Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jsut oltiin Pecosen kanssa alottamassa pleijarit niin ennen liittymistä istuntoon pyysi lataamaaan uuet rosterit ja sen jälkeen herjas ettei kokoonpanoilla pääse pellaaa?wats up?
 
Vastaus: äNHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Gm Youngbloo_din Columbus Blue Jackets selvitti tiensä 8 parhaan joukkoon suoraan 4-0 voitoin.. Iso kiitos Julberolle peleistä ja loppuun asti yrittämisestä!

Tiedotan nyt, että olen ke-su venäjällä, että kuka sitten tuleekin seuraavalla kiekalla vastaan niin ei ihmettele, kun en ole peleillä..

Hyvät oli gamet vikas oli mahdollisuuksiakin mut taivuin 5-3:) kiitokset peleistä! taidat olla mestari jos jatkat samaan malliin:) harmi et laGAILI.. nyt toimii ku portit auki :)
Toivotaan että jatkat liigassa ensi kaudellakin vaikka pelaajavaihtoja ei olisikaan..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jsut oltiin Pecosen kanssa alottamassa pleijarit niin ennen liittymistä istuntoon pyysi lataamaaan uuet rosterit ja sen jälkeen herjas ettei kokoonpanoilla pääse pellaaa?wats up?

Joo tähän olis tosiaan mukava tietää vastaus. Sano molemmille vielä samaa ku pistettiin kutsua kumminki päin....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jsut oltiin Pecosen kanssa alottamassa pleijarit niin ennen liittymistä istuntoon pyysi lataamaaan uuet rosterit ja sen jälkeen herjas ettei kokoonpanoilla pääse pellaaa?wats up?

joo samaa herjaa täälläkin! PRKL! jos tähän ongelmaan ei löydy ratkasua nii ei voi muuta ku kiittää EA:ta...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haiskahtaa hieman eeppiseltä... no tiedätte kyllä. Eli playohvit ei tällä hetkellä toimi, niin turha huudella feedadia pelaamaan loput pelit?

edit: Auttaiskohan se jos kumpikaan ei lataa uusia kokoonpanoja? Päästääkö eteenpäin?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haiskahtaa hieman eeppiseltä... no tiedätte kyllä. Eli playohvit ei tällä hetkellä toimi, niin turha huudella feedadia pelaamaan loput pelit?

edit: Auttaiskohan se jos kumpikaan ei lataa uusia kokoonpanoja? Päästääkö eteenpäin?

EI AUTA!! Online matseissa pitää olla uusimmat kokoonpanot, koskien myös liigoja.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

jos ei liigas toimi pleijarit nii eiks nää pelit voi pelaa "play with a friend" tyyliin, ja häviäjä poistuu sitten liigasta? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Voihan nämä liigan pleijarit vetää loppuun "normipeleinä" ku playoff kaavio on jo tiedossa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haiskahtaa hieman eeppiseltä... no tiedätte kyllä. Eli playohvit ei tällä hetkellä toimi, niin turha huudella feedadia pelaamaan loput pelit?

Tänään 17 eteenpäin voin pelata. Laitoin psn-viestiä sulle eilen.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ja mä olen ihan pihalla. Siis tarviiko divarissa (1. lohko) vielä pleijareita pelailla, jos voitin jo 1. kierroksen otteluni? Eli 4 parhaan joukossa siis jo? Oliko näin että divareiden 8 parasta pääsarjaan? Voisivatko liigan / divarin tj:t nyt jossain vaiheessa ottaa kantaa asiaan?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sellasta kyselisin, että olen pelannut playoff vastustaja Potticin kanssa kaks peliä ja hän johtaa sarjaa voitoin 2-0. Ongelma on se että herraa ei ole näkynyt 3päivään PSN ja huomennahan pitäisi olla pelit pelattuna. Suoraan sanottuna se on kyllä mielestäni ihan per*******, jos Potticia ei näy, ja hän etenee seuraavalle kierrokselle.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pitääkö nämä pelit nyt olla huomiseen mennessä pelattu kun poffit ei toimi?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mikekki vei sitten playoff-sarjan feedadia vastaan voitoin 2-1 ja meni jatkoon. Mulla ois ollu just sopivasti aikaa pelata loput pelit pois mut kaveri lähti kattoo urho tv:tä. Ihan jees. Töiden takia ei ehdi tänään enää myöhemmin, eikä huomenna.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mikekki vei sitten playoff-sarjan feedadia vastaan voitoin 2-1 ja meni jatkoon. Mulla ois ollu just sopivasti aikaa pelata loput pelit pois mut kaveri lähti kattoo urho tv:tä. Ihan jees. Töiden takia ei ehdi tänään enää myöhemmin, eikä huomenna.
Jaa, emmä tämmöstä tienny ettet pysty huomenna pelaa. Tossa ylempänä kyselinkin että mikä tässä nyt on tilanne kun poffit ei toimi..?! Hupipelejä tossa pelailtiin tosiaan poffeina feedadin kanssa. Voisko joku "päälliköistä" hieman valasta miten toimitaan nyt.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sellasta kyselisin, että olen pelannut playoff vastustaja Potticin kanssa kaks peliä ja hän johtaa sarjaa voitoin 2-0. Ongelma on se että herraa ei ole näkynyt 3päivään PSN ja huomennahan pitäisi olla pelit pelattuna. Suoraan sanottuna se on kyllä mielestäni ihan per*******, jos Potticia ei näy, ja hän etenee seuraavalle kierrokselle.

Noin nopeesti katottuna teidän sarja näyttäs olevan 3-0 herra potticille. Mut siis joo. Eipä onneks meillä divarissa näytä olevan kiirettä noiden pelien suhteen ku meidän pleijarit kestää sen kokonaisen kierroksen kaavaillun kolmen sijasta. Kyl mä uskon et ehditte viel pelinne pelaa pois alta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Noin nopeesti katottuna teidän sarja näyttäs olevan 3-0 herra potticille. Mut siis joo. Eipä onneks meillä divarissa näytä olevan kiirettä noiden pelien suhteen ku meidän pleijarit kestää sen kokonaisen kierroksen kaavaillun kolmen sijasta. Kyl mä uskon et ehditte viel pelinne pelaa pois alta.

No 2peliä ollaan kyllä pelattu :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olis ny kiva kuulla ylläpidolta miten pelataan kun ei poffit toimi. Tänään pitäis olla pelattuna ja ei mitään ilmoitusta ylläpidolta pelataanko hupipeleinä?
 
Ylös Bottom