Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elbois
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Lienen seuraavalla varasijalla vai onko edelläni vielä yksi pelaaja ehkä jos oikein tarkistin? EA tosin taitaa päättää, että pelaaminen siirtyy hamaan tulevaisuuteen :) .

Mä olen tossa sua ennen vielä. Ihme kun sun nimes ei kuitenkaan ole vielä listaan päätynyt edes varasijalle?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mä olen tossa sua ennen vielä. Ihme kun sun nimes ei kuitenkaan ole vielä listaan päätynyt edes varasijalle?

Joo niinpäs oletkin, ei siinä mitään. Ainakin olen kiinnostukseni ilmoittanut, joten oletan olevani varasijalla sinun jälkeesi :).
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo niinpäs oletkin, ei siinä mitään. Ainakin olen kiinnostukseni ilmoittanut, joten oletan olevani varasijalla sinun jälkeesi :).

Meikäkin o laittant tota varasijakyselyä 22.9, eikä muakaan siinä näy, mutta tj:t katsonevat noita lähempänä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pitäisiköhän sitä tänään yrittää tota irkkiä vai onko se nyt virallisesti mIRCiä testailla, ettei huomena tuu sitten myöhästyttyä varaustilaisuudesta..

Sairaan hankala miettiä, että minkä tiimin sitä sijalla 20 ottaisi..Koska kuitenkin siinä vaiheessa on vielä jotain ok tiimejä jäljellä..Todella hankala hahmottaa jo valmiiksi, että mitä olisi jäljellä..

Penguin ykkösvaraus oli hauska Vääryys, jos kerta käyttää sen New Jersey Devilsiin, ois voinu hyvin ottaa sen jollain sijalla 5 =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

NJ on helvetin kova poppoo, Vancouver taitaa olla se hankalin voitettavissa(ainakin itselle onlinessa tuottaa harmaita hiuksia)

2 pikkinä saattaa hyvinki lähtiä Philly, parempia poppoitaki ois tarjolla,mutta se pittää pelata myös sellasella jota kohtaan on oikiastikki lämpimiä fiilareita;D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pitäisiköhän sitä tänään yrittää tota irkkiä vai onko se nyt virallisesti mIRCiä testailla, ettei huomena tuu sitten myöhästyttyä varaustilaisuudesta..

Sairaan hankala miettiä, että minkä tiimin sitä sijalla 20 ottaisi..Koska kuitenkin siinä vaiheessa on vielä jotain ok tiimejä jäljellä..Todella hankala hahmottaa jo valmiiksi, että mitä olisi jäljellä..

Penguin ykkösvaraus oli hauska Vääryys, jos kerta käyttää sen New Jersey Devilsiin, ois voinu hyvin ottaa sen jollain sijalla 5 =)

En ole vielä lopullista päätöstä tehnyt kun työkiireitten ohessa panikoin. Itselläni tuo joukkueen valinta perustuu täysin siihen, että otan joukkueen millä tykkään pelata, eikä siihen millä joukkueella on parhaat arvot. Esim. voin vannoa että vancouveria en ota oli arvot mitkä tahansa, koska peli yksinkertaisesti tahmaa sillä ;). Mutta huomenna sitten nähdään pysynkö viime viikkoisessa päätöksessä vai en:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Meikäkin o laittant tota varasijakyselyä 22.9, eikä muakaan siinä näy, mutta tj:t katsonevat noita lähempänä.

Pahoittelut! Lisäilin molempien nimet listalle!

Ps. Mikäs tilanne noilla AHL joukkueilla, vaihdoin yhden joukkueen nimen, mutta jos joku osaa sanoa mitä pitäisi vielä lisätä/poistaa niin ilmoitelkaa ihmeessä. Muutoin nämä ovat viime kauden joukkueilla vielä toistaiseksi!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Elbois, pistä mut listoille nimel Youngbloo__d eli 2 alaviivalla, eli sil pelaan jatkossa..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Moi.

Vieläkö 1.divariin mahtuu mukaan. Jos, niin laita minut mukaan. Pelailin viime kaudellakin aktiivisesti.

Vilhurtti
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hei,

Huomisesta sen verran, että ne jotka eivät pääse paikalle niin lista huomisen aikana foorumille. Huom. ei minulle priva viestinä!

