Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gm Youngbloo_din Columbus Blue Jackets selvitti tiensä 8 parhaan joukkoon suoraan 4-0 voitoin.. Iso kiitos Julberolle peleistä ja loppuun asti yrittämisestä!
Tiedotan nyt, että olen ke-su venäjällä, että kuka sitten tuleekin seuraavalla kiekalla vastaan niin ei ihmettele, kun en ole peleillä..
Jsut oltiin Pecosen kanssa alottamassa pleijarit niin ennen liittymistä istuntoon pyysi lataamaaan uuet rosterit ja sen jälkeen herjas ettei kokoonpanoilla pääse pellaaa?wats up?
Jsut oltiin Pecosen kanssa alottamassa pleijarit niin ennen liittymistä istuntoon pyysi lataamaaan uuet rosterit ja sen jälkeen herjas ettei kokoonpanoilla pääse pellaaa?wats up?
Haiskahtaa hieman eeppiseltä... no tiedätte kyllä. Eli playohvit ei tällä hetkellä toimi, niin turha huudella feedadia pelaamaan loput pelit?
edit: Auttaiskohan se jos kumpikaan ei lataa uusia kokoonpanoja? Päästääkö eteenpäin?
Haiskahtaa hieman eeppiseltä... no tiedätte kyllä. Eli playohvit ei tällä hetkellä toimi, niin turha huudella feedadia pelaamaan loput pelit?
Voidaaha sitä koittaa, mut ei noi poffpelit vissiin toimi..Tänään 17 eteenpäin voin pelata. Laitoin psn-viestiä sulle eilen.
Jaa, emmä tämmöstä tienny ettet pysty huomenna pelaa. Tossa ylempänä kyselinkin että mikä tässä nyt on tilanne kun poffit ei toimi..?! Hupipelejä tossa pelailtiin tosiaan poffeina feedadin kanssa. Voisko joku "päälliköistä" hieman valasta miten toimitaan nyt.mikekki vei sitten playoff-sarjan feedadia vastaan voitoin 2-1 ja meni jatkoon. Mulla ois ollu just sopivasti aikaa pelata loput pelit pois mut kaveri lähti kattoo urho tv:tä. Ihan jees. Töiden takia ei ehdi tänään enää myöhemmin, eikä huomenna.
Sellasta kyselisin, että olen pelannut playoff vastustaja Potticin kanssa kaks peliä ja hän johtaa sarjaa voitoin 2-0. Ongelma on se että herraa ei ole näkynyt 3päivään PSN ja huomennahan pitäisi olla pelit pelattuna. Suoraan sanottuna se on kyllä mielestäni ihan per*******, jos Potticia ei näy, ja hän etenee seuraavalle kierrokselle.
Noin nopeesti katottuna teidän sarja näyttäs olevan 3-0 herra potticille. Mut siis joo. Eipä onneks meillä divarissa näytä olevan kiirettä noiden pelien suhteen ku meidän pleijarit kestää sen kokonaisen kierroksen kaavaillun kolmen sijasta. Kyl mä uskon et ehditte viel pelinne pelaa pois alta.
No 2peliä ollaan kyllä pelattu