster), Komisarek-Exelby, Yandle - Jovanovski, Daley - Niskanen ja Kronwall - Stuart.

Haussa M.Koivu ja M. St.Louis.
Myynnissä/Vaihdossa J. Neal, B. Morrison, R. Helenius(8/8 harjoittelu ja 84/88kok eli vähän hätäillysti kehitetty alussa) ja M.Biron.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

oisko kellää myynnis jtn näistä: Gaborik,krejci,h.sedin,d.sedin,kovalchuk,parise,vorachek,granlund,pulkkinen,zhara tai thorntonia? eniten kaipaisin kovalchukia tai parisea toho 2 kenttään:)

Ei sedineitä, vorachekkiä eikä pulkkista. Muut löytyy, mimmone paketti tehdään? Vaihdossa käy kiekot tai 80soppari kortit...
 
Ylös Bottom