Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hyvää kannustusta Elbois, mut siitä huolimatta veikkaan et varmaan jos joku 30 tyyppiä on per liiga, niin jokaisessa on sellainen 3-5 lähtijää. Sellasta elämä on. :(

Ja periaatteessa nehän jotka lähtevät antavat niille joille ovat hävinneet suuremman edun kuin niille joita vastaan ei vielä ole pelattu. Hehän saavat pisteet otteluista. Säännöissä ei ole ainakaan mainittu, että nämä ottelut nollautuisivat. Eli muiden ajattelu koskee vain tulevia vastustajia, jotka jäävät nyt ilman mahdollisia pisteitä.
:eek:

Kylläpäs pisteet katoaa, vaikka mitä säännöt sanoisi. Sitä ei voi mistään asetuksista muuttaa. Eli ainoat jotka poistumisesta hyötyy ovat ne, jotka lähtijälle ovat matsinsa hävinneet.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Siis hetkinen :eek: Jätkä on pelannut jo yli puolet peleistä ja ymmärtääkseni hieman alavireisesti.... ei ihme että tekee mieli lopettaa, mutta onko nyt liikaa pyydetty jos pelaisit ne muutamat pelit pois alta.... Karsinnat voit luovuttaa jos ei kiinnosta, mutta mieti nyt niitä pelaajia, jotka on ottanut jo pisteet sinulta...

Ajattellaan myös muita... :eek: eiks jee
Muita olen ajatellut mm. viime vuoden 3 ja 5 kaudella, mutta nyt on oikeasti aika niin tiukilla ettei kiinnosta käyttää sitä vähäistä rentoutumis aikaa suuttumiseen. :)
Liigasta poistuin jo.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Siis hetkinen :eek: Jätkä on pelannut jo yli puolet peleistä ja ymmärtääkseni hieman alavireisesti.... ei ihme että tekee mieli lopettaa, mutta onko nyt liikaa pyydetty jos pelaisit ne muutamat pelit pois alta.... Karsinnat voit luovuttaa jos ei kiinnosta, mutta mieti nyt niitä pelaajia, jotka on ottanut jo pisteet sinulta...

Ajattellaan myös muita... :eek: eiks jee

Ihan perus settii. En kyllä muista että ihan vähän aikaan kukaan olis lähteny liigasta ja sanonut syyksi ettei ole pärjännyt. Ainahan pitää joku tekosyy olla, ettei menetä kasvojaan, paitsi että mun silmissä tollasella perseilyllä menettää, jos on totta tuo, että tässä vaiheessa on jo suurin osa peleistä pelattu.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kylläpäs pisteet katoaa, vaikka mitä säännöt sanoisi. Sitä ei voi mistään asetuksista muuttaa. Eli ainoat jotka poistumisesta hyötyy ovat ne, jotka lähtijälle ovat matsinsa hävinneet.

En tiennyt miten tuo koneisto toimii. Tuo sitten "systeemin sisällä". Kiitos tiedosta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jaa onhan tämä sinällään noloa erityisesti TJ:nä, mutta en ole vieläkään saanut peliä, joka tilattiin viikon alussa. Kun nyt kysyin sen perään ja sain vastauksen, siellä oli tapahtunut sillä tavoin, että tilaus oli ''hävinnyt'' (mitä sekin tarkoittaa) ja peli tulee heidän mukaansa pahoittelujen kera ensi viikon aikana. Tämä siis tulee tarkoittamaan sitä etten pysty aloittamaan liigaa lauantaihin mennessä, vaikka pelit todennäköisesti pelaisinkin pois myöhemminkin, harmi..

Hinku pelaamaan on kova, mutta tällaisen takia sitten jää väännöt ja pelit pelaamatta. Kaipa sitä divaria pitää alkaa pelaamaan... Harmittaa...

Mutta mutta palaillaan. Tällainen on kyllä omiaan syömään motivaation kun ensin on YO-kokeet ja sitten peli ei saavukkaan :( Sitten vielä divariin pelaamaan selvästi heikompia vastustajia vastaan :( Pahoitteluni kuitenkin tästä, vaikka syy onkin VPD:n :mad:

-Jaahas
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Meillä sattui aika iso onnettomuus ja piti soittaa kotipuhelimella, niin netti poikki tulanteessa 3-4 Sadanpäämiestä vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sitten vielä divariin pelaamaan selvästi heikompia vastustajia vastaan :(
-Jaahas

