Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kokemuksella voin sanoa että ei ole aina paras idea alkaa vastaamaan kesken pelin jollekkin kun menin vahingossa toiseen peliin ja tappio tilille. :cool:

Kokemusta täällä myös tuosta. Tänään kun yritin kesken liigapelin kohteliaana pistää viestiä ettei tänään enää huvita, niin eihän se plege ottanu nuolinäppäimen komentoa vastaan. Tuloksena pelin jumitus ja 3-0 häviö. Tilannehan oli 2-1 2. erän jälkeen. Ei vituta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ihan mukavia noi divarimatsit mut kenellekään ei vissiin ole mikkiä tai ei ainakaan päällä ne ku ois mukava jutustella samalla :D

Mikillistä vastustajaa odotellessa!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ihan mukavia noi divarimatsit mut kenellekään ei vissiin ole mikkiä tai ei ainakaan päällä ne ku ois mukava jutustella samalla :D

Mikillistä vastustajaa odotellessa!
Itse pidin aluksi, mutta kun ei sieltä koskaan mitään kuulunut niin ei ole jaksanut enää. Kait sitä voisi sitkeästi pitää, jos jollain sattuisi olemaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Itellä mikki löytyy mutta eipä nuo taida oikein wörkkiä pelatessa... :(
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Täältäki löytyis mikki kunhan löytyis :D
Hukassa siis, ehkä parempi myös ilman mikkiä. Haukkumisen kynnys alentuu roimasti ja siitähän tulis oikein mukavan kuulosta. Näin siis jos offlinepeleistä saatu kokemus ulottuu onlineen.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hei mun pitää valitettavasti jäädä pois tosta divarin 2-lohkosta. Ei mulla riitä aika tuon liigan pelaamiseen. Jollekki on siis tarjolla Adirondackin haamut. Sori aiheuttamastani vaivasta...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

lohkon 1 pisteautomaatti confirmed. Meikältä apua playoffeihin pääsemiseen!

Ei ***** että olen huono :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Samat viilikset täällä. Nekin, jota vastaan on pystynyt taistelemaan (esim. viemään jatkoajalle) on sitten lopulta aina jollain konstilla voittanut.

t. kakkoslohkon mies
Ottaisko kyseinen kakkosmies nyt matsia? Meillä on peli vielä pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ottaisko kyseinen kakkosmies nyt matsia? Meillä on peli vielä pelaamatta.
En, olen päivisin toimistohommissa ja KFIN on "auki". Pleikkaria yleensä pääsen käyttämään 21 --> kun lapset nukkuu. Viikonloppusin joskus keskellä päivää ja jos näitä pelejä jää pelaamatta, niin pitää sitten soveltaa lähempänä deadlinea. Mutta siis, normaalisti en pelaa keskellä päivää.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tänä iltana ja huomen sit jätte paljon divaripelejä et sais alta ne kun alkaa aika mulla loppumaan. (olen tän kuun viimeisen viikon kotikonnuilla niin ei voi pelaa)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ykköslohkossa Hamilton vois nyt pelailla. Laittakaa haastetta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Potkikaas mut pois kakkoslohkosta (Charlotte Checkers). Kaikesta fiksusta ajankäytönjakamissuunnitelmista huolimatta ei vain aika riitä tälle. Ja tässä kun pohdin, niin teillehän se on selkeämpi näin, jos vertaa siihen, että vain "idlaisin" loppukauden ja muut yrittäisivät sopia pelejä. Ja se pisteasiakin menee ihan hyvin, kun olen tosiaan suuremmalle osalle hävinnyt, niin periaatteessa se on sama saavatko kaikki vastustajat voittopisteet vai nolla pistettä. Ainoastaan ne kaverit jotka olen jatkoajalle vienyt, saavat nyt plussaa. Ja en todellakaan lähde sen vuoksi, että en menestynyt. Lähes jokainen peli oli todella mukava ja tunsin kehittyväni koko ajan. Ihan hauskaa lätkää, mutta elämä on valintoja. Anteeksi, että olin tässä väärässä kun luulin ehtiväni.

(Lisätilitys: Ei johdu järjestäjistä tietenkään, mutta verrattuna EASHL-peleihin, minulla oli ainakin yli puolissa peleissä ongelmana se, että pelin kun starttasi niin tuli "yhteys katkennut"-ilmoitus ja yleensä se kyllä sitten korjaantui kun buuttasi pleikan, mutta todella ärsyttävää oli buuttailla turhaan "aina" kun halus pelata.)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Oisko houstonille vastustajaa ykköslohkos tähän aikaan päivästä? Laittakaa haastetta tai jottai. Irkin puolella oli aika hiljaista.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitens tän homman kans menee? mitäs meil on kuus päivää peliaikaa jälel ja pari pelii pitäs viel pelata. ainoo vaa et kaverit joita vastaa on peli jäljel oliko ne pelannu ny jotain neljä viis matsii yhteensä per äijä. Ei tunnu muutenkaa olevan reagoivia matsipyyntöihin. Jos/kun kaus loppuu niin etten saa pelejä pelattuu kuten ei moni muukaa näitä jannuja vastaan ni miten siin tilantees toimitaa?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pahoittelut kaikille, lähden 1divarista, aika sekä hermot ei näihin 1vs1 peleihin riitä. Kaikille hauskoja pelihetkiä
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pahoittelut kaikille, lähden 1divarista, aika sekä hermot ei näihin 1vs1 peleihin riitä. Kaikille hauskoja pelihetkiä
Ei ei ei näin... se on vaan peliä ja joskus tulee kuokkaan. Liiganhan pitäisi olla ennen kaikkea hauskanpitoa ja voimien mittelyä suomalaisten kesken. :(
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ei ei ei näin... se on vaan peliä ja joskus tulee kuokkaan. Liiganhan pitäisi olla ennen kaikkea hauskanpitoa ja voimien mittelyä suomalaisten kesken. :(

Siis tä, tuo tappio ei liity lähtemiseeni mitenkään. Aivan sama vaikka olisin vienyt 15-0. Sanotaan nyt rumalla tavalla ketuttaa nuo jatkuvat pelipyynnöt jotka tulevat psn viestinä kun kerhopelit käynnissä, saahan ne poiskin mutta samalla lähtee chätviestit... Älytön tuo psn kautta tuleva kutsu. Sry kieliasu, puhelimella kirjottelen
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sanotaan nyt rumalla tavalla ketuttaa nuo jatkuvat pelipyynnöt jotka tulevat psn viestinä kun kerhopelit käynnissä, saahan ne poiskin mutta samalla lähtee chätviestit... Älytön tuo psn kautta tuleva kutsu.

Exactly my words! Eli wickedtah69 luovuttaa paikkansa kakkosdivarissa aktiivisemmalle liigapelaajalle.
EASHL sytyttää vain enemmän ja nuo kutsut käyvät todella hermoille...

Pahoittelut kaikille joita vastaan ehdin jo pelata ja pelit nollaantuvat.
 
Ylös Bottom