Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 - Hockey Ultimate Team

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja storkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 - Hockey Ultimate Team

Tarjouspakkoja tarjolla!

Vielä huomisen ajan tarjolla Standard Pack 1750pucksia, ostin 3kpl eikä mitään mainittavan arvoista tullut. Toinen pakka jota on tarjolla, on Premium Consumable Pack, eli taas 5000 pucksia maksaa, pelkkiä sopimus- ja treenikortteja 15 kappaletta joista 8 on harvinaisia. Consumablea enää 1000kpl jäljellä, toivottavasti olette hereillä vielä ja huomaatte käydä hankkimassa :)

Consumablet olivat itselleni erittäin suotuisat, ostin 5 kpl ja niistä osui aivan huikeita kortteja! Yksi pakka tarjosi mm. +5 Kaikki x2, +3 Kaikki, sekä +9 luistelun noiden muiden korttien lisäksi. Tämä oli viidestä pakastani paras, mutta yhdestäkään en jää omien laskujeni mukaan tappiolle.

Kortit näistä tarjouspakoista:

+5 Kaikki x3 (kenttäpelaaja)
+3 Kaikki (kenttäpelaaja)
+2 Kaikki (kenttäpelaaja)
+9 LUI x5
+9 LAU x7
+9 PUO x2
+9 TKL
+7 LUI x3
+7 PUO x5

Sekä reilut 20kpl 25-35 pelin sopimuksia ja pienempiä harjoitus- ja sopimuskortteja :)

Oma kokoonpano pleijareihin tulee näyttämään tältä.

Hyökkääjät:

1. Bouchard (89) - Koivu (94) - Miettinen (84) Minnesota ketju
2. Hartnell (87) - Giroux (88) - Van Riemsdyk (88) Philadelphia ketju
3. Voracek (91) - Brassard (82) - Filatov (88) Columbus ketju
4. Puempel (72) - Granlund (83) - Eriksson (88) Sekalainen ketju

Puolustus:

1. Barker (85) - Schultz (87) Minnesota pakkipari
2. Markov (89) - Gill (83) Montreal pakkipari
3. Sulzer (80) - Laakso (82) Milwaukee pakkipari

Maalilla:

Bryzgalov (92) - junnu

Toivottavasti tällä kokoonpanolla kykenisi voittamaan playoffit!

Jaa en oo tätäkään ketjua aikaisemmin huomannut.... Itse olen lähtenyt hakemaan joukkuetta, jossa on lähinnä itelle mielenkiintosia pelaajia. Ykköskenttään olen koonnut suosikkijoukkueestani kaks lempipelaajaa + yhen kunnon voimahyökkääjän siihen rymistelemään:

Tuomainen - Rask - Anttila

Noita olen kehitelly hieman sieltä täältä, että vastaisivat suurinpiirtein oikean elämän vastineitaan.

Pari muutakin SM-liiga ketjua olen koonnut:

Rita - Hentunen - Pulkkinen
Petrell - Granlund - Kiiskinen

Granlundin nappasin 500 kiekolla parisen viikkoa sitten :)

Puolustukseen olen onkinut mm. Cory Murphyn, Markus Seikolan ja Petteri Nummelinin.

Maalilla on suurimman osan peleistäni (tilastot jotain 40-15) pelannut Rob Zepp, nyt on mukaan tullut myös Antero Niittymäki ja Tuukka Rask.

Viime aikoina olen keskittynyt pelaajakauppaan ja olen saanut hieman rahaa kerättyäkin.

Pleijareihin pitää varmaan ottaa käyttöön kaikki änärimiehet, kaks kentällistä olen niistä kasannut:

MacArthur - Antropov - Thorburn (ATL)
Higgins - Stajan - Myers (CGY)

Aika erilailla olen lähtenyt rakentamaan joukkuetta kuin te muut, mutta väliäkö tuolla :)

On kyllä loistava pelimuoto tämä Ultimate Team! Suosittelen ehdottomasti kaikkia kokeilemaan.

Online-statsit ovat 180-30-5, eli varsin mukavasti on homma kulkenut onlinen puolella. Offlinessa en ole juurikaan pelannut, mitä nyt tätä 5min turnausta, vai mikä se nyt oli. Päälle 8000 pucksia napsahtaa tilille turnauksen läpi viemisestä keskimäärin. Se on paljon 4 ottelusta.

Onlinerosteria olen pyrkinyt/joutunut kierrättämään palkkakaton takia, ja pysyypähän motivaatiokin korkealla. Tämmösellä kokoonpanolla olen viime päivinä pelannut.

HC Pygr

Pominville (87) - Connolly (86) - Roy (89) Buffalo
Hemsky (88) - Cogliano (86) - Nilsson (84) Edmonton
Berglund (87) - Oshie (86) - Backes (86) St.Louis
junnu - junnu - junnu

Yandle (88) - Michalek (87) Phoenix
Visnovsky (83) - Wisniewski (85) Anaheim
Streit (84) - Hillen (82) NY Islanders

Ward (93)
junnu

Kokoelmista löytyy mm.

