Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KabaHoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Toimiiko vieläkää tuo liiga pelit ?? tänää olisi aikaa pelailla :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

EEE toimi tää paska liiga :D:D saamari.. tänää olis saanu monta pellii aikaseksss,, mitä me tehää kaba tän paskan kanssa
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Olen ennenkin ehdottanut, mutta sitten kun saatte taas jatkoa tälle liigalle, niin perustakaa tuollainen yhteisö niinkuin GT:llä on. Sinne kaikki halukkaat voi liittyä ja siellä olisi sitten useampi ketju asioita, niin eivät mene asiat turhan sekaviksi. Ei mulla muuta. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Jääkö tää liiga nyt pelaamatta, vai mitä tän kanssa tehdään?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

EEE toimi tää paska liiga :D:D saamari.. tänää olis saanu monta pellii aikaseksss,, mitä me tehää kaba tän paskan kanssa

Olisitte vaan uskonut mua silloin kun alotitte liigaa ;) NO mutta siis näitä rosteripäivityksia tulee joka kuukausi, eli nopeasti joudutte liigan hoitamaan loppuun, mikäli uusia vielä aloitatte :( Pitää tehä jotain pieniä lohkoja, että saa hoidettua.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Joo siis toivois kieltämättä nyt jotain kannanottoa TJ:ltä, että miten edetään? Edelleen huvittais kovasti kiekkoa pelata, mutta EA:n ansiosta tämä nykyinen toteutustapa ei taida onnistua...:mad:. Mutta siis ei ole tarkoitus tässä purkaa ketutustaan TJ:lle vaan lähinnä toivoisin jonkinlaista kannanottoa ja keskustelua asiasta myös muilta. Kommentteja?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

omasta mielestä olis järkevintä alottaa vaikka uus liiga sitte ku ea on saanu hommat sille mallille että näitä uskaltaa alkaa pelaamaan. monella varmasti peli haluja riittää mutta hermothan tässä menee ku ei pysty pelaamaan. elikkä säästellään peli haluja sinne asti että homma varmasti toimii?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Samaa mieltä kuin mikkisixx elikkä odototellaan nyt sitä korjausta siihen bugiin, jos sitä ei tule niin sitten ei vaan voida pitää näitä liigoja koska niitä ei voi yksinkertaisesti PELATA LOPPUUN... Ja sillä aikaa kun odotellaan sitä korjausta niin ehdottaisin sellaista jota Donkameni on joskus ehdottanut eli omistettaisiin esim. lauantai päivä änärille ja pelattaisiin vaikka sellainen harrastemielinen turnaus osallistujien kesken..? :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Samaa mieltä kuin mikkisixx elikkä odototellaan nyt sitä korjausta siihen bugiin
99 % varmuudella sitä ei tule tämän vuosimallin änäriin. Kyllä se olisi tullut jo tuossa ekassa patchissa. NHL 2012 uusi yritys.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Mutta siis ei ole tarkoitus tässä purkaa ketutustaan TJ:lle vaan lähinnä toivoisin jonkinlaista kannanottoa ja keskustelua asiasta myös muilta. Kommentteja?

Sama kuin Miksa81, haluaisi vain tietää miten tästä edetään? Joku nopea turnaus/playoffs sijoitusten mukaan nopealla aikataululla? Ja itsellä kysymys siis divarista. Pääsarjalaiset ratkokoot "mestarin" omineen. Mutta tällanen "turha" venailu musta ihan turhaa. Kun tilanne on mikä on, niin nopeita päätöksiä, kukaan varmaan loukkaannu kunhan jotenkin saisi tän homman "loppuun" asti. Tä?!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Piti tulla vilkuileen, et mites täällä menee, mut näköjään v*tuiks taas menny :/

Aika sanattomaks tää EA:n touhu allekirjoittaneenkin vetää.. Vaikee tohon on kenenkään myös TJ:n mitään sanoa... Muuta kuin et pillit pussiin ja kotiopäin kikkaileen..

Ainiin..

tollasia green cardeja ei todellakaan jaeta!

btw. youngbloo_d (TOP1!!!) rämpi viime vuonna 2 divarista pääsarjaan jne...

