Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EEE toimi tää paska liiga saamari.. tänää olis saanu monta pellii aikaseksss,, mitä me tehää kaba tän paskan kanssa
99 % varmuudella sitä ei tule tämän vuosimallin änäriin. Kyllä se olisi tullut jo tuossa ekassa patchissa. NHL 2012 uusi yritys.Samaa mieltä kuin mikkisixx elikkä odototellaan nyt sitä korjausta siihen bugiin
Mutta siis ei ole tarkoitus tässä purkaa ketutustaan TJ:lle vaan lähinnä toivoisin jonkinlaista kannanottoa ja keskustelua asiasta myös muilta. Kommentteja?
tollasia green cardeja ei todellakaan jaeta!
btw. youngbloo_d (TOP1!!!) rämpi viime vuonna 2 divarista pääsarjaan jne...
Thänks for reminding =)
Joohh eli tää liigan vetäminen tais olla ainakin mun osalta tässä. Olin jo ennen liigan alkua päättäny, et jos tää kusee nii sit mä quittaan. Eli en jaksa enää hakata päätä tohon EA:n idioottimaiseen seinään!!! Jos ne ei haluu et jengi pelaa verkkoliigoja, nii ei sit pelata!
Jos joku haluaa järjestää jotain esim. pikaliigoja tän pohjalta nii siitä vaan. Mä luovutan nää ohjakset!
Viime vuonna järjestettiin olympialaiset Vancouver 2010 aikoihin. Tämmösiä vois vielki järjestää, mut mä en sitä tee. Eli esim 4*4 jengin lohkoa. sit jatko samalla systeemillä ku oikeestikki. jotain tämmösiä viikonlopputurnauksia olis kyl into pelata... järjestäkää joku, nii voisin vaikka osallistuakkin...
KIITOS PELAAJILLE JA IHQU KIITOS EA:LLE!!!
Jos tälläiseen turnaukseen on halukkaita niin sanokaa vaan, niin voitaiis kehitellä jotain tämäntapaista?
Mä osallistun jos saan Japanin!
Luin eilen mitä tälle liigalle oli käynyt ja rupesin sitten miettimään millaista huvia änärin ystäville tarjois. Laitan ehdokseni tuossa kasin jälkeen.
EDIT: Sittenkin vasta myöhemmi