Haluaisin perusteluja tälle väitteelle, suurin osa varmaan ensimmäistä kertaa liigahommassa mukana, mutta tuskin täysin tyhjältä pohjalta. Sehän voi olla jopa niin ettet pääse pääsarjaan nousemaan. Kuka tietää. Mutta en sentään väittäisi heittopusseiksi ketään :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haluaisin perusteluja tälle väitteelle, suurin osa varmaan ensimmäistä kertaa liigahommassa mukana, mutta tuskin täysin tyhjältä pohjalta. Sehän voi olla jopa niin ettet pääse pääsarjaan nousemaan. Kuka tietää. Mutta en sentään väittäisi heittopusseiksi ketään :)

Oikeassa olet, tuskin heittopusseja on, mutta minuun verrattuna :) Semmonen taituri mä kyllä olen :D Matsia sit jos et usko :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Oikeassa olet, tuskin heittopusseja on, mutta minuun verrattuna :) Semmonen taituri mä kyllä olen :D Matsia sit jos et usko :D

Jaahas jaahas. siel on yks pääsarjalainen, joka on innokas ottaa divarilaisilta osumaa. tääl ainaki yks jonoon, joka voi ihan millon tahansa ottaa matsii.

En epäile et eiköhän Triplajayki ois valmis näyttää minkälaist kiekkoo ainaski kakkoslohkos pelataa. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En epäile et eiköhän Triplajayki ois valmis näyttää minkälaist kiekkoo ainaski kakkoslohkos pelataa. :)
Joo, tällaisena liiganoviisina täytyy todeta, että on tosi kovia pelaajia kakkoslohkossa. Et en tiedä millaisia veivaajia "liigajyrät" sit on. No, pudotuspeleissähän se sitten nähdään, ketkä liigasta putoo divariin. Mä olen valmis liputtamaan, et JTS on yksi nousijoista. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo, tällaisena liiganoviisina täytyy todeta, että on tosi kovia pelaajia kakkoslohkossa. Et en tiedä millaisia veivaajia "liigajyrät" sit on. No, pudotuspeleissähän se sitten nähdään, ketkä liigasta putoo divariin. Mä olen valmis liputtamaan, et JTS on yksi nousijoista. :)

Kiitos tuesta :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

On tässä kyllä tasoeroo verrattuna noihin pikapeleihin mitä ottaa. Ei vaan pysty voittaa. Äsken 3-0 tappioasemasta tasoihin ja 15 sekkaa ennen loppua kaveri teki voittomaalin. Viimeset 5 arvopikapeliä voittanu maalisuhteella 34-5. Liigassa tähän mennessä 7 voittoa ja 9 tappioo. Toisen puolen statsit tässä vaiheessa 19-3-2 (2 tappioista yhteyden katkeamisella)
Pitää varmaan vaan reenata.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En epäile et eiköhän Triplajayki ois valmis näyttää minkälaist kiekkoo ainaski kakkoslohkos pelataa. :)

Toki, tiukka vääntö oli meilläkin ja niukasti voiton vein :) Tähän mennessä kutkuttavin taistelu :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Toki, tiukka vääntö oli meilläkin ja niukasti voiton vein :) Tähän mennessä kutkuttavin taistelu :)

Näinhän siin kävi, mut onneks kauden voittamisel on enemmän painoarvoo ku yhel matsilla. Saas nähdä kuis siin käy :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olin kyllä yllättyny kun sain ensikertalaisena väännettyä voiton J T S:stä :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olin kyllä yllättyny kun sain ensikertalaisena väännettyä voiton J T S:stä :p

Ei ollu ihan paras päivä tai peli, mut ei siin voitto mikä voitto. Vielä ku muutaman sijan putoisit runkosarjas, ni mahdollisuus ois kohdata pleijareis uudestaa. Ehkä sillon voisin jonku pelin voittaaki sua vastaa :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Näinhän siin kävi, mut onneks kauden voittamisel on enemmän painoarvoo ku yhel matsilla. Saas nähdä kuis siin käy :p

Mulla ei sinänsä edes ole väliä voittaako vai ei, mukava pelata jos sattuu olemaan tasasia pelejä ja rento meininki. Löysin rantein ennemmin kuin verenmaku suussa :)

Ja pahoitteluni niille jotka nyt viikonlopun aikana yrittävät haastaa mua pelaamaan liigapelejä, tulin pleikkarin kanssa kaverille ja täällä kavereiden kesken turnauksia väännetään. Mutta parhaani mukaan yritän haasteisiin vastata, mikäli ei pelit vain ole kesken :) Toivon kuitenkin että kauheasti ei spammattaisi niitä kutsuja, haastan kyllä takaisin jos olen tulossa pelaamaan! :)
 
Ylös Bottom