Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

AZIAA!


Toinen asia mikä tähän on vaikuttanut on myös se fakta, että kun ensimmäiseen kauteen oltiin lähtemässä niin mukana oli vielä 3 TJ:tä (elbois, Jaahas ja mä), mutta jo heti kättelyssä Jaahas ilmoitti, että ei kykene hankkimaan peliä ja jää sen takia pois. About viikko sitten elbois ilmoitti että ei jaksa/kerkeä enää hoitamaan TJ:n hommia, jolloin minä jäin aivan yksin vastuulliseksi. Yksin tätä hommaa en halua/jaksa pyörittää, koska vie kuitenkin yllättävän paljon vaivaa ja aikaa/sitoutumista. Tästä johtuen kyselenkin nyt et olisko kukaan "asiallinen, luotettava, aktiivinen ja sitoutumiskykyinen" valmis hyppäämään TJ:n saappaisiin? Mun mielestä TJ:nä vois olla semmonen 3-5 hengen popppoo, jotka yhdessä ylläpitää/kehittää liigaa...

Voisin ilmoittautua TJ:ksi divariin, jos divari vielä ensi kaudella jatkuu...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jokos seuraavaan liigaan/divariin voi ilmottautua jossain?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mä voisin olla myös messis liigassa jos paikka aukeisi.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pitäskö se sitte lopettaa noi pleijarit kesken ja alottaa uus liiga? Vai vejetäänkö hupipeleinä loppuun noi pleiajrit,itteä ei noi hupipelit kyllä niin motivoi mutta pakon sanelemana voi vetää niinkin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ite en ainakaan jaksa mitään hupipelejä vedellä.. Uuteen liigan toki liityn, mutta epäilenpä että niin kauan kuin Kabahoo on tällä hetkellä yksin puikoissa ei uutta liigaa tulla näkemään.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ite en ainakaan jaksa mitään hupipelejä vedellä.. Uuteen liigan toki liityn, mutta epäilenpä että niin kauan kuin Kabahoo on tällä hetkellä yksin puikoissa ei uutta liigaa tulla näkemään.


Kiinnostaisi ehkäpä ruveta tjksi..? mutta mitäs siinä pitää osata hallita?=) että säädä pääsarja taas kukoistamaan.. =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ite en ainakaan jaksa mitään hupipelejä vedellä.. Uuteen liigan toki liityn, mutta epäilenpä että niin kauan kuin Kabahoo on tällä hetkellä yksin puikoissa ei uutta liigaa tulla näkemään.

joo ei muakaan paljoo kiinnosta. Pääsarja alkaa ainakin aikataulun mukaisesti 26.11., mut divareista en tiedä. Itse en niitä rupea pyörittelemään (osmose voi hoitaa sen). Muutenkin mulla ei kauheesti oo aikaa/kinnostusta sen suuremmin hoitamaan tätä liigaa, ku ei paljoo muitakaan kiinnosta TJ-hommat. Miks et sä mikekki hyppää saappaisiin?


Divareiden loppukauden TJ:t ei oo sen kauheemmin mun pyyntöjä kuunnellu eikä oo mitään yhteenvetoa tullu et kuka sieltä nyt nousee nii en sit tiiä ketkä pelaa pääsarjaa...

Joskus pitäis olla se joukkueiden varaustilaisuuskin...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Täs oo mitää ruvennu laittelee, koska vois sanoo et hippasen epävarmaa on tapahtumat ens kauden suhteen. Sen takii jaksanu vaivautuu, mut jos tarvittava data halutaan, ni faktaa puskee eli pleijareiden jälkeinen loppujärjestys ja suluis runkosarjan sijotus:

1. J_T_S_81 (1)
2. Heatley91 (2)
3. Pair4You (3)
4. Celleri (5)
5. Pottic (6)
6. KitBam (7)
7. RuutiTuuti (8)

Ja yks lopetti touhun kesken.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

toisesta lohkosta saatu data:

1. sskicker. 10 voittoa. 20 pts. 39maalia
2.mikkisixx 9 18 41
3.witzu 7 16 45 (2ja-häviötä)
4.mmiikkssuu 8 16 37
5.atolmorf 8 16 34
6.berdu 6 13 28
7.jontukka 6 13 26
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sit olis viel hyvä saada tietoon et kuinka monta peliä lohkoissa on pelattu ja RuutiTuutin lopullinen pistepotti. Tämä ratkasee kumpi saa sen "viimeisen" pääsarjapaikan...

eli divareista nousee ainakin seuraavat pelurit:

1. J_T_S_81 (1)
2. Heatley91 (2)
3. Pair4You (3)
4. Celleri (5)
5. Pottic (6)
6. KitBam (7)

1. sskicker. 10 voittoa. 20 pts. 39maalia
2.mikkisixx 9 18 41
3.witzu 7 16 45 (2ja-häviötä)
4.mmiikkssuu 8 16 37
5.atolmorf 8 16 34
6.berdu 6 13 28

voi olla, että useampikin divarilainen nousee jos joku pääsarjalainen ei haluakaan osallistua ens kauteen.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Minun osalta ainakin jää liigan pelaaminen. Innostus nollan tietämillä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sit olis viel hyvä saada tietoon et kuinka monta peliä lohkoissa on pelattu ja RuutiTuutin lopullinen pistepotti. Tämä ratkasee kumpi saa sen "viimeisen" pääsarjapaikan...

Luulen et lopullista pistemäärää on mahdoton antaa RuutiTuutin kohdalta tai ainakaa oma taito ei riitä sen antamisee, koska meillä oli runkkarin pisteet nollattu pleijareiden alkaes ja pleijareiden ulkopuolelle jääneet kaverit heivattu vittuun.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Luulen et lopullista pistemäärää on mahdoton antaa RuutiTuutin kohdalta tai ainakaa oma taito ei riitä sen antamisee, koska meillä oli runkkarin pisteet nollattu pleijareiden alkaes ja pleijareiden ulkopuolelle jääneet kaverit heivattu vittuun.

asia selvä
 
Ylös Bottom