Jos ei ole paikalla tai jättänyt viestiä niin menettää varausvuoronsa! Nämä sankarit voivat sitten ilmoittaa joukkueensa myöhemmin niistä mitä on vielä jäljellä!

Tämän hetken tilanne!

Numero 4. Miksa81

1. Detroid
2. Galgary
3. Sharks
4. Capitals

Numero 5. Feedad

1. Pittsburgh
2. Washington
3. San Jose
4. Vancouver
5. Chicago

Numero 7. Crooks

1. San Jose
2. Detroit
3. Pittsburgh
4. Vancouver
5. Phoenix
6. Chicago
7. Washington

That's aaaaaall folks!

Numero 8. Sotalordi


Moi,

jos en pääse illalla Mirciin niin alla joukkueet:

1. Detroit
2. Chicago
3. Montreal
4. Washington
5. Pittsburgh
6. Vancouver
7. Anaheim
8. New Jersey

Numero 14. Opita81

Hola! En valitettavasti pääse illalla ircciin, joten tässä listani.

1. Rangers
2. Flyers
3. Lightning
4. Senators
5. Kings
6. Bruins
7. Stars
8. Flames
9. Hurricanes
10. Ducks
11. Wild
12. Maple leafs
13. Oilers
14. Canadiens


Numero 22. Jaahas

Ja tässä on listani:

1. Canuks
2. Penguins
3. Devils
4. Rangers
5. Flames
6. Washington
7. Detroit
8. Bruins
9. Sharks
10. Wild
11. Blackhawks
12. Flyers
13. Lightining
14. Hurricanes
15. Ducks
16. Stars
17. Blue Jackets
18. Oilers
19. Senators
20. Kings
21. Coyotes
22. Maple Leafs

Eiköhän noista heru :P

Numero 26. Gendlik

(En jaksa alkaa listaamaan kahtakymmentäkuutta joukkuetta, joten laitan nyt tähän 8 huonointa joista 4 jää VARMASTI (varausnumeroni siis on 26). Joten tässä tulee siinä järjestyksessä missä haluaisin nämä joukkuueet.)

1.Toronto Maple Leafs
2.New york Islanders
3.Edmonton Oilers
4.Nashville Predators
5.Anaheim Ducks
6.Colorado Avalanche
7.Atlanta Trashers
8.Carolina Hurricanes

Ps. Sääliksi käy Gendlikkiä jos pelaajat eivät ole paikalla niin jäljellä olisi voinut olla kovia tiimejä :)

Numero 27. Phoqi

Tässä ny ois sitä listaa varmuuden vuoksi jos en pääse varaustilaisuuteen:

1.Boston Bruins
2.LA Kings
3.Minnesota Wilds
4.New York Rangers
5.Tampa Bay Lightning
6.Washington Capitals
7.Carolina Hurricanes
8.Anaheim Ducks
9.Chicago Blackhawks
10.New Jersey Devils
11.Columbus Blue Jackets
12.Dallas Stars
13.Montreal Canadiens
14.Ottawa Senators
15.Philadelphia Flyers
16.Pittsburgh Penguins
17.Vancouver Canucks
18.Calgary Flames
19.Buffalo Sabres
20.Colorado Avalanche
21.Detroit Red Wings
22.Edmonton Oilers
23.Florida Panthers
24.Nashville Predators
25.Phoenix Coyotes
26.St. Louis Blues
27.Toronto Maple Leafs

Oma "realistinen" toive olisi, että napsahtaisi Carolina omalle kohdalle. Saas nähä kuinka korkealle muut ovat arvioineet sen.

Numero 28. elbois

En ehdi paikalle:

