Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tässä vaiheessa voitaisiin myös selvittää, et ketkä hoitaa TJ:n hommat lohkoissa, koska mun ja elboissin on lähdettävä divareista, jotta siellä saadaan pelit käyntiin.

Hakusessa siis lohko I TJ:n sijainen ja lohko II TJ:n sijainen..

Voin ottaa kakkosen TJ:n sijaisen duunin vastaa. Kerrotte vaa mitä on tehtävä. Ja lohkonki voin lopettaa ihan millon haluutte ku omat pelit on tullu pelailtua jo ajat sitte :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jep, J T S on mielestäni hyvä TJ-ehdokas. Itse olen ainakin todella usein nähnyt häntä onlinessam oli kello sitten aamua tahi iltaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hoi!

Päivitin sarjat ! Toivottavasti divarien pudotuspelit lähtivät käyntiin, pääsarjassa ainakin homma toimii ja pleijarit ovat valmiit alkamaan!

Annoin TJ tunnukset tutuille ja ansioituneille pelaajille eli eiköhän heillä riitä intoa hoitaa asiat jos tulee tarvetta!

Divareista katosi paljon pelaajia, joten toivottavasti ne pleijarit toimii siellä jotenkin fiksusti, voisitte vaikka laittaa vähän infoa miten ne rakenteet siellä, että tiedetään nousijat!

17 jatkaa pääsarjassa joten nousijoita voidaan ottaa huomattavasti enemmän jos näin päätetään, kabahoo infoo enemmän!

Pääsarjasta putosivat ainakin seuraavat pelaajat:

30.Jaahas
29.Ganine
28.Phoqi
27.Donkameni
26.Terppo
25.Paksufrank86
24.Penguin_85
23.Opita81

Sekä myös muita pelaajia jouduttiin poistamaan!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mites ku en oo saanu peliä aikaan Zephydran kanssa?1 jälellä enää, eilen oltiin samaan aikaan linjoilla ja asiallisisti ilmoitti ettei ehikkää pelaamaan...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kiitoksia vaan moden vastuusta, mut ois pari kysymystä.

Mitens tästä eteenpäin?
Meitä näyttäs olevan kymmenen kakkoslohkon pleijareissa, mut mistä tiedän kuka pelaa ketäki vastaa?

Edit. Pitäs varmaa olla hiljaa ja katella ensin. Vastaukset löyty. Mut ei täs mitää. Jatketaa. :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Lohkokakkosessa pleijarit alotettu ja ensimmäisen parin jatkaja selvillä eli minä.

Mitens nyt ku seuraavaks runkosarjan voittajana vastaa pitäs mulla tulla seuraavaks liigan runkosarjan 29:s. Ei taida semmosta kaveria olla eli onks nousu nyt sitte omalta kohdalta varmistettu?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Lohkokakkosessa pleijarit alotettu ja ensimmäisen parin jatkaja selvillä eli minä.

Mitens nyt ku seuraavaks runkosarjan voittajana vastaa pitäs mulla tulla seuraavaks liigan runkosarjan 29:s. Ei taida semmosta kaveria olla eli onks nousu nyt sitte omalta kohdalta varmistettu?

joo sun paikka pääsarjassa taitaa olla nyt varma, ku taisit voittaa runkosarjan... pääsarjastahan jouduttiin potkiin/kiinnostus loppu 13 jätkältä. Divareissa on kuitenkin hyvä pelata ainakin välieriin asti tai ihan tappiin asti jos haluaa... välieriin selviytyneet 2*4=8 on varmoja pääsarjalaisia ens kaudelle ja sit 5 parasta (runkosarjan mukaan) puolivälieräläistä kanssa...

Divareiden TJ:t vois laittaa tänne lopulliset sarjataulukot tänne. infoo tarvii sijotus, nick, pelatut pelit ja pisteet...

Voiko Divareiden TJ:t laittaa myös playoffkaaviot tänne foorumille kaikkien nähtäville ja pelaajan perään sijotus sulkuihin...

esim. JTS (1) - JokuRändöm (16) jne..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Eipä täs ihan älytöntä dataa voi laittaa ku pisteet oli nollaantunu pleijareiden alkaes. Niin ja meitä pelaavia joukkueita jätetty jäljelle se kahdeksan. Ja näyttäs siltä et yks pleijareihinki päässy joukkue päätti lopettaa homman omatoimisesti kesken eli TriplaJay.
Voitot​
J_T_S_81 (1) vs. RuutiTuuti (8)
4-0​
Heatley91 (2) vs. KitBam (7)
0-0​
Pair4You (3) vs. Pottic (6)
0-0​
Triplajay(4) vs. Celleri (5)
0-1​

Tripla siis otti hatkat. Cellerinkää voitosta en tiedä, ku mitää otteluu ei ainakaa pelatuis näy. Mut siis joo. Näillä tiedoilla eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mut vissii potkittiin divarista vaikka venailen 25/7 et sais pelattua matsit mut vastaukseksi saa aina vaan "ei jaksa enää kiinostaa toi divari kun HUT on parempi". 18 matsia sain pelattua joista 4 tappioo ja lohko sija oli joku kuudes. helvetin hienoa kun saa lopuksi kickiä vaikka ite tehny kaikkensa jotta sais kaikki pelit pelattua! Reilua eikö..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mut vissii potkittiin divarista vaikka venailen 25/7 et sais pelattua matsit mut vastaukseksi saa aina vaan "ei jaksa enää kiinostaa toi divari kun HUT on parempi". 18 matsia sain pelattua joista 4 tappioo ja lohko sija oli joku kuudes. helvetin hienoa kun saa lopuksi kickiä vaikka ite tehny kaikkensa jotta sais kaikki pelit pelattua! Reilua eikö..