Benn (88), Ribeiro (87), Kovalchuk (95), Backlund (85), Karlsson (89), Luongo (92)

Valmiita ketjuja odottamassa vuoroaan:

Bouchard - M.Koivu - Clutterbuck
Turris - Lombardi - Boedker
Rafalski - Kronwall
McCabe - Wideman

auttakees keltanokkaa hutissa

eli mikä tuon hut modin idea on ja miten se käytännössä toimii. en ole avannut sitä enkä pelannut ainoastaan eahsl olen ja jäänyt täysin pimentoon tuo hut.

Taas tarjouspakkoja, huomiseen asti eli sopivasti pleijarien alla :) Tarjouksessa siis Premium Pack, 12 korttia, 3 harvinaista ja mahdollisuus neljänteen, hinta 2500pucks.

Itse ostin 2 kappaletta näin alkuun, ja tuli kyllä ihan huikeita kortteja. Ensimmäisestä 2x +5 Kaikki kenttäpelaajalla, sekä toisesta +3 Kaikki veskarille ja Jordan Staal! Nyt on kyllä viime aikoina ollut hyvä tuuri pakkojen kanssa, eiköhän näitä tule taas sen verran ostettua että on vaihtopakka ja kulutuskorttipakka täynnä kortteja..ja pitänee toki vilkuilla vaihtokauppaa halpojen pelaajien takia :D

auttakees keltanokkaa hutissa

eli mikä tuon hut modin idea on ja miten se käytännössä toimii. en ole avannut sitä enkä pelannut ainoastaan eahsl olen ja jäänyt täysin pimentoon tuo hut.

Kannattaa avata vain se HUT pelimuoto ja katsoa video joka sen jälkeen alkaa. Siitä saa aika hyvän käsityksen pelimuodosta. Mutta pääpiirteittäin ideana on , että pelaajat ovat "kortteja" joita kerätään omaan joukkueeseen. Kortteja saa korttipakoista, sekä kauppaamalla muilta pelaajilta. Pelejä pelaamalla ansaitaan EA-Puckseja jolla pakkojen ja pelaajien osto onnistuu. Lisäksi on olemassa muitakin kuin pelaajakortteja, esim. sopimuskortit, joilla pelaaja pidetään omassa joukkueessa. Suosittelen kokeilemaan, kysy lisää jos jokin askarruttaa :)

Nyt itse en välttämättä heti huomennakaan(tänään) pääse himaan pelaamaan pleijareita, joten mihinkäs asti nämä karkelot kestävät?

mitenkä jos pelaajalla on ura lopussa tekeekö sillä mitään enää?

Kah, ehtihän sitä yhden tarjouspakan ostelemaan ja sieltähän putkahti muuan A. Semin:) Perkule kun on kiekot niin finaalissa, ettei ollu varaa useampaa noita hamstrata.

Neuvoja tarttis taas eli jos pelaajalla on se ura lopussa niin mitä sille kortille pystyy tekeen muutako poistaan tai myymään.

kysymys 2 miten noita kortteja pystyy myymään.
aloituskortteja ei ilmeisesti voi myydä edes ollenkaan.
:eek:

Tosiaan kun pelaajan ura loppuu ei sillä ole enää mitään käyttöä. Ja kortteja voi myydä siirtämällä ne ensin vaihtopakkaan, josta voit sitten märätä lähtöhinnan, mahdollisen osta heti-hinnan ja ajan jonka kortti on myynnissä.

Kuka sitten ostaa kortin jossa ei ole enää uraa jäljellä ????:eek:

kannattaakohan tuommosta esim mikko koivua kaupata edes.?

No tuskin sitä kukaan ostaakaan. Kortin poistamisestakin saa ~100 pucksia, jos se ei ole ilmaispakkauksesta alunperin.

Itse kyllä olen myynyt ainakin noita nimekkäämpiä pelaajia kyllä vaikka on ollut ura loppu. Sanoisin että yrittäminen kannattaa :) Kyllä sieltä aina joku pelaajasi ostaa, oma ura loppu Stamkosini taisi mennä 500p ja muut pelaajat sitten 150-300..

Kah, ehtihän sitä yhden tarjouspakan ostelemaan ja sieltähän putkahti muuan A. Semin:) Perkule kun on kiekot niin finaalissa, ettei ollu varaa useampaa noita hamstrata.

Itse sain N.Bäckströmin ja ajattelin taas kerätä Washington ketjun kasaan. Seminiä olen hommaamassa laitaan, että meinaatko käyttää ite vai onko kaupan? :)

Nyt itse en välttämättä heti huomennakaan(tänään) pääse himaan pelaamaan pleijareita, joten mihinkäs asti nämä karkelot kestävät?

3 päivää muistaakseni, eli ehtii pelaamaan vaikkei olisikaan ihan heti valmiina. Eri asia sitten miten löytyy vastustajia enää..

