Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Teinpäs ton liigan:

Nimi: kfin divari
Lyhenne: kfin
Salasana: juti
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

TapparaSport, kumpi laittaa liigan pystyyn?

Edit. näköjään laitoitkin just... pelaajakaupat päällä?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Jaahas, meikäläisen yhteysongelmat sitten jatkuu, vaikka tein porttiohjaukset Thomsoniin ja upnp pois päältä. Voipi olla, että ei tule minun osaltani tästä liigasta mitään.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Divariin voisi mennä ihan rohkeasti kuka vaan vielä viikonlopun aikana, sen jälkeen olisi lopulliset pelaajat selvillä.. Samoin mielestäni nuo liigapelurit ketkä olivat viime kaudella niin voisivat vielä osallistua viikonloppuna, sen jälkeen liigankin pelurit olisivat selvillä..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Pääsarjan pelaajat (NHL joukkueilla, 1 kierros)


1. Jamsku
Vancouver Canucks
2. Pecone
Pittsburgh Penguins
3. nispekt
Calgary Flames
4. JONTTE89
Minnesota Wild
5. oukkigg
Detroit Red Wings
6. Heatley91
San Jose Sharks
7. Jaahas
Boston Bruins
8.SamsoNait17
New Jersey Devils
9. J_T_S_81
New York Rangers
10. Miksa81
Buffalo Sabres
11. Kabahoo
Washington Capitals
12. Juhis99
Chicago Blackhawks
13. stenis19
Phoenix Coyotes
14. mikkisixx
Los Angeles Kings
15. gendlik
St. Louis Blues
16. Pair4You
Florida Panthers
17. witzu
Ottawa Senators
18. Opita81
Tampa Bay Lightning
19.Julbero1988
Columbus Blue Jackets
20. vonRapids
Philadelphia Flyers
21. Pottic
Montreal Canadiens
22. feedad
Carolina Hurricanes
23. janetzki
Dallas Stars
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Pääsarja:

LIIGAN NIMI: kfin paasarja 2

LYHENNE: KF2
SALASANA: Selanne

Divari:

LIIGAN NIMI: kfin divari
LYHENNE: kfin
SALASANA: juti
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Northerni poistui ekassa erässä pelistä, kun tilanne oli 2-0 minulle. En tiedä miten tässä liigassa toimitaan näissä asioissa, mutta ei mitään suurempaa vahinkoa tapahtunut, kun luovutusvoiton sain kuitenkin.

Edit: ja tulihan sieltä psn-postia, että tein bugimaaleja
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Itse TJ:nä kommentoin, että seuraavasta keskeytyksestä Northerni pihalle. Annetaan mahdollisuus, kun nuo säännöt ei ole ollut varmasti kovin tarkan lukemisen kohteena. Mitä Kaba ja osmose on mieltä?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

***** katsoin jengin väärin.. =( ni sen takia erosin liigasta.. ? kai voin liittyä uudestaan siihen.. =( ku tuli vahingos otettua tampabay.. :/
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Jos joku haluaa alottaa pelit niin 12 saakka ois aikaa nispektillä pelata,haasteita kehiin jos kiinnostaa jo nytyyy veivata pari....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Itse TJ:nä kommentoin, että seuraavasta keskeytyksestä Northerni pihalle. Annetaan mahdollisuus, kun nuo säännöt ei ole ollut varmasti kovin tarkan lukemisen kohteena. Mitä Kaba ja osmose on mieltä?

Joo, samaa mieltä, mut kannattaa tosiaan lukea ne säännöt läpi eka sivulta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Noni jotain uutta.. ettei tullu Buffalo Sabres 4 kertaa putkee.. muuten ois menny joh hermo :D Minnesodalla lähetää sotaa mukaan sitten :) Haluan kaikille toivottaa tasapuolisesti kunnon kamppailuja ja rehtiä taisteluja :) kiva nähä ku uusia nimiä tuolla liigassa runsaasti nih tulee uusi kamppailuja aika lailla ,, tosi hyvä !! Noni tsemi peleihin ,, Minnesota valmiina koitoksiin ja pelaajavaihtoihin myös
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Northerni poistui ekassa erässä pelistä, kun tilanne oli 2-0 minulle. En tiedä miten tässä liigassa toimitaan näissä asioissa, mutta ei mitään suurempaa vahinkoa tapahtunut, kun luovutusvoiton sain kuitenkin.

Edit: ja tulihan sieltä psn-postia, että tein bugimaaleja

Ei yllätä mua ainakaan. Teki saman jutun mun kanssa edellisessä liigassa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Kyllä kannatti taas perjantai-illan jurripelaaminen. Tulikohan 3 kertaa takkiin ja yks voitto. Veskojen torjuntaprosentit sitä huimaa 50-60 % luokkaa... aika jepa! NÄILLÄ MENNÄÄN! :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Northerni poistui ekassa erässä pelistä, kun tilanne oli 2-0 minulle. En tiedä miten tässä liigassa toimitaan näissä asioissa, mutta ei mitään suurempaa vahinkoa tapahtunut, kun luovutusvoiton sain kuitenkin.

Edit: ja tulihan sieltä psn-postia, että tein bugimaaleja

Ja bugimaaleja sinä teitkin, ja Antlaa, se sun "liigasi" oli joku random 10 pelaajan liiga kesällä, jossa ei ollut mitään väliä pelillä.

Muttajoo, en minä pelejä keskeytä ellei toinen riko sääntöjä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Ja bugimaaleja sinä teitkin, ja Antlaa, se sun "liigasi" oli joku random 10 pelaajan liiga kesällä, jossa ei ollut mitään väliä pelillä.

Muttajoo, en minä pelejä keskeytä ellei toinen riko sääntöjä.

Selitäs toki, miten rikoin sääntöjä sua vastaan. En menisi kutsumaan bugimaaliksi jos jätät kaverin yksin maalin eteen tai päästät takatolpalta laittamaan tyhjiin. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Sovitaankos sellainen sääntö, että jos ennen joulukuun puoliväliä joku ei ole pelannut juuri yhtään peliä niin kickitään divarista?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona) II-kausi

Sovitaankos sellainen sääntö, että jos ennen joulukuun puoliväliä joku ei ole pelannut juuri yhtään peliä niin kickitään divarista?

Turha kickiä ku ei divaria pelata kuitenkaan "loppuun", ellei nyt näytä siltä et divari tulis täyteen ja olis lisääkin halukkaita mukaan. Runkosarjan lopuks kaikilla ei tarvii olla kaikki ottelut pelattuna, ku divarissa ei ole playoffeja. Tällä kaudella ratkaisee vain runkosarjasijoitus. Ollaan vähän mietitty et monta pääsee nousemaan. Sitä ei kuitenkaan paljasteta vielä, ku ei oo päätetty.

esim. 8 parasta pääsee ns. "nousukarsinta"-liigaan, jossa kaikki kohtaavat toisensa vielä kerran -> 4 nousee...

btw. divarin kausi onkin suht pitkä (melkee 2 kk) nii eiköhän siellä jengi saa tarpeeks pelejä pelattua. ja jos ei kiinnosta niin itsensä voi aina poistaa liigasta ja näin helpottaa muiden taakkaa (+vähentää turhautumista ku et suostu pelaa/ kukaan ei pommita sen jälkeen enää...)
 
Ylös Bottom