Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elbois
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

ku alkaa vasta klo.17.00 pääsen osallistuaan liigaan ehkä vasta sunnuntaina. aikasemmin olisin ehtiny.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pääsen mukaan peleihin vasta sunnuntaina, kun liiga aukeaa klo 17.

Älkää antako monoa:D:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kabahoo tai Jaahas, laitatteko liigat pystyyn ?

Ps. Muistakaa myös divarit :D

Pistäkää te, aloitan pelit ens viikona alusta, sillä mulla tossa YO ja koeviikko kiireitä, jotka ovat ohi ensi viikon alusta, joten älkää panikoiko ja kickikö mua :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

LIIGAT PERUSTETTU!

PÄÄSARJA

Liigan nimi: kfin paasarja 1
Lyhenne: KP1
Salasana: JariKurri

I-DIVISIOONA LOHKO 1

Liigan nimi: kfin lohko 1
Lyhenne: KL1
Salasana: Ketterer

I-DIVISIOONA LOHKO 2

Liigan nimi: kfin lohko 2
Lyhenne: KL2
Salasana: Tikkanen

Liigoihin voi liittyä vaikka heti, mutta pelaamaan saa alkaa vasta klo 17.00...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kabahoo tai Jaahas, laitatteko liigat pystyyn ?

Ps. Muistakaa myös divarit :D

laitoin pystyyn, mut aika kiireellä jouduin ne väsää, et jos ilmenee jotain vikoja nii sorry! btw. mä en sit pääse vkl linjoille... hyvä ajankohta kyl alottaa liigat ku HUT playoffit just XD
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Noniin eli matsia kaipaavat pika pikaa irc-kanavalle #konsolifinliiga @ircnet

noin parisenkymmentä meitä täällä jo on.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Edit: poistettu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko tämä joku NHL11 "ominaisuus" vai enkö vaan osaa? Eli miten vastaan helpoiten noihin pelikutsuihin? Ei ainakaan ku painaa R3 tuossa sarjataulukkosa niin ei oo siellä postissa niinku oli NHL10:ssä. Onko tosiaan että pitää raahautua takas päävalikkoon jos sattuu huomaan et joku kutsuu? Ei taida tuossa alla scrollaavassa tekstissäkään näkyä nykyään sitä haastetta?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko tämä joku NHL11 "ominaisuus" vai enkö vaan osaa? Eli miten vastaan helpoiten noihin pelikutsuihin? Ei ainakaan ku painaa R3 tuossa sarjataulukkosa niin ei oo siellä postissa niinku oli NHL10:ssä. Onko tosiaan että pitää raahautua takas päävalikkoon jos sattuu huomaan et joku kutsuu? Ei taida tuossa alla scrollaavassa tekstissäkään näkyä nykyään sitä haastetta?

avaat sen psn viestin ja painat liity.

Itellä oli päiväl jotain ongelmii kun jokainen peli tahmas ettei sitten viittiny pelata niitä ollenkaan, mutta kappas yöllä sitten toimii peli kuin unelma! Mistähän lie johtuu. Muilla kuitenkin toimi tossa iltapäiväl/illalla hyvin. :/
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko tämä joku NHL11 "ominaisuus" vai enkö vaan osaa? Eli miten vastaan helpoiten noihin pelikutsuihin? Ei ainakaan ku painaa R3 tuossa sarjataulukkosa niin ei oo siellä postissa niinku oli NHL10:ssä. Onko tosiaan että pitää raahautua takas päävalikkoon jos sattuu huomaan et joku kutsuu? Ei taida tuossa alla scrollaavassa tekstissäkään näkyä nykyään sitä haastetta?

Eli painat vaan ps näppäintä ja menet sieltä posilaatikkoon ja painat liity.

Muutama peli tuli tahkottua Lohko 2 illan aikana. Muutama hyvätasoinen ja tiukka vääntö oli. Enemmän vaan pelaajia mukaan kun nyt oli vasta 17. Tietty onhan tässä aikaa vaikka kuinka jotta on pelit oltava pelattuna
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Muutama peli tuli tahkottua Lohko 2 illan aikana. Muutama hyvätasoinen ja tiukka vääntö oli. Enemmän vaan pelaajia mukaan kun nyt oli vasta 17. Tietty onhan tässä aikaa vaikka kuinka jotta on pelit oltava pelattuna
Mä korkkasin kans liiganeitsyyden ja huomasin olevani aika pyllystä. Tai no tajusin jo mistä kiikasti. Pelasin useimmissa tilanteissa itse oman pakkini ulos tilanteesta et paremmin olisi mennyt jos olisi malttanut vähän odottaa tilanteen kehittymistä. Hauskaa kuitenkin oli. Ja saattehan helppoja pisteitä multa ainaski. Tosiaan en ole tuota "perus-nhl:ää" (1vs.1) uuden sukupolven (--> nhl09) peleissä harrastanut. Oikeestaan vaan BAPpia ja EASHL:ää, joten on hieman hakusessa tuo ihan peruspeli. :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mä kävin just liittymäs tonne lohko2:seen mutta en pysty pelaamaan vasta ku maanantaina ku olen töissä koko vkl:n. Nytki pitäs olla nukkumassa. Tännää lauantaina yövuoro klo 19-08 ja huomenna sunnuntaina yövuoro klo 19-08 joten pittää nukkua päivät ja yöt olla töissä. Maanantaina sit alkaa tahkoaminen! Eli elekää potkiko mua poies!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Juu terve, liityn divariin huomenna aamulla kun on ollut kiireitä eiken ja tänään.

Edit:Tänä aamuna....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En nyt nopealla etsimisellä löytänyt, että pelataanko divari kaksin kertasena, siis kaksi kertaa kutakin joukkuetta vastaan?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jees, liityin just lohkoon ja ajattelin tahkota muutamat matsit tän päivän aikana. Et haasteita tulemaa vaa!
 
Ylös Bottom