Hieman pistää sapettamaan... Olin Elite-pleijareissa jo voittanut kaksi ottelua ja sitten aattelin välillä pelata jotain muuta turneeta... No enpä tajunnut että se katkaisee pleijarit kokonaan. Nyt EA toivottelee onnea kuukauden päästä. :mad:

No nyt on sitten pleijarit omalta osalta ohi kun hävisin jatkoajalla välierissä.

Tuli noista premium pakoista aika hyviä kortteja esim. Pääjärvi, Skinner, Luongo, Halak, E. Kane, Stastny, Plekanec, Iginla, Boyes, Berglund ja kehityksiä mm. molari +3 kaikki, kenttäpelaaja 2x 2+ kaikki ja aika paljon erilaisia +9 kehityksiä.

Itse kyllä olen myynyt ainakin noita nimekkäämpiä pelaajia kyllä vaikka on ollut ura loppu. Sanoisin että yrittäminen kannattaa :) Kyllä sieltä aina joku pelaajasi ostaa, oma ura loppu Stamkosini taisi mennä 500p ja muut pelaajat sitten 150-300..

Itse sain N.Bäckströmin ja ajattelin taas kerätä Washington ketjun kasaan. Seminiä olen hommaamassa laitaan, että meinaatko käyttää ite vai onko kaupan? :)

3 päivää muistaakseni, eli ehtii pelaamaan vaikkei olisikaan ihan heti valmiina. Eri asia sitten miten löytyy vastustajia enää..

Kyllähän tuo Semini kaupan on, jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen.. Neljä peliä sillä tosin oon jo kerenny pelaamaan..

Nyt on muuten tänne pakko hehkuttaa, että onnistui sellanen temppu, mitä en aikasemmin oo onnistunu tekemään:) Anisimovilla yhden 5 min alivoiman aikana puhdas hattutemppu...

Kyllähän tuo Semini kaupan on, jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen.. Neljä peliä sillä tosin oon jo kerenny pelaamaan..

Kelpaako 5000pucks? Jos ei onnistu niin katselen sitten jotain muuta kautta.

Omat pleijarit (elite) menivät huonommin kuin koskaan, saattoi toki johtua vastustajasta mutta kuitenkin. Eli siis alkuun haen peliä, kukaan ei lähde pelaamaan joukkueeni arvojen takia. Sitten löytyy samantasoinen joukkue joka suostuu pelaamaan ja lähdetään peliin. Ensimmäisen erän pystyn pitämään 0-0 tilanteessa, mutta vastustaja vei peliä miten halusi. Toinen ja kolmas erä menivät samalla kaavalla, vastustaja vei ja itse koitin roikkua mukana, ei onnistunut ja 6-2 tappio. Vastustaja eliminoi joukkueeni vahvuudet, jotka liittyvät kiekolliseen peliin täysin, eikä tappiota tarvitse pahemmin selitellä. Hyökkäysalueaikaa vastustajalla oli 10min enemmän ja laukauksiakin 20 enemmän. Kävin sitten katsomassa pelin jälkeen mikäs kaveri oli kyseessä ja kappas, löytyikin HUT kokonaistilastojen sijalta 16. Huonolle en siis hävinnyt, mutta harmittaa kuitenkin että jäi pelit jo ensimmäiseen kierrokseen. No, uudella innolla taas ensikuussa, ja nyt rakentamaan joukkuetta uudestaan, loppuu nimittäin nykyjoukkueen jokaiselta pelaajalta ura 5 pelin kuluttua.

Kelpaako 5000pucks? Jos ei onnistu niin katselen sitten jotain muuta kautta.

Omat pleijarit (elite) menivät huonommin kuin koskaan, saattoi toki johtua vastustajasta mutta kuitenkin. Eli siis alkuun haen peliä, kukaan ei lähde pelaamaan joukkueeni arvojen takia. Sitten löytyy samantasoinen joukkue joka suostuu pelaamaan ja lähdetään peliin. Ensimmäisen erän pystyn pitämään 0-0 tilanteessa, mutta vastustaja vei peliä miten halusi. Toinen ja kolmas erä menivät samalla kaavalla, vastustaja vei ja itse koitin roikkua mukana, ei onnistunut ja 6-2 tappio. Vastustaja eliminoi joukkueeni vahvuudet, jotka liittyvät kiekolliseen peliin täysin, eikä tappiota tarvitse pahemmin selitellä. Hyökkäysalueaikaa vastustajalla oli 10min enemmän ja laukauksiakin 20 enemmän. Kävin sitten katsomassa pelin jälkeen mikäs kaveri oli kyseessä ja kappas, löytyikin HUT kokonaistilastojen sijalta 16. Huonolle en siis hävinnyt, mutta harmittaa kuitenkin että jäi pelit jo ensimmäiseen kierrokseen. No, uudella innolla taas ensikuussa, ja nyt rakentamaan joukkuetta uudestaan, loppuu nimittäin nykyjoukkueen jokaiselta pelaajalta ura 5 pelin kuluttua.

Nyt on Semini kaupan about 20000 lähtöhintaan 3 tuntia... Laita vaihtotarjoukseen se 5000, niin irtoaapi..

Ylös Bottom