Mulle jäi vähän samanlainen fiilinki itellenikin. Kärkiporukka tuli pelattua heti ensimmäisinä läpi, mutta häntäpään porukkaa ei näkynyt onlinessa lähes koskaan. En ymmärrä sellaisia jotka ilmoittautuvat mukaan mutta ei jaksa vaivautua sitten pelaamaan suosiolla kaikkia vaadittuja pelejä. Toki ymmärrän RL-esteet ym. tärkeämmät menot mutta sellaisista olisi hyvä ilmoittaa muillekin kanssapelaajille.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mulle jäi vähän samanlainen fiilinki itellenikin. Kärkiporukka tuli pelattua heti ensimmäisinä läpi, mutta häntäpään porukkaa ei näkynyt onlinessa lähes koskaan. En ymmärrä sellaisia jotka ilmoittautuvat mukaan mutta ei jaksa vaivautua sitten pelaamaan suosiolla kaikkia vaadittuja pelejä. Toki ymmärrän RL-esteet ym. tärkeämmät menot mutta sellaisista olisi hyvä ilmoittaa muillekin kanssapelaajille.

Aattelin et jotain vastaavaa saattas pidemmän päälle tapahtuu. Sen takii koitinki heti alust lähtien pelaa niin paljon pelei ku mahdollista, koska luusereita mahtus kyl mukaa. Alkuu ku ei tienny ketä ne ois, ni pelas vaa niin paljon pelei alta ku mahdollista. Kaikkii vastaan pääsin onneks just sen takii pelaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo, otin hatkat koska koko liigasysteemi kusi. Miten voi järkätä noin helvetisti sakkia mukaan joista yli puolet jättää pelaamatta vaadittavan määrän? Itselleni jäi melko paska maku koko hommasta... "Joudut jäähyboxiin nyt..." Minusta se on vain hyvä koska oli turhauttavaa odotella aamusta iltaan noita häntäpään pelureita onlineen mut eipä näkyny... Joten, läksin ja annoin ehkä enemmän kiinnostuneelle mahdollisuuden voittoon. Ja tsemppiä jatkoon vaan kaikille :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Julbero1988, voitaisiinko pelata pelit pois nyt maanantaina tai huomena kun loppuviikko on minulle hankalaa?

Laitoin jo perjantaina viestiä pleikkarin kautta, että olisiko viikonloppu käynyt..

Et voisitko nyt jotain kautta vastata ja tulla pelaan pelit pois?

Kiitos.

EDIT. Olit tänne laittanu viestiä, mutta itselläni ei himas tietokone toimi niin en pääse nettiin.. Et olen seuraillut et oletko ollut onlines mut et ole ainakaan 50-55h ollut.. Toivottavasti tänään tuut olemaan =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

divarin 1 lohkon pleijarit näyttävät tältä 1 kerroksen kohdalla:

sskicker (1) - mynde77 (8) 4-0
Mikkisixx (2) -Jontukka (7) 0-0
Witzu (3) - Berdu (6) 4-0
mmiikkssuu (4) - Atolmorf (5) 0-0
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

vonRapids!

missäs luuraat ku ei näy eikä kuulu??!!?? olis hyvä pelata noi pelit mahd. nopee pois alta, ku loppuviikosta en tiiä miten pääsen onlineen... laitoin sulle heti Pe PSN-viestii, mut ku ei sua oo näkyny onlinessa moneen päivään...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

No eihän sitä nyt kännissä viitti aina pelata! :)

Astetta villimpi viikonloppu takana. Ja maanantai duunissa... huomenna tai keskiviikkona (illalla) onnistuis luultavasti...?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Gm Youngbloo_din Columbus Blue Jackets selvitti tiensä 8 parhaan joukkoon suoraan 4-0 voitoin.. Iso kiitos Julberolle peleistä ja loppuun asti yrittämisestä!

Tiedotan nyt, että olen ke-su venäjällä, että kuka sitten tuleekin seuraavalla kiekalla vastaan niin ei ihmettele, kun en ole peleillä..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Missä luuraa Peconen? Jos näät tän niin vastaappa ystävän lisäykseen niin saatas pleijarit käyntiin.....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko se Jontte pleikkareissa :? :D ku mulla tässä muutto oli ja kamat nytki ihan levällää ja en tiedä tosta netistä,, mutta uskon että pääsis pelaa pelit.. ketä vastaa oon jos nyt pääsinkää pleikkareihin ??
 
Ylös Bottom