Thänks for reminding =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Joohh eli tää liigan vetäminen tais olla ainakin mun osalta tässä. Olin jo ennen liigan alkua päättäny, et jos tää kusee nii sit mä quittaan. Eli en jaksa enää hakata päätä tohon EA:n idioottimaiseen seinään!!! Jos ne ei haluu et jengi pelaa verkkoliigoja, nii ei sit pelata!

Jos joku haluaa järjestää jotain esim. pikaliigoja tän pohjalta nii siitä vaan. Mä luovutan nää ohjakset!

Viime vuonna järjestettiin olympialaiset Vancouver 2010 aikoihin. Tämmösiä vois vielki järjestää, mut mä en sitä tee. Eli esim 4*4 jengin lohkoa. sit jatko samalla systeemillä ku oikeestikki. jotain tämmösiä viikonlopputurnauksia olis kyl into pelata... järjestäkää joku, nii voisin vaikka osallistuakkin...


KIITOS PELAAJILLE JA IHQU KIITOS EA:LLE!!!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Joohh eli tää liigan vetäminen tais olla ainakin mun osalta tässä. Olin jo ennen liigan alkua päättäny, et jos tää kusee nii sit mä quittaan. Eli en jaksa enää hakata päätä tohon EA:n idioottimaiseen seinään!!! Jos ne ei haluu et jengi pelaa verkkoliigoja, nii ei sit pelata!

Jos joku haluaa järjestää jotain esim. pikaliigoja tän pohjalta nii siitä vaan. Mä luovutan nää ohjakset!

Viime vuonna järjestettiin olympialaiset Vancouver 2010 aikoihin. Tämmösiä vois vielki järjestää, mut mä en sitä tee. Eli esim 4*4 jengin lohkoa. sit jatko samalla systeemillä ku oikeestikki. jotain tämmösiä viikonlopputurnauksia olis kyl into pelata... järjestäkää joku, nii voisin vaikka osallistuakkin...


KIITOS PELAAJILLE JA IHQU KIITOS EA:LLE!!!

Mielestäni tuo olympialaistyylinen juttu on hyvä idea.. Ensin pelataan lohkopelit ja sitten pudotuspelit vaikkapa paras kolmesta tai viidestä ja sen jälkeen julistetaan voittaja. Tähän annetaan aikaa vaikkapa viikonloppu tai yksi päivä. Turnaus voitaisiin järjestää vaikka kerran kolmessa viikossa niin voisi omistautua änärille yhden kokonaisen päivän :D

Jos tälläiseen turnaukseen on halukkaita niin sanokaa vaan, niin voitaiis kehitellä jotain tämäntapaista? Ainakin kaba ois näköjää kiinnostunu nii jos koitettais vääntää jonkinlaista turnausta ettei mene vaan tuon loppuunkuluneen HUT:in pelaamiseksi tää homma.. rohkeesti vaa ideoita tuleen:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Luin eilen mitä tälle liigalle oli käynyt ja rupesin sitten miettimään millaista huvia änärin ystäville tarjois. Laitan ehdokseni tuossa kasin jälkeen.

EDIT: Sittenkin vasta myöhemmi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Luin eilen mitä tälle liigalle oli käynyt ja rupesin sitten miettimään millaista huvia änärin ystäville tarjois. Laitan ehdokseni tuossa kasin jälkeen.

EDIT: Sittenkin vasta myöhemmi

Jos tekisit sen ihan ehdotuksen ihan omaksi aiheeksi ja jätettäisi tämä nhl 11 liiga 1 aihe nyt sivuun ja sinne sitten niitä ehdotuksia?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

olympiaturnaus olisi ehdottamasti hyvä idea, mukana ollaan mikäli semmoinen päätetään järjestää. sitä tosiaan voisi olla hyvä järjestää esim.se joka kolmas vklp. minusta kaksi pelipäivää voisi olla hyvä eli siis lauantai ja sunnuntai.

joten ideoita kehiin. itelle jos tulee mieleen hyviä ideoita ni laitan tänne.

ps. olisiko tässä jopa aihetta omalle ketjulle?
 
Ylös Bottom