1 Washington Capitals
2 San Jose Sharks
3 Philadelphia Flyers
4 New York Rangers
5 Montreal Canadiens
6 Anaheim Ducks
7 Pittsburgh Penguins
8 Detroid Red Wings
9 Vancouver Canucks
10 Chigago Blackhawks
11 New Jersey Devils
12 Galgary Flames
13 Tampa Bay Lightning
14 Phoenix Coyotes
15 Ottawa Senators
16 Los Angeles Kings
17 Boston Bruins
18 Buffalo Sabres
19 Minnesota Wild
20 Nashville Predators
21 Florida Panthers
22 Dallas Stars
23 Edmonton Oilers
24 Atlanta Thrashers
25 Columbus Blue Jackets
26 ST Louis Blues
27 Colorado Avalance
28 Toronto Maple Leafs
- Carolina Hurriganes
- New York Islanders
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olisin myös kiinnostunut osallistumaan divariin, erittäin aktiivinen pelaaja, joten jos varasijalle pääsisi niin olisin kiitoollinen :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitenkä kauan arvelette kestävän, että tulee minun (27) varausvuoro? On nimittäin hieman epäselvää ehidinkö varaustilaisuuteen HIFK-TPS ottelun takia. Jos tuo peli menee jatkoajalle tai rankullle niin oon kotona vasta klo 21 jälkeen, enkä nyt jaksaisi tehdä 27:n joukkueen listaa. Eli mitä luulee Elbois, kauanko yksi varaus vuoro kestää? :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jes, käyttäjä feedad ilmottautuu varausnumerolla 5.

1. Pittsburgh
2. Washington
3. San Jose
4. Vancouver
5. Chicago
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitenkä kauan arvelette kestävän, että tulee minun (27) varausvuoro? On nimittäin hieman epäselvää ehidinkö varaustilaisuuteen HIFK-TPS ottelun takia. Jos tuo peli menee jatkoajalle tai rankullle niin oon kotona vasta klo 21 jälkeen, enkä nyt jaksaisi tehdä 27:n joukkueen listaa. Eli mitä luulee Elbois, kauanko yksi varaus vuoro kestää? :)


No jos suuri ja ilkee HIFK on yhtä pahasti pyöriteltävissä, kuin viime viikon Tampereen visiitillä niin veikkaan, että voit ekan tai tokan erän jälkeen lähtee nordenskiöldinkadulta hipsiin kotia kohti..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitenkä kauan arvelette kestävän, että tulee minun (27) varausvuoro? On nimittäin hieman epäselvää ehidinkö varaustilaisuuteen HIFK-TPS ottelun takia. Jos tuo peli menee jatkoajalle tai rankullle niin oon kotona vasta klo 21 jälkeen, enkä nyt jaksaisi tehdä 27:n joukkueen listaa. Eli mitä luulee Elbois, kauanko yksi varaus vuoro kestää? :)

No eihän siinä kauaa kestä kun pelaajat arpovat ne joukkueensa. Muutaman minuutti varmaan suodaan arpoa, mutta muuten toivottavasti pelaajat ovat tutustuneet joukkueisiin jo etukäteen!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

No eihän siinä kauaa kestä kun pelaajat arpovat ne joukkueensa. Muutaman minuutti varmaan suodaan arpoa, mutta muuten toivottavasti pelaajat ovat tutustuneet joukkueisiin jo etukäteen!

No jos alustavasti jokainen varausvuoro kestäisi n. 1minuutin, niin 21.27 olisin 100% varmuudella kotona. Voin tosin tehdä jotain listaa, kun huominen on vapaapäivä. :p


Ja "nuorelle verelle", kattellaan keväällä missä päässä ne tampesterin pojat heiluu... ;)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mikäs tämä irc-kanava on minne pitäis raahautua illalla?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kukas tuon varaustilaisuuden hoitaa jos ei elbois pääse? Kabahoo tai Jaahas? Itse voin katsoa ainakin sivusta että homma toimii.

Ganijelle tiedoksi että aloitusviestissä on ohjeet miten pääset tuonne irc-kanavalle ja jos ei onnistu nii neuvon tarpeen tullen sitten vaikka msn kautta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kukas tuon varaustilaisuuden hoitaa jos ei elbois pääse? Kabahoo tai Jaahas? Itse voin katsoa ainakin sivusta että homma toimii.

Ganijelle tiedoksi että aloitusviestissä on ohjeet miten pääset tuonne irc-kanavalle ja jos ei onnistu nii neuvon tarpeen tullen sitten vaikka msn kautta.

Kabahoo lupaili olla tilaisuuden isäntänä!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hola! En valitettavasti pääse illalla ircciin, joten tässä listani.

1. Rangers
2. Flyers
3. Lightning
4. Senators
5. Kings
6. Bruins
7. Stars
8. Flames
9. Hurricanes
10. Ducks
11. Wild
12. Maple leafs
13. Oilers
14. Canadiens
 
Ylös Bottom